Ah leuk!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb vandaag tussen de koffies door voor de tweede week op rij dart-les gehad van een Fransman. Hij geeft wel goed advies.
Een dartende Fransman? Volgens mij heb ik die bij het WK nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb vandaag tussen de koffies door voor de tweede week op rij dart-les gehad van een Fransman. Hij geeft wel goed advies.
Het wordt iets beter! Ik ga nou m'n eigen pijltjes kopen. Bij Amazon, zoals alle grote kampioenen!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk!Ben je er al een beetje goed in?
Nee, ik ben me ervan bewust dat zijn nationaliteit niet per se een pré is. Maar we doen het er maar mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Een dartende Fransman? Volgens mij heb ik die bij het WK nog nooit gezien
Een WK darter gaat zich toch ook niet bezighouden met lesjes aan @Straniquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je al veel cent-quatre-vingts gegooid?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik ben me ervan bewust dat zijn nationaliteit niet per se een pré is. Maar we doen het er maar mee.
Net begonnen en nu al jezelf tussen de kampioenen wanenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt iets beter! Ik ga nou m'n eigen pijltjes kopen. Bij Amazon, zoals alle grote kampioenen!
Ik postte iets wat niemand boeiend vond, maar dat is op zich ook niks nieuws.quote:
Les krijgen van Co Stompé is ook niet allesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee maar wel een paar triple vingtsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je al veel cent-quatre-vingts gegooid?
Fake it until you make it!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Net begonnen en nu al jezelf tussen de kampioenen wanen
Niks mis mee, zeker in het begin nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt iets beter! Ik ga nou m'n eigen pijltjes kopen. Bij Amazon, zoals alle grote kampioenen!
Ik bedoel ook dat ik überhaupt nog nooit een Franse darter op het WK gezien meen te hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een WK darter gaat zich toch ook niet bezighouden met lesjes aan @:Strani![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:47 schreef molloot200 het volgende:
En m'n hoofdstuk is af
Nu hopen op een fijne feedbackronde oftewel dat ik niet zo veel hoef te veranderen
Nouja af en toe benadrukken dat Franse mensen ook leuk kunnen zijn kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik ben me ervan bewust dat zijn nationaliteit niet per se een pré is. Maar we doen het er maar mee.
Ja jij ook gefeliciteerd met je positieve coronatestquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat een goed nieuws ineens
Had ik hier ook een keer bij H_T. En nu dus weer bij Aoib.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat dus al vaker gehad, collega's die symptomen hadden en gingen testen en waarvan ik echt dacht "nou dit móet toch haast wel Corona zijn" en het dan toch niet hebben.
Wij vinden alles wat jij zegt natuurlijk heel boeiend Cyan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik postte iets wat niemand boeiend vond, maar dat is op zich ook niks nieuws.
Waarom is deze post leegquote:
Dat is inderdaad wat ik voor nu ambieerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Niks mis mee, zeker in het begin nietAls je het dan blijft volhouden of eventueel competitie gaat spelen kan je dan alsnog wat specifieker op zoek gaan naar je darts. Als je al blij bent als ze binnen vijf centimeter zitten van waar je op mikte maakt dat nog allemaal niet zoveel uit
Red Dragon had ooit een soort proefpakket op Amazon staan. Had je voor rond de 30 euro vier setjes prima pijlen
Haha sowieso. Nou ja ik groette hem vandaag netjes met een ça va, en hij was meteen blijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja af en toe benadrukken dat Franse mensen ook leuk kunnen zijn kan natuurlijk geen kwaad.
Ik zal dit volgende week eens aankaarten met mijn onofficiële dartleraar. Als hij dan z'n darts laat vallen en wegrent weet ik dat hij weet dat ik 'm doorheb.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:52 schreef H_T het volgende:
Even nagezocht: van alle wedstrijden op PDC én BDO WK bij elkaar (dames en heren) hebben Franse darters een winstpercentage van 50%!
Ene Thibault Tricole (wie?) won op 4 januari van Ross Montgomery (best netjes) en verloor op 7 januari van Ryan Hogarth (wie?)
That's it
Lijkt me een goed beginquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik voor nu ambieer
Oei, dan zitten Michael van Gerwen en jij een beetje in dezelfde vormdip.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me een goed beginEn als je de drie met het grootste gemak vlak naast elkaar gooit hoeft alleen de eerste nog maar goed te zitten, dan knallen die andere twee er zo tegenaan
Het is me twee keer gelukt om een echte 180 te gooien. Dat was ook nog binnen een maand van elkaar, alleen is dat alweer ruim vier jaar geledenSindsdien geen 180s meer
Ja dacht dat ik wat zag. Ik snap ook nog steeds niet waarom ze het over drie nieuwe mods hadden, ik zie alleen @Momo en @H_Tquote:
Zal wel een vergissing van ijs_beer en Greys zijn, schijnen nogal drinkers te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik wat zag. Ik snap ook nog steeds niet waarom ze het over drie nieuwe mods hadden, ik zie alleen @:Momo en @:H_T
De groene sloopkogel mag vanavond weer uithalenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, dan zitten Michael van Gerwen en jij een beetje in dezelfde vormdip.
Dit gelooft niemand meer nu.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
Ik zat ook even op Amazon te kijken naar ringen (gewoon voor om je vingers, en voor mezelf) maar tussen de resultaten zat een exemplaar dat absoluut niet voor je vingers bedoeld is.
Ik moet even bijkomen nu.
(Slechts ¤10.99 voor de geïnteresseerden, en hij kan blijkbaar trillen)
Als je daar al van moet bijkomen. Ik raakte laatst verdwaald in de seksspeeltjes-sectie van Bol.com, I lost my innocence.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
Ik zat ook even op Amazon te kijken naar ringen (gewoon voor om je vingers, en voor mezelf) maar tussen de resultaten zat een exemplaar dat absoluut niet voor je vingers bedoeld is.
Hoe kan er iets afbrokkelen wat er nooit is geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
En zo brokkelt het laatste stukje van m'n goede reputatie ook af
Ja ja ja ja ja jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoe kan er iets afbrokkelen wat er nooit is geweest
Kijk dat je per ongeluk één artikel ziet staan tussen verdere onschuldige producten, dat kan de beste overkomen. Maar je raakt niet per ongeluk 'verdwaald' in een hele sectie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je daar al van moet bijkomen. Ik raakte laatst verdwaald in de seksspeeltjes-sectie van Bol.com, I lost my innocence.
Haha nee dat zie ik niet zo snel gebeuren. Maar voor m'n andere vingers lijkt het me wel wat, nu dat m'n polsen al voorzien zijn van armbanden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:21 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoezo keek je naar ringen? Word je een DUIMRING-persoon?
Nee oke, ik heb best lang gekeken gewoon for my amusement. Heb ook de reviews gelezen, nog grappiger.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dat je per ongeluk één artikel ziet staan tussen verdere onschuldige producten, dat kan de beste overkomen. Maar je raakt niet per ongeluk 'verdwaald' in een hele sectie.
Dan heb je meer sieraden om/aan dan ikquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee dat zie ik niet zo snel gebeuren. Maar voor m'n andere vingers lijkt het me wel wat, nu dat m'n polsen al voorzien zijn van armbanden.
Tuurlijk wel, als je googled op Poesjes gaat het al mis.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk dat je per ongeluk één artikel ziet staan tussen verdere onschuldige producten, dat kan de beste overkomen. Maar je raakt niet per ongeluk 'verdwaald' in een hele sectie.
Ik heb nooit sieraden om mijn polsen of vingers, ik vind dat zó irritant met typenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee dat zie ik niet zo snel gebeuren. Maar voor m'n andere vingers lijkt het me wel wat, nu dat m'n polsen al voorzien zijn van armbanden.
Misschien dat @Strani er daarom wel minder is de laatste tijdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nooit sieraden om mijn polsen of vingers, ik vind dat zó irritant met typen
Haha ja dat zou goed kunnenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan heb je meer sieraden om/aan dan ik
Ik normaal ook alleen als ik buitenshuis ben hoor, hoewel ik de armbanden nu wel omlaat want ik wil zo snel mogelijk aan ze wennen (ze zijn nieuw).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nooit sieraden om mijn polsen of vingers, ik vind dat zó irritant met typen
Alleen met feestjes (en daar hebben we er tegenwoordig zo veel van hihaho) draag ik wel sieraden.
Ik heb uberhaupt geen sieraden. Ja ik heb oorbellen die ik heel af en toe eens in doe met kerst of een andere gelegenheidquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen met feestjes (en daar hebben we er tegenwoordig zo veel van hihaho) draag ik wel sieraden.
En die armbanden zijn ook verbonden met een tussenstuk? En van vrij zwaar metaal? En je kunt ze zelf niet af krijgen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat zou goed kunnenIk heb nu om elke pols een armband en natuurlijk m'n vaste ketting.
In m'n oren ga ik dan weer niks hangen. Ja, tenzij ik zo verslaafd raak aan mezelf volhangen met sieraden dat er elders geen ruimte meer isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen sieraden. Ja ik heb oorbellen die ik heel af en toe eens in doe met kerst of een andere gelegenheid
En ik kreeg van mijn schoonmoeder een armbandje voor een hangertje dat al even in de familie was oid. Maar dat heb ik ook nooit gedragen, ik vind dat zó niets voor mij allemaal.
Ik heb niet eens gaatjes in mijn orenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen sieraden. Ja ik heb oorbellen die ik heel af en toe eens in doe met kerst of een andere gelegenheid
En ik kreeg van mijn schoonmoeder een armbandje voor een hangertje dat al even in de familie was oid. Maar dat heb ik ook nooit gedragen, ik vind dat zó niets voor mij allemaal.
Zou op zich wel kunnen maar ik kan het sleuteltje nergens vindenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
En die armbanden zijn ook verbonden met een tussenstuk? En van vrij zwaar metaal? En je kunt ze zelf niet af krijgen?
En daarna begin je met piercings en daarna met tattoeages! Tot je hele lichaam versierd isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
In m'n oren ga ik dan weer niks hangen. Ja, tenzij ik zo verslaafd raak aan mezelf volhangen met sieraden dat er elders geen ruimte meer is
Heb je ze gekregen, of hoe kwam je ineens op het idee van armbanden?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik normaal ook alleen als ik buitenshuis ben hoor, hoewel ik de armbanden nu wel omlaat want ik wil zo snel mogelijk aan ze wennen (ze zijn nieuw).
Nou preciesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daarna begin je met piercings en daarna met tattoeages! Tot je hele lichaam versierd is
Ik kreeg vorige keer allemaal katten inderdaad.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je googled op Poesjes gaat het al mis.
Strani zit gewoon zichzelf te versierenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daarna begin je met piercings en daarna met tattoeages! Tot je hele lichaam versierd is
Ik heb ze zelf gekocht. Ik weet niet meer zeker hoe ik er op kwam maar ik vond het opeens wel een leuk idee om meer dingen te hebben die ik altijd bij me heb en waar ik een betekenis aan kan geven, zoals ik ook al met m'n ketting deed.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je ze gekregen, of hoe kwam je ineens op het idee van armbanden?
Klinkt logisch, waarom zou je anders jezelf ijsbeer noemenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal wel een vergissing van ijs_beer en Greys zijn, schijnen nogal drinkers te zijn.
Too. Many. Daves.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben wel heel blij met de gaatjes in mijn orenOorbellen zijn gewoon makkelijk en als je ze eenmaal in hebt, heb je er ook geen last meer van verder (ja oké, uitkijken met haren borstelen en dat de borstel niet blijft haken).
Ik heb ooit ook nog wel getwijfeld over een tweede gaatje erbij, maar ik denk niet dat ik daar dan ook echt vaak gebruik van zou maken.
Winston Bogarde post hier ook zie ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gekocht. Ik weet niet meer zeker hoe ik er op kwam maar ik vond het opeens wel een leuk idee om meer dingen te hebben die ik altijd bij me heb en waar ik een betekenis aan kan geven, zoals ik ook al met m'n ketting deed.
Mijn dochter heeft dat wel, in beide oren een tweede gaatje. Ik vind het heel leuk, ze maakt ook allemaal leuke combi's met haar oorbellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben wel heel blij met de gaatjes in mijn orenOorbellen zijn gewoon makkelijk en als je ze eenmaal in hebt, heb je er ook geen last meer van verder (ja oké, uitkijken met haren borstelen en dat de borstel niet blijft haken).
Ik heb ooit ook nog wel getwijfeld over een tweede gaatje erbij, maar ik denk niet dat ik daar dan ook echt vaak gebruik van zou maken.
Als je echt dacht dat ik Winston was zou je dit nooit durven te posten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Winston Bogarde post hier ook zie ik.
Leugens!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wij vinden alles wat jij zegt natuurlijk heel boeiend Cyan.
Dat is toch een best veelvoorkomend speeltje? Of vond je het meer schokkend dat hij tussen de gewone ringen stond?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
Ja ik probeerde die tweede alinea al te herschrijven, maar ik wist echt niet hoe het anders te verwoordenquote:
Ja ik wéét dat allemaal dus niet Meke.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is toch een best veelvoorkomend speeltje? Of vond je het meer schokkend dat hij tussen de gewone ringen stond?
Jij bent hooguit Winston Gerschtanowitzquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je echt dacht dat ik Winston was zou je dit nooit durven te posten.
Existentiële crisis incoming in 3 2 1 ...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik wat zag. Ik snap ook nog steeds niet waarom ze het over drie nieuwe mods hadden, ik zie alleen @:Momo en @:H_T
Ja ik vind het ook altijd wel mooi staan, 1 wat grotere oorbel en dan zo'n kleinere ernaast, die dan matchen enzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft dat wel, in beide oren een tweede gaatje. Ik vind het heel leuk, ze maakt ook allemaal leuke combi's met haar oorbellen.
Nouuu die Renate heb ik altijd wel leuk gevonden dus prima!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent hooguit Winston Gerschtanowitz
Ik heb alleen zo'n vet volwassen Braziliaans wensarmbandjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat zou goed kunnenIk heb nu om elke pols een armband en natuurlijk m'n vaste ketting.
Ja maar daar begínt het dus mee hè.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n vet volwassen Braziliaans wensarmbandje![]()
[ afbeelding ]
quote:
Echt nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik wéét dat allemaal dus niet Meke.
Deze heb ik al twee jaarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar daar begínt het dus mee hè.
Nou eerlijk gezegd echt niet nee, ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden.quote:
Ik wil er eigenlijk zo een bovenin maar straks krijg ik een bloemkooloorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
Ik wil echt al jaren een derde/vierde gaatje in één van mijn oren, maar blijf bang dat ze net niet goed schieten en het dan scheef zit.
Haha ja, snap dat wel. Die van mij zijn ook een beetje scheef, maar het is meer iets wat je alleen ziet als je erop letquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
Ik wil echt al jaren een derde/vierde gaatje in één van mijn oren, maar blijf bang dat ze net niet goed schieten en het dan scheef zit.
Op zich zou je hopen dat ze er op geoefend hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:39 schreef Em31 het volgende:
Nou dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd echt niet nee, ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden.
Een grote fout, begrijp ik nu.
Bloemkooloor, hoe ziet dat eruit?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk zo een bovenin maar straks krijg ik een bloemkooloor
Zelfs ik ken die dingenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dan weer nietMaar ik ken het bestaan van cockrings echt al jaaaren en dacht dat ze net zo ingeburgerd waren als vibrators
Ja nee dat ze bestaan wist ik hoor, maar ik ben nooit actief op zoek gegaan naar de verschillende versies ervanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dan weer nietMaar ik ken het bestaan van cockrings echt al jaaaren en dacht dat ze net zo ingeburgerd waren als vibrators
https://lmgtfy.app/?q=bloemkooloorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bloemkooloor, hoe ziet dat eruit?Wil ik het weten?
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk zo een bovenin maar straks krijg ik een bloemkooloor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |