quote:
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:36 schreef Oostwoud het volgende:
Nu al 300 rechtszaken in 44 staten over de verkiezingen, volgens de NY Times. Waarschijnlijk komen er een hoop fraudezaken van de Dems naar boven wanneer
Uiteindelijk wordt dat Amy Coney Barrett-genot
Als je niet toch nog Arizona of Nevada ofzo verliest.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
PA is totaal niet relevant, ik snap niet waarom jullie daar steeds op terugvallen. MI + WI is genoeg.
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:37 schreef Nielsch het volgende: [..] de presentatoren van FOX waren zelf ook nogal verbaasd door de woorden van Trump en enkele van zijn campagnemensen en volgers die echt viesmad waren... ze hadden echt zoiets van: "uuuuh oke.... deze mensen zijn echt debiel maar dat kan ik niet zeggen op deze zender anders ben ik mijn baan kwijt, dus ik hou m'n mond maar"
quote:Op woensdag 4 november 2020 17:39 schreef Mexicanometmayo het volgende:
BREAKING
Biden loopt nu voor in Pennsylvania las ik net op twitter
kap eens met dat ongefundeerde gelul.....waarom zouden de democraten (meer) frauderen dan de republikeinen ?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:36 schreef Oostwoud het volgende:
Nu al 300 rechtszaken in 44 staten over de verkiezingen, volgens de NY Times. Waarschijnlijk komen er een hoop fraudezaken van de Dems naar boven wanneer
Uiteindelijk wordt dat Amy Coney Barrett-genot
Ik was stiekem ook heel benieuwd naar de reacties van de demsquote:Op woensdag 4 november 2020 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"Trump moet alleen al winnen om die vieslinkse deugflikkers te zien janken"
Tissue?
Omdat ze tegen Trump zijnquote:Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kap eens met dat ongefundeerde gelul.....waarom zouden de democraten (meer) frauderen dan de republikeinen ?
Zover ik zie is dat aantal nog niet weggewerkt.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat is in godsnaam nog het nut van alles op de voet volgen, als wat poststemmen de volgende dag de uitslag compleet kan doen veranderen
In PA is even een achterstand van 700.000 weggewerkt.
nee joh, dat deden ze bij Obama maar enkele jaren... met een negerpop aan een touw...quote:Op woensdag 4 november 2020 17:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik was stiekem ook heel benieuwd naar de reacties van de demsReps zie ik niet zo snel maandenlang op straat banjeren met een #notmypresident billboard
Biden heeft recent al bekend dat de Dems het meest omvangrijke fraudeapparaat ooit hebben opgetuigd.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kap eens met dat ongefundeerde gelul.....waarom zouden de democraten (meer) frauderen dan de republikeinen ?
andersom ook hequote:
Maar Trump is eerlijkquote:
-> BNWquote:Op woensdag 4 november 2020 17:42 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Biden heeft recent al bekend dat de Dems het meest omvangrijke fraudeapparaat ooit hebben opgetuigd.
Als het verschil kan maken in de uitslag gaat dat wel een staartje krijgen denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
En hoe dan met eventueel niet-bezorgde stemmen uit Atlanta?
oh ja ....quote:
Volgens CNN is de tussenstand momenteel 3.032.000 voor Trump en 2.519.000 voor Bidenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat is in godsnaam nog het nut van alles op de voet volgen, als wat poststemmen de volgende dag de uitslag compleet kan doen veranderen
In PA is even een achterstand van 700.000 weggewerkt.
en trumpers zijn niet zo van het post stemmenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens CNN is de tussenstand momenteel 3.032.000 voor Trump en 2.519.000 voor Biden
Maar er moeten waarschijnlijk nog zo'n 1,25 miljoen (post)stemmen geteld worden.
quote:
Dat gaat Trump zwaar verliezenquote:Op woensdag 4 november 2020 17:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens CNN is de tussenstand momenteel 3.032.000 voor Trump en 2.519.000 voor Biden
Maar er moeten waarschijnlijk nog zo'n 1,25 miljoen (post)stemmen geteld worden.
Dit kan niet kloppen. Berrien County heeft 153.000 inwoners. Er zijn nu 80.000 stemmen geteld, dat kan nooit 4% zijn. Ik zie op FOX ook 4% staan, maar iets zegt me dat er een fout wordt gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:42 schreef Viesdik het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf... dit ziet er positief uit voor Trump!
4,76 pas
Jij was toch uitgecheckt? Doe dat dan.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:45 schreef Viesdik het volgende:
Michigan is nog totaal niet bepaald!
Monroe en Berrien gaan naar Trump
Gaat misschien uiteindelijk nog wel goedkomen ook
reactie eronder ook gewoon:quote:
Was het maar waar.quote:
was ook.. maar ben weer terugquote:Op woensdag 4 november 2020 17:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij was toch uitgecheckt? Doe dat dan.
aardappelhoofd = biden ?quote:Op woensdag 4 november 2020 17:48 schreef Starhopper het volgende:
Wanneer komt aardappelhoofd weer met een livestream? Ik denk dat hij nu een stuk blijer is dan vanmiddag
Dit kan niet kloppen. Berrien County heeft 153.000 inwoners. Er zijn nu 80.000 stemmen geteld, dat kan nooit 4% zijn. Ik zie op FOX ook 4% staan, maar iets zegt me dat er een fout wordt gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:45 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb Berrien helemaal niet gezien, maar dat is ook echt groot.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:45 schreef Viesdik het volgende:
Steve Lookner van Agendafreetvquote:
Het klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ik heb Berrien helemaal niet gezien, maar dat is ook echt groot.
5% pas geteld en dan 80.000 stemmen. Die zitten dus op 1.6 miljoen. Daar kun je nog wel een gaatje mee slaan.
Mooi he al die boze Trumpgekkiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |