Die zijn nogal matig uit de Corona break gekomen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kosovo gaat niet naar het EK? Wat een verrassende uitslag.
Die nieuwe Royal Blood is echt zo lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De nieuwe van Royal Blood erin
Ben momenteel de hele longlist aan het doorspitten
Ja, ik wilde er wel een beetje een divers lijstje van maken, oudere en nieuwere muziek, mannelijk en vrouwelijk, wat Nederlandstalig ertussen, niet alleen maar de echte rock. Volgens mij aardig gelukt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat moet te doen zijn, maar toch oeiMooi lijstje heb je trouwens. Ook mooi dat er wat Nederlandstaligs in staat.
Mijn favoriet van Gorki kan natuurlijk niet anders dan dit lied zijn:
Ja, dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er wel een beetje een divers lijstje van maken, oudere en nieuwere muziek, mannelijk en vrouwelijk, wat Nederlandstalig ertussen, niet alleen maar de echte rock. Volgens mij aardig gelukt.
Mooi lijstje ook! Bij jou ken ik twee bands niet. Matchbox 20 en Shinedownquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
Ook maar even gestemd.
Kink FM top 1500
Matchbox 20 ken je misschien de zanger nog van, die zingt Smooth van Santana.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi lijstje ook! Bij jou ken ik twee bands niet. Matchbox 20 en Shinedown
Gaaf lijstje ook! Met nog wat artiesten die mijn lijstje net niet hebben gehaaldquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
Ook maar even gestemd.
Kink FM top 1500
Bij mij zou die over een halfuur nog best anders kunnen zijn. Je bent toch wel een beetje aan het schuiven altijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gaaf lijstje ook! Met nog wat artiesten die mijn lijstje net niet hebben gehaald
Ah, toen heb je ook wel een paar nummers van Shinedown hier gepost zeker? Ik heb ze niet aangeklikt, sorry.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Matchbox 20 ken je misschien de zanger nog van, die zingt Smooth van Santana.
Shinedown is een Amerikaanse rockband die hier slechts 1 bescheiden hitje heeft gescoord (Second Chance), wat een goed nummer is. Ze zijn vooral heel groot in Amerika.
Ze zijn live wel heel erg goed overgens, toen nog in AFAS Live kunnen zien samen met Alter Bridge
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
Ook maar even gestemd.
Kink FM top 1500
Die van mij hebben jullie morgen nog van mij te goedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Herinneren jullie je nog dat ik een stemlijstje wilde maken voor de KINK 1500?
Hij is af!
Ik weet niet of ik er toen een van Shinedown had geplaatst. Maar heb dit nummer wel ooit eens in de SC geplaatst.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, toen heb je ook wel een paar nummers van Shinedown hier gepost zeker? Ik heb ze niet aangeklikt, sorry.
Smooth van Santana vind ik ook niet echt geweldig
Ja, bij mij ook, hoor, je moet gewoon een klap geven op zo'n lijstje, want je blijft anders bezigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij zou die over een halfuur nog best anders kunnen zijn. Je bent toch wel een beetje aan het schuiven altijd.
Ja anders ben je morgen er nog uit inderdaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook, hoor, je moet gewoon een klap geven op zo'n lijstje, want je blijft anders bezig
Daar houden we je aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Die van mij hebben jullie morgen nog van mij te goed
Ik wacht in spanning af!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Die van mij hebben jullie morgen nog van mij te goed
Niet heel handigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:53 schreef BillDauterive het volgende:
Noel Gallagher's High Flying Birds is zo'n lange bandnaam, dat je niet eens kan zien op welk liedje je stemt.
Twee liedjes heten 'The' en dan is het balkje op
Met enorm veel keuzes houd je dat ook niet tegen. Jij begint morgen pas aan je lijstje? Ik ben nu bij de Q. Als ze The Lost Art Of Keeping A Secret of Better Living Through Chemistry erin hebben staan, dan komt er eentje van de Q in mijn lijstje. Ik denk dat het wel goed moet komenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet heel handig
Sommige artiesten staan 2x met hetzelfde nummer in de lijst, maar dan de artiestennaam ook een keertje verkeerd gespeld.
Ja dat is wel onhandig. Wat ook lichtjes irritant is, dat als je een liedje die er niet instaat, maar wel de artiest, beiden nieuw moet toevoegen. Je zou dan eigenlijk de artiest willen selecteren en daarna het nieuwe liedje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:53 schreef BillDauterive het volgende:
Noel Gallagher's High Flying Birds is zo'n lange bandnaam, dat je niet eens kan zien op welk liedje je stemt.
Twee liedjes heten 'The' en dan is het balkje op
Ik had een lijstje gemaakt zonder de longlist, en die ben ik nu aan het aanvullenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met enorm veel keuzes houd je dat ook niet tegen. Jij begint morgen pas aan je lijstje? Ik ben nu bij de Q. Als ze The Lost Art Of Keeping A Secret of Better Living Through Chemistry erin hebben staan, dan komt er eentje van de Q in mijn lijstje. Ik denk dat het wel goed moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |