quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Overal confetti. Dan valt die in elk geval niet alleen op Loekz.
@H_T als uitzondering, vanzelfsprekend.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
En toch is ie mod geworden.quote:
Alleen genomineerden als publiekquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mekeeeeee![]()
Da’s mooi danMinder publiek (of geen?), minder druk.
quote:
Jij bent mijn user van de avondquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
@:H_T als uitzondering, vanzelfsprekend.
Behalve jijquote:
Confetti met aerosolen dat is pas leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Strani het volgende:
Als ik televisie kijk wil ik ontspannen, en niet telkens geconfronteerd worden met dingen waar je liever gewoon niet over nadenkt.
En daarom kijk ik niet naar De Beste Zangers.
Oprechte vraag, waar wordt je dan mee geconfronteerd?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef Strani het volgende:
Als ik televisie kijk wil ik ontspannen, en niet telkens geconfronteerd worden met dingen waar je liever gewoon niet over nadenkt.
En daarom kijk ik niet naar De Beste Zangers.
Het leed dat beste zangers heet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oprechte vraag, waar wordt je dan mee geconfronteerd?
"Heb jij ook recent een prognose van minder dan een jaar gehad? Meld je dan nu aan voor Over Mijn Lijk!"quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha. 'Volgend jaar nieuw seizoen, want er zijn vast weer veel stervenden, joe'.
Nou de eerste regel stond er eigenlijk om verwarring te zaaienquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Oprechte vraag, waar wordt je dan mee geconfronteerd?
Ik vind het ook best heftig. Desondanks niet onverdiend deze prijs.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:16 schreef Momo het volgende:
Ik vind OML wel te heftig om te kijken. Heb 2 seizoenen echt gevolgd en ga daar dan over malen.
Once in a lifetime!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
"Heb jij ook recent een prognose van minder dan een jaar gehad? Meld je dan nu aan voor Over Mijn Lijk!"
Molletjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de eerste regel stond er eigenlijk om verwarring te zaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |