Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jezus Christus, zit echt iedereen te wachten op elkaar ofzo
maar halloooo
wtfquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.
En haha wat doe jij hier na 3 jaar pauze?? En was jij niet anoniem gegaan? Of kan je dat tegenwoordig ook met een donatie herstellen?
Hij is gewoon opnieuw begonnen met dezelfde naam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is de schuld van hzaw, heb nooit de intentie gehad om hier te zijn maar het is echt een sluwe rakker wat dat betreft.
En haha wat doe jij hier na 3 jaar pauze?? En was jij niet anoniem gegaan? Of kan je dat tegenwoordig ook met een donatie herstellen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij is gewoon opnieuw begonnen met dezelfde naam.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Solotovski het volgende:
Lang geleden dat de sc binnen 2 uur vol was
Ik heb dat effect op mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Solotovski het volgende:
Lang geleden dat de sc binnen 2 uur vol was
Al die reclamequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry ik word gek van dat gescroll op mobiel hele tijd
Wie ben jijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]geniaal, dat had ik moeten bedenken.
Gaaaaayquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hele leuke vent. Het schijnt dat de nieuwe editie nogal "@:TARDIS." is.
Dit heb je gewoon zelf gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |