Als ik het risico zou lopen dat vriendlief dit zou zien, zou ik mijn verhaal hier uiteraard niet posten. En ik heb al gezegd dat ik mijn partner nog heel graag zie, waarom zou ik hem dan verlaten?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:14 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Welnee. Ten eerste is hij een man (geen jongen) die zwaar de fout in gegaan door als fysio met een patient te neuken. Ten tweede had hoogstwaarschijnlijk alleen maar jeuk en is TS niet eens de enige. Zo eentje beseft heel goed wat hij doet en wil gewoon van 2 (of 3 of 4) walletjes eten. Misschien had hij door dat TS er te diep in zat qua gevoel en vond hij dat het te dicht bij de gevarenzone kwam. Of hij was het zat en wilde weer een ander.
[..]
Misschien wel, maar dat gaat nooit gebeuren natuurlijk. Sterker nog, zo'n vent ontkent alles glashard en verklaart TS labiel als ze dit aan mensen zou vertellen.
En deze relatie gaat vroeg of laat ook gewoon klappen (die van TS, niet die van de fysio). Niet vanwege wat er gebeurt is, maar wat er daarna gebeurde en nog steeds gebeurt. Als vriendlief van dit topic af wist zou ze exit zijn, besef je dat überhaupt wel TS?
[..]
Dit, asociaal om die man aan het lijntje te houden. Want dat doe je. Je komt op mij over alsof je doodsbang bent om alleen te zijn.
Geloof me ik zit ondertussen al een jaar op de blaren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:48 schreef warp995 het volgende:
[..]
Je kan wel kwaad worden op hem, maar het is ook net zo goed je eigen schuld. Je bent verkeerd geweest. Heel erg. En moet daarvan nu op de blaren zitten. Het beste kan je alles maar accepteren zoals het is.
Geloof ik graag en ergens wel terecht. Maar ik ken ook heel goed het gevoel, het gemis wat je meemaakt nu. Heb het zelf gehad met iemand en tot nu ook nooit meer zo’n persoon als haar ontdekt. Denk nog steeds iedere dag wel een keer aan haar. Het klinkt als een cliché maar tijd heelt alle wonder. En that’s life. Je kan niet alles krijgen wat je wil. Na een tijdje begint het te slijten. Verschilt per persoon hoe lang het duurt natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:53 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Geloof me ik zit ondertussen al een jaar op de blaren.
Naarmate de tijd verstrijkt wordt de pijn inderdaad minder intens. Maar ik heb het gevoel dat ik nu een beetje blijf plakken wat betreft de intensiteit van mijn emoties. Verder probeer ik me op andere dingen in het leven te focussen maar tijdens de lege momenten gaan mijn gedachten nog steeds naar hem. Ik hoop ooit ook te kunnen zeggen dat ik dagelijks maar een keer aan hem denk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:01 schreef warp995 het volgende:
[..]
Geloof ik graag en ergens wel terecht. Maar ik ken ook heel goed het gevoel, het gemis wat je meemaakt nu. Heb het zelf gehad met iemand en tot nu ook nooit meer zo’n persoon als haar ontdekt. Denk nog steeds iedere dag wel een keer aan haar. Het klinkt als een cliché maar tijd heelt alle wonder. En that’s life. Je kan niet alles krijgen wat je wil. Na een tijdje begint het te slijten. Verschilt per persoon hoe lang het duurt natuurlijk.
Heb deze reactie al vaker gehad. Maar ja ik denk dan ik heb toestemming gegeven he..quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:31 schreef Chia het volgende:
Als dit ook allemaal is begonnen toen je nog bij je fysio in behandeling was zou ik overwegen een klacht in te dienen. Erg onprofessioneel.
Het blijft onprofessioneel en een potentiële vorm van machtsmisbruik. Hij had ook eerst de behandeling kunnen stop zetten en je doorverwijzen naar een andere fysio en je dan op date vragen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:35 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Heb deze reactie al vaker gehad. Maar ja ik denk dan ik heb toestemming gegeven he..
Ik kan alleen maar hopen dat hij dit in de toekomst nooit meer doet. Maar ik weet van de eigenaar van de praktijk dat hij wenend alles heeft opgebiecht. Ben dus vrij zeker dat dit de eerste keer was voor hem. Maar ja weet natuurlijk nooit wat er in de toekomst nog kan gebeuren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Het blijft onprofessioneel en een potentiële vorm van machtsmisbruik. Hij had ook eerst de behandeling kunnen stop zetten en je doorverwijzen naar een andere fysio en je dan op date vragen.
Zodra hij weer een labiele patiënte heeft die hij wel ziet zitten en andersom zal hij waarschijnlijk hetzelfde handelen. Dat is niet ok, ook al geeft ze toestemming.
Ben jij een bovengemiddeld knappe vrouw?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:35 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Heb deze reactie al vaker gehad. Maar ja ik denk dan ik heb toestemming gegeven he..
Lol.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Het blijft onprofessioneel en een potentiële vorm van machtsmisbruik. Hij had ook eerst de behandeling kunnen stop zetten en je doorverwijzen naar een andere fysio en je dan op date vragen.
Zodra hij weer een labiele patiënte heeft die hij wel ziet zitten en andersom zal hij waarschijnlijk hetzelfde handelen. Dat is niet ok, ook al geeft ze toestemming.
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Je denkt de gehele dag aan hem en je bent emotioneel echt een wrak daardoor. Soms heb je nog terugvallen etc waarin het helemaal kut gaat. Maar het is nu een jaar geleden toch? Bij mij was het anderhalf jaar en toen ging ik weer beter. Ging ook slecht op werk, veel slapen, voelde me echt depri toen, alhoewel dat na wat maanden wel beter ging. Maar ik had ook wel wat schuldgevoelens van hoe het gelopen was, en contact wilde zij ook niet meer. Je zal het al gedaan hebben maar blokkeer ook alle social media van hem en zoek niks meer over hem op. Ik denk dat je hem ook wat geïdealiseerd nu hebt, had ik toen ook. Na een tijdje verdwijnt dat roze wolkje ook wel. Zoals ik al zei: tijd moet er echt overheen gaan wil je je emotioneel beter gaan voelen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Naarmate de tijd verstrijkt wordt de pijn inderdaad minder intens. Maar ik heb het gevoel dat ik nu een beetje blijf plakken wat betreft de intensiteit van mijn emoties. Verder probeer ik me op andere dingen in het leven te focussen maar tijdens de lege momenten gaan mijn gedachten nog steeds naar hem. Ik hoop ooit ook te kunnen zeggen dat ik dagelijks maar een keer aan hem denk.
Ben jij man of vrouw?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:04 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Je denkt de gehele dag aan hem en je bent emotioneel echt een wrak daardoor. Soms heb je nog terugvallen etc waarin het helemaal kut gaat. Maar het is nu een jaar geleden toch? Bij mij was het anderhalf jaar en toen ging ik weer beter. Ging ook slecht op werk, veel slapen, voelde me echt depri toen. Je zal het al gedaan hebben maar blokkeer ook alle social media van hem en zoek niks meer over hem op. Ik denk dat je hem ook wat geïdealiseerd nu hebt, had ik toen ook. Na een tijdje verdwijnt dat roze wolkje ook wel. Zoals ik al zei: tijd moet er echt overheen gaan wil je je emotioneel beter gaan voelen.
Hij heeft me al lang geblokkeerd op social media dus ben blij dat ik ook niets meer kan terugvinden over hem. Hij had me zelfs stiekem geblokkeerd op de sociale media van zijn vrouw zodat ik haar niet kon inlichten. Ik heb wel nog steeds veel stress om hem tegen te komen gezien hij in hetzelfde dorp woont en ook in de buurt werkt. Ik heb hem zeker wel geÏdealiseerd maar dan denk ik van wat een eikel je hoogzwangere vrouw bedriegen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:04 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat je zegt. Je denkt de gehele dag aan hem en je bent emotioneel echt een wrak daardoor. Soms heb je nog terugvallen etc waarin het helemaal kut gaat. Maar het is nu een jaar geleden toch? Bij mij was het anderhalf jaar en toen ging ik weer beter. Ging ook slecht op werk, veel slapen, voelde me echt depri toen, alhoewel dat na wat maanden wel beter ging. Maar ik had ook wel wat schuldgevoelens van hoe het gelopen was, en contact wilde zij ook niet meer. Je zal het al gedaan hebben maar blokkeer ook alle social media van hem en zoek niks meer over hem op. Ik denk dat je hem ook wat geïdealiseerd nu hebt, had ik toen ook. Na een tijdje verdwijnt dat roze wolkje ook wel. Zoals ik al zei: tijd moet er echt overheen gaan wil je je emotioneel beter gaan voelen.
Wauw ! Wat heb jij gedaan ? Is net zo foutquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:17 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Hij heeft me al lang geblokkeerd op social media dus ben blij dat ik ook niets meer kan terugvinden over hem. Hij had me zelfs stiekem geblokkeerd op de sociale media van zijn vrouw zodat ik haar niet kon inlichten. Ik heb wel nog steeds veel stress om hem tegen te komen gezien hij in hetzelfde dorp woont en ook in de buurt werkt. Ik heb hem zeker wel geÏdealiseerd maar dan denk ik van wat een eikel je hoogzwangere vrouw bedriegen.
Waar zit jouw fysio ergens.quote:
Ik denk dat ik niet mag klagen met mijn uiterlijk maar ik zie niet in waarom dit relevant is? De eerste keer is inderdaad op de behandeltafel gebeurd maar was toen al erg laat en praktijk was voor de rest niemand meer aanwezig. Voor alle duidelijkheid we hadden elkaar al zo opgegeild via bericht dat het geen verrassing was dat er iets ging gebeuren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij een bovengemiddeld knappe vrouw?
Is de eerste keer op de behandeltafel bebeurd?
Nice, hoe zorg je er dan voor dat je vriend het niet achterhaald?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:21 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet mag klagen met mijn uiterlijk maar ik zie niet in waarom dit relevant is? De eerste keer is inderdaad op de behandeltafel gebeurd maar was toen al erg laat en praktijk was voor de rest niemand meer aanwezig. Voor alle duidelijkheid we hadden elkaar al zo opgegeild via bericht dat het geen verrassing was dat er iets ging gebeuren.
Ach dat is gewoon een voordeel dat hij je geblokkeerd heeft. Snap dat wel wat betreft die stress, het is natuurlijk wel weer confronterend en emotioneel als je hem random tegenkomt. Ergens anders boodschappen doen een idee? Weet hij overigens ook nog dat jij schuldgevoelens etc hebt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:17 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Hij heeft me al lang geblokkeerd op social media dus ben blij dat ik ook niets meer kan terugvinden over hem. Hij had me zelfs stiekem geblokkeerd op de sociale media van zijn vrouw zodat ik haar niet kon inlichten. Ik heb wel nog steeds veel stress om hem tegen te komen gezien hij in hetzelfde dorp woont en ook in de buurt werkt. Ik heb hem zeker wel geÏdealiseerd maar dan denk ik van wat een eikel je hoogzwangere vrouw bedriegen.
Ik weet het maar is mijn manier om af te geraken van deze idealisatie. Trouwens ik vind je hoogzwangere vrouw bedriegen nog een stapje verder..quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw ! Wat heb jij gedaan ? Is net zo fout
Ja doei!quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Ik weet het maar is mijn manier om af te geraken van deze idealisatie. Trouwens ik vind je hoogzwangere vrouw bedriegen nog een stapje verder..
Maar hoe kom je dan thuis, laat je je lekker knuffelen? Geef je hem nog een paar kusjes dat die zo lief is?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:24 schreef Feline9 het volgende:
[..]
Ik weet het maar is mijn manier om af te geraken van deze idealisatie. Trouwens ik vind je hoogzwangere vrouw bedriegen nog een stapje verder..
Ik leg de schuld toch niet alleen bij hem? Tuurlijk is dit ook mijn eigen foutquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja doei!Lekker alles bij een ander neerleggen , heel volwassen.
Het is je eigen schuld .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |