Moet je een verstandelijke beperking hebben om mod te worden?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:29 schreef onlogisch het volgende: lhdjgkajlkagdlhoiaruhgliahj,gd;ahgkajdhg
Wie is dat?quote:
Ach, wellicht komt ie zo dan nog op tv in zo'n reclame voor Toto.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moet je een verstandelijke beperking hebben om mod te worden?
Niet perse, maar bij gelijke geschiktheid geven ze wel de voorkeur aan downies.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Generaal Frank zorgt er vanaf de zijlijn wel voor dat er altijd iemand doorschuiftquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
eerste twintig minuten schoof er niet 1 van de drie centrale verdedigers door. Dat doen ze nu wel waardoor je man meer hebt op middenveld. En steeds onvoorspelbaar wie van de drie. Op zich leuk mechanisme maar als er beetje angst in sluipt en men niet meer doorschuift dan valt groot deel van je systeem meteen om
Pardon.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@Fylaxquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Niet perse, maar bij gelijke geschiktheid geven ze wel de voorkeur aan downies.
Oranje is ook niet gebalanceerd, of ze staan allemaal op de eigen helft, of allemaal in de zestien van Italië.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
eerste twintig minuten schoof er niet 1 van de drie centrale verdedigers door. Dat doen ze nu wel waardoor je man meer hebt op middenveld. En steeds onvoorspelbaar wie van de drie. Op zich leuk mechanisme maar als er beetje angst in sluipt en men niet meer doorschuift dan valt groot deel van je systeem meteen om
Snelle verdediging dus die kunnen hoog mee opschuiven. Jij hebt liever een veld van 80 meter?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oranje is ook niet gebalanceerd, of ze staan allemaal op de eigen helft, of allemaal in de zestien van Italië.
Als je dan in de zestien van Italië staat, moet er geen snelle aanval van Italië komen.
Wielrennen is geen sport. Derhalve is WLR geen subforum en ben jij geen mod.quote:
Ze willen ook nog wel eens selecteren op inactiviteitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mufasa en Gini laten het een beetje afweten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Aanvallend is het helaas nog steeds matig. En dan krijgt Luuk eens een bal panklaar op zijn bolletje dan doet hij er helemaal niks mee.
Ik ken wel een subforum waar deze regel geldtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Klummie, DonRaja, Skysherrifquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze willen ook nog wel eens selecteren op inactiviteit
@:klummie
Hequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wist je dat een huidige FA ooit heeft gezegd zijn account te shedderen als DRT een subforum zou worden?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wielrennen is geen sport. Derhalve is WLR geen subforum en ben jij geen mod.
Van Depay kan je dat helaas verwachten. Rommelaartje dat goed kan sleuren en beuken maar hij mist de echte klasse.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mufasa en Gini laten het een beetje afweten.
Ik heb meer darters met ongezond eten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand dat plaatje van Raf met een frikandel?
Goede catering in de studio.quote:
Ik heb liever dat er meer mensen achter de bal blijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Snelle verdediging dus die kunnen hoog mee opschuiven. Jij hebt liever een veld van 80 meter?
Ja. Toen kwam hij met het lulverhaal dat DRT tijdelijk was.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wist je dat een huidige FA ooit heeft gezegd zijn account te shedderen als DRT een subforum zou worden?
Wat het niet meer isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja. Toen kwam hij met het lulverhaal dat DRT tijdelijk was.
Alleen als jij het plaatje van whales hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand dat plaatje van Raf met een frikandel?
Ik zoek specifiek Raf met een frikandel helaas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb meer darters met ongezond eten.
U wist wel beter.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Ben benieuwd waar de users zijn die zeiden dat Italië dit Oranje makkelijk op zou rollen.
Het lijkt me ook wel een type om een Theo Jansen 2.0 te worden.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zoek specifiek Raf met een frikandel helaas.
Moet dit?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alleen als jij het plaatje van whales hebt.
Ik hoop niet dat je hier de Febo mee bedoelt .quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DRTbeste subforum.
Na LEF en COR uiteraard. @:zipportal
Depay + Luuk bohhhquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coco en ik waren best aan het shinen
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zoek specifiek Raf met een frikandel helaas.
Competitief spelletje hoor, ik probeerde één keer mee te doen en werd helemaal de tyfus gescholdenquote:
Ik doe al vier jaar mee en word nog steeds de tyfus gescholden. Wederom: terecht, wel!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Competitief spelletje hoor, ik probeerde één keer mee te doen en werd helemaal de tyfus gescholden
Niet te verwarren met Atlantaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Ik kijk pas drie minuten en heb nu al twee keer gehoord dat Hateboer bij Atalanta Bergamo speelt
Klopt dit wel?
Oké, dan was het dus in elk geval niets persoonlijksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik doe al vier jaar mee en word nog steeds de tyfus gescholden. Wederom: terecht, wel!
Ze voetballen alsof ze alle tactische instructies genegeerd hebbenquote:
Verrassend goed.quote:
Iedereen een goal en dan bij elkaar scoren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, dus ik sla ff over
Ja, maar dan de hele tijd terug naar eigen lijn. Vermoeiend man.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Iedereen een goal en dan bij elkaar scoren.
That's it.
Gewoon een soort paaltjesvoetbal tochquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, dus ik sla ff over
Je moet wel een goede conditie hebben, inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar dan de hele tijd terug naar eigen lijn. Vermoeiend man.
Ik zie 'm Klaiber nog wel een keertje oproepen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waarom roept Frank geen spelers van Utrecht op?
Ezelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een soort paaltjesvoetbal toch
Paaltjesvoetbal
En dat hele geëikel met vage codes invoeren na een goal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je moet wel een goede conditie hebben, inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als in de gouwe ouwe koloniale tijd.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Babel in beeld, "dat kunnen we niet gebruiken", eindelijk verstandige teksten van Snoeks.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Virgil en Luuk en dan zo'n lage kutcorner trappen
Racist Snoeks.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Babel in beeld, "dat kunnen we niet gebruiken", eindelijk verstandige teksten van Snoeks.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk dat Mancini ook een groot probleem heeft.
nou nou nouquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zie hem liever liggen.
(Dit wordt weer een note.)
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zie hem liever liggen.
Zo danquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zie hem liever liggen.
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zie hem liever liggen.
Wat moet je doen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jongens ik moet nog even een uurtje aan het werk.
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de wedstrijd.
Zonder keeper was ie erin gegaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef luxerobots het volgende:
Erg mooi naast geschoten van Memphis.
Succesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Om 22:00? Ach, ach.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zonder bal was er niet geschoten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder keeper was ie erin gegaan.
zet hem opquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
532 hè, dan weet je dat je kansen creëert.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:58 schreef Mr.N het volgende:
Man man man, wat een kansen worden er gemist. En die Italianen zijn al niet zo gul hierin :/
Deze is voor appiequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zie hem liever liggen.
De Dumquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Doe gewoon Dumfries erin ipv deze gozer
Frons houdt dit nog makkelijk anderhalf jaar vol hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is zowaar een leuke wedstrijd
LEONARDEDquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:01 schreef Caland het volgende:
Hateboer is een verdediger die niet zo goed tegen aanvallers kan voetballen.
Beetje een Yamcha vind ik het.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Hateboer is de Sven van Beek van het Nederlands Elftal.
Ja hè.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blij dat Hateboer nu echt op zijn plek speelt! @:Slobeend
Of Bergossoquote:
Wat speelt deze prutser Dumgod eruit? Ik dacht dat die geblesseerd was ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Coco het volgende:
Hateboer is zo'n jongen die de wc-rol met het papier tegen de muur aan hangt.
Dumfries is heel goed in de bal slecht voorgeven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Het is wel een beetje lood om oud ijzer hoor. Twee dravers met een kutvoorzet die niet kunnen verdedigen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat speelt deze prutser Dumgod eruit? Ik dacht dat die geblesseerd was ofzo
Nee, maar Dumfries was net zo waardeloos bij de vorige wedstrijd. Ze kunnen er allebei geen reet vanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat speelt deze prutser Dumgod eruit? Ik dacht dat die geblesseerd was ofzo
Nee gewoon het feit dat je een linksback haalt in een competitie waar iedereen 4-3-3 speelt. En dat je dan na drie potjes waarin hij faalt als excuus aandraagt dat hij nooit gewend was om tegen rechtsbuitens te voetballenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker voor ons Ajacieden. Weggevaagd door good old Tom de Mul
Verdedigen als Dumfries, opkomen als Hateboer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dumfries is heel goed in de bal slecht voorgeven.
Tom de Mul is tegenwoordig succesvol spelersmakelaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tom de Mul je moeder heeft eenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet bij clubs met een te harde cultuur denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tom de Mul is tegenwoordig succesvol spelersmakelaar.
Met een zwarte scoor je wel meer deugpunten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is wel een beetje lood om oud ijzer hoor. Twee dravers met een kutvoorzet die niet kunnen verdedigen.
En geile MILFS.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met een zwarte scoor je wel meer deugpunten.
En hij kan goed booskijken. Zou je verwachten dat je daarmee bij Frons wel punten pakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met een zwarte scoor je wel meer deugpunten.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En hij kan goed booskijken. Zou je verwachten dat je daarmee bij Frons wel punten pakt.
Die is zich ook al een uur af aan het vragen wat er tegenover hem staatquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spinazie speelt een stuk slechter.
Vorige keer niet gezien maardie laat toch wel leuke dingen zienquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spinazie speelt een stuk slechter.
Ontzettendquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:08 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vind snoeks een vermoeiende man.
Grueter > Snoeksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:08 schreef Keukendrol het volgende:
Ik vind snoeks een vermoeiende man.
Hendrix vindt dit een leuke post.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef Kriegel het volgende:
Schiet nou gewoon eens een keer, Frenkie! Daar staat geen straf op!
Pikstraf van Mikkyquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef Kriegel het volgende:
Schiet nou gewoon eens een keer, Frenkie! Daar staat geen straf op!
Ik hou m'n hart vast.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef Groby het volgende:
Daley Blind als wingback ook, goed idee![]()
Vrij bijzondere keuze jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:11 schreef Groby het volgende:
Daley Blind als wingback ook, goed idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |