quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hermann is er niet meer. DP ook niet trouwens.
Ja, hij werkt tegenwoordig als doelpaal in de ArenAquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leeft m'n goede vriend @TARDIS. nog wel?
Jawelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frass is love, Frass is life vond ik wel een goeie TT
Leeft m'n goede vriend @:TARDIS. nog wel?
Ja gaat heel erg goed eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is t met je eigenlijk? Op je kapotte plint na
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik eis trouwens wel elke dag een positieve note omdat ik van jou terug moest keren
Ook goed! Eigen plekje net als jij, vandaag nieuwe keuken gekregen. En verder loopt t allemaal wel. Wel mokersaai met deze coronashitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat heel erg goed eigenlijk![]()
en daar?
[..]
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.
dan ga ik weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat heel erg goed eigenlijk![]()
en daar?
[..]
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.
Sinds wanneer je plekje? Lekker hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook goed! Eigen plekje net als jij, vandaag nieuwe keuken gekregen. En verder loopt t allemaal wel. Wel mokersaai met deze coronashit
Begin dit jaar, huurhuisje. Twijfelde om langer te wachten voor koop maar gelukkig niet gedaan gezien de crisis en er toch niks wordt gebouwd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds wanneer je plekje? Lekker hoor.
Okquote:
Appartementje of echt een huis?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begin dit jaar, huurhuisje. Twijfelde om langer te wachten voor koop maar gelukkig niet gedaan gezien de crisis en er toch niks wordt gebouwd.
Geen ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
wanneer komt de tweede helft van lucifer
Oh heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benedenwoningje, meer heb ik eigenlijk ook niet nodig nu
ook geen mod, want je doet hier niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben toch gvd geen zoekmachine.
*Leon Cornelis natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou nou nou, Hans Pieter Cornelis Leon
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, Henk
De beste mods blinken uit in afwezigheidquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind ama de beste mod van klb en onz
Heeeyyyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind ama de beste mod van klb en onz
Heb cachet nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:54 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is iedereen hier weer
WAT LEUK
Jij vergaat ook nooit hequote:
chai heeft iedereen even op de discord uitgenodigdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:54 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is iedereen hier weer
WAT LEUK
Wie de fuck ben jijquote:
Waddup Larsquote:
Nee hoor, hep HPLC gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chai heeft iedereen even op de discord uitgenodigd
Eigenlijk wist ik het alquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja alles goed hier, tijd voor een nieuwe start. Hoe gaat het met jou?
Denk niet dat ze weten wie je bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:59 schreef Fugue het volgende:
Hoop niet dat ik nu de chevy behandeling krijg
Onbegrijpelijk he, modquote:
Xcaxhel zou nog kunnen qua gedragquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen xcachet en Stimorol
Nadat jij mod was geworden, is er weinig wat me nog verbaast.quote:
nee is die ene die om de week nieuw account hadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen xcachet en Stimorol
Retry?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee is die ene die om de week nieuw account had
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nadat jij mod was geworden, is er weinig wat me nog verbaast.
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vandaag lekker ritje gemaakt op mijn paard witje
Waar is die vrouwenverjager dan?quote:
Zuurstoftekort bij de geboorte?quote:
Zosk is apex aan het spelen zie ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar is die vrouwenverjager dan?
Zo'n klonende aandachtshoer. Alles wat ze doet is wat haar aandachtstechnisch het beste uitkomt.quote:
in mijn DM aan het lachen omdat united verloorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar is die vrouwenverjager dan?
Prima match voor @DeBraadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo'n klonende aandachtshoer. Alles wat ze doet is wat haar aandachtstechnisch het beste uitkomt.
Hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu loopt t vast als n tierelier
Had zijn vader zich maar ingetrokkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller zat al heel ludiek posts van me te liken en daarna weer in te trekken
Wist je al dat hij zelf vader is? We noemen zijn kind Teun Jr.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had zijn vader zich maar ingetrokken
ik ga je liken vriendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller zat al heel ludiek posts van me te liken en daarna weer in te trekken
Haha watquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist je al dat hij zelf vader is? We noemen zijn kind Teun Jr.
Wat die maguire ook deed hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in mijn DM aan het lachen omdat united verloor
Ik mis alleen nog om de 2 posts een gesponsorde videoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit is echt kek helemaal facebook dit zo
van lactacyd ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog om de 2 posts een gesponsorde video
Voelt als een warm bad ditquote:
OKé. Ik heb teruggelezen. @HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre ik hier over mag praten, @:catkiller kom eens hier
is er iets?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OKé. Ik heb teruggelezen. @:HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.
Hoop dat dwc terugkomtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he zometeen komt die snor nog even radio maken
Is dit een braddie quotequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OKé. Ik heb teruggelezen. @:HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.
Alsof er niks veranderd is. Behalve dan dat alles lelijker is geworden.quote:
Dus je hebt haar geschaakt? Prima primaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
@:amarantha kijk dit !!!!
Zullen we @:HPLC uitnodigen voor een etentje bij ons thuis ?
Hij post nu onder fuguequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef HPLC het volgende:
over dwc gesproken, had nog wel tegen wch een kindergrafopmerking gemaakt en die gaat meteen op anoniem
Warme worsten zijn mijn specialiteitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
Hou je van knakworsten uit blik @:hplc ?
haha echt hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er zijn dus mensen die betalen om "hoi allemaal" bovenaan mijn scherm te mogen hebben staan
Ja wij ploppen iedere dag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je hebt haar geschaakt? Prima prima
ik was hier laatst nog toen hebben wel lekker geklessebest maar ik heb geen indruk gemaakt zo te zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
@:HPLC hoe heb je hzaw en cholo ineens terug gekregen
Crackies onder elkaar, het is jullie gegundquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja wij ploppen iedere dag.
Helemaal verliefd.
Hahahha roze kindergrafjes ahahaquote:
Misschien post ik wel met 4 accounts tegelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
@:HPLC hoe heb je hzaw en cholo ineens terug gekregen
Nee jij bent die kale aardappel, domme sletquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hahahha roze kindergrafjes ahaha
Sorry jongens ik ben even weg er is een pak melk gevallen in gangpad 3
Ben je weer jaloers joh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Crackies onder elkaar, het is jullie gegund
Ze waren niet zo best dit jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, Robert natuurlijk weer keihard beuken de bergen op
Iedereen hier wil chloroquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
Ooit komt er wel een man die jou wilt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien post ik wel met 4 accounts tegelijk
Het idee van chloroform is dat hij niet eens hoeft te willen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
Niet gekeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Team was prima, maar gelukkig dat er nog anderen in vorm waren. Hoewel ik eigenlijk het meest heb genoten van die dagoverwinningen van Sunweb
Omg is dat haagsquote:
Heb me al opgegeven wil jij gaan winkelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Wie wil er met mij meedoen aan de kerstpakkettenactie
Ik geef die van mij aan @DeBraadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
krijg ik dan cadeautjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Chloroform!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Heb je een rotjaar gehad?quote:
Wie ben jijquote:
Wat moet jij hier?quote:
Hork is weggepest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd of jij nou mozy of hork bent
Nee zoek ook iemand die wil gaan winkelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb me al opgegeven wil jij gaan winkelen
Jajajajajaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe eens open als ik voor je deur sta!
Haags natuurlijk wat een sneuneusquote:
Simmons zeker, maar Hermie is er niet, MAHLquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:29 schreef Tlaloc het volgende:
Skye, dat is lang geleden.... Der_Mann, ben jij dat?
Al vond ik die andere Britse toch wel leuker
Deze mensen zijn echt het meest vervelend van allemaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier? Of heeft hij ook snel weer geunliked.
Zeker omdat Ajax verloren heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags natuurlijk wat een sneuneus
Wat moet er gebeuren ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is het antwoord op mijn vraag afhankelijk van het antwoord op jouw vraag?
Jezus Christus, zit echt iedereen te wachten op elkaar ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wat is er nou, je kan gewoon de dm beantwoorden oke
Heeeeeeeeeeeeeey leuke profquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Unlikers? denk dat de meeste mensen gewoon ruzie hebben met dat scriptjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Deze mensen zijn echt het meest vervelend van allemaal.
Ja die ja, leuke dame hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Simmons zeker, maar Hermie is er niet, MAHL
Vooral mobiel bijna niet te doen johquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Unlikers? denk dat de meeste mensen gewoon ruzie hebben met dat scriptje
Ik geef geld, iemand anders koopt cadeautjes en maakt een leuk pakket en stuurt dat naar iemand op met de kusjes van onsquote:
@Amarantha Man Man man. Altijd al gewetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Solotovski het volgende:
Ga lekker ergens anders modden, opbokken met dat modden hier homo
Hij heeft wel iedereen weer samen gebracht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
elke keer als ik @:hplc zie posten moet ik denken aan het meest trieste wat FOK! te bieden heeft.
Altijd bbyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef InstortendeSter het volgende:
Hoe is het @:choloform? Nog altijd 24/7 geil?
nee ik negeer t gewoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hebben we dan lijstjes van wat we moeten kopen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef geld, iemand anders koopt cadeautjes en maakt een leuk pakket en stuurt dat naar iemand op met de kusjes van ons
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft.
Aangenaam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
elke keer als ik @:hplc zie posten moet ik denken aan het meest trieste wat FOK! te bieden heeft.
@HPLC namelijk HAHAHAHAHHAH. Nee grapje hoor Hönsk. Dat is namelijk WCH al.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja die ja, leuke dame hoor
Jij nog aanraders qua serie dan?
Als ik jou nog een keer negatief zie praten krijg je een paar pompen op je neus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik note nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:29 schreef InstortendeSter het volgende:
Zou echt nice zijn, mijn eerste notes van @:fugue
Goed. Met de meester ook wel. De jaren beginnen er wel in te hakken hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd bby
Hoe is het met de kinders
Ja dat wordt geregeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hebben we dan lijstjes van wat we moeten kopen?
Als ik geld krijg zonder lijstjes kom namelijk alleen maar met wallbangers en buttplugs thuis.
Mail gestuurd naar de FA's.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik note niet
Haal gwn je post weg en doe alsof ik van niks weet
Ik jou welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat wordt geregeld
Maar ik vertrouw jou niet met mijn geld
Wat leuk dat je blauwe kleur nog niet je persoonlijkheid gekleurd heeft. Duurt waarschijnlijk nog even.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik note niet
Haal gwn je post weg en doe alsof ik van niks weet
Gelukkig. En ja, same dude. Ik ben in het afgelopen jaar 12 jaar ouder geworden ripquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Goed. Met de meester ook wel. De jaren beginnen er wel in te hakken hoor.
ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Dat is ook bijna gebeeeeeurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Wat leuk dat je blauwe kleur nog niet je persoonlijkheid gekleurd heeft. Duurt waarschijnlijk nog even.
Ja deze truc werkt niet op mij, vriend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als ik jou nog een keer negatief zie praten krijg je een paar pompen op je neus.
Wat zeg je daarvan lelijk jong.
Heeft fok je therapie betaald ja?quote:
Jij zet toch liever tr's?quote:
Tot ik voor je deur staquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ja deze truc werkt niet op mij, vriend.
Nee zorgverzekeringquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft fok je therapie betaald ja?
Gevoelsmatig bijna met pensioen, maar in werkelijkheid nog 44 jaar moeten slijten. Dit red ik nooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig. En ja, same dude. Ik ben in het afgelopen jaar 12 jaar ouder geworden rip
Stel je aan zeg. Je bent toch geen depressief kalend varken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Gevoelsmatig bijna met pensioen, maar in werkelijkheid nog 44 jaar moeten slijten. Dit red ik nooit.
Ja moet ik alleen vragen aan m’n begeleider of ie af wilt stappen.quote:
ben jij zo'n virus waanzin figuur?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Rozevla het volgende:
Waarom mag je bij Corona alleen maar naar de mond praten van de Corona hysterie en waanzin typetjes en als je zegt dat je het ergens niet mee eens bent alles word verwijderd????
Ik durf een zekere user niet te taggen, dat schijnt gevolgen te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyf opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:Solotovski doet dan niet open.
Heb je het nou weer over Haags ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. Je bent toch geen depressief kalend varken?
Zullen we over 5 jaar een advies- en coachingsbureau starten en geld harken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Gevoelsmatig bijna met pensioen, maar in werkelijkheid nog 44 jaar moeten slijten. Dit red ik nooit.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik durf een zekere user niet te taggen, dat schijnt gevolgen te hebben.Net terug van een week door die lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ben jij zo’n bubbel figuur ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben jij zo'n virus waanzin figuur?
Werken maakte jou toch altijd zo gelukkig?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens her en der vernomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:Solotovski doet dan niet open.
Gelukkig heb ik nog een volle bos haar, een kalende toestand zou mij tot suïcide brengen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. Je bent toch geen depressief kalend varken?
Wel als je 8 jaar en jonger bent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens her en der vernomen.
Ik ben goed genoeg opgeleid om je begeleider te vervangen. Ik ben echter wel wat hardhandiger dan je gewend bent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja moet ik alleen vragen aan m’n begeleider of ie af wilt stappen.
Nou ik waardeer grovere handen meer als zachte handen tijdens het aftrekken dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik ben goed genoeg opgeleid om je begeleider te vervangen. Ik ben echter wel wat hardhandiger dan je gewend bent.
Een soort Kevin de Bruyne maar dan zonder talentquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, wie zie je?
Heb je een klittenband broek ? Hij kan niet met knopen overweg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik doe mezelf graag voor als kind dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
Presentaties geven op studiedagen en dan wegrijden in de Tesla.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we over 5 jaar een advies- en coachingsbureau starten en geld harken?
Een post is gratisquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor 5 euro mag je iets cools tikken bovenaan de site
5 EURO????quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor 5 euro mag je iets cools tikken bovenaan de site
Dat valt nog mee, vroeger was Noël standaard een half jaar op kamp.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Net terug van een week door die lul
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, vroeger was Noël standaard een half jaar op kamp.
Als je gelukkig van iets wordt mag het niet vermoeiend zijn of stressvol. Fijn dat je mij daarvan op de hoogte brengt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Werken maakte jou toch altijd zo gelukkig?
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, vroeger was Noël standaard een half jaar op kamp.
Ohquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je nooit gemogen eigenlijk
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
spelen jullie ook ghost of tsushima
27 knopen oostwaartsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb je een klittenband broek ? Hij kan niet met knopen overweg.
Ik raak een beetje in de warquote:
Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jezus Christus, zit echt iedereen te wachten op elkaar ofzo
maar halloooo
wtfquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.
En haha wat doe jij hier na 3 jaar pauze?? En was jij niet anoniem gegaan? Of kan je dat tegenwoordig ook met een donatie herstellen?
Hij is gewoon opnieuw begonnen met dezelfde naam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.
En haha wat doe jij hier na 3 jaar pauze?? En was jij niet anoniem gegaan? Of kan je dat tegenwoordig ook met een donatie herstellen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij is gewoon opnieuw begonnen met dezelfde naam.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Solotovski het volgende:
Lang geleden dat de sc binnen 2 uur vol was
Ik heb dat effect op mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Solotovski het volgende:
Lang geleden dat de sc binnen 2 uur vol was
Al die reclamequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry ik word gek van dat gescroll op mobiel hele tijd
Wie ben jijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]geniaal, dat had ik moeten bedenken.
Gaaaaayquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hele leuke vent. Het schijnt dat de nieuwe editie nogal "@:TARDIS." is.
Dit heb je gewoon zelf gedaanquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]geniaal, dat had ik moeten bedenken.
Ja maar speel jij coopquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
spelen jullie ook ghost of tsushima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |