Drank Snoeksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef HarrieKeen het volgende:
Als ik de commentator hoor lijkt het net of Nederland Italië helemaal van de mat speelt.
Elke moderator.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef Coco het volgende:
Wat is VBL moderator @:onlogisch toch een proleet
Op de radio zijn ze genuanceerderquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef HarrieKeen het volgende:
Als ik de commentator hoor lijkt het net of Nederland Italië helemaal van de mat speelt.
Probleem is dat de KNVB het daar mee eens moet zijn. (Zie periode van Blind) ben bang dat dat ff kan duren (lees halve kwalificatie)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:28 schreef Generationalpha het volgende:
Alles draaide om die ene goal. Die houdt Frank wel weer een tijdje in het zadel.
Geen idee of ik daar blij mee moet zijn maar goed.
Memphis die Bonucci omver duwt zegt al genoeg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef HarrieKeen het volgende:
Je had alleen twee gigantische kansen op 2-1 die kinderlijk verneukt worden. Dat is behoorlijk frustrerend.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef Perrin het volgende:
Prima eerste helft, tegen alle verwachtingen in.
1-2quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je had alleen twee gigantische kansen op 2-1 die kinderlijk verneukt worden. Dat is behoorlijk frustrerend.
Echt een van jullie dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:30 schreef Coco het volgende:
Wat is VBL moderator @:onlogisch toch een proleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |