Ik heb meer darters met ongezond eten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand dat plaatje van Raf met een frikandel?
Goede catering in de studio.quote:
Ik heb liever dat er meer mensen achter de bal blijven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Snelle verdediging dus die kunnen hoog mee opschuiven. Jij hebt liever een veld van 80 meter?
Ja. Toen kwam hij met het lulverhaal dat DRT tijdelijk was.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wist je dat een huidige FA ooit heeft gezegd zijn account te shedderen als DRT een subforum zou worden?
Wat het niet meer isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja. Toen kwam hij met het lulverhaal dat DRT tijdelijk was.
Alleen als jij het plaatje van whales hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand dat plaatje van Raf met een frikandel?
Ik zoek specifiek Raf met een frikandel helaas.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb meer darters met ongezond eten.
U wist wel beter.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Ben benieuwd waar de users zijn die zeiden dat Italië dit Oranje makkelijk op zou rollen.
Het lijkt me ook wel een type om een Theo Jansen 2.0 te worden.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zoek specifiek Raf met een frikandel helaas.
Moet dit?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alleen als jij het plaatje van whales hebt.
Ik hoop niet dat je hier de Febo mee bedoelt .quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DRTbeste subforum.
Na LEF en COR uiteraard. @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |