Presentaties geven op studiedagen en dan wegrijden in de Tesla.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we over 5 jaar een advies- en coachingsbureau starten en geld harken?
Een post is gratisquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor 5 euro mag je iets cools tikken bovenaan de site
5 EURO????quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor 5 euro mag je iets cools tikken bovenaan de site
Dat valt nog mee, vroeger was Noël standaard een half jaar op kamp.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Net terug van een week door die lul
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, vroeger was Noël standaard een half jaar op kamp.
Als je gelukkig van iets wordt mag het niet vermoeiend zijn of stressvol. Fijn dat je mij daarvan op de hoogte brengt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Werken maakte jou toch altijd zo gelukkig?
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:42 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, vroeger was Noël standaard een half jaar op kamp.
Ohquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je nooit gemogen eigenlijk
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
spelen jullie ook ghost of tsushima
27 knopen oostwaartsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb je een klittenband broek ? Hij kan niet met knopen overweg.
Ik raak een beetje in de warquote:
Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jezus Christus, zit echt iedereen te wachten op elkaar ofzo
maar halloooo
wtfquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.
En haha wat doe jij hier na 3 jaar pauze?? En was jij niet anoniem gegaan? Of kan je dat tegenwoordig ook met een donatie herstellen?
Hij is gewoon opnieuw begonnen met dezelfde naam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.
En haha wat doe jij hier na 3 jaar pauze?? En was jij niet anoniem gegaan? Of kan je dat tegenwoordig ook met een donatie herstellen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij is gewoon opnieuw begonnen met dezelfde naam.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Solotovski het volgende:
Lang geleden dat de sc binnen 2 uur vol was
Ik heb dat effect op mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Solotovski het volgende:
Lang geleden dat de sc binnen 2 uur vol was
Al die reclamequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry ik word gek van dat gescroll op mobiel hele tijd
Wie ben jijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]geniaal, dat had ik moeten bedenken.
Gaaaaayquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hele leuke vent. Het schijnt dat de nieuwe editie nogal "@:TARDIS." is.
Dit heb je gewoon zelf gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |