quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:36 schreef Oostwoud het volgende:
Nu al 300 rechtszaken in 44 staten over de verkiezingen, volgens de NY Times. Waarschijnlijk komen er een hoop fraudezaken van de Dems naar boven wanneer
Uiteindelijk wordt dat Amy Coney Barrett-genot
Als je niet toch nog Arizona of Nevada ofzo verliest.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
PA is totaal niet relevant, ik snap niet waarom jullie daar steeds op terugvallen. MI + WI is genoeg.
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:37 schreef Nielsch het volgende: [..] de presentatoren van FOX waren zelf ook nogal verbaasd door de woorden van Trump en enkele van zijn campagnemensen en volgers die echt viesmad waren... ze hadden echt zoiets van: "uuuuh oke.... deze mensen zijn echt debiel maar dat kan ik niet zeggen op deze zender anders ben ik mijn baan kwijt, dus ik hou m'n mond maar"
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:39 schreef Mexicanometmayo het volgende:
BREAKING
Biden loopt nu voor in Pennsylvania las ik net op twitter
kap eens met dat ongefundeerde gelul.....waarom zouden de democraten (meer) frauderen dan de republikeinen ?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:36 schreef Oostwoud het volgende:
Nu al 300 rechtszaken in 44 staten over de verkiezingen, volgens de NY Times. Waarschijnlijk komen er een hoop fraudezaken van de Dems naar boven wanneer
Uiteindelijk wordt dat Amy Coney Barrett-genot
Ik was stiekem ook heel benieuwd naar de reacties van de demsquote:Op woensdag 4 november 2020 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"Trump moet alleen al winnen om die vieslinkse deugflikkers te zien janken"
Tissue?
Omdat ze tegen Trump zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kap eens met dat ongefundeerde gelul.....waarom zouden de democraten (meer) frauderen dan de republikeinen ?
Zover ik zie is dat aantal nog niet weggewerkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat is in godsnaam nog het nut van alles op de voet volgen, als wat poststemmen de volgende dag de uitslag compleet kan doen veranderen
In PA is even een achterstand van 700.000 weggewerkt.
nee joh, dat deden ze bij Obama maar enkele jaren... met een negerpop aan een touw...quote:Op woensdag 4 november 2020 17:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik was stiekem ook heel benieuwd naar de reacties van de demsReps zie ik niet zo snel maandenlang op straat banjeren met een #notmypresident billboard
Biden heeft recent al bekend dat de Dems het meest omvangrijke fraudeapparaat ooit hebben opgetuigd.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kap eens met dat ongefundeerde gelul.....waarom zouden de democraten (meer) frauderen dan de republikeinen ?
andersom ook hequote:
Maar Trump is eerlijkquote:
-> BNWquote:Op woensdag 4 november 2020 17:42 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Biden heeft recent al bekend dat de Dems het meest omvangrijke fraudeapparaat ooit hebben opgetuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |