quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hermann is er niet meer. DP ook niet trouwens.
Ja, hij werkt tegenwoordig als doelpaal in de ArenAquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leeft m'n goede vriend @TARDIS. nog wel?
Jawelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frass is love, Frass is life vond ik wel een goeie TT
Leeft m'n goede vriend @:TARDIS. nog wel?
Ja gaat heel erg goed eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is t met je eigenlijk? Op je kapotte plint na
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik eis trouwens wel elke dag een positieve note omdat ik van jou terug moest keren
Ook goed! Eigen plekje net als jij, vandaag nieuwe keuken gekregen. En verder loopt t allemaal wel. Wel mokersaai met deze coronashitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat heel erg goed eigenlijk![]()
en daar?
[..]
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.
dan ga ik weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat heel erg goed eigenlijk![]()
en daar?
[..]
Wow ik heb nooit gezegd dat je moet.
Sinds wanneer je plekje? Lekker hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook goed! Eigen plekje net als jij, vandaag nieuwe keuken gekregen. En verder loopt t allemaal wel. Wel mokersaai met deze coronashit
Begin dit jaar, huurhuisje. Twijfelde om langer te wachten voor koop maar gelukkig niet gedaan gezien de crisis en er toch niks wordt gebouwd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds wanneer je plekje? Lekker hoor.
Okquote:
Appartementje of echt een huis?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begin dit jaar, huurhuisje. Twijfelde om langer te wachten voor koop maar gelukkig niet gedaan gezien de crisis en er toch niks wordt gebouwd.
Geen ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
wanneer komt de tweede helft van lucifer
Oh heb ik ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benedenwoningje, meer heb ik eigenlijk ook niet nodig nu
ook geen mod, want je doet hier niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ben toch gvd geen zoekmachine.
*Leon Cornelis natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou nou nou, Hans Pieter Cornelis Leon
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, Henk
De beste mods blinken uit in afwezigheidquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind ama de beste mod van klb en onz
Heeeyyyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind ama de beste mod van klb en onz
Heb cachet nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:54 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is iedereen hier weer
WAT LEUK
Jij vergaat ook nooit hequote:
chai heeft iedereen even op de discord uitgenodigdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:54 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is iedereen hier weer
WAT LEUK
Wie de fuck ben jijquote:
Waddup Larsquote:
Nee hoor, hep HPLC gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chai heeft iedereen even op de discord uitgenodigd
Eigenlijk wist ik het alquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja alles goed hier, tijd voor een nieuwe start. Hoe gaat het met jou?
Denk niet dat ze weten wie je bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:59 schreef Fugue het volgende:
Hoop niet dat ik nu de chevy behandeling krijg
Onbegrijpelijk he, modquote:
Xcaxhel zou nog kunnen qua gedragquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen xcachet en Stimorol
Nadat jij mod was geworden, is er weinig wat me nog verbaast.quote:
nee is die ene die om de week nieuw account hadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen xcachet en Stimorol
Retry?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee is die ene die om de week nieuw account had
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nadat jij mod was geworden, is er weinig wat me nog verbaast.
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vandaag lekker ritje gemaakt op mijn paard witje
Waar is die vrouwenverjager dan?quote:
Zuurstoftekort bij de geboorte?quote:
Zosk is apex aan het spelen zie ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar is die vrouwenverjager dan?
Zo'n klonende aandachtshoer. Alles wat ze doet is wat haar aandachtstechnisch het beste uitkomt.quote:
in mijn DM aan het lachen omdat united verloorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar is die vrouwenverjager dan?
Prima match voor @DeBraadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo'n klonende aandachtshoer. Alles wat ze doet is wat haar aandachtstechnisch het beste uitkomt.
Hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu loopt t vast als n tierelier
Had zijn vader zich maar ingetrokkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller zat al heel ludiek posts van me te liken en daarna weer in te trekken
Wist je al dat hij zelf vader is? We noemen zijn kind Teun Jr.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had zijn vader zich maar ingetrokken
ik ga je liken vriendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Catkiller zat al heel ludiek posts van me te liken en daarna weer in te trekken
Haha watquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist je al dat hij zelf vader is? We noemen zijn kind Teun Jr.
Wat die maguire ook deed hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in mijn DM aan het lachen omdat united verloor
Ik mis alleen nog om de 2 posts een gesponsorde videoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dit is echt kek helemaal facebook dit zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |