Ik heb nog een SdVFan klassieker voor jequote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
Stekelenaids is echt een waardeloze vragensteller. Zet Bert Maalderaids er maar op.
Bert zal goed geslapen hebben die nacht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een SdVFan klassieker voor je
Al eens gezien. Matig.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:17 schreef De_Kraam het volgende:
Nu op NPO2: Er reed een trein naar Sobibor.
@:Zipportal
Nu nog 25 goals per jaar maken en Champions League-finales beslissen met doelpunten en assists.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef AmaninFull het volgende:
Ik vond Frenkie, met z'n dribbels, rushes over 80m, en zo makkelijk wegdraaien bij Verratti en Barella, echt weergaloos. Stelling: Frenkie heeft het in zich om Cruijff te overtreffen als beste Nederlandse voetballer aller tijden.
@tong80 @Tarado @Lange_Lans @Karinaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef AmaninFull het volgende:
Ik vond Frenkie, met z'n dribbels, rushes over 80m, en zo makkelijk wegdraaien bij Verratti en Barella, echt weergaloos. Stelling: Frenkie heeft het in zich om Cruijff te overtreffen als beste Nederlandse voetballer aller tijden.
nee maar wel een leuke speler waar we nog veel van kunnen genietenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:03 schreef AmaninFull het volgende:
Ik noem het liever "schurend"quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bert is wel van de zeikeirige vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |