'Het Kuip-effect'quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
Gemeentes met +10 of meer besmettingen
401 Rotterdam
351 Amsterdam
[ afbeelding ]
WIJ STAAN BOVENAAN WIJ STAAN BOVENAAN
Dit gebeurt mij zo vaak met klanten. Consultancyleef.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:24 schreef Erasmus het volgende:
Wat is het toch met collega's die shit plannen op mijn vrije parttime dag, terwijl het duidelijk in mijn agenda en in mijn e-mail handtekening staat dat ik op die dag out of office ben?
Hoeren.
Dit moest ik even van mij af typen, dank je wel.
Ik voel jequote:Op maandag 5 oktober 2020 16:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit gebeurt mij zo vaak met klanten. Consultancyleef.
Broodje bal met mayo.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:46 schreef Charrell het volgende:
Joehoe, ben Surinaamse kip stoof aan het maken.
Wat eten jullie?
In principe is dit Drizzt_ zijn ding.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:46 schreef Charrell het volgende:
Joehoe, ben Surinaamse kip stoof aan het maken.
Wat eten jullie?
Klopt, Drizzt en Surinaamse kip stoof zijn onafscheidelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In principe is dit Drizzt_ zijn ding.
Whahaquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Drizzt en Surinaamse kip stoof zijn onafscheidelijk.
Glutenvrij dan toch.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Drizzt en Surinaamse kip stoof zijn onafscheidelijk.
parttimequote:Op maandag 5 oktober 2020 16:24 schreef Erasmus het volgende:
Wat is het toch met collega's die shit plannen op mijn vrije parttime dag, terwijl het duidelijk in mijn agenda en in mijn e-mail handtekening staat dat ik op die dag out of office ben?
Hoeren.
40/45 euro.quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
Hoeveel subsidie krijgen jullie eigenlijk voor @:charrell , @:ggmm ?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 16:24 schreef Erasmus het volgende:
Hoeren.
Lolquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
parttime![]()
check deze gast @:justin_case
4 dagen werkenquote:Op maandag 5 oktober 2020 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
parttime![]()
check deze gast @:justin_case
Betekent 5 dagen in de week werken automatisch dat je geen leven hebt buiten werk?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
4 dagen werken
5 dagen werkengeen leven hebben buiten werk
?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je
Blij dat je weer terug bent.
Nee, niet automatisch.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betekent 5 dagen in de week werken automatisch dat je geen leven hebt buiten werk?
Ik vraag dit voor een vriend.
User @maxi-mus heeft je vraag uitstekend beantwoord.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betekent 5 dagen in de week werken automatisch dat je geen leven hebt buiten werk?
Ik vraag dit voor een vriend.
Leuks nieuws zeg. (de TT mag ook wel eens aangepast worden)quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
Even het laatste Willem II nieuws in het Willem II-topic gepost
Erg leuks jaquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuks nieuws zeg. (de TT mag ook wel eens aangepast worden)
Dat is ook al een behoorlijk oud topic, het is nog geopend door tong.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg leuks ja
Ja ik hou niet zo van TT's aanpassen omdat het oud is, maar ik sta open voor suggesties.
Gelijk even het Davy Klaassen topic gekickt, had toch niks te doen. (erg leuke poll gemaakt ook)
Dat lijkt mij meer wat voor @Lenny_Leonard . Maar als de TT zo blijft respecteer ik dat ook.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg leuks ja
Ja ik hou niet zo van TT's aanpassen omdat het oud is, maar ik sta open voor suggesties.
Gelijk even het Davy Klaassen topic gekickt, had toch niks te doen. (erg leuke poll gemaakt ook)
Hij zal toch geen successupporter zijn?quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
Raar dat user @:lenny_leonard dat W2 topic niet levende houdt
Dit valt mij erg van hem tegen
Hopelijk wordt tennis ook weer helemaal stopgezet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier is trouwens onze kantoorwerkdag alweer geschrapt vanwege dat boomergriepje.
Ik ben woedend.
Vuile klootzakquote:Op maandag 5 oktober 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt tennis ook weer helemaal stopgezet.
Dat zal nog wel even duren, ik denk dat ze eerst met de sporten beginnen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt tennis ook weer helemaal stopgezet.
Lekker pik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 17:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit aan de Haribo snoepfruit.
Pietamientjes !!
quote:
Oh, die memo heb ik gemist.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hier gooien we alles al 7 maanden op slot.
Ga je dan minder hier posten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:ggmm wanneer mag ik weer posten in Cojona?
Ik word bloedlink.
Volgens mij heb je niet helemaal goed opgelet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]![]()
In China bouwen ze in drie dagen een ziekenhuis waardoor het normale leven door kan gaan.
Hier gooien we alles al 7 maanden op slot.
Wat een subtiele manier om te zeggen dat hij zo dom is als de kont van een varken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal goed opgelet.
Ik vraag me af wie een betrouwbaarder bron is, @Neef_Wuppie of Lange Frans.quote:
Stukje woordvoersterquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Niet met Godin, niet met Godin. @:scrummie
Bedankt voor je waardering. Stel ik op prijs.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jammer
Dan laat ik hem nog even staan!
En komen ze aan jou dan komen ze aan mij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ze aan het profvoetbal komen hebben ze een GROOT probleem.
Ga je dat dan aan hunnie duidelijk maken middels woedende twitterberichten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dat niet hoef te doen maar dat genoeg supporters de boel gaan afbreken als onze regering het doodvonnis tekent van een aantal clubs.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je dat dan aan hunnie duidelijk maken middels woedende twitterberichten?
Feyenoord kampioen bij deze stand.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het wederom niet begrijpt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen bij deze stand.
Scrummie als je me nodig hebt dan ben ik er voor jou.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dat niet hoef te doen maar dat genoeg supporters de boel gaan afbreken als onze regering het doodvonnis tekent van een aantal clubs.
wederom weerquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het wederom weer niet begrijpt.
Niet ontvangen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Oh, het hep op Hyves gestaan.
Was toch een saaie dag vandaag. Niet de moeite waard.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Bellemoeke bij de vooravond. Geen mention gekregen. @:zipportal
Oooh wat een strontpotquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was toch een saaie dag vandaag. Niet de moeite waard.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij die verbaasde Belleman.gif nog?
DRUGSGODquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
Het China virus heeft het verloren.
[ twitter ]
Bijn 40k likes in 5 minuten en terecht.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Goatquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Het zou me niks verbazen als hij die medicijncocktails ook nog zelf uitgevonden heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijn 40k likes in 5 minuten en terecht.
Maar na een werkend vaccin dus ook al werkende medicijnen onder zijn bewind?
Gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gefeliciteerdquote:
quote:
Bedanktquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Helemaal niet gezien joh
Gefeliciteerd
@Calandquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat bridget Maasland? @:justin_case
Bohhhhhhquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn vorige post gepost op 18:24:48.
Tussen 18 en 24 zit een verschil van 6.
18+24+6 is 48.
Kijk deze dan, @:onlogisch![]()
![]()
![]()
Wereldpost.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe XzazGod is uit. @:wereldgozer
[ afbeelding ]
Ik vind die @xzaz maar een bijzondere user.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)meer-aankon-a4014818
@:wereldgozer
@:scrummie
@:jancees
Check dit
Apart.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Excelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)meer-aankon-a4014818
@:scrummie
@:jancees
Check dit
Legitieme vraag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vreet je daarom zoveel troep?
@:zipportal
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)hien-wel-immuun.html
GOAT @:caland
Buiten een handje snoep eet ik juist gezond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vreet je daarom zoveel troep?
@:zipportal
McAfeeGODENquote:Softwareontwikkelaar John McAfee opgepakt in Spanje
De Brits-Amerikaanse softwareontwikkelaar John McAfee is dinsdag in Spanje opgepakt op verdenking van belastingontduiking. Dat melden het Amerikaanse ministerie van Justitie en een bron binnen de Spaanse politie aan persbureau Reuters. De 75-jarige programmeur is bekend als de oprichter van softwarebedrijf McAfee.
McAfee wordt ervan beschuldigd vijf jaar lang geen belastingaangifte te hebben gedaan, terwijl hij in de betreffende periode wel miljoenen dollars verdiende. Daarover zou hij geen belasting hebben betaald. Ook zou hij bezittingen hebben achtergehouden voor de fiscus, waaronder een jacht, auto en woningen. McAfee zit in Spanje vast in afwachting van zijn uitlevering aan de Verenigde Staten.
John McAfee richtte in 1987 McAfee Associates op, dat uitblonk in de ontwikkeling van antivirussoftware. Voordien werkte hij voor NASA en ontwikkelde hij het eerste commercile spraakherkenningssysteem. In 2008 week hij uit naar Belize, waar hij vooral bekendheid vergaarde met een extravagante levensstijl.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft ie zn leuter al opgegeten?
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij!! @:onlogisch @:lange_lans
Graag mij ook mentionenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Net mokertjehard zitten schijten
@:Drizzt
@:Muskusboktor57
@:Kapiteintje (rip)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:29 schreef De_Kraam het volgende:
De inmiddels overleden Zwolse gynaecoloog Jan Wildschut van het toenmalige Sophia ziekenhuis Zwolle (dat nu Isala heet) heeft tussen in 1981 en 1993 voor zeker zeventien kinderen zijn eigen sperma gebruikt voor inseminaties zonder dat de wensouders dat wisten.
Koekoek.
Weeknummersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Ik stoor mij aan mensen die weeknummers gebruiken.
Ik heb daar helemaal niks aan.
Einde bericht.
irritant jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Einde bericht.
Die mensen zijn niet goed bij hun porem, nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Einde bericht.
Die zou je eigenlijk gewoon moeten executeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Einde bericht.
Een zeer goed bericht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je de allerbeste zorg krijgt die er maar is
Als zelfs Trump zich geen zorgen meer maakt om dat bejaardengriepje.quote:
Bedoel meer het vertalen van RTL. Vind het erg flauw om het 'onder bepaalde populaties' weg te laten, want als je dat erbij zet zegt Trump niets verkeerds. Nu zetten ze 'm weg als de Caland van de VS, en dat levert lekker veel kliks op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelfs Trump zich geen zorgen meer maakt om dat bejaardengriepje.
En in welke week moet dat dan gebeuren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zou je eigenlijk gewoon moeten executeren.
Je vieze dikke hoerenmoeder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedoel meer het vertalen van RTL. Vind het erg flauw om het 'onder bepaalde populaties' weg te laten, want als je dat erbij zet zegt Trump niets verkeerds. Nu zetten ze 'm weg als de Caland van de VS, en dat levert lekker veel kliks op.
Ergens tussen week 40-45.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En in welke week moet dat dan gebeuren?
Zou hij eindelijk aan het afkicken zijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
Er breken moeilijke tijden voor @:Charrell aan.
[ afbeelding ]
Of hij is ontvoerd door aliens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij eindelijk aan het afkicken zijn?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik volg zijn schoonmoeder en zn vrouw ook nog, komt goed. Mis niks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Account is verwijderd door de pedofiele elite.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ WIST TEVEEL!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Account is verwijderd door de pedofiele elite.
Zo naar de kapper, ook weinig zin. Maar met een beetje pech moeten ze straks weer dicht.quote:
lekker freshen maatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo naar de kapper, ook weinig zin. Maar met een beetje pech moeten ze straks weer dicht.
Had jij al otter geplaatst? Geen mention namelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch
'beroofde drie mannen'quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch
Nee, saaie video vandaag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Had jij al otter geplaatst? Geen mention namelijk.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel een like gezet. Een bedankje is niet nodig. @:fetX
Die gewoon in de mand lagen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doe maar een gifje van die honten die ik stuurde dan
Aangepast, het staat inderdaad debiel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie gewoon 'honden' zeggen?
We zijn hier niet in KLB of ONZ
zeik niet zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
Kunnen jullie gewoon 'honden' zeggen?
We zijn hier niet in KLB of ONZ
Bedankt dat siert jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Aangepast, het staat inderdaad debiel.
alleen voor boomers een uitdagingquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die “op zoek naar een nieuwe uitdaging” schrijven op LinkedIN mogen van mij corona krijgen
Dat is een goede instelling voor een Forum Admin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik ken geen problemen, alleen uitdagingen!
Dat zei Jos B ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik ken geen problemen, alleen uitdagingen!
@KingRoland en ik vinden dit onvoldoende informatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil je hierbij enigszins prematuur laten weten dat ik vandaag een pizza eet.
@:Drizzt_DoUrden
Pizza Pollo met extra kaas, want ik moet van de dokter aansterken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik vinden dit onvoldoende informatie.
Wat voor een pizza?
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil je hierbij enigszins prematuur laten weten dat ik vandaag een pizza eet.
@:Drizzt_DoUrden
Ja, zeg dan gewoon werkeloos.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die “op zoek naar een nieuwe uitdaging” schrijven op LinkedIN mogen van mij corona krijgen
Tent opzetten en poalliften.quote:
Bevalt het halve liters klappen wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een onbegrijpelijk taboe. @:charrell @:elan @:drizzt_dourden en ik snappen hier niks van.
Halve liters kanon, niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bevalt het halve liters klappen wat?
TR gezet. Indirecte doodsverwensing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Op 2 oktober gegeten. Verder ook niet veel gedaan doordat veel door Kerona was afgelast.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:41 schreef fetX het volgende:
Hutspot vandaag @:drizzt
Leids Ontzet dit jaar helaas niet kunnen vieren @:el-stinho
Ja, zonde. Een rondje kamelenrace is altijd wel traditie. En verder ‘een biertje hier en een biertje daar.’quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op 2 oktober gegeten. Verder ook niet veel gedaan doordat veel door Kerona was afgelast.
Kamelenracegenotquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, zonde. Een rondje kamelenrace is altijd wel traditie. En verder ‘een biertje hier en een biertje daar.’
Als ik lees heb ik al dat liedje in m'n kopquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, zonde. Een rondje kamelenrace is altijd wel traditie. En verder ‘een biertje hier en een biertje daar.’
Het is je gegund makker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net weer nieuw bier gehaald. En vanmiddag al een biertje gehad.
Ik pas me duidelijk goed aan.
@:maxi-mus
Ah, daar ben je weer. Ik heb je gemist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik lees heb ik al dat liedje in m'n kop
Hallo amice.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer. Ik heb je gemist.
Laatste meters de leukste metersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Kamelenracequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ronaldo koopt een stoel. Fantastisch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:01 schreef onlogisch het volgende:
CR7 koopt ook gewoon bij de IKEA boys.
https://www.ad.nl/wonen/z(...)uxe-villa~a5022aed8/
Zo, pak hem maar aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ronaldo koopt een stoel. Fantastisch.
Deel dit voortaan lekker in een ander subforum.
Een Antilop kinderstoel, vraagprijs: 9,99 euro.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:01 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:01 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ronaldo koopt een stoel. Fantastisch.
Deel dit voortaan lekker in een ander subforum.
quote:
Gewoon even github maat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Het AD heeft ook de incognito modus ontdekt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Het AD heeft ook de incognito modus ontdekt.
Dat ken ik niet ouwe reus. Leg eens uit als je wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon even github maat.
Problem solved.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon even github maat.
Problem solved.
https://github.com/iamadamdev/bypass-paywalls-chromequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ken ik niet ouwe reus. Leg eens uit als je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |