Sinterklaas?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vandaag lekker ritje gemaakt op mijn paard witje
Waar is die vrouwenverjager dan?quote:
Zuurstoftekort bij de geboorte?quote:
Zosk is apex aan het spelen zie ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar is die vrouwenverjager dan?
Zo'n klonende aandachtshoer. Alles wat ze doet is wat haar aandachtstechnisch het beste uitkomt.quote:
in mijn DM aan het lachen omdat united verloorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar is die vrouwenverjager dan?
Prima match voor @DeBraadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo'n klonende aandachtshoer. Alles wat ze doet is wat haar aandachtstechnisch het beste uitkomt.
Hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu loopt t vast als n tierelier
Had zijn vader zich maar ingetrokkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller zat al heel ludiek posts van me te liken en daarna weer in te trekken
Wist je al dat hij zelf vader is? We noemen zijn kind Teun Jr.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had zijn vader zich maar ingetrokken
ik ga je liken vriendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller zat al heel ludiek posts van me te liken en daarna weer in te trekken
Haha watquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist je al dat hij zelf vader is? We noemen zijn kind Teun Jr.
Wat die maguire ook deed hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in mijn DM aan het lachen omdat united verloor
Ik mis alleen nog om de 2 posts een gesponsorde videoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit is echt kek helemaal facebook dit zo
van lactacyd ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog om de 2 posts een gesponsorde video
Voelt als een warm bad ditquote:
OKé. Ik heb teruggelezen. @HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre ik hier over mag praten, @:catkiller kom eens hier
is er iets?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OKé. Ik heb teruggelezen. @:HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.
Hoop dat dwc terugkomtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he zometeen komt die snor nog even radio maken
Is dit een braddie quotequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OKé. Ik heb teruggelezen. @:HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.
Alsof er niks veranderd is. Behalve dan dat alles lelijker is geworden.quote:
Dus je hebt haar geschaakt? Prima primaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
@:amarantha kijk dit !!!!
Zullen we @:HPLC uitnodigen voor een etentje bij ons thuis ?
Hij post nu onder fuguequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef HPLC het volgende:
over dwc gesproken, had nog wel tegen wch een kindergrafopmerking gemaakt en die gaat meteen op anoniem
Warme worsten zijn mijn specialiteitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
Hou je van knakworsten uit blik @:hplc ?
haha echt hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
er zijn dus mensen die betalen om "hoi allemaal" bovenaan mijn scherm te mogen hebben staan
Ja wij ploppen iedere dag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je hebt haar geschaakt? Prima prima
ik was hier laatst nog toen hebben wel lekker geklessebest maar ik heb geen indruk gemaakt zo te zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
@:HPLC hoe heb je hzaw en cholo ineens terug gekregen
Crackies onder elkaar, het is jullie gegundquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja wij ploppen iedere dag.
Helemaal verliefd.
Hahahha roze kindergrafjes ahahaquote:
Misschien post ik wel met 4 accounts tegelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
@:HPLC hoe heb je hzaw en cholo ineens terug gekregen
Nee jij bent die kale aardappel, domme sletquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hahahha roze kindergrafjes ahaha
Sorry jongens ik ben even weg er is een pak melk gevallen in gangpad 3
Ben je weer jaloers joh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Crackies onder elkaar, het is jullie gegund
Ze waren niet zo best dit jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, Robert natuurlijk weer keihard beuken de bergen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |