Gaat om Junior overigens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kennedy was ook een Republikein! JFK had geen sigaren nodig, die had een hele actieve eigen sigaar. JFK heeft vooral “de mazzel” gehad doodgeschoten te worden. Het beste van zijn kabinet was wellicht zijn broer Robert.
Het is een corona. En waarschijnlijk uit eigen doos.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik heb geen info over de sigaar van junior
Linkje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Voor degenen die het nog niet opgemerkt hadden, er is een tijdelijk subforum open voor de Amerikaanse Verkiezingen te vinden in de tijdelijke subforums sectie
AMV blijft uiteraard gewoon open en in POL.
[/modbreak]
Ik geef trein2000 de schuld, die kwam met het ideequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw schijnt toch niet z ervaren te zijn met haar briljante juridische geest.
Lees de comments.
@:Tijger_m thx love. Zit je om werk verlegen?
Nee, we gaan AMV niet verhuizen en dat heeft een hele goede reden, POL bans zijn niet geldig op AKV en de POL richtlijnen en regels zijn ook niet actief daar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ twitter ]
Get over it, she lost!
[edit] ps. ik snap niet meer waar ik nu gewoon algemene info over de verkiezingen moet posten.. In het subforum is er een Trump en een Biden topic, maar daar past iets als dit ook niet echt. En een algemeen topic naast dit bestaande topic lijkt me ook wat dubbelop? Kan deze niet tijdelijk naar AVK?
Dat zou daar in de SC passen denk ik?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ twitter ]
Get over it, she lost!
[edit] ps. ik snap niet meer waar ik nu gewoon algemene info over de verkiezingen moet posten.. In het subforum is er een Trump en een Biden topic, maar daar past iets als dit ook niet echt. En een algemeen topic naast dit bestaande topic lijkt me ook wat dubbelop? Kan deze niet tijdelijk naar AVK?
SC topics neem ik nooit serieus..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou daar in de SC passen denk ik?
Heeft iemand Pompeo al verteld dat het 2020 is en de tegenstander Joe Biden heet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou daar in de SC passen denk ik?
Wat? Nee, natuurlijk niet, dat is prima want het is een Trump.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
En pakken hullie dan ook de mails van Ivanka aan? En Ivanka op?
Verzonden vanaf priv als senior advisor.
Hij is gewoon nog te ziek, is denk ik de meest simpele verklaring. Kan zijn dat het verplaatst wordt naar later, waar eerder over gesproken werd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:53 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wat heeft Trump hiermee te winnen? Zou ie z'n optreden zelf goed gevonden hebben?
Nee hoor: Covita in de planning.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog te ziek, is denk ik de meest simpele verklaring. Kan zijn dat het verplaatst wordt naar later, waar eerder over gesproken werd.
Twee hoge piefen van Regeneron hebben al voor 1 miljoen dollar aandelen verkocht na dat filmpje van Trump.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag Trump in dat filmpje Regeneron helemaal aanprijzen op twitter, zijn er lijntjes van Trump naar dat bedrijf ofzo? Er zijn meerdere medicijnen die nu getest worden en goede resultaten laten zien.
Ach, ja, nou ja, staat wrs niet zoveel ophefmakends in ook, McCabe is iig al off the hook vanaf februari.quote:
Misschien even in de OP zetten (en dus ook in de volgende OP)?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ofcourse, my dear
Amerikaanse verkiezingen 2020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |