Liever niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk tegen mensen met een beperking.
Scrummie is wel vaak boos.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk tegen mensen met een beperking.
Ja, en jij hebt tepels als een drachtig geitje.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Scrummie is wel vaak boos.
Water is nat.
*opent gulp*quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt tepels als een drachtig geitje.
Hoe kan je dat nou weten joh?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ruikt nog altijd beter dan wanneer je je mond opent.
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten joh?
Jij komt echt niet in mijn onderbroekje hoor
Oh je hebt een neusje voor pik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet?![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oh je hebt een neusje voor pik.
Weten we dat ook weer.
Cookies gewist?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
krijg toch weer dat privacy slotje in m'n beeldscherm terwijl ik dat in m'n voorkeuren heb uitgeschakeld
Gras is groenquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Scrummie is wel vaak boos.
Water is nat.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gras is groen
Jψrgensen is geblesseerd.
Jij bent autistisch.
Pleonasmes zijn erg leuk
Ik ben wel klaar met die onzin.quote:
Die denken dat mensen gauw weer gaan kijken zoals vorige keer, als ze die twee uitnodigen voor een programma.quote:
Ik ook niet. Vanavond Fargo. @maxi-musquote:Op maandag 5 oktober 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een stel proleten bij elkaar. Ik ga dit NIET kijken.
Dit ga ik vanavond NIET aanzetten.quote:
En het begint ook nog eens als VI er is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:53 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit ga ik vanavond NIET aanzetten.
Allemaal mongolen zijn het.
Dikke kans dat ik na VI in een Playstation Party ga zitten, dus Jinek kan de tyfus genieten met haar Amerikaanse accent.quote:Op maandag 5 oktober 2020 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En het begint ook nog eens als VI er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |