Nee, we gaan AMV niet verhuizen en dat heeft een hele goede reden, POL bans zijn niet geldig op AKV en de POL richtlijnen en regels zijn ook niet actief daar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ twitter ]
Get over it, she lost!
[edit] ps. ik snap niet meer waar ik nu gewoon algemene info over de verkiezingen moet posten.. In het subforum is er een Trump en een Biden topic, maar daar past iets als dit ook niet echt. En een algemeen topic naast dit bestaande topic lijkt me ook wat dubbelop? Kan deze niet tijdelijk naar AVK?
Dat zou daar in de SC passen denk ik?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ twitter ]
Get over it, she lost!
[edit] ps. ik snap niet meer waar ik nu gewoon algemene info over de verkiezingen moet posten.. In het subforum is er een Trump en een Biden topic, maar daar past iets als dit ook niet echt. En een algemeen topic naast dit bestaande topic lijkt me ook wat dubbelop? Kan deze niet tijdelijk naar AVK?
SC topics neem ik nooit serieus..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou daar in de SC passen denk ik?
Heeft iemand Pompeo al verteld dat het 2020 is en de tegenstander Joe Biden heet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou daar in de SC passen denk ik?
Wat? Nee, natuurlijk niet, dat is prima want het is een Trump.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
En pakken hullie dan ook de mails van Ivanka aan? En Ivanka op?
Verzonden vanaf privé als senior advisor.
Hij is gewoon nog te ziek, is denk ik de meest simpele verklaring. Kan zijn dat het verplaatst wordt naar later, waar eerder over gesproken werd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:53 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Wat heeft Trump hiermee te winnen? Zou ie z'n optreden zelf goed gevonden hebben?
Nee hoor: Covita in de planning.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog te ziek, is denk ik de meest simpele verklaring. Kan zijn dat het verplaatst wordt naar later, waar eerder over gesproken werd.
Twee hoge piefen van Regeneron hebben al voor 1 miljoen dollar aandelen verkocht na dat filmpje van Trump.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zag Trump in dat filmpje Regeneron helemaal aanprijzen op twitter, zijn er lijntjes van Trump naar dat bedrijf ofzo? Er zijn meerdere medicijnen die nu getest worden en goede resultaten laten zien.
Ach, ja, nou ja, staat wrs niet zoveel ophefmakends in ook, McCabe is iig al off the hook vanaf februari.quote:
Misschien even in de OP zetten (en dus ook in de volgende OP)?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ofcourse, my dear
Amerikaanse verkiezingen 2020
Ja, alhoewel we wrs niet zullen weten wie de nieuwe president is op 3 november hè. Tenzij Biden een landslide scoort. Zijn gewoon veel te veel mail-in votes. En ja, als Trump de upperhand heeft op 3 november dan gaat-ie uiteraard proberen alle nog niet getelde mail-in votes ongeldig te laten verklaren. (Maar goed, ik heb 2, 3, 4 november gesnipperd en een mud popcorn besteld).quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:11 schreef AnneX het volgende:
* AnneX telt nog 25 dagen tot 4 november.
Afwachten dan maar vanaf de zijlijn.
De ultieme loyaliteitstest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor: Covita in de planning.
Honderden mensen
Edit: 2000 mensen in de Rose Garden on the South Lawn uitgenodigd as. Zaterdag
en Don op het balkon.🇺🇸
Daarna nog naar Florida en een aantal rally’s gepland.
Daar gaat de stemming blijkbaar rap naar Dems onder de senioren.
Het mocht van de dokter, sorry van de osteopaat.
Dat soort Republikeinse praktijken vind ik echt om te kotsen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:09 schreef Ulx het volgende:
Weer een probleem voor de republikeinen in Texas.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |