Dat is dan ook compleet terecht (daar gaan eten dan)!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:33 schreef Cee het volgende:
[..]
We gingen er altijd* eigenlijk alleen maar naar toe voor het eten in de pavillions.
*niet dat ik er zo vaak ben geweest, maar de keren dat we er zijn geweest.
Denk het niet, is dat een ding daar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is dan ook compleet terecht (daar gaan eten dan)!
Nog niet drinking around the world gedaan?
Op zich best wel, zijn zelfs guides voorquote:
Ik weet nog wel dat ik in een paviljoen was waar ze een heleboel verschillende Coca Cola's van over de hele wereld hadden en er zat flink wat verschil tussen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op zich best wel, zijn zelfs guides voor
Lekker in elk paviljoen een alcoholische drank uit het betreffende land drinken, als je dan niet dronken wordt
Er zit ook groot verschil tussen verschillende Fanta's, zelfs als je allemaal Fanta Orange uit verschillende landen hebtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik in een paviljoen was waar ze een heleboel verschillende Coca Cola's van over de hele wereld hadden en er zat flink wat verschil tussen!
Kan je niet voorstellen dat jij wel op 8 km afstand gaat zitten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:00 schreef Arizona het volgende:
Ok het 4 persoonstafeltje is voor 5 man gedekt en ik heb gezegd dat ik vind dat we afstand moeten houden en nu eten we straks met het bord op schoot
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:00 schreef Arizona het volgende:
Ok het 4 persoonstafeltje is voor 5 man gedekt en ik heb gezegd dat ik vind dat we afstand moeten houden en nu eten we straks met het bord op schoot
Ach, dan blijft het tafellaken in ieder geval wel schoon!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:00 schreef Arizona het volgende:
Ik moet helaas weer LOTR kijken, héél jammerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:43 schreef Momo het volgende:
Komen jullie niet wielerkijkers naar de klassieker zondag kijken in Vlaanderen? Laatste klassieke wedstrijd van het jaar. Veel heuvels en kasseien, en de battle tussen Wout en Mathieu.
Wel even lang van te voren melden aan hem. Dan kan hij op tijd van huis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is ook een restaurant dat patat shoarma bezorgt, geen zorgen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:31 schreef Koen66 het volgende:
Zo, korte haartjes weer, voor alle zekerheid maar voor het geval de kappers weer dicht moeten
Anders had je de hele dag meegekeken natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moet helaas weer LOTR kijken, héél jammer
Kapper zei niet te verwachten dat ze dicht zouden moeten maar dat weet ik zo zeker nog nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]met die reden heb ik morgen een afspraak staan bij de kapper.. Was ook wel weer nodig. Maar vooral met het oog op een mogelijke sluiting ja.
Wel de Extended versie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik moet helaas weer LOTR kijken, héél jammer
Kan altijd speciaal voor Strani even in de magnetron natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel even lang van te voren melden aan hem. Dan kan hij op tijd van huis.
Aangezien het voor niet wielerkijkers makkelijker in te stappen lijkt bij een klassieker, ga ik misschien wel een poging wagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:43 schreef Momo het volgende:
Komen jullie niet wielerkijkers naar de klassieker zondag kijken in Vlaanderen? Laatste klassieke wedstrijd van het jaar. Veel heuvels en kasseien, en de battle tussen Wout en Mathieu.
Jaaaaaa, zout graagquote:
Magnetronpatatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan altijd speciaal voor Strani even in de magnetron natuurlijk.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |