abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195555532
Hi

Ik ben normaal niet iemand die zelf een topic gaat openen maar dit is iets wat al maanden aan me knaagt. Een jaar geleden ben ik vreemdgegaan met mijn fysiotherapeut. Ik kwam toen net uit een heel zware periode en plots kom ik bij iemand terecht met wie het iets te goed klikt. Hij is getrouwd en papa in wording van zijn 2de kind. Zelf ben ik 10 jaar samen met mijn partner maar nog geen kinderen. Ik voelde me tot hem aangetrokken op een manier die ik nog nooit ervaren had. We besloten om af en toe seks met mekaar te hebben tot zijn vrouw zou bevallen. Hij was altijd heel bezorgd om me en stond erop dat we vrienden zouden blijven als ons kortstondige avontuurtje zou eindigen. Ik kreeg ondertussen meer gevoelens voor hem en heb hem dit ook opgebiecht. Maar alles werd gewoon zo emotioneel dat hij opeens besloot om me volledig uit zijn leven te verbannen zonder veel uitleg. Ik ben toen volledig gecrasht en echt heeeel diep gezeten (tot zelfmoordpoging toe). Ik moet eerlijk toegeven dat ik tot op vandaag nog steeds niet goed begrijp waarom dit alles me zo raakte. Ben iemand die altijd sterk in haar schoenen heeft gestaan en ook zeker niet het naïeve type, integendeel! Toch krijg ik 1j later nog steeds tranen in mijn ogen als ik denk aan deze periode. Heb ook alles aan mijn partner opgebiecht en ik zie hem doodgraag maar toch bliif ik iedere dag opnieuw aan mijn fysiotherapeut denken. Sommige momenten mis ik hem zo hard en andere zou ik hem iets willen aandoen voor het verdriet dat hij me heeft aangedaan. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen, heb al honderden euro's aan therapie uitgegeven maar schiet ik ook niks mee op. Ik ga er echt aan kapot.. ik weet dat ik hem gewoon moet vergeten maar het lukt me maar niet.
pi_195555600
Je mag gewoon verdrietig zijn.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:12:00 #3
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_195555693
Ben nu wel benieuwd hoe je vriend hierop reageerde? Dat is over neem ik aan...of? Wel hefig wat je hebt gedaan, hoor. Zou maar heel snel proberen te accepteren dat de fysio geen contact meer met je wil. Als je gaat aanpappen met iemand die bijna vader is van zijn 2e kind, dan weet je dat de kans er altijd in zit dat er afstand genomen moet gaan worden op den duur. Vooral als jij meer gevoelens blijkt te hebben natuurlijk. Dat had zijn hele gezin kunnen verwoesten.

Overigens ook achterlijk van hem om vreemd te gaan tot het 2e kind is geboren...bizar
pi_195555966
Ik ben ondertussen nog steeds samen met mijn partner, ik besef hoeveel geluk ik heb want ik was hem idd bijna kwijt! En het is niet dat ik nog persé contact wil met de fysiotherapeut, ik besef maar al te goed dat dit niet realistisch is. Ik weet dat ik speciaal was voor hem (weet uit goede bron dat ik zijn eerste en enigste misstap ben) en hij was steeds ook heel oprecht hoe graag hij me had maar dat het niet de bedoeling was dat hij zijn vrouw ging verlaten. Wat bij mij enorm knaagt is dat hoe je iemand zo hard kunt kwetsen die je graag hebt... hij probeerde oprecht om mij terug het goede pad op te sturen nadat ik uit een depressie kwam maar hij heeft me toen gewoon letterlijk terug in een put gegooid die nog vele malen dieper was dan diegene waar ik uitkwam. DAT maakt me soms zo kwaad!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:32:38 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195556190
Als je de woede goed voelt, volgt het verdriet vanzelf! Het lijkt wel of je bent blijven hangen in het afscheid nemen van hem.
Waarom heeft de therapie niet geholpen?
pi_195556632
Langere tijd je partner bedonderen noem ik geen slippertje meer.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:58:58 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_195556815
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:51 schreef Patroon het volgende:
Langere tijd je partner bedonderen noem ik geen slippertje meer.
Ja hoe dan. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_195556830
Mensen die beginnen met ik doe normaal nooit zijn hemeltergend vermoeiend
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:03:38 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195556913
Wat een minne kerel, die fysiotherapeut.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:07:38 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195557000
Waar is Feline gebleven?
pi_195557069
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:51 schreef Patroon het volgende:
Langere tijd je partner bedonderen noem ik geen slippertje meer.
Ik zeg toch duidelijk dat ik ben vreemdgegaan.. aan zulke reactie heb ik niets, ben me heel bewust van mijn fouten hoor.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:15:24 #12
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_195557159
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:
Ik ben ondertussen nog steeds samen met mijn partner, ik besef hoeveel geluk ik heb want ik was hem idd bijna kwijt! En het is niet dat ik nog persé contact wil met de fysiotherapeut, ik besef maar al te goed dat dit niet realistisch is. Ik weet dat ik speciaal was voor hem (weet uit goede bron dat ik zijn eerste en enigste misstap ben) en hij was steeds ook heel oprecht hoe graag hij me had maar dat het niet de bedoeling was dat hij zijn vrouw ging verlaten. Wat bij mij enorm knaagt is dat hoe je iemand zo hard kunt kwetsen die je graag hebt... hij probeerde oprecht om mij terug het goede pad op te sturen nadat ik uit een depressie kwam maar hij heeft me toen gewoon letterlijk terug in een put gegooid die nog vele malen dieper was dan diegene waar ik uitkwam. DAT maakt me soms zo kwaad!
En ben je diep door het stof gegaan bij je partner en heb je veel spijt betuigd? Knap van hem dat hij je heeft kunnen vergeven. Zeker omdat dit geen slippertje was. Als je eerlijk bent zou dit je nog een keer kunnen gebeuren, toch? Of die fysio nou op hangende pootjes terug komt of je een andere geweldige man leert kennen. Is er iets wat je mist in je relatie waardoor je dit doet? Als je eerlijk bent..
pi_195557170
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je de woede goed voelt, volgt het verdriet vanzelf! Het lijkt wel of je bent blijven hangen in het afscheid nemen van hem.
Waarom heeft de therapie niet geholpen?
Ik ben enkele maanden bij psycholoog geweest maar had het gevoel dat ik na verloop van tijd maar in herhaling bleef vallen en dat ik daar gwn niet veel meer te vertellen had. Het ging een tijdje beter maar sinds enkele weken sta ik er weer mee op en ga ook slapen met dat haat/liefde gevoel. Ik krijg het maar niet van me af gezet, ookal zou ik niets liever willen zodat ik me terug volledig op mezelf en mijn partner kan focussen.
pi_195557175
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:11 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik zeg toch duidelijk dat ik ben vreemdgegaan.. aan zulke reactie heb ik niets, ben me heel bewust van mijn fouten hoor.
Wat voor reactie wil je dan?
Je hebt een tijdje liggen krikken met een of andere vent. En je geeft het veel te veel romantische lading.
Gewoon wakker worden en je richten op dingen die er wel toe doen.
Wees blij dat je partner zo begripvol is.
pi_195557197
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja hoe dan. :')
Slippertje is meer eenmalig vreemdgaan, beetje ongepland. Stelselmatig vreemdgaan is wat meer dan een slippertje. Althans zo zie ik het :)
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:17:59 #16
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_195557207
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:11 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik zeg toch duidelijk dat ik ben vreemdgegaan.. aan zulke reactie heb ik niets, ben me heel bewust van mijn fouten hoor.
Kijk, zo'n jongen met een gezin zal ook iets missen in zijn partner. Ze was hoog zwanger, dus misschien kwam hij iets te kort. En ik geloof zeker dat hij om je gegeven heeft, maar ineens opende zijn ogen en besefde hij wat hij op het spel aan het zetten was. Verdriet voor een heel gezin dus..
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:21:00 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195557263
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:15 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik ben enkele maanden bij psycholoog geweest maar had het gevoel dat ik na verloop van tijd maar in herhaling bleef vallen en dat ik daar gwn niet veel meer te vertellen had. Het ging een tijdje beter maar sinds enkele weken sta ik er weer mee op en ga ook slapen met dat haat/liefde gevoel. Ik krijg het maar niet van me af gezet, ookal zou ik niets liever willen zodat ik me terug volledig op mezelf en mijn partner kan focussen.
Ik zou zeggen: eerst voel je de woede en de haat naar hem, en als dat wegebt na een tijdje komt het verdriet eruit. Dat heelt. Maar bij jou blijf je er tussen schipperen, tussen die woede en hem missen.
pi_195557368
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Wat een minne kerel, die fysiotherapeut.
Hoezo? Beiden zijn vreemdgegaan (allebei min) en er waren afspraken gemaakt.
pi_195557414
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:15 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

En ben je diep door het stof gegaan bij je partner en heb je veel spijt betuigd? Knap van hem dat hij je heeft kunnen vergeven. Zeker omdat dit geen slippertje was. Als je eerlijk bent zou dit je nog een keer kunnen gebeuren, toch? Of die fysio nou op hangende pootjes terug komt of je een andere geweldige man leert kennen. Is er iets wat je mist in je relatie waardoor je dit doet? Als je eerlijk bent..
Ik heb me heel erg rot gevoeld naar mijn partner toe! Na het opbiechten viel er ook ergens wel een last van mijn schouder. Ik besef wat een fantastische partner ik heb en ben voor de rest ook heel gelukkig in mijn relatie. Maar de seks met mijn fysio was geweldig en heb ik nooit ervaren met mijn hudige partner (ook niet in het begin). Ik zou inderdaad heel erg moeilijk nee kunnen zeggen moest hij hier terug staan en daar haat ik mezelf ook voor hoor want ik wil dit mijn partner absoluut geen 2de keer aandoen. Langs de andere kant zie ik dit in realiteit niet gebeuren. Met een andere man zie ik dit eerlijk gezegd niet meteen gebeuren.. ik kom met heel veel mensen in contact en heb nog nooit in mijn leven zo een intens gevoel gehad voor iemand op zo een korte tijd
pi_195557451
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:17 schreef Patroon het volgende:

[..]

Slippertje is meer eenmalig vreemdgaan, beetje ongepland. Stelselmatig vreemdgaan is wat meer dan een slippertje. Althans zo zie ik het :)
Excuses voor de foute woordkeuze. Wil het zeker niet laten lijken of het niets voorstelde!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:31:33 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195557453
Lucht dit schrijven ergens op?
pi_195557485
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:11 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik zeg toch duidelijk dat ik ben vreemdgegaan.. aan zulke reactie heb ik niets, ben me heel bewust van mijn fouten hoor.
Maar niet van je huidige fout: In gedachten blijven vreemdgaan en die man de volledige schuld geven van je verdriet.

Maybe kom je er overheen wanneer je erkent dat hij je heeft gedumpt omdat je zijn gezin probeerde kapot te maken, terwijl jullie al hebben afgesproken dat het zal eindigen zodra zijn 2e baby is geboren. Nu denk je dat je hem mist omdat je voor hem voelt, maar misschien ben je alleen maar boos omdat je hem niet kan krijgen. Plus dat je hem romantiseert omdat hij er was toen je depressief was.

Soms kan goed naar jezelf kijken en eerlijk tegen jezelf zijn, helpen om deze pijnlijke dingen eindelijk een plek te geven. Klinkt hard. I know.
pi_195557556
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Lucht dit schrijven ergens op?
Dit lucht zeker op maar helaas maar kortstondig. Ventileren bij psycholoog luchtte ook zeker op maar volgende dag zat ik vaak alweer vol frustratie
pi_195557578
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:17 schreef Patroon het volgende:

[..]

Slippertje is meer eenmalig vreemdgaan, beetje ongepland. Stelselmatig vreemdgaan is wat meer dan een slippertje. Althans zo zie ik het :)
Met zo'n username had je best een mic drop gifje mogen droppen
  Vis een optie? zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:38:28 #25
70532 loveli
N
pi_195557586
quote:
Hij is getrouwd en papa in wording van zijn 2de kind.
Was dat tijdens de slipper of is dit een nieuwe zwangerschap?

Verleden tijd en tegenwoordige tijd lopen door elkaar in je post. Dat is soms een teken dat iemand een topic verzint, maar het kan ook zijn dat je zelf niet helemaal bij de tijd bent.
crap in = crap out
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:40:31 #26
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_195557632
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:28 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik heb me heel erg rot gevoeld naar mijn partner toe! Na het opbiechten viel er ook ergens wel een last van mijn schouder. Ik besef wat een fantastische partner ik heb en ben voor de rest ook heel gelukkig in mijn relatie. Maar de seks met mijn fysio was geweldig en heb ik nooit ervaren met mijn hudige partner (ook niet in het begin). Ik zou inderdaad heel erg moeilijk nee kunnen zeggen moest hij hier terug staan en daar haat ik mezelf ook voor hoor want ik wil dit mijn partner absoluut geen 2de keer aandoen. Langs de andere kant zie ik dit in realiteit niet gebeuren. Met een andere man zie ik dit eerlijk gezegd niet meteen gebeuren.. ik kom met heel veel mensen in contact en heb nog nooit in mijn leven zo een intens gevoel gehad voor iemand op zo een korte tijd
Fijn dat je in ieder geval eerlijk bent. Je zou bij je partner zijn weg gegaan mocht de fysiotherapeut verder met jou gewild hebben. Heb je je huidige partner dit duidelijk gemaakt? Vind het knap dat hij die gedachten van zich af zou kunnen zetten. Het feit dat je toch echt iets mist bij hem, ook seksueel, zou me wel heel onzeker maken. Je kan hem dit natuurlijk geen tweede keer aan doen. Volgens mij twijfel je nu zelf ook een beetje of je partner wel echt de liefde van je leven is, he? Hoe lief hij waarschijnlijk ook is. Jij mist toch bepaalde dingen, anders had jij hem dit uberhaupt nooit aangedaan denk ik.
pi_195557755
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar niet van je huidige fout: In gedachten blijven vreemdgaan en die man de volledige schuld geven van je verdriet.

Maybe kom je er overheen wanneer je erkent dat hij je heeft gedumpt omdat je zijn gezin probeerde kapot te maken, terwijl jullie al hebben afgesproken dat het zal eindigen zodra zijn 2e baby is geboren. Nu denk je dat je hem mist omdat je voor hem voelt, maar misschien ben je alleen maar boos omdat je hem niet kan krijgen. Plus dat je hem romantiseert omdat hij er was toen je depressief was.

Soms kan goed naar jezelf kijken en eerlijk tegen jezelf zijn, helpen om deze pijnlijke dingen eindelijk een plek te geven. Klinkt hard. I know.
Ik ben heel kwaad op mezzlf dat ik nog steeds aan hem denk hoor! Ik heb ook nooit de intentie gehad om tussen zijn relatie in te komen ondanks mijn gevoelens. Het feit dat hij kinderen had was toen voor mij een grote afknapper om verder te gaan.
pi_195557878
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:40 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Fijn dat je in ieder geval eerlijk bent. Je zou bij je partner zijn weg gegaan mocht de fysiotherapeut verder met jou gewild hebben. Heb je je huidige partner dit duidelijk gemaakt? Vind het knap dat hij die gedachten van zich af zou kunnen zetten. Het feit dat je toch echt iets mist bij hem, ook seksueel, zou me wel heel onzeker maken. Je kan hem dit natuurlijk geen tweede keer aan doen. Volgens mij twijfel je nu zelf ook een beetje of je partner wel echt de liefde van je leven is, he? Hoe lief hij waarschijnlijk ook is. Jij mist toch bepaalde dingen, anders had jij hem dit uberhaupt nooit aangedaan denk ik.
Ik weet niet of ik toen zomaar mijn partner zou hebben verlaten. Ik ben al meer dan 10j samen met hem en hij is mijn jeugdliefde.. zoiets breek je niet zomaar af. Plus het feit dat mijn fysio al voor een 2e keer vader ging worden schrikte me enorm af om verder te gaan met hem. Maar als ik zie hoe ik een jaar later nog steeds zo een verdriet heb van alles is dit voor mij toch een teken dat hij wel heel speciaal voor me was en dat mijn hudige parner mss niet de liefde van mijn leven meer is. Maar moet iemand persé de liefde van je leven zijn om hier gelukkig mee te zijn? Ik denk het niet..
pi_195557935
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: eerst voel je de woede en de haat naar hem, en als dat wegebt na een tijdje komt het verdriet eruit. Dat heelt. Maar bij jou blijf je er tussen schipperen, tussen die woede en hem missen.
Je slaat de nagel op de kop! Ik had gehoopt dat na mijn verdriet alles stilaan zou wegebben maar ik schommel constant tussen gemis en woede ondanks dat ik hem helemaal niet meer zie of hoor. En dat geschipper is zo uitputtend! Er komt maar geen einde aan..
  zondag 11 oktober 2020 @ 00:11:26 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195558113
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:58 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Je slaat de nagel op de kop! Ik had gehoopt dat na mijn verdriet alles stilaan zou wegebben maar ik schommel constant tussen gemis en woede ondanks dat ik hem helemaal niet meer zie of hoor. En dat geschipper is zo uitputtend! Er komt maar geen einde aan..
Ja, en therapie heb je al gehad. Dat werkte niet zo.
Zou je zelf weten wat je nodig hebt om deze impasse te doorbreken? Zelfs al zou je hem daarvoor moeten opzoeken?
pi_195558358
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Was dat tijdens de slipper of is dit een nieuwe zwangerschap?

Verleden tijd en tegenwoordige tijd lopen door elkaar in je post. Dat is soms een teken dat iemand een topic verzint, maar het kan ook zijn dat je zelf niet helemaal bij de tijd bent.
Nee hij was destijds papa in wording van het 2de kind. Sorry voor de verwarring!
pi_195558406
Als je die kerel niet uit je hoofd krijg, moet je ergens ook wel overwegen om een einde aan je relatie te breien, of speelt dat niet?
-nee-
pi_195558459
Kan de persoon die me een dm stuurde me misschien op een andere manier contacteren? Ik kan blijkbaar pas binnen een week dm sturen omdat ik me zopas geregistreerd heb en ik vind je naam ook niet meer terug..
pi_195558463
Je man is een pussy dat hij dit accepteert.
Vakman pur sang
pi_195558489
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Je man is een pussy dat hij dit accepteert.
Of die neukt ook vrolijk rond.
pi_195558495
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:36 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Of die neukt ook vrolijk rond.
Dan nog.
Vakman pur sang
pi_195558520
quote:
7s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:36 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Of die neukt ook vrolijk rond.
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dan nog.
Bedrog betekent niet voor iedereen meteen het einde van relatie
pi_195558529
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:39 schreef Feline9 het volgende:

Bedrog betekent niet voor iedereen meteen het einde van relatie
Nee daarom is ie ook een pussy.
Jij moet hier uit stappen. Denk ik dan.
Dit is niet terug te draaien en emotioneel kun je jezelf niet straffen maar blijf je maar meer willen.
Vakman pur sang
pi_195558622
Wat een bullshit reacties staan er weer tussen, haar partner heeft het haar vergeven en ze zijn nog samen, hoezo ben je dan een pussy? Vind het wel knap juist dat beide toch voor elkaar willen vechten ondanks alles.


10 jaar relatie is ook niet iets wat je zomaar verbreekt lijkt mij.
pi_195558644
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, en therapie heb je al gehad. Dat werkte niet zo.
Zou je zelf weten wat je nodig hebt om deze impasse te doorbreken? Zelfs al zou je hem daarvoor moeten opzoeken?
Ik heb echt geen flauw idee.. is ook beetje de reden dat ik dit post in de hoop dat iemand iets gelijkaardig heeft meegemaakt en hier uiteindelijk toch is doorgekomen. Ik denk dat confrontatie het alleen maar erger zou maken voor mezelf.
pi_195558664
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:49 schreef 111210 het volgende:
Wat een bullshit reacties staan er weer tussen, haar partner heeft het haar vergeven en ze zijn nog samen, hoezo ben je dan een pussy? Vind het wel knap juist dat beide toch voor elkaar willen vechten ondanks alles.

10 jaar relatie is ook niet iets wat je zomaar verbreekt lijkt mij.
Dankje voor deze fijne reactie:) Ik durf gerust zeggen dat we als koppel dichter bij mekaar staan dan pakweg anderhalf jaar geleden
pi_195558805
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:55 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Dankje voor deze fijne reactie:) Ik durf gerust zeggen dat we als koppel dichter bij mekaar staan dan pakweg anderhalf jaar geleden
Nou das fijn idd.
Vakman pur sang
pi_195558859
Houd er rekening mee dat dit wel altijd iets is wat tussen jou en je partner zal blijven staan.

Vaker gezien bij stellen. Bij ruzies kwam het toch boven drijven.

Wat ik me afvraag is of die therapeut dit niet vaker heeft gedaan. Als je dit al zo makkelijk kan doen, terwijl je partner hoog zwanger is, zal het vast niet de eerste keer zijn.

Wat ik er verder van vind, is geloof ik al genoeg verwoord.

[ Bericht 43% gewijzigd door steelhead op 11-10-2020 01:26:34 ]
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_195558899
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 01:20 schreef steelhead het volgende:
Houd er rekening mee dat dit wel altijd iets is wat tussen jou en je partner zal blijven staan.

Vaker gezien bij stellen. Bij ruzies kwam het toch boven drijven.
Het is inderdaad iets wat voor altijd meegedragen zal worden in onze relatie maar wat dat betreft is mijn partner niet het type die oude koeien uit de gracht zal halen tijdens een ruzie.

En ja ik heb mezelf ook de vraag gesteld of hij dit niet vaker heeft gedaan maar ik weet uit goede bron dat hij zelf ook even gecrasht is bij zijn vrouw en alles heeft opgebiecht. Iemand die dit vaker doet gaat niet zo fel reageren denk ik.
pi_195558915
Hoogste tijd voor een nieuwe fysio zo te lezen :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195558988
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:28 schreef Feline9 het volgende:
Ik heb me heel erg rot gevoeld naar mijn partner toe! Na het opbiechten viel er ook ergens wel een last van mijn schouder. Ik besef wat een fantastische partner ik heb en ben voor de rest ook heel gelukkig in mijn relatie. Maar de seks met mijn fysio was geweldig en heb ik nooit ervaren met mijn hudige partner (ook niet in het begin). Ik zou inderdaad heel erg moeilijk nee kunnen zeggen moest hij hier terug staan en daar haat ik mezelf ook voor hoor want ik wil dit mijn partner absoluut geen 2de keer aandoen. Langs de andere kant zie ik dit in realiteit niet gebeuren. Met een andere man zie ik dit eerlijk gezegd niet meteen gebeuren.. ik kom met heel veel mensen in contact en heb nog nooit in mijn leven zo een intens gevoel gehad voor iemand op zo een korte tijd
Vervelende situatie.
Wat zijn de verschillen tussen je partner en die fysiotherapeut? Gewoon op alle gebieden. Waarom was de seks zo geweldig? Wat was precies het moment waarop je gevoelens voor hem begon te krijgen? En wat was het moment waarop je gevoelens kreeg voor je partner?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_195559054
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 01:41 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vervelende situatie.
Wat zijn de verschillen tussen je partner en die fysiotherapeut? Gewoon op alle gebieden. Waarom was de seks zo geweldig? Wat was precies het moment waarop je gevoelens voor hem begon te krijgen? En wat was het moment waarop je gevoelens kreeg voor je partner?
Dit is idd ook een vraag die mijn psycholoog me heeft gesteld. Ik vond de seks zo geweldig omdat hij iets dominanter was dan mijn partner en ook een goddelijk lichaam had. Verder hadden we gewoon een heel sterke klik met mekaar en leek het wel of we elkaar al jaren kenden.
  zondag 11 oktober 2020 @ 02:03:44 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195559122
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:52 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik heb echt geen flauw idee.. is ook beetje de reden dat ik dit post in de hoop dat iemand iets gelijkaardig heeft meegemaakt en hier uiteindelijk toch is doorgekomen. Ik denk dat confrontatie het alleen maar erger zou maken voor mezelf.
Het lijkt wel alsof je het zo niet af kunt sluiten. Alsof het afscheid incompleet voor jou is geweest.
pi_195559236
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 01:47 schreef BoneThugss het volgende:
55cm hier
Dan heb je maar een klein bedje nodig, scheelt in het geld.

Al lijkt het me met die lengte wel lastig om bij het aanrecht te komen. Heb je daar een trapje voor?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_195559261
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof je het zo niet af kunt sluiten. Alsof het afscheid incompleet voor jou is geweest.
Zo voelt het inderdaad wel een beetje. Ik heb een half jaar geleden nochtans een soort van afscheidsgesprek gehad met hem omdat mijn psycholoog dacht dat dit zou helpen (was de enige keer dat ik hem nog gezien heb) Ik ben toen eerlijk gezegd met een heel slecht gevoel weg gegaan en hij wenste me het beste maar ik mocht hem nooit meer contacteren. Uit respect voor mijn partner neem ik uiteraard verder geen contact meer met hem op maar ja het blijft knagen. Achteraf gezien had ik tijdens dat gesprek misschien eens goed kwaad moeten worden op hem maar ik was toen zo verlamd vd stress.
pi_195559266
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 01:53 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Dit is idd ook een vraag die mijn psycholoog me heeft gesteld. Ik vond de seks zo geweldig omdat hij iets dominanter was dan mijn partner en ook een goddelijk lichaam had. Verder hadden we gewoon een heel sterke klik met mekaar en leek het wel of we elkaar al jaren kenden.
Wat zijn de kwaliteiten van je partner verder? Behalve dat hij heel aardig is, want dat blijkt zo wel.

Zijn er dan gewoon geen dingen die je in hem mist?

En het is je jeugdliefde, hoe oud waren jullie toen je elkaar leerden kennen?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_195559322
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:21 schreef steelhead het volgende:

[..]

Wat zijn de kwaliteiten van je partner verder? Behalve dat hij heel aardig is, want dat blijkt zo wel.

Zijn er dan gewoon geen dingen die je in hem mist?

En het is je jeugdliefde, hoe oud waren jullie toen je elkaar leerden kennen?
Mijn partner is idd iemand met een gouden hart. Ik kan nog steeds om hem lachen en hij is er tijdens mijn moeilijke periodes altijd voor me geweest. Wat betreft zijn innerlijk wil ik hem voor niemand inruilen! Ik ben van mijn 16j samen met hem en hij is steeds de persoon geweest met wie ik wil oud worden. Hij is misschien uiterlijk niet meer 100% mijn ding maar vind hem zeker nog een knappe verschijning.
  zondag 11 oktober 2020 @ 02:40:18 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195559378
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:21 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Zo voelt het inderdaad wel een beetje. Ik heb een half jaar geleden nochtans een soort van afscheidsgesprek gehad met hem omdat mijn psycholoog dacht dat dit zou helpen (was de enige keer dat ik hem nog gezien heb) Ik ben toen eerlijk gezegd met een heel slecht gevoel weg gegaan en hij wenste me het beste maar ik mocht hem nooit meer contacteren. Uit respect voor mijn partner neem ik uiteraard verder geen contact meer met hem op maar ja het blijft knagen. Achteraf gezien had ik tijdens dat gesprek misschien eens goed kwaad moeten worden op hem maar ik was toen zo verlamd vd stress.
Heb je ooit eerder zo’n soort situatie meegemaakt? Dat je geen goed afscheid hebt kunnen nemen?
pi_195559402
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Heb je ooit eerder zo’n soort situatie meegemaakt? Dat je geen goed afscheid hebt kunnen nemen?
Nee niet echt. Ik ben ook niet het type dat zich snel hecht aan anderen en wanneer er mensen uit mijn leven verdwijnen heb ik daar weinig problemen mee.
  zondag 11 oktober 2020 @ 02:50:02 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195559433
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:21 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Zo voelt het inderdaad wel een beetje. Ik heb een half jaar geleden nochtans een soort van afscheidsgesprek gehad met hem omdat mijn psycholoog dacht dat dit zou helpen (was de enige keer dat ik hem nog gezien heb) Ik ben toen eerlijk gezegd met een heel slecht gevoel weg gegaan en hij wenste me het beste maar ik mocht hem nooit meer contacteren. Uit respect voor mijn partner neem ik uiteraard verder geen contact meer met hem op maar ja het blijft knagen. Achteraf gezien had ik tijdens dat gesprek misschien eens goed kwaad moeten worden op hem maar ik was toen zo verlamd vd stress.
Waarom was je verlamd van de stress? Wat riep de ontmoeting op?
pi_195559492
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarom was je verlamd van de stress? Wat riep de ontmoeting op?
Ik heb toen heel hard mijn tranen zitten verbijten, was dus vooral heel erg emotioneel omdat ik hem ook gewoon heel erg gemist had de maanden voordien maar ook het idee dat ik heel dicht tegen een zelfmoord heb gezeten omwille van hem. Ik heb voordien NOOIT concrete zelfmoordplannen gehad zelfs niet tijdens mijn depressie voordien en dat 1 persoon me toch zo diep kan drijven vind ik iets heel eng en krijg nog steeds tranen in mijn ogen als ik hieraan terug denk.
  zondag 11 oktober 2020 @ 03:15:04 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195559529
Hier een soortgelijke situatie, je schrijft ‘erg gemist had de maanden voordien maar ook het idee dat ik heel dicht tegen een zelfmoord heb gezeten omwille van hem’. Aan de ene kant het gemis, aan de andere kant de woede (zelfmoord).

Ik hoop dat ik het goed zie hoor. In deze twee gevoelens lijk je te blijven hangen. Het is zo intens voor jou geweest, met hem, maar afgerond is het voor jou nooit.

Zou je wat hebben aan een andere therapievorm?
pi_195559531
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:17 schreef steelhead het volgende:

[..]

Dan heb je maar een klein bedje nodig, scheelt in het geld.

Al lijkt het me met die lengte wel lastig om bij het aanrecht te komen. Heb je daar een trapje voor?
Deze man _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_195559599
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 03:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier een soortgelijke situatie, je schrijft ‘erg gemist had de maanden voordien maar ook het idee dat ik heel dicht tegen een zelfmoord heb gezeten omwille van hem’. Aan de ene kant het gemis, aan de andere kant de woede (zelfmoord).

Ik hoop dat ik het goed zie hoor. In deze twee gevoelens lijk je te blijven hangen. Het is zo intens voor jou geweest, met hem, maar afgerond is het voor jou nooit.

Zou je wat hebben aan een andere therapievorm?
Ik wil er echt alles aan doen om dit volledig te kunnen afsluiten. Aan wat voor therapie denk je dan?
  zondag 11 oktober 2020 @ 03:32:56 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195559624
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 03:27 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik wil er echt alles aan doen om dit volledig te kunnen afsluiten. Aan wat voor therapie denk je dan?
Dramatherapie. Maar ik zou dat aan je huisarts voorleggen. Kijken hoe hij er tegenaan kijkt.
pi_195559689
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 03:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dramatherapie. Maar ik zou dat aan je huisarts voorleggen. Kijken hoe hij er tegenaan kijkt.
Heb ik nog nooit van gehoord, ga het zeker eens bekijken. Thnx!
pi_195560477
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 03:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dramatherapie. Maar ik zou dat aan je huisarts voorleggen. Kijken hoe hij er tegenaan kijkt.
Is dat een soort van 'toneelspel', zodat een onafgesloten hoofdstuk in het leven, toch afgesloten kan worden?

In dat geval wel handig als zoals bij ts er geen contact meer is of in geval van bv een overlijden waar dingen onuitgesproken zijn.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_195560549
Ik ben erg benieuwd naar het uiterlijk en de persoonlijkheden van TS, fysio en vriendje.

Wat een grap, die vriend van je zou je zo laten vallen, ff het kutje goed raken en je bent verliefd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 11 oktober 2020 @ 08:34:16 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195560581
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 08:13 schreef steelhead het volgende:

[..]

Is dat een soort van 'toneelspel', zodat een onafgesloten hoofdstuk in het leven, toch afgesloten kan worden?

In dat geval wel handig als zoals bij ts er geen contact meer is of in geval van bv een overlijden waar dingen onuitgesproken zijn.
Ja, precies. Of wanneer je met praattherapie niet verder komt.
  zondag 11 oktober 2020 @ 08:45:57 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_195560649
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:31 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Mijn partner is idd iemand met een gouden hart. Ik kan nog steeds om hem lachen en hij is er tijdens mijn moeilijke periodes altijd voor me geweest. Wat betreft zijn innerlijk wil ik hem voor niemand inruilen! Ik ben van mijn 16j samen met hem en hij is steeds de persoon geweest met wie ik wil oud worden. Hij is misschien uiterlijk niet meer 100% mijn ding maar vind hem zeker nog een knappe verschijning.
Stel dat de rollen omgedraaid zouden zijn.
Dat jouw partner op een forum een topic opent en daarin dingen zegt als: "haar uiterlijk is niet meer 100% mijn ding" en "zij is niet meer de liefde van mijn leven". En zelfs (niet met zoveel woorden): "doordat mijn minnares ineens uit mijn leven verdween, heb ik een jaar in de put gezeten en wilde ik soms zelfs zelfmoord plegen".

Zou dat dan iemand zijn waar jij (nog) een relatie mee zou willen hebben?
KuikenGuppy
pi_195560657
Je gaat vreemd met een man die bijna vader wordt van een tweede kind. Hoe had je gedacht dat dit ooit goed zou aflopen?

Maar goed, ik wens je veel sterkte. :*
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 09:07:49 #67
441859 crew  Lenny77
pi_195560765
Er zijn nu genoeg opmerkingen geweest over haar vriend en dat hij het niet had mogen aanvaarden enz.. Hij heeft het wel gedaan en dat is ieder zijn keuze. Ik denk dat TS genoeg laat zien dat ze beseft wat ze heeft gedaan, ze wil nu verder en vraagt daar advies over. Niet nog een trap na!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:40:13 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_195561039
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:31 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Mijn partner is idd iemand met een gouden hart. Ik kan nog steeds om hem lachen en hij is er tijdens mijn moeilijke periodes altijd voor me geweest. Wat betreft zijn innerlijk wil ik hem voor niemand inruilen!
Als die fysio nu een berichtje stuurt dat ie zijn gezin wil verlaten en samen met jou verder wil heb jij je koffers al gepakt voor je de laatste zin goed en wel hebt gelezen. Als je echt door wilt met je leven zou ik eerst stoppen met liegen.
Dit, dus.
pi_195562244
Iets soortgelijks is mij ook overkomen. Dagelijks was ik uren met deze persoon bezig, terwijl die mij te kennen had gegeven geen contact meer met me te willen. Woede heb ik weinig gehad, wel onbegrip en frustratie.
Het heeft zeker 1,5 jaar geduurd voor het begon te slijten. Ik heb me actief verdiept in filosofie en dan in het bijzonder stoïcisme. Daarnaast ben ik gaan mediteren.

Pas na twee jaar vond ik het wat draaglijk worden.
Dacht ik niet meer dagelijks aan de persoon, en de gedachte deze weer tegen te komen deed geen zeer meer, maar maakte me nieuwsgierig naar hoe het met diegene was.
And the druids turn to stone...
pi_195564359
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:17 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Kijk, zo'n jongen met een gezin zal ook iets missen in zijn partner. Ze was hoog zwanger, dus misschien kwam hij iets te kort. En ik geloof zeker dat hij om je gegeven heeft, maar ineens opende zijn ogen en besefde hij wat hij op het spel aan het zetten was. Verdriet voor een heel gezin dus..
Welnee. Ten eerste is hij een man (geen jongen) die zwaar de fout in gegaan door als fysio met een patient te neuken. Ten tweede had hoogstwaarschijnlijk alleen maar jeuk en is TS niet eens de enige. Zo eentje beseft heel goed wat hij doet en wil gewoon van 2 (of 3 of 4) walletjes eten. Misschien had hij door dat TS er te diep in zat qua gevoel en vond hij dat het te dicht bij de gevarenzone kwam. Of hij was het zat en wilde weer een ander.

quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 09:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als die fysio nu een berichtje stuurt dat ie zijn gezin wil verlaten en samen met jou verder wil heb jij je koffers al gepakt voor je de laatste zin goed en wel hebt gelezen. Als je echt door wilt met je leven zou ik eerst stoppen met liegen.
Misschien wel, maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk. Sterker nog, zo'n vent ontkent alles glashard en verklaart TS labiel als ze dit aan mensen zou vertellen.

En deze relatie gaat vroeg of laat ook gewoon klappen (die van TS, niet die van de fysio). Niet vanwege wat er gebeurt is, maar wat er daarna gebeurde en nog steeds gebeurt. Als vriendlief van dit topic af wist zou ze exit zijn, besef je dat überhaupt wel TS?

quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 08:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

Stel dat de rollen omgedraaid zouden zijn.
Dat jouw partner op een forum een topic opent en daarin dingen zegt als: "haar uiterlijk is niet meer 100% mijn ding" en "zij is niet meer de liefde van mijn leven". En zelfs (niet met zoveel woorden): "doordat mijn minnares ineens uit mijn leven verdween, heb ik een jaar in de put gezeten en wilde ik soms zelfs zelfmoord plegen".

Zou dat dan iemand zijn waar jij (nog) een relatie mee zou willen hebben?
Dit, asociaal om die man aan het lijntje te houden. Want dat doe je. Je komt op mij over alsof je doodsbang bent om alleen te zijn.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 11 oktober 2020 @ 13:18:05 #71
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195564448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:51 schreef Patroon het volgende:
Langere tijd je partner bedonderen noem ik geen slippertje meer.
Dit .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 11 oktober 2020 @ 13:29:00 #72
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195564641
Dit is geen slippertje, maar een diepgaande affaire. Het klinkt alsof je hem liever zou hebben dan je partner.
pi_195564978
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dit .
Kan ik mijn titel nog aanpassen?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 11 oktober 2020 @ 13:47:34 #74
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195565032
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:44 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Kan ik mijn titel nog aanpassen?
Denk dat het niet eens zo in de TT zit ,maar in wat je zegt .
Ik heb sowieso moeite met mensen die hun partner bedonderen .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 11 oktober 2020 @ 13:48:03 #75
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_195565044
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:
hij probeerde oprecht om mij terug het goede pad op te sturen nadat ik uit een depressie kwam maar hij heeft me toen gewoon letterlijk terug in een put gegooid die nog vele malen dieper was dan diegene waar ik uitkwam. DAT maakt me soms zo kwaad!
Je kan wel kwaad worden op hem, maar het is ook net zo goed je eigen schuld. Je bent verkeerd geweest. Heel erg. En moet daarvan nu op de blaren zitten. Het beste kan je alles maar accepteren zoals het is.
pi_195565046
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:14 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Welnee. Ten eerste is hij een man (geen jongen) die zwaar de fout in gegaan door als fysio met een patient te neuken. Ten tweede had hoogstwaarschijnlijk alleen maar jeuk en is TS niet eens de enige. Zo eentje beseft heel goed wat hij doet en wil gewoon van 2 (of 3 of 4) walletjes eten. Misschien had hij door dat TS er te diep in zat qua gevoel en vond hij dat het te dicht bij de gevarenzone kwam. Of hij was het zat en wilde weer een ander.
[..]

Misschien wel, maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk. Sterker nog, zo'n vent ontkent alles glashard en verklaart TS labiel als ze dit aan mensen zou vertellen.

En deze relatie gaat vroeg of laat ook gewoon klappen (die van TS, niet die van de fysio). Niet vanwege wat er gebeurt is, maar wat er daarna gebeurde en nog steeds gebeurt. Als vriendlief van dit topic af wist zou ze exit zijn, besef je dat überhaupt wel TS?
[..]

Dit, asociaal om die man aan het lijntje te houden. Want dat doe je. Je komt op mij over alsof je doodsbang bent om alleen te zijn.
Als ik het risico zou lopen dat vriendlief dit zou zien, zou ik mijn verhaal hier uiteraard niet posten. En ik heb al gezegd dat ik mijn partner nog heel graag zie, waarom zou ik hem dan verlaten?
pi_195565172
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:48 schreef warp995 het volgende:

[..]

Je kan wel kwaad worden op hem, maar het is ook net zo goed je eigen schuld. Je bent verkeerd geweest. Heel erg. En moet daarvan nu op de blaren zitten. Het beste kan je alles maar accepteren zoals het is.
Geloof me ik zit ondertussen al een jaar op de blaren.
  zondag 11 oktober 2020 @ 14:01:47 #78
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_195565368
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:53 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Geloof me ik zit ondertussen al een jaar op de blaren.
Geloof ik graag en ergens wel terecht. Maar ik ken ook heel goed het gevoel, het gemis wat je meemaakt nu. Heb het zelf gehad met iemand en tot nu ook nooit meer zo’n persoon als haar ontdekt. Denk nog steeds iedere dag wel een keer aan haar. Het klinkt als een cliché maar tijd heelt alle wonder. En that’s life. Je kan niet alles krijgen wat je wil. Na een tijdje begint het te slijten. Verschilt per persoon hoe lang het duurt natuurlijk.
pi_195565564
Wat schiet je op met dat schuldgevoel? Je partner heeft het geaccepteerd. Misschien tijd om het dan zelf ook te accepteren, en door te gaan?

Er was/is iets dat blijkbaar ontbreekt in je relatie. Dat is niet gek na zo'n lange tijd. Gebruik je verstand, en maak het begrijpelijk. Dan ben je er bewust van en heb je het sterkste middel om het voortaan te voorkomen. Met een emotioneel schuldgevoel blijf je jezelf alleen maar gijzelen, en doe je NIEMAND een plezier mee. Ook je partner niet.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_195566189
Als dit ook allemaal is begonnen toen je nog bij je fysio in behandeling was zou ik overwegen een klacht in te dienen. Erg onprofessioneel.
pi_195566311
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:01 schreef warp995 het volgende:

[..]

Geloof ik graag en ergens wel terecht. Maar ik ken ook heel goed het gevoel, het gemis wat je meemaakt nu. Heb het zelf gehad met iemand en tot nu ook nooit meer zo’n persoon als haar ontdekt. Denk nog steeds iedere dag wel een keer aan haar. Het klinkt als een cliché maar tijd heelt alle wonder. En that’s life. Je kan niet alles krijgen wat je wil. Na een tijdje begint het te slijten. Verschilt per persoon hoe lang het duurt natuurlijk.
Naarmate de tijd verstrijkt wordt de pijn inderdaad minder intens. Maar ik heb het gevoel dat ik nu een beetje blijf plakken wat betreft de intensiteit van mijn emoties. Verder probeer ik me op andere dingen in het leven te focussen maar tijdens de lege momenten gaan mijn gedachten nog steeds naar hem. Ik hoop ooit ook te kunnen zeggen dat ik dagelijks maar een keer aan hem denk.
pi_195566363
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:31 schreef Chia het volgende:
Als dit ook allemaal is begonnen toen je nog bij je fysio in behandeling was zou ik overwegen een klacht in te dienen. Erg onprofessioneel.
Heb deze reactie al vaker gehad. Maar ja ik denk dan ik heb toestemming gegeven he..
pi_195566509
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:35 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Heb deze reactie al vaker gehad. Maar ja ik denk dan ik heb toestemming gegeven he..
Het blijft onprofessioneel en een potentiële vorm van machtsmisbruik. Hij had ook eerst de behandeling kunnen stop zetten en je doorverwijzen naar een andere fysio en je dan op date vragen.

Zodra hij weer een labiele patiënte heeft die hij wel ziet zitten en andersom zal hij waarschijnlijk hetzelfde handelen. Dat is niet ok, ook al geeft ze toestemming.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 14:40:08 ]
pi_195566860
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Het blijft onprofessioneel en een potentiële vorm van machtsmisbruik. Hij had ook eerst de behandeling kunnen stop zetten en je doorverwijzen naar een andere fysio en je dan op date vragen.

Zodra hij weer een labiele patiënte heeft die hij wel ziet zitten en andersom zal hij waarschijnlijk hetzelfde handelen. Dat is niet ok, ook al geeft ze toestemming.
Ik kan alleen maar hopen dat hij dit in de toekomst nooit meer doet. Maar ik weet van de eigenaar van de praktijk dat hij wenend alles heeft opgebiecht. Ben dus vrij zeker dat dit de eerste keer was voor hem. Maar ja weet natuurlijk nooit wat er in de toekomst nog kan gebeuren.
pi_195567130
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:35 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Heb deze reactie al vaker gehad. Maar ja ik denk dan ik heb toestemming gegeven he..
Ben jij een bovengemiddeld knappe vrouw?
Is de eerste keer op de behandeltafel bebeurd?
Vakman pur sang
pi_195567291
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Het blijft onprofessioneel en een potentiële vorm van machtsmisbruik. Hij had ook eerst de behandeling kunnen stop zetten en je doorverwijzen naar een andere fysio en je dan op date vragen.

Zodra hij weer een labiele patiënte heeft die hij wel ziet zitten en andersom zal hij waarschijnlijk hetzelfde handelen. Dat is niet ok, ook al geeft ze toestemming.
Lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:04:37 #87
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_195567311
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Naarmate de tijd verstrijkt wordt de pijn inderdaad minder intens. Maar ik heb het gevoel dat ik nu een beetje blijf plakken wat betreft de intensiteit van mijn emoties. Verder probeer ik me op andere dingen in het leven te focussen maar tijdens de lege momenten gaan mijn gedachten nog steeds naar hem. Ik hoop ooit ook te kunnen zeggen dat ik dagelijks maar een keer aan hem denk.
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Je denkt de gehele dag aan hem en je bent emotioneel echt een wrak daardoor. Soms heb je nog terugvallen etc waarin het helemaal kut gaat. Maar het is nu een jaar geleden toch? Bij mij was het anderhalf jaar en toen ging ik weer beter. Ging ook slecht op werk, veel slapen, voelde me echt depri toen, alhoewel dat na wat maanden wel beter ging. Maar ik had ook wel wat schuldgevoelens van hoe het gelopen was, en contact wilde zij ook niet meer. Je zal het al gedaan hebben maar blokkeer ook alle social media van hem en zoek niks meer over hem op. Ik denk dat je hem ook wat geïdealiseerd nu hebt, had ik toen ook. Na een tijdje verdwijnt dat roze wolkje ook wel. Zoals ik al zei: tijd moet er echt overheen gaan wil je je emotioneel beter gaan voelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door warp995 op 11-10-2020 15:09:43 ]
pi_195567336
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:04 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat je zegt. Je denkt de gehele dag aan hem en je bent emotioneel echt een wrak daardoor. Soms heb je nog terugvallen etc waarin het helemaal kut gaat. Maar het is nu een jaar geleden toch? Bij mij was het anderhalf jaar en toen ging ik weer beter. Ging ook slecht op werk, veel slapen, voelde me echt depri toen. Je zal het al gedaan hebben maar blokkeer ook alle social media van hem en zoek niks meer over hem op. Ik denk dat je hem ook wat geïdealiseerd nu hebt, had ik toen ook. Na een tijdje verdwijnt dat roze wolkje ook wel. Zoals ik al zei: tijd moet er echt overheen gaan wil je je emotioneel beter gaan voelen.
Ben jij man of vrouw?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:08:15 #89
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_195567390
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ben jij man of vrouw?
Man. Hoezo?
pi_195567589
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:04 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat je zegt. Je denkt de gehele dag aan hem en je bent emotioneel echt een wrak daardoor. Soms heb je nog terugvallen etc waarin het helemaal kut gaat. Maar het is nu een jaar geleden toch? Bij mij was het anderhalf jaar en toen ging ik weer beter. Ging ook slecht op werk, veel slapen, voelde me echt depri toen, alhoewel dat na wat maanden wel beter ging. Maar ik had ook wel wat schuldgevoelens van hoe het gelopen was, en contact wilde zij ook niet meer. Je zal het al gedaan hebben maar blokkeer ook alle social media van hem en zoek niks meer over hem op. Ik denk dat je hem ook wat geïdealiseerd nu hebt, had ik toen ook. Na een tijdje verdwijnt dat roze wolkje ook wel. Zoals ik al zei: tijd moet er echt overheen gaan wil je je emotioneel beter gaan voelen.
Hij heeft me al lang geblokkeerd op social media dus ben blij dat ik ook niets meer kan terugvinden over hem. Hij had me zelfs stiekem geblokkeerd op de sociale media van zijn vrouw zodat ik haar niet kon inlichten. Ik heb wel nog steeds veel stress om hem tegen te komen gezien hij in hetzelfde dorp woont en ook in de buurt werkt. Ik heb hem zeker wel geÏdealiseerd maar dan denk ik van wat een eikel je hoogzwangere vrouw bedriegen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 11 oktober 2020 @ 15:20:53 #91
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195567690
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:17 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Hij heeft me al lang geblokkeerd op social media dus ben blij dat ik ook niets meer kan terugvinden over hem. Hij had me zelfs stiekem geblokkeerd op de sociale media van zijn vrouw zodat ik haar niet kon inlichten. Ik heb wel nog steeds veel stress om hem tegen te komen gezien hij in hetzelfde dorp woont en ook in de buurt werkt. Ik heb hem zeker wel geÏdealiseerd maar dan denk ik van wat een eikel je hoogzwangere vrouw bedriegen.
Wauw ! Wat heb jij gedaan ? Is net zo fout :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195567704
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:08 schreef warp995 het volgende:

[..]

Man. Hoezo?
Waar zit jouw fysio ergens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 11 oktober 2020 @ 15:21:39 #93
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195567716
Ongelofelijk :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195567718
quote:
5s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ben jij een bovengemiddeld knappe vrouw?
Is de eerste keer op de behandeltafel bebeurd?
Ik denk dat ik niet mag klagen met mijn uiterlijk maar ik zie niet in waarom dit relevant is? De eerste keer is inderdaad op de behandeltafel gebeurd maar was toen al erg laat en praktijk was voor de rest niemand meer aanwezig. Voor alle duidelijkheid we hadden elkaar al zo opgegeild via bericht dat het geen verrassing was dat er iets ging gebeuren.
pi_195567769
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:21 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik niet mag klagen met mijn uiterlijk maar ik zie niet in waarom dit relevant is? De eerste keer is inderdaad op de behandeltafel gebeurd maar was toen al erg laat en praktijk was voor de rest niemand meer aanwezig. Voor alle duidelijkheid we hadden elkaar al zo opgegeild via bericht dat het geen verrassing was dat er iets ging gebeuren.
Nice, hoe zorg je er dan voor dat je vriend het niet achterhaald?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:24:13 #96
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_195567812
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:17 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Hij heeft me al lang geblokkeerd op social media dus ben blij dat ik ook niets meer kan terugvinden over hem. Hij had me zelfs stiekem geblokkeerd op de sociale media van zijn vrouw zodat ik haar niet kon inlichten. Ik heb wel nog steeds veel stress om hem tegen te komen gezien hij in hetzelfde dorp woont en ook in de buurt werkt. Ik heb hem zeker wel geÏdealiseerd maar dan denk ik van wat een eikel je hoogzwangere vrouw bedriegen.
Ach dat is gewoon een voordeel dat hij je geblokkeerd heeft. Snap dat wel wat betreft die stress, het is natuurlijk wel weer confronterend en emotioneel als je hem random tegenkomt. Ergens anders boodschappen doen een idee? Weet hij overigens ook nog dat jij schuldgevoelens etc hebt?

Wat betreft het laatste heb jij natuurlijk ook zelf aan meegeholpen. Het is goed dat je inziet dat hij een eikel is, maar laat dat niet je morele kompas in de war gooien door alles op hem af te schuiven.
pi_195567828
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:20 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wauw ! Wat heb jij gedaan ? Is net zo fout :')
Ik weet het maar is mijn manier om af te geraken van deze idealisatie. Trouwens ik vind je hoogzwangere vrouw bedriegen nog een stapje verder..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 11 oktober 2020 @ 15:26:59 #98
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195567895
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik weet het maar is mijn manier om af te geraken van deze idealisatie. Trouwens ik vind je hoogzwangere vrouw bedriegen nog een stapje verder..
Ja doei! :D Lekker alles bij een ander neerleggen , heel volwassen.
Het is je eigen schuld .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195567931
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik weet het maar is mijn manier om af te geraken van deze idealisatie. Trouwens ik vind je hoogzwangere vrouw bedriegen nog een stapje verder..
Maar hoe kom je dan thuis, laat je je lekker knuffelen? Geef je hem nog een paar kusjes dat die zo lief is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195567980
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ja doei! :D Lekker alles bij een ander neerleggen , heel volwassen.
Het is je eigen schuld .
Ik leg de schuld toch niet alleen bij hem? Tuurlijk is dit ook mijn eigen fout
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 11 oktober 2020 @ 15:32:50 #101
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195568067
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:30 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik leg de schuld toch niet alleen bij hem? Tuurlijk is dit ook mijn eigen fout
Nou dat doe je dus wel.
Neem je verantwoordelijk en ga zelf iets doen aan je problemen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195568100
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar hoe kom je dan thuis, laat je je lekker knuffelen? Geef je hem nog een paar kusjes dat die zo lief is?
Mijn partner had het toen heel erg druk met zijn werk en onze fysieke band was al een tijdje niet zo sterk meer.
pi_195568382
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik weet het maar is mijn manier om af te geraken van deze idealisatie. Trouwens ik vind je hoogzwangere vrouw bedriegen nog een stapje verder..
Nou niet zo beginnen. Want jij werkte eraan mee, jullie zijn beide even schuldig aan wat er is gebeurd en jouw huidige toestand :P

Waarom ben je boos op hem? Jullie hebben toch samen afgesproken dat het maar tijdelijk zou zijn?
pi_195568452
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Het blijft onprofessioneel en een potentiële vorm van machtsmisbruik. Hij had ook eerst de behandeling kunnen stop zetten en je doorverwijzen naar een andere fysio en je dan op date vragen.

Zodra hij weer een labiele patiënte heeft die hij wel ziet zitten en andersom zal hij waarschijnlijk hetzelfde handelen. Dat is niet ok, ook al geeft ze toestemming.
Helemaal mee eens. Als behandelaar moet je dit echt niet doen en is zeer onprofessioneel.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 16:04:30 #105
441859 crew  Lenny77
pi_195568955
Zucht... Ja ze weet het nu wel, ja ze is ook fout en ja ze voelt zich schuldig.. Laat dat stuk nu los en geef tips en advies of negeer dit topic aub
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195569202
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:04 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Zucht... Ja ze weet het nu wel, ja ze is ook fout en ja ze voelt zich schuldig.. Laat dat stuk nu los en geef tips en advies of negeer dit topic aub [/modbreak]
Mijn mening:
Ze weet wel dat ze fout is, maar geeft hem de grootste schuld. Ik denk dat dat de grootste oorzaak van haar probleem is.
Niet om haar verwijten te maken, maar als ze inziet dat haar woede op hem niet terecht is, dat ze kan beginnen met genezen.
Waarom heeft hij het uitgemaakt?
De afspraak was dat het tijdelijk zou zijn. Toen kwam ze met haar gevoelens en daar kon hij niets mee. Daarom dus.
Maar ze geeft hem de schuld van haar verdriet en daarom blijft de woede. Dat is ook stukje advies, om in te zien dat zij zelf ook schuldig is aan haar eigen verdriet. Geen verwijt.

Je wil het eerder accepteren wanneer je je eigen aandeel erin ERKENT. Alleen zeggen dat je het weet, maar niet helemaal bewust zijn van hoeveel je zelf hebt bijgedragen, is nutteloos.

Begin altijd eerst bij jezelf. Aan anderen kun je niets doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2020 16:18:29 ]
  zondag 11 oktober 2020 @ 17:27:00 #107
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195570670
Edit
pi_195570914
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:33 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Mijn partner had het toen heel erg druk met zijn werk en onze fysieke band was al een tijdje niet zo sterk meer.
Het lag aan alles en iedereen en het lijkt of jij spreekt als slachtoffer.
Je hebt liefdesverdriet, dat is normaal en psychologisch heb je het nooit met die fysio af kunnen sluiten.
Om een kromme vergelijking te maken; waarom bestaan stalkers als een vrouw totaal niet meer zit te wachten op die persoon. Dat komt omdat de stalker het psychologisch kennelijk niet heeft afgesloten.
Dat is het hetzelfde in deze situatie. Schrijf de fysio een brief of durf hem te bellen, je moet dit met hem afsluiten.
Succes ermee!
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  zondag 11 oktober 2020 @ 17:37:05 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_195570950
Ik ben geen therapeut, maar is niet het frustrerendste van dit alles dat de andere vreemdganger (de fysiotherapeut) de emotioneel rechtschapener van het stel was, door het onmiddellijk af te kappen en je te blokkeren toen je zei dat je gevoelens kreeg, en dat je dus nu met schuldgevoelens over het vreemdgaan maar ook over je emotioneel onvolwassen gedrag zit (in zoverre je dat kan zeggen over vreemdgaan), zodat je je extra gekleineerd voelt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Spellchecker zondag 11 oktober 2020 @ 17:37:14 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195570954
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:
Ik ben ondertussen nog steeds samen met mijn partner, ik besef hoeveel geluk ik heb want ik was hem idd bijna kwijt! En het is niet dat ik nog persé contact wil met de fysiotherapeut, ik besef maar al te goed dat dit niet realistisch is. Ik weet dat ik speciaal was voor hem (weet uit goede bron dat ik zijn eerste en enigste misstap ben) en hij was steeds ook heel oprecht hoe graag hij me had maar dat het niet de bedoeling was dat hij zijn vrouw ging verlaten. Wat bij mij enorm knaagt is dat hoe je iemand zo hard kunt kwetsen die je graag hebt... hij probeerde oprecht om mij terug het goede pad op te sturen nadat ik uit een depressie kwam maar hij heeft me toen gewoon letterlijk terug in een put gegooid die nog vele malen dieper was dan diegene waar ik uitkwam. DAT maakt me soms zo kwaad!
Wie is die betrouwbare bron?
pi_195571320
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef speknek het volgende:
Ik ben geen therapeut, maar is niet het frustrerendste van dit alles dat de andere vreemdganger (de fysiotherapeut) de emotioneel rechtschapener van het stel was, door het onmiddellijk af te kappen en je te blokkeren toen je zei dat je gevoelens kreeg, en dat je dus nu met schuldgevoelens over het vreemdgaan maar ook over je emotioneel onvolwassen gedrag zit (in zoverre je dat kan zeggen over vreemdgaan), zodat je je extra gekleineerd voelt?
Ik begrijp dat het inderdaad warm werd onder zijn voeten maar zelfs toen hij wist van mijn gevoelens bleef hij me nog smeken dat dit niet tussen onze vriendschap mocht komen te staan en het leek wel of hij angst had dat ik alles ging verpesten door mijn eigen partner op de hoogte te brengen. Nog geen twee weken na deze uitspraak krijg ik een bericht dat ik hem voorgoed kwijt ben. Mij valt het vooral zwaar dat hij me absoluut niet kwijt wou als vriendin maar me dan toch opeens volledig laat vallen. Voor alle duidelijkheid ik wou geen relatie aangaan met hem ondanks mijn gevoelens.
  zondag 11 oktober 2020 @ 17:55:20 #112
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_195571324
}:| moet dat nou echt..

[ Bericht 75% gewijzigd door Lenny77 op 11-10-2020 17:57:13 ]
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_195571388
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:37 schreef maily het volgende:

[..]

Wie is die betrouwbare bron?
Zijn verantwoordelijke in de praktijk is een zeer goede kennis van een familielid van mij. Ik heb de verantwoordelijke ook gesproken over de gebeurtenissen en deze heeft me toen beloofd dat dit nog nooit eerder was gebeurd.
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:02:23 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195571493
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:49 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar hopen dat hij dit in de toekomst nooit meer doet. Maar ik weet van de eigenaar van de praktijk dat hij wenend alles heeft opgebiecht. Ben dus vrij zeker dat dit de eerste keer was voor hem. Maar ja weet natuurlijk nooit wat er in de toekomst nog kan gebeuren.
Pardon???

Jij wilde verdomd graag, hij was best duidelijk. Jij hebt er meer van gemaakt.

Hou eens op met het onschuldige slachtoffer uithangen zeg.

Ik heb medelijden met jouw partner. Een zo te lezen verdomd goede vent.
Begin jij maar eens met naar jezelf kijken ipv anderen de schuld geven van wat jij deed en doet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195571498
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:55 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het inderdaad warm werd onder zijn voeten maar zelfs toen hij wist van mijn gevoelens bleef hij me nog smeken dat dit niet tussen onze vriendschap mocht komen te staan en het leek wel of hij angst had dat ik alles ging verpesten door mijn eigen partner op de hoogte te brengen. Nog geen twee weken na deze uitspraak krijg ik een bericht dat ik hem voorgoed kwijt ben. Mij valt het vooral zwaar dat hij me absoluut niet kwijt wou als vriendin maar me dan toch opeens volledig laat vallen. Voor alle duidelijkheid ik wou geen relatie aangaan met hem ondanks mijn gevoelens.
Het lukt je nog niet echt om je verstand te gebruiken? Op de ander richten maakt jouw situatie echt niet beter.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_195571581
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:55 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het inderdaad warm werd onder zijn voeten maar zelfs toen hij wist van mijn gevoelens bleef hij me nog smeken dat dit niet tussen onze vriendschap mocht komen te staan en het leek wel of hij angst had dat ik alles ging verpesten door mijn eigen partner op de hoogte te brengen. Nog geen twee weken na deze uitspraak krijg ik een bericht dat ik hem voorgoed kwijt ben. Mij valt het vooral zwaar dat hij me absoluut niet kwijt wou als vriendin maar me dan toch opeens volledig laat vallen. Voor alle duidelijkheid ik wou geen relatie aangaan met hem ondanks mijn gevoelens.
Nu ben je niet eerlijk. Geef tenminste tegen jezelf toe wat jouw plan was. Want volgens mij heb je het al aan bijna iedereen verteld. Met welk doel? Hem voor het blok te zetten?
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:15:53 #117
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195571790
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:04 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Zucht... Ja ze weet het nu wel, ja ze is ook fout en ja ze voelt zich schuldig.. Laat dat stuk nu los en geef tips en advies of negeer dit topic aub [/modbreak]
Haar eigen keuzes onder ogen zien is de beste tip die gegeven kan worden.

Ophouden met alles en iedereen zien als ‘ja maar’ voor zichzelf.
Zij wilde dit, zij deed dit. Hoe eerder ze ophoudt met ‘redenen’ zoeken om zichzelf goed te praten hoe sneller ze er overheen komt.

Ze houdt een man aan het lijntje die ze wel veilig vindt, maar verder maar zo zo vindt.
Die zo ingeruild wordt als er wat ‘beters’ langskomt.

Ze liegt tegen zichzelf. En doet verdomd veel kwaad ermee, ook als het over haarzelf gaat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:18:56 #118
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195571866
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:58 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Zijn verantwoordelijke in de praktijk is een zeer goede kennis van een familielid van mij. Ik heb de verantwoordelijke ook gesproken over de gebeurtenissen en deze heeft me toen beloofd dat dit nog nooit eerder was gebeurd.
Wtf?

Je hebt het er zodanig over gehad met een collega of zelfs leidinggevende van hem?

Hoe is dat ok?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195571870
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Haar eigen keuzes onder ogen zien is de beste tip die gegeven kan worden.

Ophouden met alles en iedereen zien als ‘ja maar’ voor zichzelf.
Zij wilde dit, zij deed dit. Hoe eerder ze ophoudt met ‘redenen’ zoeken om zichzelf goed te praten hoe sneller ze er overheen komt.

Ze houdt een man aan het lijntje die ze wel veilig vindt, maar verder maar zo zo vindt.
Die zo ingeruild wordt als er wat ‘beters’ langskomt.

Ze liegt tegen zichzelf. En doet verdomd veel kwaad ermee, ook als het over haarzelf gaat.
Ik denk dat je echt niet mee bent in het verhaal als je zegt dat ik mijn man maar zo zo vind en hem zo zou inruilen voor het eerste en beste wat ik tegen kom
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 18:19:15 #120
441859 crew  Lenny77
pi_195571872
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Haar eigen keuzes onder ogen zien is de beste tip die gegeven kan worden.

Ophouden met alles en iedereen zien als ‘ja maar’ voor zichzelf.
Zij wilde dit, zij deed dit. Hoe eerder ze ophoudt met ‘redenen’ zoeken om zichzelf goed te praten hoe sneller ze er overheen komt.

Ze houdt een man aan het lijntje die ze wel veilig vindt, maar verder maar zo zo vindt.
Die zo ingeruild wordt als er wat ‘beters’ langskomt.

Ze liegt tegen zichzelf. En doet verdomd veel kwaad ermee, ook als het over haarzelf gaat.
Ja daar ben ik het mee eens, net als met de vorige hopen posts die daarover gaan. Zelfreflectie is hier van groot belang.
Maar op een bepaald moment is het bijna de grond intrappen ipv tips te geven?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195572019
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wtf?

Je hebt het er zodanig over gehad met een collega of zelfs leidinggevende van hem?

Hoe is dat ok?
Wat is volgens jou het probleem? Mijn psycholoog vond dit net heel goed dat ik dit gedaan had om af te toetsen dat het hier niet ging om iemand die dit vaker deed.
pi_195572073
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja daar ben ik het mee eens, net als met de vorige hopen posts die daarover gaan. Zelfreflectie is hier van groot belang.
Maar op een bepaald moment is het bijna de grond intrappen ipv tips te geven?
Ze reageert vooral op iets wat bij een ander ligt maar nauwelijks op tips waarbij ze zelf wat moet doen. Als dit een andere niet bij naam te noemen user was geweest...
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 18:29:56 #123
441859 crew  Lenny77
pi_195572144
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Wat is volgens jou het probleem? Mijn psycholoog vond dit net heel goed dat ik dit gedaan had om af te toetsen dat het hier niet ging om iemand die dit vaker deed.
Dit vind ik dan weer heel raar advies van een psycholoog.. dat zouden ze volgens mij nooit voorstellen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195572196
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 02:21 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Zo voelt het inderdaad wel een beetje. Ik heb een half jaar geleden nochtans een soort van afscheidsgesprek gehad met hem omdat mijn psycholoog dacht dat dit zou helpen (was de enige keer dat ik hem nog gezien heb) Ik ben toen eerlijk gezegd met een heel slecht gevoel weg gegaan en hij wenste me het beste maar ik mocht hem nooit meer contacteren. Uit respect voor mijn partner neem ik uiteraard verder geen contact meer met hem op maar ja het blijft knagen. Achteraf gezien had ik tijdens dat gesprek misschien eens goed kwaad moeten worden op hem maar ik was toen zo verlamd vd stress.
Ben je wel echt kwaad of was het achteraf gezien een beter middel geweest om een andere reactie van hem uit te lokken?

Wat had jij willen bereiken?
pi_195572270
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer heel raar advies van een psycholoog.. dat zouden ze volgens mij nooit voorstellen.
Grensoverschrijdend gedrag van een professional melden lijkt me anders een prima advies.
Ik zet eerder vraagtekens bij zo "een afscheidsgesprek", want dat geeft ts een verlenging van zich afhankelijk opstellen naar zo iemand.
pi_195572301
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer heel raar advies van een psycholoog.. dat zouden ze volgens mij nooit voorstellen.
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer heel raar advies van een psycholoog.. dat zouden ze volgens mij nooit voorstellen.
Hij heeft het zelf niet voorgesteld maar toen ik vertelde dat ik dit had gedaan vond hij dit net goed van me omdat hij zich in eerste instantie zorgen maakte dat ik de zoveelste in het rijtje zou geweest zijn en het dan zeker geen kwaad kon dat de eigenaar van de praktijk hiervan op de hoogte zou gesteld worden.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 18:38:37 #127
441859 crew  Lenny77
pi_195572360
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Grensoverschrijdend gedrag van een professional melden lijkt me anders een prima advies.
Ik zet eerder vraagtekens bij zo "een afscheidsgesprek", want dat geeft ts een verlenging van zich afhankelijk opstellen naar zo iemand.
Nou.. valt volgens mij binnen het beroepsgeheim van de psycholoog wat meestal alleen verbroken wordt als het gaat over zeer schadelijk gedrag voor anderen. Hier waren beide partijen het eens met de daad zeg maar.
Plus TS zegt dat het was om gerust gesteld te worden dat hij dat niet meer deed.
Het tweede deel is idd al even raar advies.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 18:40:36 #128
441859 crew  Lenny77
pi_195572433
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:36 schreef Feline9 het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft het zelf niet voorgesteld maar toen ik vertelde dat ik dit had gedaan vond hij dit net goed van me omdat hij zich in eerste instantie zorgen maakte dat ik de zoveelste in het rijtje zou geweest zijn en het dan zeker geen kwaad kon dat de eigenaar van de praktijk hiervan op de hoogte zou gesteld worden.
Jij komt met vreemde professionals in contact...
Al was je de zoveelste in de rij, waarom hoeft die psycholoog zich daarover zorgen te maken?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195572469
W
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:58 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Zijn verantwoordelijke in de praktijk is een zeer goede kennis van een familielid van mij. Ik heb de verantwoordelijke ook gesproken over de gebeurtenissen en deze heeft me toen beloofd dat dit nog nooit eerder was gebeurd.
wat?!
Jullie waren beide net zo fout. Hij heel iets fouter door de praktijk te gebruiken. Maar allebei in een relatie en das altijd met risico.
Hoe haal je dit in je hoofd? Je had hem voor het leven kapot kunnen maken.
Hij ziet jou dan nu ook als gevaarlijk en psychotisch waarschijnlijk.

Zeg eerlijk, heb je weleens gedacht om aangifte te doen van verkrachting?
Vakman pur sang
pi_195572504
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou.. valt volgens mij binnen het beroepsgeheim van de psycholoog wat meestal alleen verbroken wordt als het gaat over zeer schadelijk gedrag voor anderen. Hier waren beide partijen het eens met de daad zeg maar.
Plus TS zegt dat het was om gerust gesteld te worden dat hij dat niet meer deed.
Het tweede deel is idd al even raar advies.
Wat heeft beroepsgeheim ermee te maken dat ts het zelf bij de fysio zijn baas gemeld heeft?
Er is een protocol overschreden, ongeacht beider instemming had de cliënt-behandelaarrelatie per direct stop gezet moeten worden.
pi_195572536
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ben je wel echt kwaad of was het achteraf gezien een beter middel geweest om een andere reactie van hem uit te lokken?

Wat had jij willen bereiken?
Ik heb tijdens dit gesprek wel kunnen uiten hoe zwaar ik het had gehad nadat hij me geblokkeerd had gezien ik hiertoe nooit de kans had gehad. Ik zag het zeker niet als "een kans" om hem nog eens te zien want ik keek er zelfs enorm tegen op. Had gehoopt dat ik door het uiten van mijn emoties eindelijk een punt achter alles zou kunnen zetten maar dat is me dus niet gelukt.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 18:45:46 #132
441859 crew  Lenny77
pi_195572572
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat heeft beroepsgeheim ermee te maken dat ts het zelf bij de fysio zijn baas gemeld heeft?
Er is een protocol overschreden, ongeacht beider instemming had de cliënt-behandelaarrelatie per direct stop gezet moeten worden.
Nee, toen ik dat typte ging ik er nog van uit dat de psycholoog dit aangeraden had.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195572596
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]

wat?!
Jullie waren beide net zo fout. Hij heel iets fouter door de praktijk te gebruiken. Maar allebei in een relatie en das altijd met risico.
Hoe haal je dit in je hoofd? Je had hem voor het leven kapot kunnen maken.
Hij ziet jou dan nu ook als gevaarlijk en psychotisch waarschijnlijk.

Zeg eerlijk, heb je weleens gedacht om aangifte te doen van verkrachting?
Hu wat bedoel je dat zijn leven had kapot kunnen maken?
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 18:47:39 #134
441859 crew  Lenny77
pi_195572626
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]

wat?!
Jullie waren beide net zo fout. Hij heel iets fouter door de praktijk te gebruiken. Maar allebei in een relatie en das altijd met risico.
Hoe haal je dit in je hoofd? Je had hem voor het leven kapot kunnen maken.
Hij ziet jou dan nu ook als gevaarlijk en psychotisch waarschijnlijk.

Hij was er zelf bij, dus nam zelf het risico om zijn leven kapot te maken... Die hoef je niet op TS te leggen. Ieder zijn eigen verantwoordelijkheid!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195572657
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:44 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik heb tijdens dit gesprek wel kunnen uiten hoe zwaar ik het had gehad nadat hij me geblokkeerd had gezien ik hiertoe nooit de kans had gehad. Ik zag het zeker niet als "een kans" om hem nog eens te zien want ik keek er zelfs enorm tegen op. Had gehoopt dat ik door het uiten van mijn emoties eindelijk een punt achter alles zou kunnen zetten maar dat is me dus niet gelukt.
Waarom ga je er vanuit dat hij het niet geweten heeft? Hij heeft zich altijd om je bekommerd en je feitelijk ook beschermd tegen jouw gevoelens voor hem, aangezien jullie beide niet met elkaar verder wilden.

Wat zou er veranderen als je het hem nog eens gezegd zou hebben denk je?
pi_195572707
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee, toen ik dat typte ging ik er nog van uit dat de psycholoog dit aangeraden had.
Dan nog snap ik niet hoe een beroepsgeheim in het geding was gekomen?
pi_195572765
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:46 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Hu wat bedoel je dat zijn leven had kapot kunnen maken?
Nou ligt aan de werkgever, maar zijn er genoeg die dit niet pikken en ook zijn brevet van goedgedrag laten afkeuren. En zijn vrouw inlichten, dan had hij geen werk, gezin of huis meer gehad.
Vakman pur sang
pi_195572797
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou ligt aan de werkgever, maar zijn er genoeg die dit niet pikken en ook zijn brevet van goedgedrag laten afkeuren. En zijn vrouw inlichten, dan had hij geen werk, gezin of huis meer gehad.
Ik begrijp je reactie maar zoals ik zei ik ken de eigenaar via via en wist ook dat hij reeds op de hoogte was.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 18:56:49 #139
441859 crew  Lenny77
pi_195572836
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan nog snap ik niet hoe een beroepsgeheim in het geding was gekomen?
Omdat een psycholoog zich daar niet mee te moeien heeft. En al helemaal niet om een 'labiele' patiënt zo een opdracht te geven (nogmaals, post was van voor de extra info dat ze het uit zichzelf gedaan heeft)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 11 oktober 2020 @ 18:57:10 #140
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195572847
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou ligt aan de werkgever, maar zijn er genoeg die dit niet pikken en ook zijn brevet van goedgedrag laten afkeuren. En zijn vrouw inlichten, dan had hij geen werk, gezin of huis meer gehad.
Zijn eigen verantwoordelijkheid.
pi_195572961
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat hij het niet geweten heeft? Hij heeft zich altijd om je bekommerd en je feitelijk ook beschermd tegen jouw gevoelens voor hem, aangezien jullie beide niet met elkaar verder wilden.

Wat zou er veranderen als je het hem nog eens gezegd zou hebben denk je?
Gevoelens en frustraties uiten kan soms heel opluchtend werken.
pi_195573093
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zijn eigen verantwoordelijkheid.
Absoluut, maar dat is niet in proportie.
Je gaat als 2 volwassenen een avontuur aan en verwacht dan van elkaar dat je volwassen genoeg bent.
Vooral als beiden in een relatie zitten.
Dan ga je niet zo ver een ander kapot te maken bij het einde van dat volwassen avontuur. Doe je dat wel dan speel je met vuur en kun je ook wat tegenacties verwachten.
Vakman pur sang
pi_195573123
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Absoluut, maar dat is niet in proportie.
Je gaat als 2 volwassenen een avontuur aan en verwacht dan van elkaar dat je volwassen genoeg bent.
Vooral als beiden in een relatie zitten.
Dan ga je niet zo ver een ander kapot te maken bij het einde van dat volwassen avontuur. Doe je dat wel dan speel je met vuur en kun je ook wat tegenacties verwachten.
Nogmaals de eigenaar was reeds op de hoogte, ik had dit anders nooit gedaan.
pi_195573206
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Je gaat als 2 volwassenen een avontuur aan
Die vlieger gaat hier dus niet op. Hun affaire is begonnen vanuit een patiënt-behandelaar relatie en dat is zeer onprofessioneel vanuit de behandelaar.

TS heeft hier ook zeker zelf verantwoordelijkheid in, maar het is niet zo dat het uitgangspunt nou daadwerkelijk net zo gelijkwaardig was als twee volwassenen in een neutrale setting. En zo moeilijk is het niet om eerst de behandeling stop te zetten en dan pas te beginnen met vreemdgaan. :') Dat is een risico dat je als behandelaar dan willens en wetens neemt.
  zondag 11 oktober 2020 @ 19:11:48 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195573240
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Absoluut, maar dat is niet in proportie.
Je gaat als 2 volwassenen een avontuur aan en verwacht dan van elkaar dat je volwassen genoeg bent.
Vooral als beiden in een relatie zitten.
Dan ga je niet zo ver een ander kapot te maken bij het einde van dat volwassen avontuur. Doe je dat wel dan speel je met vuur en kun je ook wat tegenacties verwachten.
Je vergeet dat hij haar behandelaar was en dat zij daardoor niet gelijkwaardig (!) in het contact stond. Het is een vertrouwensrelatie die hij niet had mogen schenden.
Verder is zij door de ‘behandeling’ in een diepe put geraakt. Zie alle informatie die ze gegeven heeft.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 19:17:19 #146
441859 crew  Lenny77
pi_195573372
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:06 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Nogmaals de eigenaar was reeds op de hoogte, ik had dit anders nooit gedaan.
Door de fysiotherapeut zelf op de hoogte gebracht zei je?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195573497
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Door de fysiotherapeut zelf op de hoogte gebracht zei je?
Mijn fysio is inderdaad zelf naar de eigenaar gestapt omdat hij zelf volledig crashte door heel de situatie. Ik ben de dag nadien met de eigenaar gaan praten (die trouwens heel begripvol was).
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 19:23:02 #148
441859 crew  Lenny77
pi_195573514
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:22 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Mijn fysio is inderdaad zelf naar de eigenaar gestapt omdat hij zelf volledig crashte door heel de situatie. Ik ben de dag nadien met de eigenaar gaan praten (die trouwens heel begripvol was).
Ja dat zal wel! Zijn zaak kan een slechte naam wel missen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195573552
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat zal wel! Zijn zaak kan een slechte naam wel missen!
Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk..
pi_195573615
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Gevoelens en frustraties uiten kan soms heel opluchtend werken.
Dat kan ja, maar dat zegt nog steeds niets over waarom je hem daar per se live voor nodig had en je toch liever boos had willen doen tegen hem.
pi_195573682
Jouw eigen partner is niet dominant genoeg (in de slaapkamer) waardoor jij je makkelijk overgaf in deze patiënt-behandelaar relatie. Zoals ik het lees is het allemaal al jaren koek en ei tussen jou en je partner, maar de echte 'kick' is volledig weggeslopen. Nu jij beseft wat je al die tijd hebt gemist dankzij de avontuurtjes met Mr Fysio ben je alleen maar kwetsbaarder geworden in je eigen relatie. Voor herhaling vatbaar.
pi_195573688
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Die vlieger gaat hier dus niet op. Hun affaire is begonnen vanuit een patiënt-behandelaar relatie en dat is zeer onprofessioneel vanuit de behandelaar.

TS heeft hier ook zeker zelf verantwoordelijkheid in, maar het is niet zo dat het uitgangspunt nou daadwerkelijk net zo gelijkwaardig was als twee volwassenen in een neutrale setting. En zo moeilijk is het niet om eerst de behandeling stop te zetten en dan pas te beginnen met vreemdgaan. :') Dat is een risico dat je als behandelaar dan willens en wetens neemt.
Dit en ts had kennelijk psychische klachten waar hij zich willens en wetens mee bezig hield.
pi_195573707
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:10 schreef Chia het volgende:

[..]

Die vlieger gaat hier dus niet op. Hun affaire is begonnen vanuit een patiënt-behandelaar relatie en dat is zeer onprofessioneel vanuit de behandelaar.

TS heeft hier ook zeker zelf verantwoordelijkheid in, maar het is niet zo dat het uitgangspunt nou daadwerkelijk net zo gelijkwaardig was als twee volwassenen in een neutrale setting. En zo moeilijk is het niet om eerst de behandeling stop te zetten en dan pas te beginnen met vreemdgaan. :') Dat is een risico dat je als behandelaar dan willens en wetens neemt.
Er zijn maar weinig kerels die weerstand kunnen bieden aan een mooie vrouw die ze opgeilt. Daarin heeft een vrouw gewoon meer macht dan een man en daarmee zijn ze weer gelijkwaardig.
Ja het hoort niet, maar ze zijn wel degelijk allebei volwassen en gelijkwaardig.
Vakman pur sang
pi_195573733
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:25 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat kan ja, maar dat zegt nog steeds niets over waarom je hem daar per se live voor nodig had en je toch liever boos had willen doen tegen hem.
Ik had hem inderdaad ook gewoon een brief kunnen schrijven. Maar omdat ik tegelijkertijd ook heel veel angst had om hem tegen te komen (hij woont op geen 2km van mij) en ik zelfs niet meer durfde te gaan lopen of wandelen in de buurt heb ik samen met mijn psycholoog beslist om gewoon de confrontatie aan te gaan, zolang hij dit ok vond uiteraard. Na het gesprek ben ik stilaan terug vaker durven gaan wandelen en buitenkomen in mijn buurt dus wat dat betreft heeft het me toch ergens geholpen en is het niet dat ik echt spijt heb van dit gesprek.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 19:30:50 #155
441859 crew  Lenny77
pi_195573740
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:28 schreef appeleibanaan het volgende:
Jouw eigen partner is niet dominant genoeg (in de slaapkamer) waardoor jij je makkelijk overgaf in deze patiënt-behandelaar relatie. Zoals ik het lees is het allemaal al jaren koek en ei tussen jou en je partner, maar de echte 'kick' is volledig weggeslopen. Nu jij beseft wat je al die tijd hebt gemist dankzij de avontuurtjes met Mr Fysio ben je alleen maar kwetsbaarder geworden in je eigen relatie. Voor herhaling vatbaar.
Of de passie terug in de eigen relatie blazen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195573864
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig kerels die weerstand kunnen bieden aan een mooie vrouw die ze opgeilt. Daarin heeft een vrouw gewoon meer macht dan een man en daarmee zijn ze weer gelijkwaardig.
Ja het hoort niet, maar ze zijn wel degelijk allebei volwassen en gelijkwaardig.
Zelfs al zou het een kwestie van eenzijdig opgeilen zijn geweest (en dat is weer zo een aanname die niet zo vaak op gaat als hier op FOK! geroepen wordt), dan is er weer een moment dat het pikkie weer omlaag komt en het bloed weer naar het koppie stroomt hè. Die momenten heeft hij gedurende een aardige periode niet aangegrepen om alsnog het protocol te gaan volgen, dat is iets tussen zijn werkgever (wiens naam ook op het spel staat) en hem.
pi_195573991
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Of de passie terug in de eigen relatie blazen!
Daar probeer ik inderdaad aan te werken met mijn partner en er is zeker al verbetering in de zaak.
pi_195574034
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig kerels die weerstand kunnen bieden aan een mooie vrouw die ze opgeilt. Daarin heeft een vrouw gewoon meer macht dan een man en daarmee zijn ze weer gelijkwaardig.
Ja het hoort niet, maar ze zijn wel degelijk allebei volwassen en gelijkwaardig.
Sommige mannen beschikken ook over het talent om een vrouw op te geilen hoor, weet niet waarom jij denkt dat dit enkel van een vrouw uitgaat?
pi_195574359
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:41 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Sommige mannen beschikken ook over het talent om een vrouw op te geilen hoor, weet niet waarom jij denkt dat dit enkel van een vrouw uitgaat?
Ja dat weet ik, maar het is de vrouw die de macht heeft in dit spel.
Een man die opgeilt maar 0 response krijgt is gewoon een viespeuk. Tuurlijk kan het beide kanten op maar ik merk dat ik vrouwen hier, die de fysio fouter dan jou vinden, ongelijk moet geven.
Vakman pur sang
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 19:50:19 #160
441859 crew  Lenny77
pi_195574420
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar het is de vrouw die de macht heeft in dit spel.
Een man die opgeilt maar 0 response krijgt is gewoon een viespeuk. Tuurlijk kan het beide kanten op maar ik merk dat ik vrouwen hier, die de fysio fouter dan jou vinden, ongelijk moet geven.
Zegt iemand dat dan? Ze hebben het over de professionele band vs cliënt, niet omdat ie man is?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195574663
Laten we wel zijn mensen, het is een fysiotherapeut :') Denk dat het wel meevalt met de afhankelijkheidsrelatie.
pi_195574798
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:58 schreef Heph844 het volgende:
Laten we wel zijn mensen, het is een fysiotherapeut :') Denk dat het wel meevalt met de afhankelijkheidsrelatie.
Dat is denk ik een onderschatting. Niet iedereen komt voor een simpel consultje.
Het kan best emotioneel zijn als iemand je letterlijk en figuurlijk uit de knoop probeert te helpen. Tijdens consulten is het niet ongewoon om gesprekken te voeren over moeilijke dingen die je dwars zitten, dus er hoort nu eenmaal ook een stuk psychologie bij het uitoefenen van dit vak. Niet alleen omdat je met mensen omgaat, maar ook hoe je mensen effectiever kunt helpen vherstellen. Dat kan wel degelijk een ongelijkwaardige relatie geven.
pi_195574938
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat is denk ik een onderschatting. Niet iedereen komt voor een simpel consultje.
Het kan best emotioneel zijn als iemand je letterlijk en figuurlijk uit de knoop probeert te helpen. Tijdens consulten is het niet ongewoon om gesprekken te voeren over moeilijke dingen die je dwars zitten, dus er hoort nu eenmaal ook een stuk psychologie bij het uitoefenen van dit vak. Niet alleen omdat je met mensen omgaat, maar ook hoe je mensen effectiever kunt helpen vherstellen. Dat kan wel degelijk een ongelijkwaardige relatie geven.
Hij wist inderdaad best wel veel over me. Heb hem ook dingen toevertrouwd die weinig mensen van me weten. Ik kreeg dan soms de reactie van je moet je echt niet schamen, je hebt geen idee wat patiënten me allemaal vertellen. Hij gaf dus toe dat hij vaak voor psycholoog moest spelen.
pi_195574943
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat is denk ik een onderschatting. Niet iedereen komt voor een simpel consultje.
Het kan best emotioneel zijn als iemand je letterlijk en figuurlijk uit de knoop probeert te helpen. Tijdens consulten is het niet ongewoon om gesprekken te voeren over moeilijke dingen die je dwars zitten, dus er hoort nu eenmaal ook een stuk psychologie bij het uitoefenen van dit vak. Niet alleen omdat je met mensen omgaat, maar ook hoe je mensen effectiever kunt helpen vherstellen. Dat kan wel degelijk een ongelijkwaardige relatie geven.
Lulkoek.
Vakman pur sang
pi_195575059
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:09 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Hij wist inderdaad best wel veel over me. Heb hem ook dingen toevertrouwd die weinig mensen van me weten. Ik kreeg dan soms de reactie van je moet je echt niet schamen, je hebt geen idee wat patiënten me allemaal vertellen. Hij gaf dus toe dat hij vaak voor psycholoog moest spelen.
Nog steeds geen uitleg waarom je hem nog een keer irl dacht te moeten zien en boos te moeten worden..
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:14:58 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_195575084
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 17:55 schreef Feline9 het volgende:
Ik begrijp dat het inderdaad warm werd onder zijn voeten maar zelfs toen hij wist van mijn gevoelens bleef hij me nog smeken dat dit niet tussen onze vriendschap mocht komen te staan en het leek wel of hij angst had dat ik alles ging verpesten door mijn eigen partner op de hoogte te brengen.
En uh, had hij daar gelijk in, denk je?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195575121
- probeer het eens op een normale manier te verwoorden -

[ Bericht 77% gewijzigd door CoolGuy op 11-10-2020 20:26:05 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195575211
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nog steeds geen uitleg waarom je hem nog een keer irl dacht te moeten zien en boos te moeten worden..
Ik heb mijn verdriet kunnen uiten maar mijn kwaadheid (al dan niet terecht) heb ik niet kunnen uiten. Ik zeg niet dat dat alles zou oplossen maar is wel een ding waar ik nu nog mee zit. En de keuze om hem irl heb ik daarnet toch uitgelegd?
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:26:05 #169
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_195575351
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:09 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Hij wist inderdaad best wel veel over me. Heb hem ook dingen toevertrouwd die weinig mensen van me weten. Ik kreeg dan soms de reactie van je moet je echt niet schamen, je hebt geen idee wat patiënten me allemaal vertellen. Hij gaf dus toe dat hij vaak voor psycholoog moest spelen.
Hij speelt ook wel eens Kim Holland. :)
Dit, dus.
pi_195575374
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:14 schreef speknek het volgende:

[..]

En uh, had hij daar gelijk in, denk je?
Ik heb er nooit mee gedreigd dat ik dit aan mijn partner zou zeggen als je daar op doelt. Het ging eerder van please vertel nooit iets aan je partner maar dan doet hij het zelf.
pi_195575398
Terwijl je vrouw hoogzwanger is langdurig iemand anders liggen krikken dan ben je ook wel een nare meneer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:31:20 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195575485
quote:
16s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Terwijl je vrouw hoogzwanger is langdurig iemand anders liggen krikken dan ben je ook wel een nare meneer.
Ik vind het vooral raar dat hij het bed in dook met een cliënt en zijn baan nog heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195575511
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het vooral raar dat hij het bed in dook met een cliënt en zijn baan nog heeft.
Ik ook. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195575518
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:19 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik heb mijn verdriet kunnen uiten maar mijn kwaadheid (al dan niet terecht) heb ik niet kunnen uiten. Ik zeg niet dat dat alles zou oplossen maar is wel een ding waar ik nu nog mee zit. En de keuze om hem irl heb ik daarnet toch uitgelegd?
Je kan je verdriet en woede sowieso uiten, dus nee ik vind niet dat je dat voldoende hebt uitgelegd waarom dat per se tegenover hem moest. Laat staan nog eens de nadruk leggen op kwaad doen.
Als zorgprofessional zal hij toch wel enig onderricht hebben gehad over verwerkingsprocessen. Verdriet en boosheid zijn daar gewoon een onderdeel van en hij heeft zich altijd bekommerd om hoe jij je voelde, dus dat heeft ie vast wel geweten. Zeker als ie op persoonlijk vlak ook nog eens het nodige van je mee heeft gekregen voor hij de boel afkapte, dus ik ben echt benieuwd waar dan die meerwaarde voor jou 'm in zit.
pi_195575843
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je kan je verdriet en woede sowieso uiten, dus nee ik vind niet dat je dat voldoende hebt uitgelegd waarom dat per se tegenover hem moest. Laat staan nog eens de nadruk leggen op kwaad doen.
Als zorgprofessional zal hij toch wel enig onderricht hebben gehad over verwerkingsprocessen. Verdriet en boosheid zijn daar gewoon een onderdeel van en hij heeft zich altijd bekommerd om hoe jij je voelde, dus dat heeft ie vast wel geweten. Zeker als ie op persoonlijk vlak ook nog eens het nodige van je mee heeft gekregen voor hij de boel afkapte, dus ik ben echt benieuwd waar dan die meerwaarde voor jou 'm in zit.
Misschien weet ik het inderdaad niet goed maar is het geen logisch gevoel dat wanneer je bepaalde gevoelens hebt tov iemand je deze ook wil uiten naar deze persoon. Ik vind het een goede vraag hoor!
pi_195576234
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:42 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Misschien weet ik het inderdaad niet goed maar is het geen logisch gevoel dat wanneer je bepaalde gevoelens hebt tov iemand je deze ook wil uiten naar deze persoon. Ik vind het een goede vraag hoor!
Als dat zo logisch was, had je dan geen genoegen kunnen nemen met het gezegd te hebben? Dan zit je er toch voor meer dan het puur te zeggen lijkt me..

Om nog niet te spreken van dat hij het nagenoeg al wist natuurlijk en geen contact meer wilde, dus ja..
pi_195576315
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:42 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Misschien weet ik het inderdaad niet goed maar is het geen logisch gevoel dat wanneer je bepaalde gevoelens hebt tov iemand je deze ook wil uiten naar deze persoon. Ik vind het een goede vraag hoor!
Dat heet accepteren. Als je iemand zo geweldig hebt gevonden, dan kost het vast niet zoveel moeite om zijn/haar autonomie te respecteren op het moment dat er een beslissing is genomen die je zelf niet leuk vind.

Zeg eens eerlijk, je wekt hier de indruk dat je met je gedachten zoveel meer met die vent bezig bent dan met je partner. Wat wil dat zeggen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_195578230
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 21:02 schreef Koral het volgende:

[..]

Dat heet accepteren. Als je iemand zo geweldig hebt gevonden, dan kost het vast niet zoveel moeite om zijn/haar autonomie te respecteren op het moment dat er een beslissing is genomen die je zelf niet leuk vind.

Zeg eens eerlijk, je wekt hier de indruk dat je met je gedachten zoveel meer met die vent bezig bent dan met je partner. Wat wil dat zeggen?
Ik geef ook toe dat ik in gedachten nog veel bij hem ben maar moet ik dan maar mijn partner verlaten? En wachten tot ik nog eens iemand tegen kom die zulke sterke gevoelens bij me opwekt?
  zondag 11 oktober 2020 @ 22:56:21 #179
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195578921
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:19 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik denk dat je echt niet mee bent in het verhaal als je zegt dat ik mijn man maar zo zo vind en hem zo zou inruilen voor het eerste en beste wat ik tegen kom
Nee?

Je hebt het al gedaan en wilde al dat je die ander echt had.

Dus hoezo zie ik het verkeerd? Jij zit nu nog met iemand die je nooit meer wilde geven dan lekkere seks.
Een man met vrouw, kind en nog 1 onderweg. Die al zei dat het nooit meer zou worden, enkel tot zijn nieuwe kind geboren zou worden.
Die zei nooit voor jou weg te gaan bij zijn vrouw.

Een jaar later zou je hem nogsteeds liever willen dan de man die echt naast je staat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195579217
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 22:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee?

Je hebt het al gedaan en wilde al dat je die ander echt had.

Dus hoezo zie ik het verkeerd? Jij zit nu nog met iemand die je nooit meer wilde geven dan lekkere seks.
Een man met vrouw, kind en nog 1 onderweg. Die al zei dat het nooit meer zou worden, enkel tot zijn nieuwe kind geboren zou worden.
Die zei nooit voor jou weg te gaan bij zijn vrouw.

Een jaar later zou je hem nogsteeds liever willen dan de man die echt naast je staat.
Ik heb hem 1 jaar geleden inderdaad ingeruild maar ik zeg toch dat ik dit niet zomaar opnieuw zou doen. Het is niet omdat je een verlangen naar iemand hebt je hier ook zomaar aan toe geeft? Als het mijn intentie zou zijn om hem voor mij te winnen dan had ik al lang terug contact met hem gezocht hoor. Ik wil hem gewoon uit mijn hoofd krijgen!
  zondag 11 oktober 2020 @ 23:16:24 #181
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195579302
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Wat is volgens jou het probleem? Mijn psycholoog vond dit net heel goed dat ik dit gedaan had om af te toetsen dat het hier niet ging om iemand die dit vaker deed.
Wat volgens mij het probleem is is dat je tegen jezelf liegt en die ander waarmee je vreemd gegaan niet alleen voor het blok wil zetten, maar ook zijn carrière op het spel zet.

Het dondert geen ene flikker of hij dit vaker deed of nog zal doen.
Wat boeit is wat jij deed. Dat jij ervoor koos je partner te bedriegen en pijn te doen.

Als jij hier uit wil komen moet je stoppen met naar hem kijken en naar jezelf gaan kijken.

Dat is hard en confronterend.
Je bent al vanaf jong met iemand en dat voelt veilig. Maar het is niet wat je echt wil. Anders had je nu hier niet gezeten.

Je voelt je schuldig, doet alsof.
Maar daarmee veroorzaak je pijn. Bij je partner, bij jezelf.

Die ander is niet je verlangen. Is enkel een projectie.
Want laten we eerlijk zijn, een goede passievolle neukbeurt kan je ook wel ergens anders krijgen.
Zonder een vent die bijna een tweede kind krijgt en zegt zijn vrouw wel te willen belazeren maar niet te willen verlaten.

Jij voelt je nu nog onrustig omdat wat je hebt niet echt werkt nu.
Dus kies. Werk aan je relatie, aan het vuur terug krijgen, of ga en gun hem en jezelf iets dat wel compleet voelt.

Dame, ik weet hoe moeilijk het is, hoe projecteren zoveel makkelijker is.
Maar als je niet handelt blijf je niet echt happy. En verdoem je je partner tot een afschuwelijke eenzaamheid. En jezelf ook.

Doorbreek dit. Ga, met hulp, diep met je partner en kom tot elkaar. Of ga. En gun hem en jezelf iemand die je/hem wel echt ziet.

Die fysio gast, hij is een symptoom... Stop met denken dat hij de oplossing is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 11 oktober 2020 @ 23:18:57 #182
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195579345
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Gevoelens en frustraties uiten kan soms heel opluchtend werken.
Heeft het jou geholpen?

Waarom zit je er nu nog mee dan?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 11 oktober 2020 @ 23:23:56 #183
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195579446
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:58 schreef Heph844 het volgende:
Laten we wel zijn mensen, het is een fysiotherapeut :') Denk dat het wel meevalt met de afhankelijkheidsrelatie.
Dit idd.

Gewoon een vent die inging op iemand die net zoals hij wilde.
Die naar duidelijk was en daarnaar naar gehandeld heeft.

Netjes? Nee, maar vooral niet naar zijn partner toe.
De ts luisterde niet naar wat hij zei, wilde wat anders zien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 11 oktober 2020 @ 23:30:05 #184
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195579542
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik geef ook toe dat ik in gedachten nog veel bij hem ben maar moet ik dan maar mijn partner verlaten? En wachten tot ik nog eens iemand tegen kom die zulke sterke gevoelens bij me opwekt?
Ja

Nou ja, niet wachten. Maar leven, open staan.

Jouw probleem is dat je partner dat niet oproept bij je.
Wil je echt voor altijd met iemand zijn die je wel aardig vindt? Verdiend jouw partner iemand die hem wel aardig vindt?

Wil je (weer) passie met je partner? Werk daar dan aan.
Is het er niet? Ga dan, in liefde, met jullie verleden die je zal koesteren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 11 oktober 2020 @ 23:31:38 #185
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195579572
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:11 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik heb hem 1 jaar geleden inderdaad ingeruild maar ik zeg toch dat ik dit niet zomaar opnieuw zou doen. Het is niet omdat je een verlangen naar iemand hebt je hier ook zomaar aan toe geeft? Als het mijn intentie zou zijn om hem voor mij te winnen dan had ik al lang terug contact met hem gezocht hoor. Ik wil hem gewoon uit mijn hoofd krijgen!
Waarom ben je in gedachte dan nog bij die ander?
Die je nooit wilde en zou geven wat je echt wilde?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195579588
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik geef ook toe dat ik in gedachten nog veel bij hem ben maar moet ik dan maar mijn partner verlaten? En wachten tot ik nog eens iemand tegen kom die zulke sterke gevoelens bij me opwekt?
De enige die antwoord op die vragen heeft ben jij. Voor veel mensen is er naast fysiek vreemdgaan ook zoiets als emotioneel vreemdgaan. Van dat laatste zit je niet ver weg.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_195579637
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:32 schreef Koral het volgende:

[..]

De enige die antwoord op die vragen heeft ben jij. Voor veel mensen is er naast fysiek vreemdgaan ook zoiets als emotioneel vreemdgaan. Van dat laatste zit je niet ver weg.
Nee daar ben ik me zeker van bewust en voel me hier ook erg schuldig over hoor.
  zondag 11 oktober 2020 @ 23:40:41 #188
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195579698
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:36 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Nee daar ben ik me zeker van bewust en voel me hier ook erg schuldig over hoor.
Het is gebeurd. Je kan het verleden niet veranderen.

Je kan wel het heden veranderen, je toekomst vorm geven.

Vergeef jezelf en kijk van daaruit.

Mijn verdere woorden voelen misschien hard. Maar gun jezelf geluk, gun je partner geluk.
Had je anders willen doen achteraf? Niets kan dat meer veranderen, niemand heeft een tijd machine.
Je kan enkel vooruit
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195579810
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:11 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik heb hem 1 jaar geleden inderdaad ingeruild maar ik zeg toch dat ik dit niet zomaar opnieuw zou doen. Het is niet omdat je een verlangen naar iemand hebt je hier ook zomaar aan toe geeft? Als het mijn intentie zou zijn om hem voor mij te winnen dan had ik al lang terug contact met hem gezocht hoor. Ik wil hem gewoon uit mijn hoofd krijgen!
Je had het wel uitgemaakt wel met je partner?
pi_195579862
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je had het wel uitgemaakt wel met je partner?
Ik heb het nooit uitgemaakt nee. Is maar te zien hoe je 'inruilen' interpreteert.
  maandag 12 oktober 2020 @ 09:27:24 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_195583144
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:36 schreef Feline9 het volgende:

Hij heeft het zelf niet voorgesteld maar toen ik vertelde dat ik dit had gedaan vond hij dit net goed van me omdat hij zich in eerste instantie zorgen maakte dat ik de zoveelste in het rijtje zou geweest zijn en het dan zeker geen kwaad kon dat de eigenaar van de praktijk hiervan op de hoogte zou gesteld worden.
Deze snap ik niet helemaal. Hoezo maakte jouw behandelaar zich zorgen of je de zoveelste in de rij was?

Ik denk zelfs dat je dit helemaal niet zou moeten willen weten. Nu weet je dat je de enige bent, nu vind je het allemaal nog specialer en maak je het nog romatischer dan het was. En doet het nu achteraf des te meer zeer.
pi_195584107
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 09:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Deze snap ik niet helemaal. Hoezo maakte jouw behandelaar zich zorgen of je de zoveelste in de rij was?

Ik denk zelfs dat je dit helemaal niet zou moeten willen weten. Nu weet je dat je de enige bent, nu vind je het allemaal nog specialer en maak je het nog romatischer dan het was. En doet het nu achteraf des te meer zeer.
Hij bedoelde dit vanuit deontologisch standpunt gezien ik nog steeds patiënt was.
pi_195584497
Als ik zo je verhaal lees spelen er meerdere dingen tegelijkertijd:
- Een hevige verliefdheid richting je Fysio die nog steeds voortduurt, ook al probeer je dat de kop in te drukken
- Verdriet en woede omdat de Fysio jou uit zijn leven heeft gegooid van het ene op het andere moment
- Schuldgevoel richting je partner, gecombineerd met twijfel of je de rest van je leven met hem verder wil
- Onderliggende psychische klachten, met name terugkerende depressies

Dat is een combi die lastig te doorbreken is, omdat je in cirkeltjes rond blijft draaien. Je woede leidt tot obsessies, dat leidt weet tot schuldgevoel, dat leidt weer tot zelfhaat, etcetera.

Ik zou je aanraden om toch weer een psycholoog op te zoeken, want zo te lezen zit je flink in de knoop en kan je die knoop zelf niet ontwarren. Je partner kan je er ook niet bij helpen (want is zelf partij) en op FOK! ga je de oplossing ook niet vinden
pi_195586846
Feit dat je je sex met hem geweldig vond en je hem aantrekkelijker vond dan je partner doet verder geen alarmbellen doen rinkelen? Ben je na 10 jaar niet gewoon ontzettend uitgekeken op je partner? Misschien dacht je aldanniet onbewust, dat je verder zou gaan met de fysiotherapeut, dat hij voor jou zou kiezen etc. Toen dat niet zo bleek, bleef je bekaait achter, maar had je nog wel je partner om op terug te vallen.
Lijkt erop dat je trots het niet aankan dat hij geen contact meer wil en je je gebruikt voelt.
Je hebt je relatie op het spel gezet voor hem.
Weet je partner ook dat hij beter was in bed en dat je hem aantrekkelijker vind?

Sorry, maar je hangt hier de slachtoffer uit terwijl je dondersgoed weet dat je fout bezig was.
Time apart van je partner lijkt me het beste...ook voor hem.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2020 @ 14:22:37 #195
70532 loveli
N
pi_195587778
Standaard riedeltje bij vreemdgaan/verliefdheid. Als je verliefd bent is alles fijner en lekkerder dan wat je ervoor kende. En spannend, want stiekem.

Meestal werkt opbiechten ontnuchterend en is de verliefdheid na een jaar wel over, tenzij er toch meer contact is dan TS vertelt, zoals Facebook en/of andere sociale media checken.
crap in = crap out
pi_195588651
Hoe is dit een slippertje?
En ja, je was gewoon een vervanging toen zn vrouw zwanger was. Niets meer, niets minder.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_195588660
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik geef ook toe dat ik in gedachten nog veel bij hem ben maar moet ik dan maar mijn partner verlaten? En wachten tot ik nog eens iemand tegen kom die zulke sterke gevoelens bij me opwekt?
Aah je partner is je vanget?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_195588940
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:06 schreef marsan het volgende:

[..]

Aah je partner is je vanget?
Inferieur goed
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2020 @ 16:01:59 #199
70532 loveli
N
pi_195589794
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:
Ik weet dat ik speciaal was voor hem (weet uit goede bron dat ik zijn eerste en enigste misstap ben) en hij was steeds ook heel oprecht hoe graag hij me had maar dat het niet de bedoeling was dat hij zijn vrouw ging verlaten.
Reality check nodig? Hij was niet oprecht en jij was niet speciaal (maar beschikbaar).
crap in = crap out
pi_195603336
TS, misschien zit ik er naast maar heb je nou echt spijt van het slippertje of van de nasleep? Dat als het niet zo een naar afgekapt einde zou hebben dat je er eigenlijk geen spijt van zou hebben?

Als ik het zo lees is de hoofdstrekking toch meer dat je je gevoelens voor hem niet fatsoenlijk hebt kunnen verwerken omdat hij er een punt achter zette en baal je vooral dat hij het afkapte...

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Reality check nodig? Hij was niet oprecht en jij was niet speciaal (maar beschikbaar).
Dit dus, als je echt zo speciaal was was het anders gelopen. Er is een verschil tussen speciaal zijn en iemand die jou speciaal laat voelen...
pi_195603787
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik geef ook toe dat ik in gedachten nog veel bij hem ben maar moet ik dan maar mijn partner verlaten? En wachten tot ik nog eens iemand tegen kom die zulke sterke gevoelens bij me opwekt?
Het klinkt voor mij niet alsof je partner je eerste vertrouwenspersoon is met wie je alles kunt delen. Dat is al fout nummer 1. Op het moment dat je meer met vriendinnetjes, andere mannen en op fora over je partner praat dan mét je partner dan zit er iets niet goed.

Kun je niet gewoon eens echt goed gaan praten met hem hierover? En met praten bedoel ik ook echt praten. Gewoon alles op tafel gooien.
pi_195605911
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 09:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het klinkt voor mij niet alsof je partner je eerste vertrouwenspersoon is met wie je alles kunt delen. Dat is al fout nummer 1. Op het moment dat je meer met vriendinnetjes, andere mannen en op fora over je partner praat dan mét je partner dan zit er iets niet goed.

Kun je niet gewoon eens echt goed gaan praten met hem hierover? En met praten bedoel ik ook echt praten. Gewoon alles op tafel gooien.
Ga jij voor het broekje van TS?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195607454
Doe je vriend een plezier en vertrek.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:03:35 #204
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195607892
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 12:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Doe je vriend een plezier en vertrek.
Eens.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195607902
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eens.
Misschien vindt het vriendje het wel leuk allemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:05:17 #206
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195607928
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien vindt het vriendje het wel leuk allemaal.
Vreselijk toch als je in zo'n relatie zit?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195607959
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vreselijk toch als je in zo'n relatie zit?
Moeten zij weten. Mensen zijn niet goed snik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:07:59 #208
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195607986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moeten zij weten. Mensen zijn niet goed snik.
Iedereen moet sowieso lekker weten wat hij/zij doet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195608640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 11:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ga jij voor het broekje van TS?
Nee. _O- Dat laat ik aan haar psycholoog over.
pi_195608709
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vreselijk toch als je in zo'n relatie zit?
Het viel me op hoe weinig ze het heeft over d'r vriend. Het is vooral erg kut voor haar enzo. Fysiomeneer hoeft maar 'hallo' te zeggen en mevrouw is foetsie. Dat is verre van tof.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:45:09 #211
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195608794
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 13:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Het viel me op hoe weinig ze het heeft over d'r vriend. Het is vooral erg kut voor haar enzo. Fysiomeneer hoeft maar 'hallo' te zeggen en mevrouw is foetsie. Dat is verre van tof.
Het gaat voornamelijk over de Fysio man :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:32:21 #212
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_195611103
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:04 schreef Feline9 het volgende:
Hi

Maar alles werd gewoon zo emotioneel dat hij opeens besloot om me volledig uit zijn leven te verbannen zonder veel uitleg.
Laat mij je dan die uitleg geven: hij kreeg zijn tweede kind. Toen was het uit met de pret, want alle aandacht moest weer naar het thuisfront. Daar kon hij de sores van een affaire niet bij hebben.

Hopelijk heeft hij het licht gezien en blijven zijn prioriteiten nu bij zijn gezin; maar dat zal wel niet. Hij gaat vast weer om zich heen kijken zodra de kleine naar de opvang gaat. Je zal er maar twee kinderen mee hebben / het zal je vader maar zijn :X
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Vis een optie? dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:54:26 #213
70532 loveli
N
pi_195611653
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:32 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Laat mij je dan die uitleg geven: hij kreeg zijn tweede kind. Toen was het uit met de pret, want alle aandacht moest weer naar het thuisfront. Daar kon hij de sores van een affaire niet bij hebben.

Of hij kreeg weer aandacht van z'n vrouw. In het begin van de zwangerschap kunnen vrouwen vreselijk moe zijn, meneer kreeg minder aandacht dan hij gewend was en in plaats van ruggengraat te tonen pakte hij de dichtstbijzijnde warme vrijwilliger. Vreemdgaan als de vrouw zwanger is komt relatief (te) vaak voor.
crap in = crap out
pi_195627362
Wat nou als de partner van TS ervandoor gaat met de vrouwn van de therapeut.
pi_195627772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:11 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik zeg toch duidelijk dat ik ben vreemdgegaan.. aan zulke reactie heb ik niets, ben me heel bewust van mijn fouten hoor.
Eigenlijk doe je het nog steeds. Emotioneel. Ga bij je vriend/man weg, je hebt hem alleen bij gebrek aan beter a.k.a. geen fysio.
pi_195654123
Hoi ts
Wat is je primaire fok account?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 13:25:13 #217
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_195654328
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 15:54 schreef loveli het volgende:

[..]

In het begin van de zwangerschap kunnen vrouwen vreselijk moe zijn, meneer kreeg minder aandacht dan hij gewend was en in plaats van ruggengraat te tonen pakte hij de dichtstbijzijnde warme vrijwilliger. Vreemdgaan als de vrouw zwanger is komt relatief (te) vaak voor.
Oh, dit zal het zeker geweest zijn. Ik denk alleen niet dat meneer die aandacht nu wel krijgt van zijn vrouw. Alle gezamenlijke aandacht zal naar de zuigeling gaan en daar zullen zijn handjes ook nodig zijn overdag en 's nachts.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_195654669
- Nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door CoolGuy op 15-10-2020 13:44:58 ]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195656805
Wel erg dat de reacties hier weer op zn FOK!s moeten zijn, vooral bij sommige mannen. En zeker gezien ze een zwaar verhaal opbiecht en dan nog eens zegt dat ze aan zelfmoord heeft gedacht.

TS, ik heb in mijn laatste relaties ook een fout gemaakt dus begrijp je wel ergens, maar van alles wat ik hier al heb gelezen is dit wel iets wat het meest steek houdt, hoewel het nogal hard verwoord is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Wat voor reactie wil je dan?
Je hebt een tijdje liggen krikken met een of andere vent. En je geeft het veel te veel romantische lading.
Gewoon wakker worden en je richten op dingen die er wel toe doen.

Wees blij dat je partner zo begripvol is.
Je geeft er heel veel emotionele lading aan terwijl een heel groot deel daarvan misschien wel ingebeeld is. De reden waarom het een misschien dommere maar wel makkelijkere situatie was voor mij en mn partner om over te geraken, was omdat er veel minder emotie bij kwam kijken.

Stuur me gerust een dm als je er verder over wilt praten, kan altijd goed doen.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:20:50 #220
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195658478
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:
Ik ben ondertussen nog steeds samen met mijn partner, ik besef hoeveel geluk ik heb want ik was hem idd bijna kwijt! En het is niet dat ik nog persé contact wil met de fysiotherapeut, ik besef maar al te goed dat dit niet realistisch is. Ik weet dat ik speciaal was voor hem (weet uit goede bron dat ik zijn eerste en enigste misstap ben) en hij was steeds ook heel oprecht hoe graag hij me had maar dat het niet de bedoeling was dat hij zijn vrouw ging verlaten. Wat bij mij enorm knaagt is dat hoe je iemand zo hard kunt kwetsen die je graag hebt... hij probeerde oprecht om mij terug het goede pad op te sturen nadat ik uit een depressie kwam maar hij heeft me toen gewoon letterlijk terug in een put gegooid die nog vele malen dieper was dan diegene waar ik uitkwam. DAT maakt me soms zo kwaad!
Denk dat ie dat deed uit overweging dat zijn huwelijk en gezin in gevaar aan het komen was. Je had dat moeten laten, denk ik. Jij kwam met de mededeling dat het "meer" aan het worden was voor jou. Ook werd het volgens je openingspost "erg emotioneel".
IK denk aan een soort paniekreactie, zo van, dat was niet de bedoeling, meer was zijn bedoeling Friend with benefit en toen jij met je mededeling kwam dat het meer aan het worden was bij jou cq geworden was, hij heel duidelijk voor zijn gezin heeft gekozen.
Ga door met je eigen leven, en laat in ieder geval hem zijn leven samen met zijn gezin leiden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:23:03 #221
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195658531
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:15 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik ben enkele maanden bij psycholoog geweest maar had het gevoel dat ik na verloop van tijd maar in herhaling bleef vallen en dat ik daar gwn niet veel meer te vertellen had. Het ging een tijdje beter maar sinds enkele weken sta ik er weer mee op en ga ook slapen met dat haat/liefde gevoel. Ik krijg het maar niet van me af gezet, ookal zou ik niets liever willen zodat ik me terug volledig op mezelf en mijn partner kan focussen.
Misschien heb je de autumn blues, daarom dat je een (tijdelijke) terugval hebt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:27:11 #222
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195658608
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:28 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik heb me heel erg rot gevoeld naar mijn partner toe! Na het opbiechten viel er ook ergens wel een last van mijn schouder. Ik besef wat een fantastische partner ik heb en ben voor de rest ook heel gelukkig in mijn relatie. Maar de seks met mijn fysio was geweldig en heb ik nooit ervaren met mijn hudige partner (ook niet in het begin). Ik zou inderdaad heel erg moeilijk nee kunnen zeggen moest hij hier terug staan en daar haat ik mezelf ook voor hoor want ik wil dit mijn partner absoluut geen 2de keer aandoen. Langs de andere kant zie ik dit in realiteit niet gebeuren. Met een andere man zie ik dit eerlijk gezegd niet meteen gebeuren.. ik kom met heel veel mensen in contact en heb nog nooit in mijn leven zo een intens gevoel gehad voor iemand op zo een korte tijd
Had je dat gevoel voor die fysio ook al voor dat je seks met hem hebt gehad,
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:59:00 #223
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195659121
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 01:26 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Het is inderdaad iets wat voor altijd meegedragen zal worden in onze relatie maar wat dat betreft is mijn partner niet het type die oude koeien uit de gracht zal halen tijdens een ruzie.

En ja ik heb mezelf ook de vraag gesteld of hij dit niet vaker heeft gedaan maar ik weet uit goede bron dat hij zelf ook even gecrasht is bij zijn vrouw en alles heeft opgebiecht. Iemand die dit vaker doet gaat niet zo fel reageren denk ik.
Dit soort periodes smeedt de relatie veel sterker, mits jullie dat doorkomen. Het leven leert je veel lessen, in de loop van de tijd. Je wordt steeds wijzer.
Ik vind het erg goed dat je respect hebt voor het feit dat ie een gezin heeft. En men kan heel goed leven met iemand die niet de liefde van je leven is. De meeste mensen krijgen niet de liefde van hun leven, ik denk echt een minderheid. Als jullie dat beiden echt willen en er ook aan willen werken met een reële visie op relaties en het leven kan dat zeker.

Ik denk echter dat je, jullie aan jullie zelf moeten werken. Jij bent blijkbaar niet (helemaal) tevreden. Seksueel? Tijd voor een goed gesprek, eventueel met hulp daarbij.
Is je partner helemaal tevreden met de seks, mist hij niets, wil hij niets "ooit nog eens" doen, ervaren. Misschien "wil" hij ook nog wel "wat" maar heeft ie dat nooit geuit.
En jij, WAT mis je dan, en wat zou je daar samen met je partner aan kunnen doen? In hoeverre zou hij daarin willen en kunnen meegaan. Misschien zelf plezier in hebben of kunnen krijgen. Ja, misschien tijd voor een aantal goede gesprekken en wat seksperimenten. En die fysiotherapeut, wees niet meer boos, en berg die nou op in je kistje mooie dromen / mooie herinneringen. Zie het als een extraatje in, van het leven dat jou toch maar mooi geschonken is, en dan ook nog een schat O-) van een vent die er begrip voor heeft en je (graag) vergeeft. Die ook dat deel van jou, van wat in je zit, accepteert.

Amen!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 16-10-2020 07:22:18 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 oktober 2020 @ 18:45:44 #224
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195660000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 17:59 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dit soort periodes smeedt de relatie veel sterker, mits jullie dat doorkomen. Het leven leert je veel lesen, in de loo van de tijd. Je wordt steeds wijzer.
Ik vind het erg goed dat je respect hebt voor het feit dat ie een gezin heeft. En men kan heel goed leven met iemand die niet de liefde van je leven is. De meeste mensen krijgen niet de liefde van hun leven, ik denk echt een minderheid. Als jullie dat beiden echt willen en er ook aan willen werken met een reële visie op relaties en het leven kan dat zeker.

Ik denk echter dat je, jullie aan jullie zelf moeten werken. Jij bent blijkbaar niet (helemaal) tevreden. Seksueel? Tijd voor een goed gesprek, eventueel met hulp daarbij.
Is je partner helemaal tevreden met de seks, mist hij niets, wil hij niets "ooit nog eens" doen, ervaren. Misschien "wil"hij ook nog wel "wat" maar heeft ie dat nooit geuit.
En jij, WAT mis je dan, en wat zou je daar samen met je partner aan kunnen doen? In hoeverre zou hij daarin willen en kunnen meegaan. Misschien zelf plezier in hebben of kunnen krijgen. Ja, misschien tijd voor een aantal goede gesprekken en wat seksperimenten. En die fysiotherapeut, wees niet meer boos, en berg die nou op in je kistje mooie dromen / mooie herinneringen. Zie het als een extraatje in, van het leven dat jou toch maar mooi geschonken is, en dan ook nog een schat O-) van een vent die er begrip voor heeft en je (graag) vergeeft. Die ook dat deel van jou, van wat in je zit, accepteert.

Amen!
Oh ja , daarom neukte ze met hem.
Respect is zo'n mooi woord wat geen ene moer zegt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 oktober 2020 @ 23:13:16 #225
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_195666027
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:05 schreef Pendule het volgende:
Wat nou als de partner van TS ervandoor gaat met de vrouwn van de therapeut.
Lijkt me een goede optie
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:56:37 #226
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_195669028
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Wat een minne kerel, die fysiotherapeut.
Dit. Wat een laffe gast zeg met een zwangere kwetsbare vriendin.
pi_195669195
Tldr: ts is goed geneukt en verlangt daar terug naar. Dit is het begin vh einde. Verbreek je huidige relatie. Dit gaat niet weg.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:37:28 #228
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195669595
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:31 schreef Chia het volgende:
Als dit ook allemaal is begonnen toen je nog bij je fysio in behandeling was zou ik overwegen een klacht in te dienen. Erg onprofessioneel.
Jaja, eerst samen lekker neuken en als hij dan niet meer wil en zij wel is het tijd om een klacht in te dienen. Duidelijk bewijs van haar gevoelens voor die man, die grote éénmalige liefde van haar leven.

Zum kotzen .... :r :r :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:49:20 #229
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195669708
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:17 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Hij heeft me al lang geblokkeerd op social media dus ben blij dat ik ook niets meer kan terugvinden over hem. Hij had me zelfs stiekem geblokkeerd op de sociale media van zijn vrouw zodat ik haar niet kon inlichten. Ik heb wel nog steeds veel stress om hem tegen te komen gezien hij in hetzelfde dorp woont en ook in de buurt werkt. Ik heb hem zeker wel geÏdealiseerd maar dan denk ik van wat een eikel je hoogzwangere vrouw bedriegen.
Wist je toendertijd (toen je seks kreeg met hem?) niet dat hij een vrouw heeft en dat die zwanger was.
Of ging het je toen vooral om zijn eikel? En nu is hij een eikel.

Hij had beter naar de hoeren kunnen gaan, was ie beter af geweest. Daar betaalt ie dan wel 100 euro maar daarvoor heeft ie ook geen gezeik. Was voor alle partijen beter geweest, zeker voor jouw !! vriend en als het uitkomt ook voor de vrouw van de fysio, en de kindjes van de fysio.
En jou heeft het ook niet echt goed gedaan, zo te lezen. Als je het niet aan kan moet je zulke dingen ook niet doen! Bezint eer ge begint. Bij jou is het geweest ik begin vóórdat ik me bezin.

:N :N :N

En die neuk - fysio beurtjes met hem, betalen wij die uren via de ziektekostenverzekering, of heb je dat uit eigen (of uit je vriends) zak betaald? Werk je?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195671153
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:30 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik leg de schuld toch niet alleen bij hem? Tuurlijk is dit ook mijn eigen fout
Waarom was de sex veel beter met hem dan je partner?
pi_195671161
fyi de kans is groot dat deze gast dat vaker doet. :Y
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:55:58 #232
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195677514
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 14:35 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Heb deze reactie al vaker gehad. Maar ja ik denk dan ik heb toestemming gegeven he..
Toestemming gegeven, vind ik een beetje een understatement. Ja, hier lig ik, en je mg me neuken. Ben je er daarom al ruim een jaar zo kapot van dat je volgens zeggen, voor het eerst in je leven serieus zelfmoord hebt overdacht.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:01:09 #233
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195677588
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:33 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Mijn partner had het toen heel erg druk met zijn werk en onze fysieke band was al een tijdje niet zo sterk meer.
Ja echt, is dat je al overkomen in een relatie van "pas" 11 jaar. Oh God, wat apart, druk met werk en daardoor "fysiek" (de seks, het neuken, noem het toch gewoon bij zijn naam !!) wat minder. Dat is uniek, dat overkomt verder nóóóóit iemand
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:38:02 #234
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195678161
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]

wat?!
Jullie waren beide net zo fout. Hij heel iets fouter door de praktijk te gebruiken. Maar allebei in een relatie en das altijd met risico.
Hoe haal je dit in je hoofd? Je had hem voor het leven kapot kunnen maken.
Hij ziet jou dan nu ook als gevaarlijk en psychotisch waarschijnlijk.

Zeg eerlijk, heb je weleens gedacht om aangifte te doen van verkrachting?
Juist, en dat alles om maar een beetje van je eigen schuld en verantwoordelijkheid af te halen.
Wat heb jij, ts-er, ermee te maken, als ie dat al meer gedaan had?
Maar beiden hebben blijkbaar, samen, een fout gemaakt, en jij komt er goed mee door, heeft geen consequentie voor je, niet relationeel, niet qua werk, je hebt geen gezin geen kinderen, en je vriend, wees eerlijk, zoveel interesseert hij je niet. Dus zelfs al zou hij willen kappen met je.
Voor dit soort werk (fysio) kan hij nu een beroepsverbod krijgen, een vrouw en kinderen kapot maken, die man kapot maken. En dat bij iemand war je smoorverliefd op was en bent.
Wat doe jij eigenlijk als je iemand NIET mag, als je hier al toe in staat bent bij iemand waar je smoorverliefd op bent? Die psycholoog, of een psycholoog heb je inderdaad nodig, maar dan niet voor dat slippertje. Jij bent echt gemeingefährlich ziek!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:47:22 #235
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195678303
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij haar behandelaar was en dat zij daardoor niet gelijkwaardig (!) in het contact stond. Het is een vertrouwensrelatie die hij niet had mogen schenden.
Verder is zij door de ‘behandeling’ in een diepe put geraakt. Zie alle informatie die ze gegeven heeft.
Door de behandeling? Ze is in een diepe put geraakt toen de behandeling stop werd gezet !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195678374
Gewoon die vent aan de schandpaal nagelen, dat zal hem leren
metal up your ass
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:56:48 #237
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195678474
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 19:22 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Mijn fysio is inderdaad zelf naar de eigenaar gestapt omdat hij zelf volledig crashte door heel de situatie. Ik ben de dag nadien met de eigenaar gaan praten (die trouwens heel begripvol was).
Aha, dan moet je nou doordouwen, nu is hij zwak. Je wilde ook nog een brief schrijven, toch? Moet je naar zijn huisadres sturen, en dan gericht aan de familie XXX.
Heb je nou echt niet door hoe ziek je bent om dit alles te doen met degene waar je dus smoorverliefd op bent, alleen maar omdat hij geen contact meer wilde enook geen vrienden wil blijven. Hij schat de situatie goed in, hij heeft door hoe verknipt jij bent en wat je allemaal niet kunt aanrichten, ik vermoed met name zijn gezin.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:04:13 #238
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195678590
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 20:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het vooral raar dat hij het bed in dook met een cliënt en zijn baan nog heeft.
IK denk dat ie wel erg goed in zijn vak zal zijn .......
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:17:30 #239
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195678852
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 23:11 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Ik heb hem 1 jaar geleden inderdaad ingeruild maar ik zeg toch dat ik dit niet zomaar opnieuw zou doen. Het is niet omdat je een verlangen naar iemand hebt je hier ook zomaar aan toe geeft? Als het mijn intentie zou zijn om hem voor mij te winnen dan had ik al lang terug contact met hem gezocht hoor. Ik wil hem gewoon uit mijn hoofd krijgen!
En hem en zijn gezin nog even het leven even helemaal kapot maken ........
Laat die man met rust, en zijn gezin, en zijn baas en werk.
Je hebt seks gewild, je hebt een jaar seks met hem gehad, je hebt hem in een verschrikkelijke situatie gebracht op zijn werk. Zo erg dat ie zelf naar zijn baas ging. Wanneer ben je tevreden? Als je de man waar je verliefd op bent helemaal kapot gemaakt hebt, inclusief zijn gezin. Wat is dat voor kronkel in je hoofd?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:28:12 #240
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195678970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 09:07 schreef verbijstering het volgende:
TS, misschien zit ik er naast maar heb je nou echt spijt van het slippertje of van de nasleep? Dat als het niet zo een naar afgekapt einde zou hebben dat je er eigenlijk geen spijt van zou hebben?

Als ik het zo lees is de hoofdstrekking toch meer dat je je gevoelens voor hem niet fatsoenlijk hebt kunnen verwerken omdat hij er een punt achter zette en baal je vooral dat hij het afkapte...

Weet je, al bijna 40 jaar zorg ik dat de vrouw het uitmaakt als ik een relatie niet meer zie zitten. Dat heb ik geleerd, dat scheelt je een gigantische hoop drama in je leven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195679256
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2020 01:26 schreef Feline9 het volgende:

[..]

Het is inderdaad iets wat voor altijd meegedragen zal worden in onze relatie maar wat dat betreft is mijn partner niet het type die oude koeien uit de gracht zal halen tijdens een ruzie.

En ja ik heb mezelf ook de vraag gesteld of hij dit niet vaker heeft gedaan maar ik weet uit goede bron dat hij zelf ook even gecrasht is bij zijn vrouw en alles heeft opgebiecht. Iemand die dit vaker doet gaat niet zo fel reageren denk ik.
Eerlijk? Jij gaat de lekkerdere aex met die ander nooit vergeten en je zult er naar blijven verlangen. Naar hem, of naar iemand bij wie het zo voet als met hem.

Ik geloof er echt geen reet van dat je met je huidige relatie gelukkig gaat worden. Waarom lat je je vriend niet los? Hij verdient wat beters. Jij houdt niet genoeg van hem om niet met een ander te neuken en erger nog ook gevoelens te krijgen en te houden. Want het is duidelijk dat je er nog niet meer klaar bent. Ik vind het maar egoïstisch dat je je vriend aan het lijntje houdt. Als die ander voor de deur stond was je zo met het meegegaan.
Whatever...
pi_195679580
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:04 schreef Feline9 het volgende:
voor het verdriet dat hij me heeft aangedaan.
Wat harder zijn tegen jezelf... :) Je hebt jezelf laten meeslepen en dus dit verdriet heb je jezelf dan ook aangedaan... Eigen schuld dikke bult... :') En je zal er toch mee moeten leren leven, gedane zaken nemen geen keer. :7

Daarnaast is hij ook een behoorlijk domme Lullo, want in de professionele paramedische sector is het absoluut Not Done om een seksuele relatie van welke aard dan ook aan te gaan met een cliënt die men in behandeling heeft. Kan 'm een tripje naar de tuchtraad bezorgen...

https://www.tuchtcollege-(...)den-niet-meer-werken
pi_195683353
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Eigenlijk doe je het nog steeds. Emotioneel. Ga bij je vriend/man weg, je hebt hem alleen bij gebrek aan beter a.k.a. geen fysio.
Spijker, kop.
Wegwezen bij die man. Gun hem iemand die niet overspelig en ondankbaar is. :r
pi_195685190
Yup, blijf niet leven in een leven dat nooit zal zijn... :7

Hij zal wel in de zelfde piepzak zitten als jij. :') En een vrouw en een kind. ;) Dat is nog eens met vuur spelen. Powerplay! Niet?

Dit zou je kunnen respecteren (met terugkijken) en genieten van al dat klaarkomen ooit. En!

Get on with it... Get a live. Treasure the memory... That never will be... _O_ :W 8)7 oO<

Of?
-O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Watuntrik op 16-10-2020 23:56:07 ]
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:31:07 #245
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195698661
1. Hoeft dat niet in dit topic en 2. hoef jij je daar niet druk over te maken -

[ Bericht 76% gewijzigd door CoolGuy op 17-10-2020 19:41:05 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195702671
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Duiveltja het volgende:
fyi de kans is groot dat deze gast dat vaker doet. :Y
Zeker weten. Zou ik ook doen :P
pi_195702762
Ik van mijn wandelschoen.
pi_195707229
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:
Ik ben ondertussen nog steeds samen met mijn partner, ik besef hoeveel geluk ik heb want ik was hem idd bijna kwijt! En het is niet dat ik nog persé contact wil met de fysiotherapeut, ik besef maar al te goed dat dit niet realistisch is. Ik weet dat ik speciaal was voor hem (weet uit goede bron dat ik zijn eerste en enigste misstap ben) en hij was steeds ook heel oprecht hoe graag hij me had maar dat het niet de bedoeling was dat hij zijn vrouw ging verlaten. Wat bij mij enorm knaagt is dat hoe je iemand zo hard kunt kwetsen die je graag hebt... hij probeerde oprecht om mij terug het goede pad op te sturen nadat ik uit een depressie kwam maar hij heeft me toen gewoon letterlijk terug in een put gegooid die nog vele malen dieper was dan diegene waar ik uitkwam. DAT maakt me soms zo kwaad!

Ik denk dat je zelf in die put bent gesprongen, je bent immers zelf verantwoordelijk voor hoe je leven is en hoe je je voelt. (niet dat dat altijd even makkelijk is)
pi_195707824
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 00:34 schreef Feline9 het volgende:
Kan de persoon die me een dm stuurde me misschien op een andere manier contacteren? Ik kan blijkbaar pas binnen een week dm sturen omdat ik me zopas geregistreerd heb en ik vind je naam ook niet meer terug..
Ja idd!!!
Wie was die fysiotherapeut op Fok dan?
pi_195745007
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 23:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Was dat tijdens de slipper of is dit een nieuwe zwangerschap?

Verleden tijd en tegenwoordige tijd lopen door elkaar in je post. Dat is soms een teken dat iemand een topic verzint, maar het kan ook zijn dat je zelf niet helemaal bij de tijd bent.
Het is simpel zat. De vrouw van deze fysiotherapeut was zwanger, zodoende had hij thuis geen neukseks meer. In TS heeft hij 'n tijdelijk alternatief gevonden.
pi_195776537
Vol verbazing heb ik zojuist alle berichten gelezen. Alles is hier al zo”n beetje over gezegd, mijn gedachte.

TS:

Je bent een ego tripper
Je bent totaal niet met je eigen relatie bezig en focust allen maar op die ongrijpbare relatie met de “therapeut”
Je huidige partner is niet goed genoeg voor je, maar je wilt niet “zonder” zitten

Als je eens wat goeds wilt doen, dan maak je het uit met je partner, want die verdient een betere vriendin dan jij voor hem bent. Daarna heb je in je (nieuwe) flatje op 4 hoog ruimte genoeg om NOG langer uit te huilen, zielepoot!

Het enige slachtoffer hier is je huidige partner, zolang jij niet eelijk tegen hem bent. Stop ermee en wel NU.
pi_195779101
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef Piet200 het volgende:
Vol verbazing heb ik zojuist alle berichten gelezen. Alles is hier al zo”n beetje over gezegd, mijn gedachte.

TS:

Je bent een ego tripper
Je bent totaal niet met je eigen relatie bezig en focust allen maar op die ongrijpbare relatie met de “therapeut”
Je huidige partner is niet goed genoeg voor je, maar je wilt niet “zonder” zitten

Als je eens wat goeds wilt doen, dan maak je het uit met je partner, want die verdient een betere vriendin dan jij voor hem bent. Daarna heb je in je (nieuwe) flatje op 4 hoog ruimte genoeg om NOG langer uit te huilen, zielepoot!

Het enige slachtoffer hier is je huidige partner, zolang jij niet eelijk tegen hem bent. Stop ermee en wel NU.
Ghehe qft
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 8 november 2020 @ 19:45:07 #253
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196139956
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:31 schreef LeesFoknl het volgende:
1. Hoeft dat niet in dit topic en 2. hoef jij je daar niet druk over te maken -
Ja cool guy je hebt weer tekst van mij weggehaald. Maar daar hoef je geen uitleg bij te zetten, en zeker niet twee. Dacht je dat ik weet wat ik hier 3 weken of zo geleden heb geschreven. Dat ik soms een dubbele boekhouding daarvan heb.
Als je mij een dm oid stuurt met mijn tekst, die je uit het forum weghaalt, okay, dan weet ik wat je hebt weggehaald. Dan kan ik kijken of en wat ik fout zou hebben gedaan. Misschien denken, ja daar heeft ie gelijk, of dat was inderdaad niet nodig geweest. Maar nu ..... ??
Anders, spaar je de moeite en haal het gewoon weg zonder reden(en) te noemen. Weet toch niet (meer( waarover het ging.

Mijn bijdrage waaruit je de tekst hebt weggehaald was van 17 oktober. Toevallig dat ik nu nog eens teruglees, op 8 november.

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 08-11-2020 19:51:13 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 8 november 2020 @ 19:51:27 #254
403520 Sway-
La vie est belle
pi_196140059
Ik denk dat je absoluut niet over hem heen bent en als dat zogenaamd wel zo is dan kan je het gewoon niet verkroppen dat hij degene is die t heeft gestopt. Hopelijk gaat dit met de tijd voorbij.
  zondag 8 november 2020 @ 19:54:47 #255
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196140113
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 19:51 schreef Sway- het volgende:
Ik denk dat je absoluut niet over hem heen bent en als dat zogenaamd wel zo is dan kan je het gewoon niet verkroppen dat hij degene is die t heeft gestopt. Hopelijk gaat dit met de tijd voorbij.
dan kan je het gewoon niet verkroppen dat hij degene is die t heeft gestopt.

Trés bien mon chére Sway. Ik denk dat daar de schoen wringt
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196170043
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 23:13 schreef Piet200 het volgende:
Vol verbazing heb ik zojuist alle berichten gelezen. Alles is hier al zo”n beetje over gezegd, mijn gedachte.

TS:

Je bent een ego tripper
Je bent totaal niet met je eigen relatie bezig en focust allen maar op die ongrijpbare relatie met de “therapeut”
Je huidige partner is niet goed genoeg voor je, maar je wilt niet “zonder” zitten

Als je eens wat goeds wilt doen, dan maak je het uit met je partner, want die verdient een betere vriendin dan jij voor hem bent. Daarna heb je in je (nieuwe) flatje op 4 hoog ruimte genoeg om NOG langer uit te huilen, zielepoot!

Het enige slachtoffer hier is je huidige partner, zolang jij niet eelijk tegen hem bent. Stop ermee en wel NU.
Nou nou nou, dit is wel kort door de bocht.

Wat ik eruit heb kunnen opmaken, is dat TS zich al heel lang voordat het vreemdgaan begon, zich eenzaam en niet geliefd voelde. Het zou best kunnen dat dit al in haar jeugd het geval was.

Mensen voelen zich vaak aangetrokken tot partners die hen doen denken aan hun ouders. Wat regelmatig gebeurt, is dat als je door jouw ouder weinig waardering hebt ervaren, je later als je volwassen bent een partner kiest die ook zo is. Want als die partner je wel die waardering zou geven, dan wordt het gemis van vroeger gecompenseerd. Echter in de realiteit is het vaak zo dat dat niet gebeurt en dat je in hetzelfde patroon terechtkomt wat je kende uit jouw jeugd.

TS weet zelf ook wel dat het geen schoonheidsprijs verdient wat ze gedaan heeft. Het is een tragische situatie. Wat heeft ze eraan om zichzelf nog meer te straffen met schuldgevoel? Het lijkt me denk zinvoller voor haar om zich bezig te houden met het gevoel van eenzaamheid. Het gevoel zit in haarzelf.
pi_196216026
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:04 schreef Feline9 het volgende:
....
Ik moet eerlijk toegeven dat ik tot op vandaag nog steeds niet goed begrijp waarom dit alles me zo raakte.
...
Omdat je je partner hebt bedrogen misschien? Omdat je samen met die "man" het leven van een andere vrouw en van twee kinderen hebt verkloot misschien?
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 08:08:35 #258
441859 crew  Lenny77
pi_196217076
-dat is iets voor in klb-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 13 november 2020 @ 08:15:59 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196217124
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:
Ik ben ondertussen nog steeds samen met mijn partner
quote:
Wat bij mij enorm knaagt is dat hoe je iemand zo hard kunt kwetsen die je graag hebt... hij probeerde oprecht om mij terug het goede pad op te sturen nadat ik uit een depressie kwam maar hij heeft me toen gewoon letterlijk terug in een put gegooid die nog vele malen dieper was dan diegene waar ik uitkwam. DAT maakt me soms zo kwaad!
ik zou een voorbeeld aan je vriend nemen en er overheenstappen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196217309
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 22:23 schreef Feline9 het volgende:
Wat bij mij enorm knaagt is dat hoe je iemand zo hard kunt kwetsen die je graag hebt...
Misschien dat je dat beter kunt begrijpen als je je realiseert dat jij dat ook bij je vriend hebt gedaan. Of heb je die überhaupt nooit graag gehad?
  zaterdag 14 november 2020 @ 17:28:16 #261
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196240915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is simpel zat. De vrouw van deze fysiotherapeut was zwanger, zodoende had hij thuis geen neukseks meer. In TS heeft hij 'n tijdelijk alternatief gevonden.
Ja, en ts-er wilde zich daar maar al te graag beschikbaar voor stellen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 14 november 2020 @ 17:30:15 #262
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196240949
Jongens, hallon, is allemaal oud nieuws.
pi_196244128
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 17:28 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, en ts-er wilde zich daar maar al te graag beschikbaar voor stellen.
Een nieuwe vorm van TBS? :+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')