van lactacyd ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog om de 2 posts een gesponsorde video
Voelt als een warm bad ditquote:
OKé. Ik heb teruggelezen. @HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre ik hier over mag praten, @:catkiller kom eens hier
is er iets?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OKé. Ik heb teruggelezen. @:HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.
Hoop dat dwc terugkomtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he zometeen komt die snor nog even radio maken
Is dit een braddie quotequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OKé. Ik heb teruggelezen. @:HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.
Alsof er niks veranderd is. Behalve dan dat alles lelijker is geworden.quote:
Dus je hebt haar geschaakt? Prima primaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
@:amarantha kijk dit !!!!
Zullen we @:HPLC uitnodigen voor een etentje bij ons thuis ?
Hij post nu onder fuguequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef HPLC het volgende:
over dwc gesproken, had nog wel tegen wch een kindergrafopmerking gemaakt en die gaat meteen op anoniem
Warme worsten zijn mijn specialiteitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
Hou je van knakworsten uit blik @:hplc ?
haha echt hčquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er zijn dus mensen die betalen om "hoi allemaal" bovenaan mijn scherm te mogen hebben staan
Ja wij ploppen iedere dag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je hebt haar geschaakt? Prima prima
ik was hier laatst nog toen hebben wel lekker geklessebest maar ik heb geen indruk gemaakt zo te zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
@:HPLC hoe heb je hzaw en cholo ineens terug gekregen
Crackies onder elkaar, het is jullie gegundquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja wij ploppen iedere dag.
Helemaal verliefd.
Hahahha roze kindergrafjes ahahaquote:
Misschien post ik wel met 4 accounts tegelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
@:HPLC hoe heb je hzaw en cholo ineens terug gekregen
Nee jij bent die kale aardappel, domme sletquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hahahha roze kindergrafjes ahaha
Sorry jongens ik ben even weg er is een pak melk gevallen in gangpad 3
Ben je weer jaloers joh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Crackies onder elkaar, het is jullie gegund
Ze waren niet zo best dit jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, Robert natuurlijk weer keihard beuken de bergen op
Iedereen hier wil chloroquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
Ooit komt er wel een man die jou wilt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien post ik wel met 4 accounts tegelijk
Het idee van chloroform is dat hij niet eens hoeft te willen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben je weer jaloers joh.
Niet gekeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]![]()
Team was prima, maar gelukkig dat er nog anderen in vorm waren. Hoewel ik eigenlijk het meest heb genoten van die dagoverwinningen van Sunweb
Omg is dat haagsquote:
Heb me al opgegeven wil jij gaan winkelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Wie wil er met mij meedoen aan de kerstpakkettenactie
Ik geef die van mij aan @DeBraadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
krijg ik dan cadeautjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Chloroform!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Heb je een rotjaar gehad?quote:
Wie ben jijquote:
Wat moet jij hier?quote:
Hork is weggepest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd of jij nou mozy of hork bent
Nee zoek ook iemand die wil gaan winkelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb me al opgegeven wil jij gaan winkelen
Jajajajajaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe eens open als ik voor je deur sta!
Haags natuurlijk wat een sneuneusquote:
Simmons zeker, maar Hermie is er niet, MAHLquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:29 schreef Tlaloc het volgende:
Skye, dat is lang geleden.... Der_Mann, ben jij dat?
Al vond ik die andere Britse toch wel leuker
Deze mensen zijn echt het meest vervelend van allemaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier? Of heeft hij ook snel weer geunliked.
Zeker omdat Ajax verloren heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags natuurlijk wat een sneuneus
Wat moet er gebeuren ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:26 schreef Chloroform het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is het antwoord op mijn vraag afhankelijk van het antwoord op jouw vraag?
Jezus Christus, zit echt iedereen te wachten op elkaar ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wat is er nou, je kan gewoon de dm beantwoorden oke
Heeeeeeeeeeeeeey leuke profquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Unlikers? denk dat de meeste mensen gewoon ruzie hebben met dat scriptjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Deze mensen zijn echt het meest vervelend van allemaal.
Ja die ja, leuke dame hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Simmons zeker, maar Hermie is er niet, MAHL
Vooral mobiel bijna niet te doen johquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Unlikers? denk dat de meeste mensen gewoon ruzie hebben met dat scriptje
Ik geef geld, iemand anders koopt cadeautjes en maakt een leuk pakket en stuurt dat naar iemand op met de kusjes van onsquote:
@Amarantha Man Man man. Altijd al gewetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Solotovski het volgende:
Ga lekker ergens anders modden, opbokken met dat modden hier homo
Hij heeft wel iedereen weer samen gebracht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
elke keer als ik @:hplc zie posten moet ik denken aan het meest trieste wat FOK! te bieden heeft.
Altijd bbyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef InstortendeSter het volgende:
Hoe is het @:choloform? Nog altijd 24/7 geil?
nee ik negeer t gewoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hebben we dan lijstjes van wat we moeten kopen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef geld, iemand anders koopt cadeautjes en maakt een leuk pakket en stuurt dat naar iemand op met de kusjes van ons
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:30 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax verloren heeft.
Aangenaam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
elke keer als ik @:hplc zie posten moet ik denken aan het meest trieste wat FOK! te bieden heeft.
@HPLC namelijk HAHAHAHAHHAH. Nee grapje hoor Hönsk. Dat is namelijk WCH al.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:32 schreef InstortendeSter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |