Wat speelt deze prutser Dumgod eruit? Ik dacht dat die geblesseerd was ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Doe gewoon Dumfries erin ipv deze gozer
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Coco het volgende:
Hateboer is zo'n jongen die de wc-rol met het papier tegen de muur aan hangt.
Dumfries is heel goed in de bal slecht voorgeven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Doe gewoon Dumfries erin ipv deze gozer
Het is wel een beetje lood om oud ijzer hoor. Twee dravers met een kutvoorzet die niet kunnen verdedigen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat speelt deze prutser Dumgod eruit? Ik dacht dat die geblesseerd was ofzo
Nee, maar Dumfries was net zo waardeloos bij de vorige wedstrijd. Ze kunnen er allebei geen reet vanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat speelt deze prutser Dumgod eruit? Ik dacht dat die geblesseerd was ofzo
Nee gewoon het feit dat je een linksback haalt in een competitie waar iedereen 4-3-3 speelt. En dat je dan na drie potjes waarin hij faalt als excuus aandraagt dat hij nooit gewend was om tegen rechtsbuitens te voetballenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker voor ons Ajacieden. Weggevaagd door good old Tom de Mul
Verdedigen als Dumfries, opkomen als Hateboer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dumfries is heel goed in de bal slecht voorgeven.
Tom de Mul is tegenwoordig succesvol spelersmakelaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tom de Mul je moeder heeft eenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet bij clubs met een te harde cultuur denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tom de Mul is tegenwoordig succesvol spelersmakelaar.
Met een zwarte scoor je wel meer deugpunten.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is wel een beetje lood om oud ijzer hoor. Twee dravers met een kutvoorzet die niet kunnen verdedigen.
En geile MILFS.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met een zwarte scoor je wel meer deugpunten.
En hij kan goed booskijken. Zou je verwachten dat je daarmee bij Frons wel punten pakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met een zwarte scoor je wel meer deugpunten.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:05 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En hij kan goed booskijken. Zou je verwachten dat je daarmee bij Frons wel punten pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |