Depay + Luuk bohhhquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Coco en ik waren best aan het shinen
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb meer darters met ongezond eten.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zoek specifiek Raf met een frikandel helaas.
Competitief spelletje hoor, ik probeerde één keer mee te doen en werd helemaal de tyfus gescholdenquote:
Ik doe al vier jaar mee en word nog steeds de tyfus gescholden. Wederom: terecht, wel!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Competitief spelletje hoor, ik probeerde één keer mee te doen en werd helemaal de tyfus gescholden
Niet te verwarren met Atlantaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
Ik kijk pas drie minuten en heb nu al twee keer gehoord dat Hateboer bij Atalanta Bergamo speelt
Klopt dit wel?
Oké, dan was het dus in elk geval niets persoonlijksquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik doe al vier jaar mee en word nog steeds de tyfus gescholden. Wederom: terecht, wel!
Ze voetballen alsof ze alle tactische instructies genegeerd hebbenquote:
Verrassend goed.quote:
Iedereen een goal en dan bij elkaar scoren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, dus ik sla ff over
Ja, maar dan de hele tijd terug naar eigen lijn. Vermoeiend man.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Iedereen een goal en dan bij elkaar scoren.
That's it.
Gewoon een soort paaltjesvoetbal tochquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, dus ik sla ff over
Je moet wel een goede conditie hebben, inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar dan de hele tijd terug naar eigen lijn. Vermoeiend man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |