Weeknummersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Ik stoor mij aan mensen die weeknummers gebruiken.
Ik heb daar helemaal niks aan.
Einde bericht.
irritant jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Einde bericht.
Die mensen zijn niet goed bij hun porem, nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Einde bericht.
Die zou je eigenlijk gewoon moeten executeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Einde bericht.
Een zeer goed bericht.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:30 schreef Coco het volgende:
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je de allerbeste zorg krijgt die er maar is
Als zelfs Trump zich geen zorgen meer maakt om dat bejaardengriepje.quote:
Bedoel meer het vertalen van RTL. Vind het erg flauw om het 'onder bepaalde populaties' weg te laten, want als je dat erbij zet zegt Trump niets verkeerds. Nu zetten ze 'm weg als de Caland van de VS, en dat levert lekker veel kliks op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelfs Trump zich geen zorgen meer maakt om dat bejaardengriepje.
En in welke week moet dat dan gebeuren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zou je eigenlijk gewoon moeten executeren.
Je vieze dikke hoerenmoeder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedoel meer het vertalen van RTL. Vind het erg flauw om het 'onder bepaalde populaties' weg te laten, want als je dat erbij zet zegt Trump niets verkeerds. Nu zetten ze 'm weg als de Caland van de VS, en dat levert lekker veel kliks op.
Ergens tussen week 40-45.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En in welke week moet dat dan gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |