Nou de meeste mensen hoeven niet in groepen in auto's naar steden verderop om te trainenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Leuk bedacht wel, maar wie zegt dat er voor het trainen zelf geen grotere reisbewegingen nodig zijn?
Nee joh, wtf?quote:
Dat dacht ik ook, maar het staat een uur later nog steeds op deze NOS site:quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, wtf?Hebben ze het niet per ongeluk omgedraaid ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:41 schreef Momo het volgende:
Gelukkig geeft de Belg ons wel genoeg wielercontent deze weekDonderdag komt Adrie van der Poel, om ongetwijfeld op zijn gemak 6 miljoen boze Vlamingen te downplayenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fred_B op 12-10-2020 19:00:13 ]De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:41 schreef Momo het volgende:
Gelukkig geeft de Belg ons wel genoeg wielercontent deze weekOp welke dag kan ik nog wat extra Van der Poel en Van Aert ophef verwachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag want ze gaan waarschijnlijk elke avond de ouders, de vriendin, de vrienden, ploeggenoten, huisdieren interviewen van Wout en Mathieu.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op welke dag kan ik nog wat extra Van der Poel en Van Aert ophef verwachten?
Ik dacht wat was dat ook alweer met zijn familie/vader, maar Nourdin Boukhari is zijn stiefvader. Die is ondertussen wel aardig veranderd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:57 schreef Strani het volgende:
Okay, dus Noa Lang is deels Surinaams en spreekt als een Marokkaan. Dat blijft toch bijzonder.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Elke dag want ze gaan waarschijnlijk elke avond de ouders, de vriendin, de vrienden, ploeggenoten, huisdieren interviewen van Wout en Mathieu.
Ah! Okay dat verklaart het wel enigszins. Maar het blijft pijn aan m'n oren doen hoor, dat straataccentje.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht wat was dat ook alweer met zijn familie/vader, maar Nourdin Boukhari is zijn stiefvader. Die is ondertussen wel aardig veranderd.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Okay dat verklaart het wel enigszins. Maar het blijft pijn aan m'n oren doen hoor, dat straataccentje.
Zijn IQ ligt in elk geval ruim onder het gewicht van zijn stiefvader.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Okay dat verklaart het wel enigszins. Maar het blijft pijn aan m'n oren doen hoor, dat straataccentje.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
JaBerghuis heeft dat ook.
En Ten Hag
Misschien kunnen ze verder nog wat halve Belgen kunnen oppikken in het peloton.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Elke dag want ze gaan waarschijnlijk elke avond de ouders, de vriendin, de vrienden, ploeggenoten, huisdieren interviewen van Wout en Mathieu.
Ten Hag horen en zien praten kunnen ze eigenlijk wel inzetten in Guantanamo Bay. Dan gaat iedereen vanzelf wel alles bekennen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
JaBerghuis heeft dat ook.
En Ten Hag
Dan is het dus niet meer 'Missing' maar 'Found' hè.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:21 schreef Cyan9 het volgende:
Dit nummer vandaag eindelijk terug gevonden.
Nee, Frons de Boer dan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ten Hag horen en zien praten kunnen ze eigenlijk wel inzetten in Guantanamo Bay. Dan gaat iedereen vanzelf wel alles bekennen.
Die is leuk ja!quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:21 schreef Cyan9 het volgende:
Dit nummer vandaag eindelijk terug gevonden.
Nee nog niet. Weet niet of we allemaal al gestemd hadden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:27 schreef koffieleuk het volgende:
@:ijs_beer was jij al aan die KINK-playlist begonnen? Ik heb namelijk wel zin om die vanavond te maken
Een zeldzaam geval waarbij ik de remix beter vind dan het origineel.quote:
Het zegt bij mij wel genoeg dat ik het origineel nog niet heb gehoord.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een zeldzaam geval waarbij ik de remix beter vind dan het origineel.
Die ook jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, Frons de Boer dan.Mijn hemel.
Had ik ook. Maar ik vond eerste het origineel, daarna pas de remix.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het zegt bij mij wel genoeg dat ik het origineel nog niet heb gehoord.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Herinneren jullie je nog dat ik een stemlijstje wilde maken voor de KINK 1500?
Hij is af!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is mijn stemlijstje
Weinig divers. Vooral veel witte mannen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
@:Hamlapjes @:Redefine zoals beloofd
Nu we het toch over stemlijstjes hebben!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is 'm. Lijstje
Mixje van oud en nieuw.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:58 schreef Cee het volgende:
Nou hier is ie ladies and peoples. Me Kink lijssie.
Ik kon alleen niet zo snel een lijst vinden van @Redefine en ik weet niet of @usagi414 ook had gestem? En mis ik verder nog mensen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:33 schreef Fred_B het volgende:
Hier mijn lijstje op recordsnelheid in elkaar gezet
https://kink.nl/voting/37d3d6f1-aca4-4f31-9d34-bc6454f653fa
equote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:21 schreef usagi414 het volgende:
Fred zijn voorbeeld maar even gevolgd en een lijstje gemaakt met het eerste wat in me opkwam.
Iets meer mainstream dan de rest denk ik.
Kink
Dit vroeg ik me ook af. Ik heb ook het idee dat Bluetooth echt batterij slurpt als ik dat aan heb staan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:38 schreef Cyan9 het volgende:
Weet trouwens iemand hier me uit te leggen waarom de corona app niet met GPS werkt, maar met BlueTooth? Ik vind het irritant om dat de hele tijd aan te hebben staan, GPS staat altijd al aan..
Privacy, vooral. Bluetooth communiceert alleen met de telefoons in de omgeving en GPS kan altijd getrackt worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:38 schreef Cyan9 het volgende:
Weet trouwens iemand hier me uit te leggen waarom de corona app niet met GPS werkt, maar met BlueTooth? Ik vind het irritant om dat de hele tijd aan te hebben staan, GPS staat altijd al aan..
Nou precies dat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook af. Ik heb ook het idee dat Bluetooth echt batterij slurpt als ik dat aan heb staan.
Vaag. Als ik op mijn lijstje klik, dan geeft die een errorquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
@:koffieleuk
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kon alleen niet zo snel een lijst vinden van @:redefine en ik weet niet of @:usagi414 ook had gestem? En mis ik verder nog mensen?
Edit: usagi gevonden.
[..]
e
Dus vanwege de privacy zeikerds (die zich massaal vestigen op Feesboek en Twittor) moet ik nu de hele tijd m'n BlueTooth aan, met als gevolg een rap leeglopende batterij??quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Privacy, vooral. Bluetooth communiceert alleen met de telefoons in de omgeving en GPS kan altijd getrackt worden.
Dank! Had zelf alles ook al opgeslagen, hier die van @Redefinequote:Op maandag 12 oktober 2020 19:35 schreef ijs_beer het volgende:
@:koffieleuk
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kon alleen niet zo snel een lijst vinden van @:redefine en ik weet niet of @:usagi414 ook had gestem? En mis ik verder nog mensen?
Edit: usagi gevonden.
[..]
e
het woord confirm uit de url halen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vaag. Als ik op mijn lijstje klik, dan geeft die een error
spuit 11quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet zo snel doen hoor, een GPS-app downloaden. Bluetooth-app heb ik wel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus vanwege de privacy zeikerds (die zich massaal vestigen op Feesboek en Twittor) moet ik nu de hele tijd m'n BlueTooth aan, met als gevolg een rap leeglopende batterij??
Oh ik had jouw lijst nog niet zo goed bekeken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bluetooth verbruikt wel wat stroom. Maar het valt op zich wel mee. Het probleem is dat er dan constant verbinding wordt gezocht. En niet altijd gevonden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook af. Ik heb ook het idee dat Bluetooth echt batterij slurpt als ik dat aan heb staan.
Sporadische Elbow-luisteraarquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:32 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er hier toevallig ook Elbow luisteraars en zo ja, hebben die nog een paar (wat minder bekende) aanraders?
Thanksquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Sporadische Elbow-luisteraar![]()
Bedoel je aanrader als in artiest/band? Ik kan Travis aanraden. Alhoewel die niet héél onbekend zijn natuurlijk. Hun album The Man Who is een van mijn favoriete albums ooit.Opvolger The Invisible Band is ook heel mooi.
Deze kan ik echt niet meer horene van Musequote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus vanwege de privacy zeikerds (die zich massaal vestigen op Feesboek en Twittor) moet ik nu de hele tijd m'n BlueTooth aan, met als gevolg een rap leeglopende batterij??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |