Niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja die ja, leuke dame hoor
Jij nog aanraders qua serie dan?
Als ik jou nog een keer negatief zie praten krijg je een paar pompen op je neus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
elke keer als ik @:hplc zie posten moet ik denken aan het meest trieste wat FOK! te bieden heeft.
Ik note nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:29 schreef InstortendeSter het volgende:
Zou echt nice zijn, mijn eerste notes van @:fugue
Goed. Met de meester ook wel. De jaren beginnen er wel in te hakken hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd bby
Hoe is het met de kinders
Ja dat wordt geregeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hebben we dan lijstjes van wat we moeten kopen?
Als ik geld krijg zonder lijstjes kom namelijk alleen maar met wallbangers en buttplugs thuis.
Mail gestuurd naar de FA's.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik note niet
Haal gwn je post weg en doe alsof ik van niks weet
Ik jou welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat wordt geregeld
Maar ik vertrouw jou niet met mijn geld
Wat leuk dat je blauwe kleur nog niet je persoonlijkheid gekleurd heeft. Duurt waarschijnlijk nog even.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik note niet
Haal gwn je post weg en doe alsof ik van niks weet
Gelukkig. En ja, same dude. Ik ben in het afgelopen jaar 12 jaar ouder geworden ripquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Goed. Met de meester ook wel. De jaren beginnen er wel in te hakken hoor.
ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
elke keer als ik @:hplc zie posten moet ik denken aan het meest trieste wat FOK! te bieden heeft.
Dat is ook bijna gebeeeeeurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Wat leuk dat je blauwe kleur nog niet je persoonlijkheid gekleurd heeft. Duurt waarschijnlijk nog even.
Ja deze truc werkt niet op mij, vriend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als ik jou nog een keer negatief zie praten krijg je een paar pompen op je neus.
Wat zeg je daarvan lelijk jong.
Heeft fok je therapie betaald ja?quote:
Jij zet toch liever tr's?quote:
Tot ik voor je deur staquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ja deze truc werkt niet op mij, vriend.
Nee zorgverzekeringquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft fok je therapie betaald ja?
Gevoelsmatig bijna met pensioen, maar in werkelijkheid nog 44 jaar moeten slijten. Dit red ik nooit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig. En ja, same dude. Ik ben in het afgelopen jaar 12 jaar ouder geworden rip
Stel je aan zeg. Je bent toch geen depressief kalend varken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Gevoelsmatig bijna met pensioen, maar in werkelijkheid nog 44 jaar moeten slijten. Dit red ik nooit.
Ja moet ik alleen vragen aan m’n begeleider of ie af wilt stappen.quote:
ben jij zo'n virus waanzin figuur?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Rozevla het volgende:
Waarom mag je bij Corona alleen maar naar de mond praten van de Corona hysterie en waanzin typetjes en als je zegt dat je het ergens niet mee eens bent alles word verwijderd????
Ik durf een zekere user niet te taggen, dat schijnt gevolgen te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyf opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:Solotovski doet dan niet open.
Heb je het nou weer over Haags ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. Je bent toch geen depressief kalend varken?
Zullen we over 5 jaar een advies- en coachingsbureau starten en geld harken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Gevoelsmatig bijna met pensioen, maar in werkelijkheid nog 44 jaar moeten slijten. Dit red ik nooit.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik durf een zekere user niet te taggen, dat schijnt gevolgen te hebben.Net terug van een week door die lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ben jij zo’n bubbel figuur ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben jij zo'n virus waanzin figuur?
Werken maakte jou toch altijd zo gelukkig?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens her en der vernomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:Solotovski doet dan niet open.
Gelukkig heb ik nog een volle bos haar, een kalende toestand zou mij tot suïcide brengen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. Je bent toch geen depressief kalend varken?
Wel als je 8 jaar en jonger bent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel eens her en der vernomen.
Ik ben goed genoeg opgeleid om je begeleider te vervangen. Ik ben echter wel wat hardhandiger dan je gewend bent.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja moet ik alleen vragen aan m’n begeleider of ie af wilt stappen.
Nou ik waardeer grovere handen meer als zachte handen tijdens het aftrekken dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik ben goed genoeg opgeleid om je begeleider te vervangen. Ik ben echter wel wat hardhandiger dan je gewend bent.
Een soort Kevin de Bruyne maar dan zonder talentquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:40 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, wie zie je?
Heb je een klittenband broek ? Hij kan niet met knopen overweg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik doe mezelf graag voor als kind dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |