SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
ABC doet nu een Town Hall met Joe Biden op 15 okt.![]()
ABC News announces town hall with Democratic nominee Joe Biden
It will be held Oct. 15, the original date of the second presidential debate.quote:ABC News announced on Thursday that it will hold a town hall with Democratic presidential nominee and former vice president Joe Biden on Thursday, Oct. 15, allowing voters to ask questions to the former vice president less than a month before Election Day.
ABC News Chief Anchor George Stephanopoulos will moderate the prime-time event in Philadelphia.
Oct. 15 was the designated date for the second presidential debate, which has since been canceled over squabbles about the format and timing of the town hall-style debate.
[..]
The town hall will be held in accordance with state and local government health and safety regulations, as well as guidelines set forward by health officials. Additional details are set to be released in the days ahead.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump is weer aan het raaskallen bij Hannity:
Draadje:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump zal wel commentaar gaan leveren op twitter. Lafjes vanaf de zijlijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 03:32 schreef Kijkertje het volgende:
ABC doet nu een Town Hall met Joe Biden op 15 okt.![]()
ABC News announces town hall with Democratic nominee Joe Biden
It will be held Oct. 15, the original date of the second presidential debate.
[..]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
“Trump concludes his interview with Hannity by claiming that Mike Pence refusing to commit to a peaceful transition of power during the VP debate was his "best answer" of the night” ...![]()
Ohoh. De lame duck periode is al lang heel lang bezig...al bijna 4 jaar of zo.
Zouden wereldleiders nog wel eens bellen, zoals Macron of Merkel.![]()
Nog eentje uit het interview die ik bij Rupar niet zie:quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 04:30 schreef AnneX het volgende:
“Trump concludes his interview with Hannity by claiming that Mike Pence refusing to commit to a peaceful transition of power during the VP debate was his "best answer" of the night” ...![]()
Ohoh. De lame duck periode is al lang heel lang bezig...al bijna 4 jaar of zo.
Zouden wereldleiders nog wel eens bellen, zoals Macron of Merkel.
Knettergek
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
En terecht.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dit ook:
Ok eentje nog:
![]()
Het lijkt me verstandig dat ze Barr niet hebben geinformeerd. De kans dat het onderzoek dan in de openbaarheid komt en daardoor mislukt is te groot.
(Misschien is het policy, maar daar heeft Barr over het algemeen lak aan.)I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat hele interview met FOX.. de man is echt serieus de weg kwijt.
Ik denk zelfs zo de weg kwijt, dat zelfs die hard supporters van Trump zich nou wel eens achter de oren gaan krabbenZuiger van het FOK!-OMT![]()
Die eerste kunnen ze nog wel tegen 'm gebruiken in ads paar dagen voor verkiezingsdag...quote:
"Jouw moeder is nu dood omdat Trump zijn belofte niet nakwam om het medicijn gratis ter beschikking te stellen. Thanks Trump!"beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Ik vrees van niet, Fox news is het staatsorgaan van doomdaypreppers en zeurende ouwe lullen. Hij past perfect in het format.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:40 schreef DonDruiper het volgende:
Dat hele interview met FOX.. de man is echt serieus de weg kwijt.
Ik denk zelfs zo de weg kwijt, dat zelfs die hard supporters van Trump zich nou wel eens achter de oren gaan krabbenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Sowieso zouden ze er meer gewag van moeten maken dat degene die alle experimentele drugs mocht gebruiken de enige Amerikaan in het land is met socialized healthcare. (Maar misschien willen ze eerst zeker weten dat hij het overleeft)quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die eerste kunnen ze nog wel tegen 'm gebruiken in ads paar dagen voor verkiezingsdag...
"Jouw moeder is nu dood omdat Trump zijn belofte niet nakwam om het medicijn gratis ter beschikking te stellen. Thanks Trump!"They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Misschien was Barr WEL op de hoogte, maar dat is speculeren..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:26 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Het lijkt me verstandig dat ze Barr niet hebben geinformeerd. De kans dat het onderzoek dan in de openbaarheid komt en daardoor mislukt is te groot.
(Misschien is het policy, maar daar heeft Barr over het algemeen lak aan.)Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:57 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Misschien was Barr WEL op de hoogte, maar dat is speculeren..
WTF?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:inderdaad. Maar gelukkig is er nog een schil van de FBI intact.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
"My Justice Department....."I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wat een in- en intrieste droeftoeter is het toch ook. Hoeveel nieuwe dieptepunten zou hij nog weten te bereiken tot de verkiezingen zeg..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:33 schreef Hyperdude het volgende:
Tweet paar uur na FBI actie.
Stay classy.
[ twitter ]
https://eu.detroitnews.co(...)-whitmer/5932010002/
Houd dan gewoon je bek ook, als je niets zinngis te zeggen hebt
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Dit krijgt nog likes ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:33 schreef Hyperdude het volgende:
Tweet paar uur na FBI actie.
Stay classy.
[ twitter ]
https://eu.detroitnews.co(...)-whitmer/5932010002/![]()
Heeft hij die terroristen al veroordeeld? Of wil hij zijn achterban niet boos maken?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Phoenix, AZ.
Trumps opmerkingen over dat hij de verkiezingen gaat ontregelen heeft de Democratische stemmers lekker opgezweept.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Waarom zijn Ivanka Trump, Jared K en Bill Barr al tijden niet meer gezien?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Op zich moeten die twee weken in quarantaine, en het zijn nou net wat verstandigere mensen dan een Donald Jr.
Dit was vier dagen geleden:
https://www.nytimes.com/2(...)arr-coronavirus.htmlThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
#dontcarequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:57 schreef Ulx het volgende:
Waarom zijn Ivanka Trump, Jared K en Bill Barr al tijden niet meer gezien?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nou vind ik dat ook altijd heel raar als bijv. ministers in Nedl. spreken over ‘mijn’ ambtenaren of ‘mijn’ departement.quote:
Ja, ik zei dat ook tegen de pas benoemde wethouder, die iets vergelijkbaars zei.
Moest je hem verwilderd en bevreemd zien kijken.
#sidenote
Overigens: over tweet dumping: hoef je alleen nog maar hier te lezen en niet door twitter te baggeren.🇺🇸
#pareltjes # triest![]()
Holy crap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 04:12 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is weer aan het raaskallen bij Hannity:
Draadje:
[ twitter ]Hij is echt gek geworden.quote:"Number one, [California] should let water come down from the north, and accept it instead of throwing it out to the Pacific. But you always have to have forest management" -- Trump's climate change plan (Hannity doesn't seem to know how to respond to this)Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Hij gedraagt zich inderdaad als een despoot. Met een eigen wet, een eigen regering en eigen milities. Dit is niet triest, dit is gevaarlijk. Niet alleen voor de VS, maar ook voor veel westerse landen. Want schijnpolitici als Trump zitten hier ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou vind ik dat ook altijd heel raar als bijv. ministers in Nedl. spreken over ‘mijn’ ambtenaren of ‘mijn’ departement.
Ja, ik zei dat ook tegen de pas benoemde wethouder, die iets vergelijkbaars zei.
#sidenote
Overigens: over tweet dumping: hoef je alleen nog maar hier te lezen en niet door twitter te baggeren.🇺🇸
#pareltjes # triestMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:06 schreef speknek het volgende:
Op zich moeten die twee weken in quarantaine, en het zijn nou net wat verstandigere mensen dan een Donald Jr.
Dit was vier dagen geleden:
https://www.nytimes.com/2(...)arr-coronavirus.html
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Het nieuwe healthcareplan zou deze week worden gepresenteerd volgens mij.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hij gedraagt zich inderdaad als een despoot. Met een eigen wet, een eigen regering en eigen milities. Dit is niet triest, dit is gevaarlijk. Niet alleen voor de VS, maar ook voor veel westerse landenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou vind ik dat ook altijd heel raar als bijv. ministers in Nedl. spreken over ‘mijn’ ambtenaren of ‘mijn’ departement.
#sidenote
#pareltjes # triestMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
De afgelopen week liet Trump zien dat dit een goed werkend plan moet zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:49 schreef Ulx het volgende:
Het nieuwe healthcareplan zou deze week worden gepresenteerd volgens mij.
Kwam een griepje tussen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:49 schreef Ulx het volgende:
Het nieuwe healthcareplan zou deze week worden gepresenteerd volgens mij.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
In het beste geval is de minister een Mr Wolfe die de problemen van het departement mag oplossen. “Onze minister” in plaats van “mijn ambtenaren”.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:26 schreef AnneX het volgende:
Nou vind ik dat ook altijd heel raar als bijv. ministers in Nedl. spreken over ‘mijn’ ambtenaren of ‘mijn’ departement.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Je kwam al met deze one-liners in post #34.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich inderdaad als een despoot. Met een eigen wet, een eigen regering en eigen milities. Dit is niet triest, dit is gevaarlijk. Niet alleen voor de VS, maar ook voor veel westerse landen![]()
Wel grappig dat analisten al voorspelden dat Trumps eigen ervaring met COVID-19 leidend zou gaan worden in zijn daaropvolgende "beleid". En jawel, opeens REGENERON het product dat gepusht moet worden.
Het wachten is op Thierry Baudet die op de bandwagon springt.![]()
Ik ben benieuwd hoe de Republikeinen omgaan met de vragen omtrent stamcelonderzoek die zullen komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig dat analisten al voorspelden dat Trumps eigen ervaring met COVID-19 leidend zou gaan worden in zijn daaropvolgende "beleid". En jawel, opeens REGENERON het product dat gepusht moet worden.
Het wachten is op Thierry Baudet die op de bandwagon springt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wel lastig, Regeneron is pas in Phase 2 van drug trials en mag alleen met uitdrukkelijke toestemming van de FDA in individuele gevallen voorgeschreven worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het wachten is op Thierry Baudet die op de bandwagon springt.![]()
Niet? Dat is te doen gebruikelijk bij de Republikeinen, die zijn heel goed in de drie aapjes als het ze goed uitkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de Republikeinen omgaan met de vragen omtrent stamcelonderzoek die zullen komen.
Dan hebben ze ineens geen Twitter en weten ze niets van wat de President heeft gezegd.![]()
Die zullen vooral boos en zuur zijn op de mensen die dit naar buiten hebben gebracht dat het om stamcellen gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de Republikeinen omgaan met de vragen omtrent stamcelonderzoek die zullen komen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Op de achtergrond heb ik het geluid van ccn aan: de terechte verontwaardiging.
Ben benieuwd of de actie van Pelosi, nee wát de actie van Pelosi gaat triggeren.
Hup Nancy.
En wat spoken die R. senatoren eigenlijk uit? Werk? Rondhangen in limbo?
Oh ja, lunchen.![]()
![]()
Wanneer gaat de VS zich terugtrekken uit het WFP? Vanmiddag of na het weekend?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik zag Trump in dat filmpje Regeneron helemaal aanprijzen op twitter, zijn er lijntjes van Trump naar dat bedrijf ofzo? Er zijn meerdere medicijnen die nu getest worden en goede resultaten laten zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel lastig, Regeneron is pas in Phase 2 van drug trials en mag alleen met uitdrukkelijke toestemming van de FDA in individuele gevallen voorgeschreven worden.![]()
Dat word gezegd ja, dat Trump aandelen heeft. Het fijne weet ik er niet van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag Trump in dat filmpje Regeneron helemaal aanprijzen op twitter, zijn er lijntjes van Trump naar dat bedrijf ofzo? Er zijn meerdere medicijnen die nu getest worden en goede resultaten laten zien.
Regeneron is niet toegelaten en kan en mag dus ook niet aangeprezen worden maar ja, Trump.![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat word gezegd ja, dat Trump aandelen heeft. Het fijne weet ik er niet van.
Regeneron is niet toegelaten en kan en mag dus ook niet aangeprezen worden maar ja, Trump.
Huilen dan.![]()
quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het is toch wat dat Trump medicijnen, gemaakt van vermoorde babytjes aanprijst! Dat democraten dat doen, dat begrijp ik, maar De Donald? Dat kan toch niet waar zijn? Fake News!quote:![]()
Ik verwacht nog wel een spotje in die trant te gaan zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is toch wat dat Trump medicijnen, gemaakt van vermoorde babytjes aanprijst! Dat democraten dat doen, dat begrijp ik, maar De Donald? Dat kan toch niet waar zijn? Fake News!.
Huilen dan.![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik had hier toch echt wat van verwacht in oktober, hoewel al eerder is gerapporteerd dat hierover niet voor de verkiezing iets naar buiten zou komen. Als ze iets substantieels gevonden hadden, hadden ze vast veel bombarie gemaakt of ben ik dan te cynisch?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Nee, dat is niet te cynisch maar ze hebben met Durham de verkeerde gekozen, die is niet van plan als een Trump stooge de geschiedenis in te gaan en ik denk dat Durham ook heel goed doorheeft dat de loyaliteit van de Trump administratie flinterdun is, zie Comey.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik had hier toch echt wat van verwacht in oktober, hoewel al eerder is gerapporteerd dat hierover niet voor de verkiezing iets naar buiten zou komen. Als ze iets substantieels gevonden hadden, hadden ze vast veel bombarie gemaakt of ben ik dan te cynisch?![]()
Dat, of Durham heeft geconcludeerd dat het onderzoek terecht is gestart.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat zou ook best kunnen, ik heb geen idee maar het was natuurlijk wel de bedoeling om aanklachten tegen Democraten te hebben voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Ulx het volgende:
Dat, of Durham heeft geconcludeerd dat het onderzoek terecht is gestart.![]()
De republikeinen gebruiken Social distancing on weg te blijven van hun werk, maar als er gestemd moet worden om de burger nog meer te plukken, dan komen ze ineens opdagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:48 schreef AnneX het volgende:
Op de achtergrond heb ik het geluid van ccn aan: de terechte verontwaardiging.
Ben benieuwd of de actie van Pelosi, nee wát de actie van Pelosi gaat triggeren.
Hup Nancy.
En wat spoken die R. senatoren eigenlijk uit? Werk? Rondhangen in limbo?
Oh ja, lunchen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Truth is stranger than fiction..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Futurama was echt genieten. Lekker absurd.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dan kunnen we ons eindelijk weer richten op de PVV en Fvdquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:32 schreef AnneX het volgende:
Oh ja
* AnneX telt Nog 26 dagen Nog 613 urenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Oh, dat "argument" heb ik hier op ons geliefde Fok ook al een paar keer gezienquote:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Allemaal leuk en aardig om af te tellen tot dan, maar met het aantal mail-in votes gaat het waarschijnlijk heel wat langer duren dan we gewend zijn, voordat we de uitslag krijgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:32 schreef AnneX het volgende:
Oh ja
* AnneX telt Nog 26 dagen Nog 613 uren![]()
Zou het een blauwe landslinde worden, dan is het 4 nov we duidelijk, lijkt mij zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig om af te tellen tot dan, maar met het aantal mail-in votes gaat het waarschijnlijk heel wat langer duren dan we gewend zijn, voordat we de uitslag krijgen.
Indien niet, tja dan afwachten...rechtszaken en zo ook nog afwachten.
Op twitter zoekt men Jared ondertussen. Sinds dond. niet meer gesignaleerd.![]()
Zolang Trump weggestemd wordt mag het van mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig om af te tellen tot dan, maar met het aantal mail-in votes gaat het waarschijnlijk heel wat langer duren dan we gewend zijn, voordat we de uitslag krijgen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Misschien ligt hij in bed naar adem te happenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou het een blauwe landslinde worden, dan is het 4 nov we duidelijk, lijkt mij zo.
Indien niet, tja dan afwachten...rechtszaken en zo ook nog afwachten.
Op twitter zoekt men Jared ondertussen. Sinds dond. niet meer gesignaleerd.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dacht je alles gehad te hebben krijg je dit......
"U kunt achter het scherm uw broekje uitdoen, meneer de president."I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
"U kunt achter het scherm uw broekje uitdoen, meneer de president."
Het lijkt wel een Salvador Dali schilderij ondertussen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2020 14:46:58 ]![]()
Dat hangt er sterk vanaf wanneer de briefstemmen geteld mogen worden. Er zijn staten waar dat pas na het sluiten van de stembussen mag. Als de uitslagen uit de stembureaus eerder bekend zijn, zullen die sterk richting Trump afwijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou het een blauwe landslinde worden, dan is het 4 nov we duidelijk, lijkt mij zo.![]()
Oiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het lijkt wel een Salvador Dali schilderij ondertussen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
![]()
Eh?
[ Bericht 19% gewijzigd door Ulx op 09-10-2020 15:21:23 ]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)oedselprogramma.html
Trump zal wel flink zoutig zijn. Naar een organisatie die voedsel levert aan shithole countries
Toegegeven, hij zou pas genomineerd kunnen worden voor de prijs in 2021, maar waarschijnlijk is hij te dom om dat zelf door te hebben.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Kim Jong-un ook, die is tenslotte ook geen oorlog begonnen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat is al sinds zijn campagne een dingetje voor hem. Scoort ook goed bij de boeren daar, wat je ze nog niet eens zo kwalijk kan nemen.quote:
https://www.theguardian.c(...)trump-california-aoeWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history![]()
Mijn bingokaart bestaat uit "goede genen", "gezondste president aller tijden", "beter dan 20 jaar geleden", "veel energie" en "hoog IQ".quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
"U kunt achter het scherm uw broekje uitdoen, meneer de president."Géén kloon van tvlxd!![]()
"Geboren uit het licht van de zon en de maan", "laat bloemen spontaan bloeien" en "perfecte hoofdvorm voor een kroon"?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Mijn bingokaart bestaat uit "goede genen", "gezondste president aller tijden", "beter dan 20 jaar geleden", "veel energie" en "hoog IQ".Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Geboren uit het licht van de zon en de maan", "laat bloemen spontaan bloeien" en "perfecte hoofdvorm voor een kroon"?
Vind Klepper altijd wel sterk als hij zich weer eens onder de MAGA supporters begeeft, gisteren een mooie van de recente rally:
Als Biden wint kan het niet echt zijn maar JFK leeft nog en is onderdeel van de Trump campaign.![]()
![]()
Het is zowel grappig als doodeng eigenlijk."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
Kennedy was ook een Republikein! JFK had geen sigaren nodig, die had een hele actieve eigen sigaar. JFK heeft vooral “de mazzel” gehad doodgeschoten te worden. Het beste van zijn kabinet was wellicht zijn broer Robert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef Jabberwocky het volgende:
Vind Klepper altijd wel sterk als hij zich weer eens onder de MAGA supporters begeeft, gisteren een mooie van de recente rally:
Als Biden wint kan het niet echt zijn maar JFK leeft nog en is onderdeel van de Trump campaign.![]()
![]()
Het is zowel grappig als doodeng eigenlijk.![]()
Gaat om Junior overigens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kennedy was ook een Republikein! JFK had geen sigaren nodig, die had een hele actieve eigen sigaar. JFK heeft vooral “de mazzel” gehad doodgeschoten te worden. Het beste van zijn kabinet was wellicht zijn broer Robert.![]()
Het is een corona. En waarschijnlijk uit eigen doos.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik heb geen info over de sigaar van juniorI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Voor degenen die het nog niet opgemerkt hadden, er is een tijdelijk subforum open voor de Amerikaanse Verkiezingen te vinden in de tijdelijke subforums sectie
AMV blijft uiteraard gewoon open en in POL.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2020 20:06:25 ]![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Voor degenen die het nog niet opgemerkt hadden, er is een tijdelijk subforum open voor de Amerikaanse Verkiezingen te vinden in de tijdelijke subforums sectie
AMV blijft uiteraard gewoon open en in POL.
[/modbreak]![]()
![]()
Mevrouw schijnt toch niet zó ervaren te zijn met haar briljante juridische geest.
Lees de comments.
@Tijger_m thx love. Zit je om werk verlegen?![]()
Ik geef trein2000 de schuld, die kwam met het ideequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw schijnt toch niet zó ervaren te zijn met haar briljante juridische geest.
Lees de comments.
@:Tijger_m thx love. Zit je om werk verlegen?![]()
![]()
![]()
Get over it, she lost!
[edit] ps. ik snap niet meer waar ik nu gewoon algemene info over de verkiezingen moet posten.. In het subforum is er een Trump en een Biden topic, maar daar past iets als dit ook niet echt. En een algemeen topic naast dit bestaande topic lijkt me ook wat dubbelop? Kan deze niet tijdelijk naar AVK?Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Nee, we gaan AMV niet verhuizen en dat heeft een hele goede reden, POL bans zijn niet geldig op AKV en de POL richtlijnen en regels zijn ook niet actief daar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ twitter ]
Get over it, she lost!
[edit] ps. ik snap niet meer waar ik nu gewoon algemene info over de verkiezingen moet posten.. In het subforum is er een Trump en een Biden topic, maar daar past iets als dit ook niet echt. En een algemeen topic naast dit bestaande topic lijkt me ook wat dubbelop? Kan deze niet tijdelijk naar AVK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |