quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Zelf je eigen maaltijd bereiden met de meesters en juffen uit de keuken!
Maar is er nou al bekend hoe lang dat virus op een bal of shuttle blijft leven? En hebben we dat virus niet allang van die bal of shuttle afgeslagen tijdens de rally?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de andere kant; een bal of shuttle raak je ook gewoon met je handen aan en komt bij de andere speler. En om nou na elke worp je racket schoon te maken...
Dat is al teveel moeite. Noem het restaurantschool en je mag open blijvenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel een idee, je zou je restaurant om kunnen toveren tot kookschool, dan kan je gewoon open
Ja, dat zou ik dan weer niet weten!quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar is er nou al bekend hoe lang dat virus op een bal of shuttle blijft leven? En hebben we dat virus niet allang van die bal of shuttle afgeslagen tijdens de rally?
Je hebt er de ballen verstand van.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan weer niet weten!
Ik maak er nooit gebruik van, dus ik kan er makkelijk over klagenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ik maak veel gebruik van de sportschool, dus voor mezelf zou ik het jammer vinden. Maar met zulke cijfers is het gewoon raar dat er zoveel wordt teruggeschroefd, maar sportscholen open mogen blijven. Het is en blijft iets niet-essentieels.
Maximaal vier bij elkaar toch? Of geld dat alleen voor buiten?
En hem dan op de grond gooien en stampen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
"Ober, m'n biefstuk is aangebrand!".
"Ja, eh juffie, je hebt 'm zelf gebakken hè".
Dan nog kan ik best af en toe een balletje opgooien!quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je hebt er de ballen verstand van.
Jaaaaaaaquote:
Dat is wel een goede (matige) garp.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En hem dan op de grond gooien en stampen.
“Ja ik heb hem toch betaald”
Hoe jij het stelt is een stuk duidelijker inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik maak er nooit gebruik van, dus ik kan er makkelijk over klagen![]()
Maar de boodschap zou naar mijn mening moeten zijn:
1. Blijf zo veel mogelijk thuis.
2. Als je toch op pad gaat, vermijd dan zo veel mogelijk binnenactiviteiten waar anderen bij zijn.
Nu is het eerder andersom.
Leuk bedacht wel, maar wie zegt dat er voor het trainen zelf geen grotere reisbewegingen nodig zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mijn vader begreep ik dat (competitie)wedstrijden verboden worden, maar dat er nog wel getraind mag worden. Dit om verplaatsingen zoveel mogelijk te vermijden.
Vier buiten, dertig binnen (quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ik maak veel gebruik van de sportschool, dus voor mezelf zou ik het jammer vinden. Maar met zulke cijfers is het gewoon raar dat er zoveel wordt teruggeschroefd, maar sportscholen open mogen blijven. Het is en blijft iets niet-essentieels.
Maximaal vier bij elkaar toch? Of geld dat alleen voor buiten?
Bezorgen mag nog wel? Dat ging wel top in maart vond ik.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:39 schreef Momo het volgende:
Horeca dicht elke dag om 18:00![]()
Dat wordt dus op Nederlandse tijden uiteten gaan.
Over het algemeen sport je in je eigen omgeving. En zijn de uitwedstrijden later verder van huis. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen daarop, maar dat zul je altijd houden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Leuk bedacht wel, maar wie zegt dat er voor het trainen zelf geen grotere reisbewegingen nodig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |