van lactacyd ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog om de 2 posts een gesponsorde video
Voelt als een warm bad ditquote:
OKé. Ik heb teruggelezen. @HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet in hoeverre ik hier over mag praten, @:catkiller kom eens hier
is er iets?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OKé. Ik heb teruggelezen. @:HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.
Hoop dat dwc terugkomtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja echt he zometeen komt die snor nog even radio maken
Is dit een braddie quotequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OKé. Ik heb teruggelezen. @:HPLC Erg jammer dat je dingen van mijn Discord (wat privé is) afhaalt en hier dumpt, had ik niet achter je gezocht. Verder? Ik kom hier N O O I T M E E R. Ga mij oprecht vanaf nu van jullie distancieren, want het kan zo niet langer. De groeten, joe.
Alsof er niks veranderd is. Behalve dan dat alles lelijker is geworden.quote:
Dus je hebt haar geschaakt? Prima primaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef Rozevla het volgende:
@:amarantha kijk dit !!!!
Zullen we @:HPLC uitnodigen voor een etentje bij ons thuis ?
Hij post nu onder fuguequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:19 schreef HPLC het volgende:
over dwc gesproken, had nog wel tegen wch een kindergrafopmerking gemaakt en die gaat meteen op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |