Daar hoef je bij het kijken niet bij na te denken, wat meestal ligt het er wel bovenop. Vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het leed dat beste zangers heet?
Ja ik ook hoor. Was toen ook zo'n programma over jongeren die op reis overleden, break free. Zo mooi, zo confronterendquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:16 schreef Momo het volgende:
Ik vind OML wel te heftig om te kijken. Heb 2 seizoenen echt gevolgd en ga daar dan over malen.
De oogst is al snelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de eerste regel stond er eigenlijk om verwarring te zaaien
Het was een ouderwetse trollactie van onze Spanjaard.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Daar hoef je bij het kijken niet bij na te denken, wat meestal ligt het er wel bovenop. Vandaar mijn vraag
Haha maar ik probeerde met mijn misleiding mensen richting OML te trekken en dan gewoon ineens keihard toeslaan en alles in de war sturen! Want dat doe ik gewoon hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Daar hoef je bij het kijken niet bij na te denken, wat meestal ligt het er wel bovenop. Vandaar mijn vraag
Geen Noorwegen-Servië voor jou?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Gözebüyük fluit België-Ivoorkust.
(Ik ben even gezapt)
Zowel mol als trolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha maar ik probeerde met mijn misleiding mensen richting OML te trekken en dan gewoon ineens keihard toeslaan en alles in de war sturen! Want dat doe ik gewoon hoor!
Eigenlijk een soort countervoetbal.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha maar ik probeerde met mijn misleiding mensen richting OML te trekken en dan gewoon ineens keihard toeslaan en alles in de war sturen! Want dat doe ik gewoon hoor!
Wordt steeds gekker daar.quote:Dertien mensen aangehouden voor plan om Amerikaanse gouverneur te kidnappen
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort countervoetbal.
quote:
Wilde dit net postenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
Maar was weer leuk kijken met jullie! Dank hiervoor!
Graag gedaan!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Inderdaad, anders had ik nooit gekekenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
Nu wel Peter Rquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
En nee, ik ga Jinek kijken en geen Op1, Angela de Jong, wie heeft daar zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |