Dit subforum is in principe vrij spel binnen de policy, als je het over inhoud wil hebben kan dat in POL-AMV topic, hier ga je dat niet kunnen vormgeven, vermoed ik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:07 schreef Cara het volgende:
[..]
WMB mag de moderatie hier wel iets strenger optreden.
Het is een sub-forum over de Amerikaanse verkiezingen, maar de meest kansloze spam wordt toegestaan.
Wat regels zouden dit forum niet misstaan, maar misschien verwacht ik teveel van dit forum.
Als ik datzelfde sentiment voor Biden heb, wordt mij haat verweten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik ontwaar hier ook veel haat richting Biden. Misschien een keer die enorme balk uit je oog peuteren.
Verder haat ik Trump persoonlijk niet. Ik vind de man gewoon pijnlijk incompetent.
Dat laatste klopt, vrees ik. Ik zag de discussie ook graag inhoudelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:07 schreef Cara het volgende:
[..]
WMB mag de moderatie hier wel iets strenger optreden.
Het is een sub-forum over de Amerikaanse verkiezingen, maar de meest kansloze spam wordt toegestaan.
Wat regels zouden dit sub-forum niet misstaan, maar misschien verwacht ik teveel van dit forum.
De ironie van jouw post in combinatie met de volgende post is hilarisch. Ik moest echt hardop lachen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, vrees ik. Ik zag de discussie ook graag inhoudelijk.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De ironie van jouw post in combinatie met de volgende is hilarisch.
Jij bent degene die anderen om de haverklap haatgevoelens verwijt, beste jongen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als ik datzelfde sentiment voor Biden heb, wordt mij haat verweten.
Dan vermoed ik dat er eigenlijk iets niet helemaal deugt aan de policy.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit subforum is in principe vrij spel binnen de policy, als je het over inhoud wil hebben kan dat in POL-AMV topic, hier ga je dat niet kunnen vormgeven, vermoed ik.
Het zou beter zijn dat het simpele haat zou zijn, het alternatief is immers een obsessief-compulsieve anti-Trump stoornis.quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent degene die anderen om de haverklap haatgevoelens verwijt, beste jongen.
Okeequote:Ik heb al vaker aangegeven dat het mij een rotzorg is of jij Trump wel of niet geweldig vindt.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het zou beter zijn dat het simpele haat zou zijn, het alternatief is immers een obsessief-compulsieve anti-Trump stoornis.
[..]
Okee
En nu hier verder, Trump is er maar druk meequote:
En daarna nogquote:Op maandag 26 oktober 2020 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En nu hier verder, Trump is er maar druk mee
Het zit weer vol met leugens, zelfbeklag en rancune zie ik bij factchecker Daniel Dale:quote:
Gelukkig gaat de verkiezing tussen Biden en George Bush/Abraham Lincolnquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het zit weer vol met leugens, zelfbeklag en rancune zie ik bij factchecker Daniel Dale:
Een greep daaruit:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Hunter Biden zelfs.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de verkiezing tussen Biden en George Bush/Abraham Lincoln![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |