Ik zag Trump in dat filmpje Regeneron helemaal aanprijzen op twitter, zijn er lijntjes van Trump naar dat bedrijf ofzo? Er zijn meerdere medicijnen die nu getest worden en goede resultaten laten zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel lastig, Regeneron is pas in Phase 2 van drug trials en mag alleen met uitdrukkelijke toestemming van de FDA in individuele gevallen voorgeschreven worden.
Dat word gezegd ja, dat Trump aandelen heeft. Het fijne weet ik er niet van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag Trump in dat filmpje Regeneron helemaal aanprijzen op twitter, zijn er lijntjes van Trump naar dat bedrijf ofzo? Er zijn meerdere medicijnen die nu getest worden en goede resultaten laten zien.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat word gezegd ja, dat Trump aandelen heeft. Het fijne weet ik er niet van.
Regeneron is niet toegelaten en kan en mag dus ook niet aangeprezen worden maar ja, Trump.
Het is toch wat dat Trump medicijnen, gemaakt van vermoorde babytjes aanprijst! Dat democraten dat doen, dat begrijp ik, maar De Donald? Dat kan toch niet waar zijn? Fake News!quote:
Ik verwacht nog wel een spotje in die trant te gaan zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:39 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is toch wat dat Trump medicijnen, gemaakt van vermoorde babytjes aanprijst! Dat democraten dat doen, dat begrijp ik, maar De Donald? Dat kan toch niet waar zijn? Fake News!
Ik had hier toch echt wat van verwacht in oktober, hoewel al eerder is gerapporteerd dat hierover niet voor de verkiezing iets naar buiten zou komen. Als ze iets substantieels gevonden hadden, hadden ze vast veel bombarie gemaakt of ben ik dan te cynisch?quote:
Nee, dat is niet te cynisch maar ze hebben met Durham de verkeerde gekozen, die is niet van plan als een Trump stooge de geschiedenis in te gaan en ik denk dat Durham ook heel goed doorheeft dat de loyaliteit van de Trump administratie flinterdun is, zie Comey.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik had hier toch echt wat van verwacht in oktober, hoewel al eerder is gerapporteerd dat hierover niet voor de verkiezing iets naar buiten zou komen. Als ze iets substantieels gevonden hadden, hadden ze vast veel bombarie gemaakt of ben ik dan te cynisch?
Dat zou ook best kunnen, ik heb geen idee maar het was natuurlijk wel de bedoeling om aanklachten tegen Democraten te hebben voor de verkiezingen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:11 schreef Ulx het volgende:
Dat, of Durham heeft geconcludeerd dat het onderzoek terecht is gestart.
De republikeinen gebruiken Social distancing on weg te blijven van hun werk, maar als er gestemd moet worden om de burger nog meer te plukken, dan komen ze ineens opdagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:48 schreef AnneX het volgende:
Op de achtergrond heb ik het geluid van ccn aan: de terechte verontwaardiging.
Ben benieuwd of de actie van Pelosi, nee wt de actie van Pelosi gaat triggeren.
Hup Nancy.
En wat spoken die R. senatoren eigenlijk uit? Werk? Rondhangen in limbo?
Oh ja, lunchen.
Truth is stranger than fiction..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Futurama was echt genieten. Lekker absurd.
Dan kunnen we ons eindelijk weer richten op de PVV en Fvdquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:32 schreef AnneX het volgende:
Oh ja
* AnneX telt Nog 26 dagen Nog 613 uren
Oh, dat "argument" heb ik hier op ons geliefde Fok ook al een paar keer gezienquote:
Allemaal leuk en aardig om af te tellen tot dan, maar met het aantal mail-in votes gaat het waarschijnlijk heel wat langer duren dan we gewend zijn, voordat we de uitslag krijgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:32 schreef AnneX het volgende:
Oh ja
* AnneX telt Nog 26 dagen Nog 613 uren
Zou het een blauwe landslinde worden, dan is het 4 nov we duidelijk, lijkt mij zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig om af te tellen tot dan, maar met het aantal mail-in votes gaat het waarschijnlijk heel wat langer duren dan we gewend zijn, voordat we de uitslag krijgen.
Zolang Trump weggestemd wordt mag het van mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig om af te tellen tot dan, maar met het aantal mail-in votes gaat het waarschijnlijk heel wat langer duren dan we gewend zijn, voordat we de uitslag krijgen.
Misschien ligt hij in bed naar adem te happenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou het een blauwe landslinde worden, dan is het 4 nov we duidelijk, lijkt mij zo.
Indien niet, tja dan afwachten...rechtszaken en zo ook nog afwachten.
Op twitter zoekt men Jared ondertussen. Sinds dond. niet meer gesignaleerd.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:45 schreef Ulx het volgende:
Dacht je alles gehad te hebben krijg je dit......
[ twitter ]
"U kunt achter het scherm uw broekje uitdoen, meneer de president."
Dat hangt er sterk vanaf wanneer de briefstemmen geteld mogen worden. Er zijn staten waar dat pas na het sluiten van de stembussen mag. Als de uitslagen uit de stembureaus eerder bekend zijn, zullen die sterk richting Trump afwijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou het een blauwe landslinde worden, dan is het 4 nov we duidelijk, lijkt mij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |