alleen voor boomers een uitdagingquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die “op zoek naar een nieuwe uitdaging” schrijven op LinkedIN mogen van mij corona krijgen
Dat is een goede instelling voor een Forum Admin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik ken geen problemen, alleen uitdagingen!
Dat zei Jos B ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik ken geen problemen, alleen uitdagingen!
@KingRoland en ik vinden dit onvoldoende informatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil je hierbij enigszins prematuur laten weten dat ik vandaag een pizza eet.
@:Drizzt_DoUrden
Pizza Pollo met extra kaas, want ik moet van de dokter aansterken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:14 schreef Coco het volgende:
[..]
@:KingRoland en ik vinden dit onvoldoende informatie.
Wat voor een pizza?
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik wil je hierbij enigszins prematuur laten weten dat ik vandaag een pizza eet.
@:Drizzt_DoUrden
Ja, zeg dan gewoon werkeloos.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die “op zoek naar een nieuwe uitdaging” schrijven op LinkedIN mogen van mij corona krijgen
Tent opzetten en poalliften.quote:
Bevalt het halve liters klappen wat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een onbegrijpelijk taboe. @:charrell @:elan @:drizzt_dourden en ik snappen hier niks van.
Halve liters kanon, niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bevalt het halve liters klappen wat?
TR gezet. Indirecte doodsverwensing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:54 schreef KingRoland het volgende:
Op 2 oktober gegeten. Verder ook niet veel gedaan doordat veel door Kerona was afgelast.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:41 schreef fetX het volgende:
Hutspot vandaag @:drizzt
Leids Ontzet dit jaar helaas niet kunnen vieren @:el-stinho
Ja, zonde. Een rondje kamelenrace is altijd wel traditie. En verder ‘een biertje hier en een biertje daar.’quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op 2 oktober gegeten. Verder ook niet veel gedaan doordat veel door Kerona was afgelast.
Kamelenracegenotquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, zonde. Een rondje kamelenrace is altijd wel traditie. En verder ‘een biertje hier en een biertje daar.’
Als ik lees heb ik al dat liedje in m'n kopquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, zonde. Een rondje kamelenrace is altijd wel traditie. En verder ‘een biertje hier en een biertje daar.’
Het is je gegund makker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net weer nieuw bier gehaald. En vanmiddag al een biertje gehad.
Ik pas me duidelijk goed aan.
@:maxi-mus
Ah, daar ben je weer. Ik heb je gemist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als ik lees heb ik al dat liedje in m'n kop
Hallo amice.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer. Ik heb je gemist.
Laatste meters de leukste metersquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Kamelenracequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ronaldo koopt een stoel. Fantastisch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:01 schreef onlogisch het volgende:
CR7 koopt ook gewoon bij de IKEA boys.
https://www.ad.nl/wonen/z(...)uxe-villa~a5022aed8/
Zo, pak hem maar aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ronaldo koopt een stoel. Fantastisch.
Deel dit voortaan lekker in een ander subforum.
Een Antilop kinderstoel, vraagprijs: 9,99 euro.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:01 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:01 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ronaldo koopt een stoel. Fantastisch.
Deel dit voortaan lekker in een ander subforum.
quote:
Gewoon even github maat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Het AD heeft ook de incognito modus ontdekt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Het AD heeft ook de incognito modus ontdekt.
Dat ken ik niet ouwe reus. Leg eens uit als je wil.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon even github maat.
Problem solved.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon even github maat.
Problem solved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |