quote:
Oh, die memo heb ik gemist.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hier gooien we alles al 7 maanden op slot.
Ga je dan minder hier posten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:ggmm wanneer mag ik weer posten in Cojona?
Ik word bloedlink.
Volgens mij heb je niet helemaal goed opgelet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]![]()
In China bouwen ze in drie dagen een ziekenhuis waardoor het normale leven door kan gaan.
Hier gooien we alles al 7 maanden op slot.
Wat een subtiele manier om te zeggen dat hij zo dom is als de kont van een varken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal goed opgelet.
Ik vraag me af wie een betrouwbaarder bron is, @Neef_Wuppie of Lange Frans.quote:
Stukje woordvoersterquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Niet met Godin, niet met Godin. @:scrummie
Bedankt voor je waardering. Stel ik op prijs.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jammer
Dan laat ik hem nog even staan!
En komen ze aan jou dan komen ze aan mij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ze aan het profvoetbal komen hebben ze een GROOT probleem.
Ga je dat dan aan hunnie duidelijk maken middels woedende twitterberichten?quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dat niet hoef te doen maar dat genoeg supporters de boel gaan afbreken als onze regering het doodvonnis tekent van een aantal clubs.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je dat dan aan hunnie duidelijk maken middels woedende twitterberichten?
Feyenoord kampioen bij deze stand.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het wederom niet begrijpt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen bij deze stand.
Scrummie als je me nodig hebt dan ben ik er voor jou.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dat niet hoef te doen maar dat genoeg supporters de boel gaan afbreken als onze regering het doodvonnis tekent van een aantal clubs.
wederom weerquote:Op maandag 5 oktober 2020 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het wederom weer niet begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |