SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.![]()
Veeg teken als het leger zich met de verkiezingen bemoeitquote:
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
een groot district in florida is 25% van de mail stemmen. Echt wat een puinhoop en corrupt zooitje daar.![]()
Aight was weer ff druk maar ben nu de hele avond ready. Hoe staan we er voor? Is de huilebalk al de laan uitgetrapt?![]()
Een verklaring die veel voorbij komt is dat ze enkele procedures versoepelt hebben om sneller de post te kunnen leveren en dat dit dus wel afgeleverd zou zijn, maar niet geregistreerd.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:34 schreef Korenfok het volgende:
een groot district in florida is 25% van de mail stemmen. Echt wat een puinhoop en corrupt zooitje daar.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
het staat er goed voor, voor Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:35 schreef Draak31 het volgende:
Aight was weer ff druk maar ben nu de hele avond ready. Hoe staan we er voor? Is de huilebalk al de laan uitgetrapt?
de Trump campagne claimt betere data te hebben in Arizona en voorspelt dat Trump zal winnen met enkele tienduizenden stemmen. als dat klopt dan klopt hun claim dat ze Pennsylvania met een dergelijke marge gaan winnen ook.
dus dan moeten ze alleen niet Georgia verliezen. daar wordt niet heel veel over gerept dus ik denk dat dat wel een goed teken is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2020 18:39:56 ]![]()
De trump campagne claimt. Haha.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:39 schreef zopias het volgende:
[..]
het staat er goed voor, voor Trump.
de Trump campagne claimt betere data te hebben in Arizona en voorspelt dat Trump zal winnen met enkele tienduizenden stemmen. als dat klopt dan klopt hun claim dat ze Pennsylvania met een dergelijke marge gaan winnen ook.
dus dan moeten ze alleen niet Georgia verliezen. daar wordt niet heel veel over gerept dus ik denk dat dat wel een goed teken is.![]()
Klinkt eerder als wishful thinking.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:39 schreef zopias het volgende:
[..]
dus dan moeten ze alleen niet Georgia verliezen. daar wordt niet heel veel over gerept dus ik denk dat dat wel een goed teken is.![]()
Mja, ik zou het niet uitsluiten. Het is nog niet gelopen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wat voor betere data is dat danquote:Op woensdag 4 november 2020 18:39 schreef zopias het volgende:
[..]
![]()
Man man man wat is dit heerlijk. Hele dag al een glimlach tijdens het werken. Biden heeft het toch geflikt!Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Heeft die knakker op CNN nu de hele dag bij dat kaartje staan praten.Want toen ik vannacht om half 2 opstond was hij er . En toen ik om half i naar mijn werk ging nog steeds nu zijn we 11 uur verder en staat hij nog even fris en enthousiast te praten.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
John King is een legendequote:Op woensdag 4 november 2020 18:42 schreef vipergts het volgende:
Heeft die knakker op CNN nu de hele dag bij dat kaartje staan praten.Want toen ik vannacht om half 2 opstond was hij er . En toen ik om half i naar mijn werk ging nog steeds nu zijn we 11 uur verder en staat hij nog even fris en enthousiast te praten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Beste man werkt 24 uur per 4 jaar.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:42 schreef vipergts het volgende:
Heeft die knakker op CNN nu de hele dag bij dat kaartje staan praten.Want toen ik vannacht om half 2 opstond was hij er . En toen ik om half i naar mijn werk ging nog steeds nu zijn we 11 uur verder en staat hij nog even fris en enthousiast te praten.![]()
quote:
deze verkiezingen zijn abnormaal dus vrij grote kans dat de modellen van AP en Fox News (die Arizone gecalled hebben voor Biden) er naast zitten.![]()
Prachtig hoe de trumpers alles doen om de realiteit te vermijden; deze meltdown wordt heerlijk om te volgen.![]()
Nee, overdag hebben we 2 andere knapen gehad.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:42 schreef vipergts het volgende:
Heeft die knakker op CNN nu de hele dag bij dat kaartje staan praten.Want toen ik vannacht om half 2 opstond was hij er . En toen ik om half i naar mijn werk ging nog steeds nu zijn we 11 uur verder en staat hij nog even fris en enthousiast te praten.![]()
De kans is net zo groot dat Trump kamp er naast zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:44 schreef zopias het volgende:
[..]
[ twitter ]
deze verkiezingen zijn abnormaal dus vrij grote kans dat de modellen van AP en Fox News (die Arizone gecalled hebben voor Biden) er naast zitten.![]()
Sowieso, iets anders beweren is gelijk aan het verlies erkennenquote:Op woensdag 4 november 2020 18:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De kans is net zo groot dat Trump kamp er naast zit.![]()
Mail-in ballots kunnen afgekeurd worden wegens foute gegevens, niet lijkende handtekening etc. Is dat nog mogelijk bij een recount? (maw, staan de persoongegevens op hetzelfde papier als de stem?).are we infinite or am I alone![]()
Dat zijn voornamelijk Atlanta stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Georgia Trump 87k voor met nog 200k te tellen? Dat lijkt me wel binnen voor Trump.
Dat wordt echt nog spannend hoorZuiger van het FOK!-OMT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |