abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196308804
quote:
"Houd de discussie inhoudelijk. Niet op de man posten. Ongefundeerde posts over verkiezingsfraude worden weggehaald."
@ modjes.

Waarom mag ongefundeerde troep toch blijven staan? Keer op keer op keer. Topics lang. Elke post van die twee users.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196308947
En wanneer gaat al die troep naar BNW, omdat het bewezen leugens zijn? 14 december, 6 januari, 20 januari? Hebben jullie dat al uitgevochten achter de schermen?
pi_196309429
Het lijkt hier verdomme kerst wel

"Niet reageren op je racistische oom. Bewaar de vrede." Ja, leuk hoor mam. Toon zelf eens wat ruggengraat en schop die hond er uit. Maak jouw gebrek aan handelen niet het probleem van de hele familie.

Maak mij maar blauw anders. Dan doe ik het wel.
pi_196309497
Ik krijg ook de indruk dat de mods het maar hebben opgegeven. Van die disclaimer komt weinig terecht in ieder geval. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196310299
[ziet dat er nu wel heel wat posts verdwijnen]

Ik snap het denk ik niet helemaal. Welke mate van ongefundeerde troep posten mag nou wel? Het ging toch 67 delen "goed" ...
pi_196310474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:04 schreef probeer het volgende:
[ziet dat er nu wel heel wat posts verdwijnen]

Ik snap het denk ik niet helemaal. Welke mate van ongefundeerde troep posten mag nou wel? Het ging toch 67 delen "goed" ...
Idd geen feitelijke gifjes van trump die vrouwen aanrand maar het wel delen over een imaginaire kraken mogen hebben. :D
pi_196310658
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Idd geen feitelijke gifjes van trump die vrouwen aanrand maar het wel delen over een imaginaire kraken mogen hebben. :D
Zolang het maar van één kant komt, escaleert er niet zoveel.
  donderdag 19 november 2020 @ 08:51:35 #108
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_196315506
@Fugue Kun je het weer niet laten om alles dat tegen jouw activistische ideologie in gaat weg te modden met de "BNW"-dooddoener? Sneu hoor.
  dinsdag 24 november 2020 @ 16:46:07 #109
46794 Berkery
Fat bastard
pi_196393931
No Dukes of Hazzard in the classroom
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 16:48:18 #110
236264 crew  capricia
pi_196393962
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196393969
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Gedaan.
Jij bent snel!
pi_196480587
Kan iemand opruiming houden in het verkiezingen topic?

ik kom met een post met nieuws en verzorg bronnen

Ondertussen wordt er gelachen om mensen die misschien een mogelijk dodelijke ziekte hebben en word ik geflamed en ervan beschuldigd een troll te zijn door mensen die niet eens de moeite doen zich te informeren.
Een inhoudelijke reactie op ware gebeurtenissen is er gewoon niet. Wordt meteen afgekapt als "Lol nee leugens trol"

Modereren zou beide kanten op mogen gebeuren imo.
pi_196480601
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:44 schreef 4moreyears het volgende:
Kan iemand opruiming houden in het verkiezingen topic?

ik kom met een post met nieuws en verzorg bronnen

Ondertussen wordt er gelachen om mensen die misschien een mogelijk dodelijke ziekte hebben en word ik geflamed en ervan beschuldigd een troll te zijn door mensen die niet eens de moeite doen zich te informeren.
Een inhoudelijke reactie op ware gebeurtenissen is er gewoon niet. Wordt meteen afgekapt als "Lol nee leugens trol"

Modereren zou beide kanten op mogen gebeuren imo.
Het is goed met je.
pi_196480608
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:46 schreef Fugue het volgende:

[..]

Het is goed met je.
Bedankt, ik zie dat je monolith inderdaad hebt gemod
pi_196480616
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:47 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Bedankt, ik zie dat je monolith inderdaad hebt gemod
Matig je eigen trollpost maar, dan reageren mensen vast wat vriendelijker op je.
pi_196480627
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:48 schreef Fugue het volgende:

[..]

Matig je eigen trollpost maar, dan reageren mensen vast wat vriendelijker op je.
Ik sta daar best voor open, heb geen zin in weer een ban: welke trollpost bedoel je en welk deel ervan zou ik mijn toon moeten veranderen?
serieuze vraag, niet om te strijden
Ik sta open voor veranderen maar heb wel graag een handvat wat als zodanig ervaren wordt
pi_196517074
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:49 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik sta daar best voor open, heb geen zin in weer een ban: welke trollpost bedoel je en welk deel ervan zou ik mijn toon moeten veranderen?
Ik sta open voor veranderen maar heb wel graag een handvat wat als zodanig ervaren wordt
Bewijs maar dat je hier niet bent om de trollen.

Edit; als jij de bronnen waarin aangegeven is dat Biden gewonnen heeft niet serieus neemt, waarom zouden anderen wel jouw bronnen serieus moeten nemen? ;)
ROBODEMONS..................|:(
pi_196563135
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:49 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

serieus antwoord:

(Vrijwel) elke post van jou hier wordt ervaren als een trollpost door de meeste mensen omdat het zo ver van de realiteit is dat we werkelijk ons niet kunnen voorstellen dat iemand dit serieus meent / gelooft. Het is echt van dezelfde orde als beweren dat een steen omhoog valt als je hem los laat.

Denken dat Trump gewonnen heeft na zoveel tijd en bewijs van het tegendeel is voorbij de 'normale discussie' waar men een politiek verschil van mening heeft. Bv moeten we de belasting verhogen of verlagen? Daar kan je prima over discussiëren en er is niet een mening goed en fout, beide kampen kunnen geldige redenaties hebben.
Bij de 2020 US elections is dat niet meer het geval. Na een paar dagen werd het duidelijk dat Biden gewonnen heeft.

Om een of andere (voor mij heel erg vreemde reden) zijn sommige mensen erg vatbaar voor conspiracy denken en leugens (in dit geval van Trump, maar het kan ook met een andere bron natuurlijk) blijkbaar is het moeilijk om daar weer uit te komen als je eenmaal in die chaos beland bent. Misschien doet het pijn als je je realiseert dat je voor de gek gehouden bent. Het is niet leuk als mensen je steeds voor Trumpwappie uitschelden, maar de realiteit is, dat ben je wel als je na 6 weken nog steeds denkt dat Trump gewonnen heeft. Die mening is net zo idioot als denken dat de aarde plat is of dat een steen omhoog valt.

NB: Op 4 november was dat nog niet zo, Op dat moment was er nog een kleine kans dat Trump ging winnen. Maar daarna kwamen de resultaten van de swing states binnen en smolt de kans van Trump als een sneeuwbal in de lentezon. Na een week was het wel 100% zeker dat ie verloren heeft. 50 verloren rechtszaken later en het is duidelijk dat die kerel volkomen kansloos is en alleen blijft schreeuwen om meer geld binnen te harken van zijn achterban.

Ik hoop dat je nog jong bent en kunt leren van dit fiasco. Het is niet erg om fouten te maken, maar het is wel fijn als je je niet steeds blijft stoten aan dezelfde steen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')