quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:45 schreef Ulx het volgende:
Dacht je alles gehad te hebben krijg je dit......
[ twitter ]
"U kunt achter het scherm uw broekje uitdoen, meneer de president."
Dat hangt er sterk vanaf wanneer de briefstemmen geteld mogen worden. Er zijn staten waar dat pas na het sluiten van de stembussen mag. Als de uitslagen uit de stembureaus eerder bekend zijn, zullen die sterk richting Trump afwijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou het een blauwe landslinde worden, dan is het 4 nov we duidelijk, lijkt mij zo.
Oiquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het lijkt wel een Salvador Dali schilderij ondertussen
Dat is al sinds zijn campagne een dingetje voor hem. Scoort ook goed bij de boeren daar, wat je ze nog niet eens zo kwalijk kan nemen.quote:
Mijn bingokaart bestaat uit "goede genen", "gezondste president aller tijden", "beter dan 20 jaar geleden", "veel energie" en "hoog IQ".quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:45 schreef Ulx het volgende:
Dacht je alles gehad te hebben krijg je dit......
[ twitter ]
"U kunt achter het scherm uw broekje uitdoen, meneer de president."
"Geboren uit het licht van de zon en de maan", "laat bloemen spontaan bloeien" en "perfecte hoofdvorm voor een kroon"?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Mijn bingokaart bestaat uit "goede genen", "gezondste president aller tijden", "beter dan 20 jaar geleden", "veel energie" en "hoog IQ".
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Geboren uit het licht van de zon en de maan", "laat bloemen spontaan bloeien" en "perfecte hoofdvorm voor een kroon"?
Kennedy was ook een Republikein! JFK had geen sigaren nodig, die had een hele actieve eigen sigaar. JFK heeft vooral “de mazzel” gehad doodgeschoten te worden. Het beste van zijn kabinet was wellicht zijn broer Robert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef Jabberwocky het volgende:
Vind Klepper altijd wel sterk als hij zich weer eens onder de MAGA supporters begeeft, gisteren een mooie van de recente rally:
Als Biden wint kan het niet echt zijn maar JFK leeft nog en is onderdeel van de Trump campaign.![]()
![]()
Het is zowel grappig als doodeng eigenlijk.
Gaat om Junior overigens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kennedy was ook een Republikein! JFK had geen sigaren nodig, die had een hele actieve eigen sigaar. JFK heeft vooral “de mazzel” gehad doodgeschoten te worden. Het beste van zijn kabinet was wellicht zijn broer Robert.
Het is een corona. En waarschijnlijk uit eigen doos.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik heb geen info over de sigaar van junior
Linkje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Voor degenen die het nog niet opgemerkt hadden, er is een tijdelijk subforum open voor de Amerikaanse Verkiezingen te vinden in de tijdelijke subforums sectie
AMV blijft uiteraard gewoon open en in POL.
[/modbreak]
Ik geef trein2000 de schuld, die kwam met het ideequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw schijnt toch niet z ervaren te zijn met haar briljante juridische geest.
Lees de comments.
@:Tijger_m thx love. Zit je om werk verlegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |