Ik heb geen moeite met engelstalige TT's maar ik zal het even mee naar achteren nemen, bedankt voor de vraagquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe om te gaan met titels voor nieuws-topics? Het meeste nieuws is Engels en om de headlines te vertalen naar het Nederlands lijkt me overbodig en is niet altijd netjes te doen.
Ik vind Nederlands ook wel best hoor. Vaak heb je natuurlijk niet 1 artikel over iets.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met engelstalige TT's maar ik zal het even mee naar achteren nemen, bedankt voor de vraag
Engels is prima is de consensus, leuk als het in het Nederlands kan maar niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind Nederlands ook wel best hoor. Vaak heb je natuurlijk niet 1 artikel over iets.
Overduidelijk onjuiste informatie, mag mijn topic weer terug?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:49 schreef Fugue het volgende:
Ye is geen kandidaat. Even een enkeltje ONZ.
Dat is niet mogelijk zonder een vervolg topic.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:09 schreef Starhopper het volgende:
Mag deze alvast gereekst worden?
AVK / [AVK SC] - #1 Verkiezingsgenot! :D
Kan dat niet meer dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk zonder een vervolg topic.
Heeft volgens mij nooit gekund, reeksen vereisen een topic om aan vast te maken, ik vermoed dat jij een Centraal topic bedoelt.quote:
Ik bedoel geen centraal topic. @capricia weet hoe dat moetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nooit gekund, reeksen vereisen een topic om aan vast te maken, ik vermoed dat jij een Centraal topic bedoelt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft volgens mij nooit gekund, reeksen vereisen een topic om aan vast te maken, ik vermoed dat jij een Centraal topic bedoelt.
Ja. Gelukt!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik bedoel geen centraal topic. @:Capricia weet hoe dat moet
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:08 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Ja. Gelukt!
Het geheim is het topic aan zichzelf reeksen. Dan werkt het ook.
Ah, dat zou dus niet mogelijk moeten zijn, weer wat geleerdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:08 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Ja. Gelukt!
Het geheim is het topic aan zichzelf reeksen. Dan werkt het ook.
Waarom post je deze nu in het Biden topic?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:08 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, leuk, een nieuwe aflevering van Trumps financieele achtergronden:
[..]
Omdat het munitie is voor Biden. Maar kon ook in het Trump topic, ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waarom post je deze nu in het Biden topic?
Ik ben de weg kwijt. Waar kan ik algemene info over de verkiezingen vinden?
Donequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat het munitie is voor Biden. Maar kon ook in het Trump topic, ja.
Overal maar er is nog geen specifiek topic voor, je mag het zelf openen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Done![]()
We zien wel wat er van komt
Nee want het topic hoeft niet alleen over crooked Joe en zijn crime familie te gaan. Mag ook over de campagne en beleid bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen jullie post 84 van het grote sleepy Joe topic toevoegen aan de topicpointer? En als mensen het dan nog steeds negeren graag keiharde repressie
Maar niet over Trump en daar heeft iedereen het continu overquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee want het topic hoeft niet alleen over crooked Joe en zijn crime familie te gaan. Mag ook over de campagne en beleid bijvoorbeeld.
Zoiets ? AVK / Voor al uw grappige memes/filmpjes/gifjes over de kandidatenquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:31 schreef Cara het volgende:
Toch even hier aankaarten dat een speciaal Trump-memes topic een hoop zou kunnen schelen.
Op dit moment wordt de helft van de topics door enthousiaste Trump users volgespammed met memes die enige vorm van discussie onmogelijk maakt.
Wanneer er een memes-topic wordt gemaakt kunnen de memes daar naar toe en kan nog steeds gewoon iedereen zijn eigen mening kwijt.
Hah, ja. Zoiets. Maar dat je users dus daar naar verwijst en in de overige topics de memes worden verwijderd.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zoiets ? AVK / Voor al uw grappige memes/filmpjes/gifjes over de kandidaten
En bedoel je dan specifiek memes of die twitterlinkjesdump? Want in dat geval moeten wij die ook daadwerkelijk gaan openen @Tijger_mquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Hah, ja. Zoiets. Maar dat je users dus daar naar verwijst en in de overige topics de memes worden verwijderd.
Tja...Ik denk dat @capricia en @trein2000 daar ook mischien even naar moeten kijken. Aangezien een groot deel van de posts twitterlinksdumps zijn zal dat een lastig verhaal worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
En bedoel je dan specifiek memes of die twitterlinkjesdump? Want in dat geval moeten wij die ook daadwerkelijk gaan openen @:Tijger_m
Ik voel mijn IQ nu al achteruit hollenquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...Ik denk dat @:capricia en @:trein2000 daar ook mischien even naar moeten kijken. Aangezien een groot deel van de posts twitterlinksdumps zijn zal dat een lastig verhaal worden.
Hier, probeer mijn IQ beschermingsspray eens, zitten actieve hersendeeltjes in geoogst uit pure linkse hersencellenquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik voel mijn IQ nu al achteruit hollen
Tja, dat is lastig, want die linken soms naar memes, soms helpt het een discussie. Een twitterlink kan best wat toevoegen, maar het zou toch wel het doel moeten hebben om te informeren.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
En bedoel je dan specifiek memes of die twitterlinkjesdump? Want in dat geval moeten wij die ook daadwerkelijk gaan openen @:Tijger_m
VB 2: (bijdrage aan discussie)quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:11 schreef chroestjov het volgende:
Dat moment wanneer zelfs alternatieve meisjes met groen haar een stem uitbrengen op Trump:
[ twitter ]
quote:
Dat klinkt me als muziek in de oren. Of zijn we nu weer te partijdigquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hier, probeer mijn IQ beschermingsspray eens, zitten actieve hersendeeltjes in geoogst uit pure linkse hersencellen
Lijkt me ook een prima idee. Bedankt voor de feedback.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Tja, dat is lastig, want die linken soms naar memes, soms helpt het een discussie. Een twitterlink kan best wat toevoegen, maar het zou toch wel het doel moeten hebben om te informeren.
Mijn voorstel: onderscheid twitterlinkjes gewoon tussen links met memes en zonder memes
VB 1: (informatie icm game of thrones meme)
[..]
VB 2: (bijdrage aan discussie)
[..]
Als user mag je zo partijdig zijn als je wilt, je mag alleen niet partijdig moddenquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat klinkt me als muziek in de oren. Of zijn we nu weer te partijdig
Nou, Gulag. Appingedam.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:37 schreef Ensiferum het volgende:
Alleen mods met de juiste mening zijn toegestaan
Alle anderen mogen naar de gulag voor een broodnodige heropvoeding. Nietwaar?
https://www.npr.org/2020/(...)igns?t=1604097028555quote:
Doe ff normaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
https://www.npr.org/2020/(...)igns?t=1604097028555
Ik ga slapen proudboy ga maar lekker op de straten knokken.
Doe ik, maar zelfs serieuze topics worden gesloten omdat ik haar grote held Trump beledigde.quote:
Okay man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Doe ik, maar zelfs serieuze topics worden gesloten omdat ik haar grote held Trump beledigde.
Ik ben boos.Vieze Amerikanen. Tijd dat communisme terugkomt.
Het rode boekje van Mao staat vol met wijsheden. Meer waard dan welk diploma dan ook.
Ik scheld niet. Ik zeg gewoon dat fugue trump supporter is en proud boy want over beide mag ik geen topics openen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay man.
Maar geen noodzaak om overal topics over te openen. Of op de crew te schelden.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay man.
Maar geen noodzaak om overal topics over te openen. Of op de crew te schelden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik bied mijn excuses aan aan Fugue.
Sorry het spijt mij. Ik had me niet zo mogen laten gaan.
Maar me een fijne nachtrust wensen had wel gekund.![]()
Maja sorry.fugue en alle andere die betrokken zijn.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:49 schreef Fugue het volgende:
Ik zie Caroline Tensen wel aan de deur verschijnen.
Hun kandidaat? Vreemde formulering, volgens mij mag niemand van ons stemmen in de VS.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:54 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk wordt het topic morgen niet dood gemodereerd en dan bedoel ik dat users wel reacties van andere users moeten kunnen incasseren bij verlies van hun kandidaat, want dat hoort er ook natuurlijk bij.
Minstens 3, als ik onze fokkers goed ken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als er morgen überhaupt een uitslag is.
Hoe zit dit trouwens, gaan we 1 topic (AVK)hebben of 2 (AVK + POL) of 3(AVK + POL + NWS)
Ik ken moderator @onlogisch anders als een uiterst serieus persoon. Misschien begrijp je zijn posts gewoon niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:01 schreef Belabor het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, want na bijna 10 jaar Fok! snap ik dit nog altijd niet.
Onlogisch komt als user zo af en toe even een beetje stoken met onzin in dit sub-forum, en dan is hij weer een weekje weg.
Maar dat stoken is tegen de policy. Waarom mag hij dat dan doen, ondanks zijn "voorbeeldrol"?
Word een beetje een Grapperhausje zo, eerst zelf de policy niet naleven en dan wel anderen op de policy wijzen.
Doen jullie daar ook iets mee?
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 09:01 schreef Belabor het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, want na bijna 10 jaar Fok! snap ik dit nog altijd niet.
Onlogisch komt als user zo af en toe even een beetje stoken met onzin in dit sub-forum, en dan is hij weer een weekje weg.
Maar dat stoken is tegen de policy. Waarom mag hij dat dan doen, ondanks zijn "voorbeeldrol"?
Word een beetje een Grapperhausje zo, eerst zelf de policy niet naleven en dan wel anderen op de policy wijzen.
Doen jullie daar ook iets mee?
Hou op, joh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar stook ik? Ik ben een man met een mening. Die verkondig ik
Onlogisch post hier gewoon mee als user. Als het nodig is wordt er, ook op zijn posts, gewoon gemod.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:17 schreef Belabor het volgende:
[..]
Hou op, joh.
Je zit vooral zogenaamd heel grappig te doen, maar er is bijna geen enkele reactie die langer is dan 10 woorden bij geweest tot dusver.
De haha-hashtags vliegen in de rondte en moeite om de discussie wat terug naar het onderwerp te trekken doe je ook niet.
Maar ik vind het wel prima. Doe alleen niet alsof je je mening verkondigt hier, ik heb je nog nergens een mening over zien verkondigen of toelichten.
Zelfs de modjes zijn viesmad omdat Trump gewonnen heeftquote:
Ik loop helemaal rood aan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zelfs de modjes zijn viesmad omdat Trump gewonnen heeft
Hihiquote:
Heeft hij gewonnen dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zelfs de modjes zijn viesmad omdat Trump gewonnen heeft
Zie je niet dat dat gewoon een ordinaire troll is? Gaat al een tijdje zo tekeer in AVK.quote:
Het is op zich een logische gedachte maar POL/AMV is niet voor alle posters toegangelijk ivm subforum bans en we hanteren andere post richtlijnen voor POL dan voor AVK.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:38 schreef Forbry het volgende:
Hey lieve mensen, lurker hier...
Is het geen (goed) idee om één van deze twee topics (tijdelijk) dicht te gooien/deze twee topics (tijdelijk) samen te voegen: AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #21 Biden en POL / [AMV] Amerikaanse politiek #866 BLUE SHIFT!!?
Ik vind het heel leuk om één en ander te volgen, maar het heen en weer hoppen tussen beide topics vind ik best wel irritant. Verder lijkt het me ook qua sfeer gezelliger (ja, ook als lurker) om één topic (over hetzelfde) te hebben i.p.v. twee...
My 2 cents.
Heel jammer, maar ik begrijp het en in ieder geval dank voor je reactie.quote:Op donderdag 5 november 2020 01:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is op zich een logische gedachte maar POL/AMV is niet voor alle posters toegangelijk ivm subforum bans en we hanteren andere post richtlijnen voor POL dan voor AVK.
Heb je een linkje naar het topic?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:29 schreef Ixnay het volgende:
In een topic over de Amerikaanse verkiezingen verwijdert een mod genaamd Fugue zomaar zonder enkele uitleg de inhoud van een post van mij waarin ik duidelijk een standpunt toelicht.
Ik hield me daarbij volledig aan het Nederlands en internationaal recht.
Zou ik de inhoud van deze post terug mogen krijgen?
Eventueel per mail of DM.
Zou ik ook een toelichting kunnen krijgen waarom dit in de categorie BNW thuishoort?
Alvast bedankt.
Ik zit al ruim 17 jaar op het Fok! forum.
Ik heb de inhoud van de post inmiddels terug. Dat is goed afgehandeld.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het topic?
Een post kan natuurlijk binnen de wet vallen, maar buiten het onderwerp van het topic vallen. Of op een andere manier niet aan de policy voldoen. Echter je hebt een forum admin nodig om posts terug te toveren, dus als je een linkje hebt zet ik hem terug, doe jij je ding en dan doet fugue haar ding weer als ie buiten de policy valt.
Biden en Trump zijn samen een plaatje en Harris en Pence zitten aan elkaar vast. Vandaar dat dit de opstelling is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:16 schreef Tokay het volgende:
Beste modjes, kan iemand de vier portretfoto’s in de OP van de topicreeks Algemeen USA verkiezingen even in de goede samenstelling zetten, alsjeblieft? Dus Trump en Pence bij elkaar (of onder elkaar), en ook Biden en Harris.
Mijn arme OCD-hartje krimpt elke keer in elkaar bij het zien van de verkeerde opbouw van de foto’s.![]()
![]()
Dank u!
OCD-gewijs klopt het nu in ieder geval iets beter.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:22 schreef Fugue het volgende:
Biden en Trump zijn samen een plaatje en Harris en Pence zitten aan elkaar vast. Vandaar dat dit de opstelling is.
Die eer gaat geheel naar @Peunagequote:Op vrijdag 6 november 2020 16:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
OCD-gewijs klopt het nu in ieder geval iets beter.![]()
Bedankt voor de aanpassing.
In dat geval: bedankt voor het veranderen/aanpassen van de vier portretfoto’s in de OP van het Algemeen USA verkiezingen-topic, @Peunage!quote:
Heb al een tijdje niks weggehaald.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef Ixnay het volgende:
Fugue verwijdert volgens mij gewoon willekeurig wat hij/zij wil, zonder enkele toelichting.
Ik zie totaal geen beleid.
Herkenbaar. Allerlei posts worden verwijderd uit de Trump-reeks, maar POL-getroll als dit blijft standaard staan. Laat alles staan of haal alles weg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef Ixnay het volgende:
Fugue verwijdert volgens mij gewoon willekeurig wat hij/zij wil, zonder enkele toelichting.
Ik zie totaal geen beleid.
quote:
Vooral het selectieve en partijdige hier geeft mij steeds meer het gevoel dat ik op een D66 forum zit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Herkenbaar. Allerlei posts worden verwijderd uit de Trump-reeks, maar POL-getroll als dit blijft standaard staan. Laat alles staan of haal alles weg.
[..]
Wanneer iets tegen de policy is.quote:Op zondag 8 november 2020 04:06 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wanneer haal je wat weg?
Wanneer je de inhoud niet leuk vind?
AVK / Het centrale voter-fraud-pogingen van de Dems topicquote:Op zondag 8 november 2020 15:50 schreef Ixnay het volgende:
Voorstel aan de mods met betrekking tot de Amerikaanse verkiezingen.
Zullen we een topic maken waar eventuele fraude besproken kan worden en dan zetten we er in de OP heel duidelijk bij dat er nog geen bewijzen/funderingen zijn en dat er alleen over geruchten, signalen en aanwijzingen gepraat kan worden?
Zo kunnen de mensen die het niet leuk vinden het topic compleet negeren zodat zij vrolijk de nederlaag van Trump kunnen vieren. De mensen die dit graag willen bespreken hebben dan hun platform. En ik blijf herhalen:
Wij stellen niets voordat er iets te stellen valt.
Wij bewijzen niets onder geldig bewijs.
Wij funderen pas iets als het echt een fundering is.
Er zijn twee, open topics in AVK, om fraude te bespreken, volgens mij.quote:Op zondag 8 november 2020 15:50 schreef Ixnay het volgende:
Voorstel aan de mods met betrekking tot de Amerikaanse verkiezingen.
Zullen we een topic maken waar eventuele fraude besproken kan worden en dan zetten we er in de OP heel duidelijk bij dat er nog geen bewijzen/funderingen zijn en dat er alleen over geruchten, signalen en aanwijzingen gepraat kan worden?
Zo kunnen de mensen die het niet leuk vinden het topic compleet negeren zodat zij vrolijk de nederlaag van Trump kunnen vieren. De mensen die dit graag willen bespreken hebben dan hun platform. En ik blijf herhalen:
Wij stellen niets voordat er iets te stellen valt.
Wij bewijzen niets onder geldig bewijs.
Wij funderen pas iets als het echt een fundering is.
Oke.quote:Op zondag 8 november 2020 23:42 schreef Boze_Eend het volgende:
Mijn topic over Harris wordt gesloten terwijl hier op heel fok geen enkel waardering voor de vrouw is en deze blijft open? AVK / Zwaai hier Trump uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is duidelijk Fugue speelt hard to get. Prima dan ga je mij ook niet krijgen.
Getroll en geklier wordt weggehaald. Lees de FAQ, de policy en de topicpointer nog eens.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:01 schreef Ensiferum het volgende:
@:Fugue
Waarom mod je al mijn posts weg? Wat is er mis met zeggen dat Trump nog twee maanden (en vier jaar) president is? Mag ik niet denken dat Trump de juridische veldslagen zal winnen?
Waarom is het getroll of geklier?quote:Op woensdag 11 november 2020 00:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Getroll en geklier wordt weggehaald. Lees de FAQ, de policy en de topicpointer nog eens.
Doe ik morgen wel even, zit nu mobiel.quote:Op woensdag 11 november 2020 00:09 schreef Tmarus het volgende:
Ik heb het topic: Voor al uw grappige memes/twitterlinkjes/gifjes over de kandidaten.
Niet goed gereekst zo te zien...
Bans worden niet besproken. Mail maar naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Wie had mij een ban gegeven?
En waarom?
Graag aangeven in welke post ik welke regel heb overtreden.
Ben benieuwd.
Aangepast.quote:Op zaterdag 14 november 2020 09:26 schreef Arcee het volgende:
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #61 Bye bye Trump
Dit is #61.
@ modjes.quote:"Houd de discussie inhoudelijk. Niet op de man posten. Ongefundeerde posts over verkiezingsfraude worden weggehaald."
Idd geen feitelijke gifjes van trump die vrouwen aanrand maar het wel delen over een imaginaire kraken mogen hebben.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:04 schreef probeer het volgende:
[ziet dat er nu wel heel wat posts verdwijnen]
Ik snap het denk ik niet helemaal. Welke mate van ongefundeerde troep posten mag nou wel? Het ging toch 67 delen "goed" ...
Zolang het maar van één kant komt, escaleert er niet zoveel.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd geen feitelijke gifjes van trump die vrouwen aanrand maar het wel delen over een imaginaire kraken mogen hebben.
Gedaan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:46 schreef Berkery het volgende:
Kan deze gereekst worden?
AVK / #2 Voor al uw grappige memes/twitterlinkjes/gifjes over de kandidaten
Het is goed met je.quote:Op maandag 30 november 2020 09:44 schreef 4moreyears het volgende:
Kan iemand opruiming houden in het verkiezingen topic?
ik kom met een post met nieuws en verzorg bronnen
Ondertussen wordt er gelachen om mensen die misschien een mogelijk dodelijke ziekte hebben en word ik geflamed en ervan beschuldigd een troll te zijn door mensen die niet eens de moeite doen zich te informeren.
Een inhoudelijke reactie op ware gebeurtenissen is er gewoon niet. Wordt meteen afgekapt als "Lol nee leugens trol"
Modereren zou beide kanten op mogen gebeuren imo.
Matig je eigen trollpost maar, dan reageren mensen vast wat vriendelijker op je.quote:Op maandag 30 november 2020 09:47 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Bedankt, ik zie dat je monolith inderdaad hebt gemod
Ik sta daar best voor open, heb geen zin in weer een ban: welke trollpost bedoel je en welk deel ervan zou ik mijn toon moeten veranderen?quote:Op maandag 30 november 2020 09:48 schreef Fugue het volgende:
[..]
Matig je eigen trollpost maar, dan reageren mensen vast wat vriendelijker op je.
Bewijs maar dat je hier niet bent om de trollen.quote:Op maandag 30 november 2020 09:49 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik sta daar best voor open, heb geen zin in weer een ban: welke trollpost bedoel je en welk deel ervan zou ik mijn toon moeten veranderen?
serieuze vraag, niet om te strijden
Ik sta open voor veranderen maar heb wel graag een handvat wat als zodanig ervaren wordt
serieus antwoord:quote:Op maandag 30 november 2020 09:49 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik sta daar best voor open, heb geen zin in weer een ban: welke trollpost bedoel je en welk deel ervan zou ik mijn toon moeten veranderen?
serieuze vraag, niet om te strijden
Ik sta open voor veranderen maar heb wel graag een handvat wat als zodanig ervaren wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |