#dontcarequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:57 schreef Ulx het volgende:
Waarom zijn Ivanka Trump, Jared K en Bill Barr al tijden niet meer gezien?
Nou vind ik dat ook altijd heel raar als bijv. ministers in Nedl. spreken over ‘mijn’ ambtenaren of ‘mijn’ departement.quote:
Holy crap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 04:12 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is weer aan het raaskallen bij Hannity:
Draadje:
[ twitter ]
Hij is echt gek geworden.quote:"Number one, [California] should let water come down from the north, and accept it instead of throwing it out to the Pacific. But you always have to have forest management" -- Trump's climate change plan (Hannity doesn't seem to know how to respond to this)
Hij gedraagt zich inderdaad als een despoot. Met een eigen wet, een eigen regering en eigen milities. Dit is niet triest, dit is gevaarlijk. Niet alleen voor de VS, maar ook voor veel westerse landen. Want schijnpolitici als Trump zitten hier ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou vind ik dat ook altijd heel raar als bijv. ministers in Nedl. spreken over ‘mijn’ ambtenaren of ‘mijn’ departement.
Ja, ik zei dat ook tegen de pas benoemde wethouder, die iets vergelijkbaars zei.
Moest je hem verwilderd en bevreemd zien kijken.
#sidenote
Overigens: over tweet dumping: hoef je alleen nog maar hier te lezen en niet door twitter te baggeren.🇺🇸
#pareltjes # triest
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:06 schreef speknek het volgende:
Op zich moeten die twee weken in quarantaine, en het zijn nou net wat verstandigere mensen dan een Donald Jr.
Dit was vier dagen geleden:
https://www.nytimes.com/2(...)arr-coronavirus.html
Hij gedraagt zich inderdaad als een despoot. Met een eigen wet, een eigen regering en eigen milities. Dit is niet triest, dit is gevaarlijk. Niet alleen voor de VS, maar ook voor veel westerse landenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou vind ik dat ook altijd heel raar als bijv. ministers in Nedl. spreken over ‘mijn’ ambtenaren of ‘mijn’ departement.
Ja, ik zei dat ook tegen de pas benoemde wethouder, die iets vergelijkbaars zei.
Moest je hem verwilderd en bevreemd zien kijken.
#sidenote
Overigens: over tweet dumping: hoef je alleen nog maar hier te lezen en niet door twitter te baggeren.🇺🇸
#pareltjes # triest
De afgelopen week liet Trump zien dat dit een goed werkend plan moet zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:49 schreef Ulx het volgende:
Het nieuwe healthcareplan zou deze week worden gepresenteerd volgens mij.
Kwam een griepje tussen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:49 schreef Ulx het volgende:
Het nieuwe healthcareplan zou deze week worden gepresenteerd volgens mij.
In het beste geval is de minister een Mr Wolfe die de problemen van het departement mag oplossen. “Onze minister” in plaats van “mijn ambtenaren”.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:26 schreef AnneX het volgende:
Je kwam al met deze one-liners in post #34.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:50 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich inderdaad als een despoot. Met een eigen wet, een eigen regering en eigen milities. Dit is niet triest, dit is gevaarlijk. Niet alleen voor de VS, maar ook voor veel westerse landen
Ik ben benieuwd hoe de Republikeinen omgaan met de vragen omtrent stamcelonderzoek die zullen komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig dat analisten al voorspelden dat Trumps eigen ervaring met COVID-19 leidend zou gaan worden in zijn daaropvolgende "beleid". En jawel, opeens REGENERON het product dat gepusht moet worden.
Het wachten is op Thierry Baudet die op de bandwagon springt.
Wel lastig, Regeneron is pas in Phase 2 van drug trials en mag alleen met uitdrukkelijke toestemming van de FDA in individuele gevallen voorgeschreven worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig dat analisten al voorspelden dat Trumps eigen ervaring met COVID-19 leidend zou gaan worden in zijn daaropvolgende "beleid". En jawel, opeens REGENERON het product dat gepusht moet worden.
Het wachten is op Thierry Baudet die op de bandwagon springt.
Niet? Dat is te doen gebruikelijk bij de Republikeinen, die zijn heel goed in de drie aapjes als het ze goed uitkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de Republikeinen omgaan met de vragen omtrent stamcelonderzoek die zullen komen.
Die zullen vooral boos en zuur zijn op de mensen die dit naar buiten hebben gebracht dat het om stamcellen gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de Republikeinen omgaan met de vragen omtrent stamcelonderzoek die zullen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |