En, wat gaat de volgende bestelling worden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Em31 het volgende:
Eén voordeel van deze lockdown, restaurants in de buurt gaan weer uitgebreidere menu's bezorgen![]()
Patat shoarmaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
En, wat gaat de volgende bestelling worden?
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Em31 het volgende:
Nee de kaart komt pas volgende week, maar het is een visrestaurant dus ik gok vis.
Vis is wel gezondquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Em31 het volgende:
Nee de kaart komt pas volgende week, maar het is een visrestaurant dus ik gok vis.
Bij mij is de snackbar naast de portiekdeur.quote:
Huh dat is er toch nog, Epcot?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze video
Of ja, eigenlijk gewoon een flinke documentaire, kan zo op tv uitgezonden worden
Heel aantrekkelijk, op zich, maar ik heb nu al een verzoek uitstaan dus dat wacht ik eerst even af.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij is de snackbar naast de portiekdeur.
*Pakt koffersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is ook een restaurant dat patat shoarma bezorgt, geen zorgen.
Was er ooit in de 90s een keerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals Walt het ooit bedacht heeft!
Ik heb gisteren patat gegeten maar nu heb ik weer zin in patatquote:
Wel 10 dagen quarantinequote:
Patat is en blijft ook gewoon m'n lievelingsmaaltijd. Kan me niks schelen hoe oud ik ben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb gisteren patat gegeten maar nu heb ik weer zin in patat
Met shoarma lijkt me dan weer niet zo lekker. Doe maar gewoon Oorlog.
Als patat gezond was, at ik het wel drie keer per week denk ik
We gingen er altijd* eigenlijk alleen maar naar toe voor het eten in de pavillions.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals Walt het ooit bedacht heeft!
drie keer maar?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb gisteren patat gegeten maar nu heb ik weer zin in patat
Met shoarma lijkt me dan weer niet zo lekker. Doe maar gewoon Oorlog.
Als patat gezond was, at ik het wel drie keer per week denk ik
Oehquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou patat shoarma met knoflooksaus en een vleugje corona.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou patat shoarma met knoflooksaus en een vleugje corona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |