SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
In de grondwet kijken:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of Pelosi en Grassley daar bericht van ontvangen. Hoe kom je aan deze kennis?https://constitution.congress.gov/constitution/amendment-25/quote:Section 3
Whenever the President transmits to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives his written declaration that he is unable to discharge the powers and duties of his office, and until he transmits to them a written declaration to the contrary, such powers and duties shall be discharged by the Vice President as Acting President.
Section 4
Whenever the Vice President and a majority of either the principal officers of the executive departments or of such other body as Congress may by law provide, transmit to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives their written declaration that the President is unable to discharge the powers and duties of his office, the Vice President shall immediately assume the powers and duties of the office as Acting President.zie email 27 oktober![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ah, da's helder. Thanks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In de grondwet kijken:
[..]
https://constitution.congress.gov/constitution/amendment-25/“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Goede reacties wel. Wat een vreselijke mensen zijn het toch. Alle adviezen in de wind slaan, maar wel vooraan staan als het om zorg aankomt. Iets wat ze voor minder bedeelden ook nog eens zo moeilijk mogelijk maken.quote:
Vreselijke vent.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Chistie zal het zelf moeten betalen, die is tegenwoordig Lobbyist.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede reacties wel. Wat een vreselijke mensen zijn het toch. Alle adviezen in de wind slaan, maar wel vooraan staan als het om zorg aankomt. Iets wat ze voor minder bedeelden ook nog eens zo moeilijk mogelijk maken.
Vreselijke vent.![]()
Trump liegt. Over alles. Dus dit zou geen verassing zijn, lijkt mij.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mogelijk al eerder besmet....![]()
Hij heeft het geld. Ik neem aan dat senatoren het ook zelf moeten betalen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Chistie zal het zelf moeten betalen, die is tegenwoordig Lobbyist.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Oh nee, hoor, die hebben een hele mooie zorgverzekering betaald door de belastingbetaler.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft het geld. Ik neem aan dat senatoren het ook zelf moeten betalen.![]()
Communicatiemanager die het Witte Huis moet overhalen niet te liegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
What the fuck.
Communiceer dan niks. Ik heb ooit eens een cursusje crisismanagement gevolgd, maar een van de basisprincipes is toch wel “ga niet liegen”...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump liegt. Over alles. Dus dit zou geen verassing zijn, lijkt mij."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
The West Wing had ook een verhaallijn waarin Sectie 3 van het 25ste amendement ingeroepen werd, waardoor (in dit fictieve geval) de Speaker of the House tijdelijk de taken van de President overnam.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In de grondwet kijken:
[..]
https://constitution.congress.gov/constitution/amendment-25/
Interessante en onzekere situatie.Astma is volgens mij niet het enige wat Christie tot een risico categorie maakt...quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-10-2020 00:42:36 ]![]()
Nou nee, dat Trump liegt over alles is gewoon een feit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.
Ja, covid heeft een incubatietijd maar de toevalligheden stapelen zich wel op inmiddels gegeven ook het feit dat Trump zelf heeft beweert dat hij elke 2-3 dagen een test doet. En dinsdag de test bij het debat misliep.
Alles kan, natuurlijk, maar het word wel steeds aannemelijker dat hij wist dat hij positief was en toch doorging met publieke optredens tot hij te ziek werd.
Het is mij om het even als hij donors ziek gemaakt heeft of aanhangers bij een campagne dingetje maar het zou toch wel dieptriest zijn als het zo was.![]()
Ja, dat is de reden dat mensen uit voorzorg thuis moeten blijven als ze in nauw contact zijn geweest met een positief getest iemand.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou nee, dat Trump liegt over alles is gewoon een feit.
Ja, covid heeft een incubatietijd maar de toevalligheden stapelen zich wel op inmiddels gegeven ook het feit dat Trump zelf heeft beweert dat hij elke 2-3 dagen een test doet. En dinsdag de test bij het debat misliep.
Alles kan, natuurlijk, maar het word wel steeds aannemelijker dat hij wist dat hij positief was en toch doorging met publieke optredens tot hij te ziek werd.
Het is mij om het even als hij donors ziek gemaakt heeft of aanhangers bij een campagne dingetje maar het zou toch wel dieptriest zijn als het zo was."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Ik zei dat het mij geen verassing zou lijken als er over gelogen is en nee, dat komt niet uit tot hij uit het Witte Huis vertrokken is, medisch personeel heeft zwijgplicht, natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.![]()
Ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen daar bij betrokken zijn. Ik denk 1, de witte huis dokter. De rest ziet alleen een monster met een code schat ik zo in.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.zie email 27 oktober![]()
Denk dat ze ook ná zijn vertrek een zwijgplicht hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zei dat het mij geen verassing zou lijken als er over gelogen is en nee, dat komt niet uit tot hij uit het Witte Huis vertrokken is, medisch personeel heeft zwijgplicht, natuurlijk.Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen daar bij betrokken zijn. Ik denk 1, de witte huis dokter. De rest ziet alleen een monster met een code schat ik zo in."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Weet ik niet, maar zelfs als dat zo is denk ik niet dat Joe the Laborant weet van wie welk monster is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?zie email 27 oktober![]()
Er zijn medische faciliteiten in het Witte Huis maar of dat ook een lab omvat...geen idee.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat ze ook ná zijn vertrek een zwijgplicht hebben.
[..]
Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 00:31:10 ]![]()
Dat is waar ze gesprekken op achtergrondbasis voor uitgevonden hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Denk dat ze ook ná zijn vertrek een zwijgplicht hebben.
zie email 27 oktober![]()
![]()
Nogal juicy.
Tape in tweet!
Comment:
“ To people saying this is boring, you're missing the point: LP is sharing this to not to show US anything, but to show the TRUMP CAMPAIGN something. To show them they can't trust each other. To show them LP has inside info.”![]()
Voor medische gegevens is dat wel heel tricky, hoor, daar kun je als arts je licentie voor kwijt raken. Buiten dat is de Witte Huis lijfarts een militair dus die kan zich dan ook nog eens voor de krijgsraad gaan verantwoorden en die gaan daar niet mee lachen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is waar ze gesprekken op achtergrondbasis voor uitgevonden hebben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 00:34:17 ]![]()
Snap ik. Maar als medische gegevens zo dedicated zijn, dan is het ook herleidbaar naar enkel(e) persoon/personen als het uit de school klapt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is waar ze gesprekken op achtergrondbasis voor uitgevonden hebben"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Daarom moet je ook een paar jaar wachtenquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als medische gegevens zo dedicated zijn, dan is het ook herleidbaar naar enkel(e) persoon/personen als het uit de school klapt.zulke informatie raakt vanzelf wat breder bekend,
Correctie Trump krijgt toch Remdesvir boven op de experimentele antilichamen (die overigens nog niet door de FDA zijn goedgekeurd).Ik herhaal opnieuw dat het dus niet goed lijkt te gaan met de orange man. Gezien timeline, ook goed kans dat hij als besmet was tijdens het debat.quote:bron: cnn 03okt20
Once Trump was at Walter Reed, Conley said doctors initiated the antiviral drug remdesivir and that he will receive a five-day course of the drug, which has been shown to shorten recovery time for some coronavirus patients.NB: Remdesvir wordt niet preventief maar curatief gebruikt.quote:bronL cbg
remdesivir is geen wondermiddel. Het kan worden gebruikt bij de behandeling van patiënten die door corona een longontsteking hebben opgelopen en extra zuurstof nodig hebben. Dat zijn dus mensen die in het ziekenhuis liggen en erg ziek zijn.
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
[ Bericht 40% gewijzigd door Vallon op 04-10-2020 01:12:42 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ik ben aan het luisteren, maar hoor nog niks bijzonders?quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nogal juicy.
Tape in tweet!
Comment:
“ To people saying this is boring, you're missing the point: LP is sharing this to not to show US anything, but to show the TRUMP CAMPAIGN something. To show them they can't trust each other. To show them LP has inside info.”Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik begrijp dat we nu op het punt zijn beland dat Trump geen covid heeft maar doet alsof, of hij is ondertussen al overleden maar men wilt het nieuws niet naar buiten brengen. Alles er tussen in is ook speculatie.
Wat is dit een shit show zeg.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Eerlijk gezegd kan ik niet luisteren, want naast mij slaapt al iemand.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben aan het luisteren, maar hoor nog niks bijzonders?
Uit de comments begrijp ik, dat Pence zalvend de strategie bespreekt met de campaignstaff en trump quote.
Met wel/niet de bedoeling dat dit wordt gelekt.
Echt, iedereen en alles wordt gek gemaakt. Welterusten.![]()
Wat win je hier in godsnaam mee? Dit fascineert me nog het meest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp dat we nu op het punt zijn beland dat Trump geen covid heeft maar doet alsof, of hij is ondertussen al overleden maar men wilt het nieuws niet naar buiten brengen. Alles er tussen in is ook speculatie.
Wat is dit een shit show zeg.
Doet me denken aan de laatste momenten van Stalin.
Niemand die ook maar enige verantwoordelijkheid durft te nemen in het openbaar.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Het is een toespraak van Pence inderdaad. Dat het allemaal heel goed gaat met Trump, dat het beleid heel goed is en dat alles alleen nog maar beter wordt als Trump wordt herkozen. Operation MAGA.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik niet luisteren, want naast mij slaapt al iemand.
Uit de comments begrijp ik, dat Pence zalvend de strategie bespreekt met de campaignstaff en trump quote.
Met wel/niet de bedoeling dat dit wordt gelekt.
Echt, iedereen en alles wordt gek gemaakt. Welterusten.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Beroerd slecht gemanaged is het iig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat win je hier in godsnaam mee? Dit fascineert me nog het meest.
Niemand die ook maar enige verantwoordelijkheid durft te nemen in het openbaar.
De rol van die stafchef is overigens interessant, waar is de beste man mee bezig? Is dit een opzettelijke desinformatiecampange of is er sprake van muiterij?zie email 27 oktober![]()
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat is wel een beetje de consequentie van 4 jaar lang continu liegen..quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:57 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit een shit show zeg.![]()
Precies dat dus. De man is president, dus enige transparatie mbt zijn welzijn is gewoon belangrijk. Nu hoor je alleen maar conflicterende info.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat win je hier in godsnaam mee? Dit fascineert me nog het meest.
Niemand die ook maar enige verantwoordelijkheid durft te nemen in het openbaar.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Prima.quote:
Klinkt goed, ziet er wel vermoeid uit."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Idd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij ziet er vermoeid uit. Maar wel redelijk goed verder.
Bleek en moe.
Maar niet heel slecht of zo."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar wanneer is dit opgenomen?quote:
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Mwoah, dat Trump zelf een leugenachtig person is betekent niet dat zijn dokter met zo'n vage persco hoeft te komen, of dat Meadow allerlei conflicterende info naar buiten hoeft te brengen. Dit is gewoon voer voor conspiracy nut jobs.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:04 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de consequentie van 4 jaar lang continu liegen..Aut viam inveniam, aut faciam
De eerste keer dat die een beetje sympathiek overkomt in een speech eigenlijk.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik bedoel meer dat het feit dat er veel gespeculeerd wordt een gevolg is van het jarenlang liegen waardoor niemand meer weet wat wel en wat niet waar is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, dat Trump zelf een leugenachtig person is betekent niet dat zijn dokter met zo'n vage persco hoeft te komen, of dat Meadow allerlei conflicterende info naar buiten hoeft te brengen. Dit is gewoon voer voor conspiracy nut jobs.![]()
Die suite daar in het ziekenhuis is jaren 70. Vloerbedekking etc.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is vraag 1. Vraag 2 is hoe hij is opgelapt voor dit momentje.
Lijkt niet op de interieur van de video."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Kan opgeknapt zijn in de tussentijd, Trump houd wel van wat bladgoudquote:Op zondag 4 oktober 2020 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Die suite daar in het ziekenhuis is jaren 70. Vloerbedekking etc.
Lijkt niet op de interieur van de video.
[ twitter ]![]()
![]()
Vanavond het eerste debat tussen Lindsey Graham (R) en Jaime Harrison (D) om 8 lokale tijd en ik denk dus 2 onze tijd: https://www.wistv.com/202(...)sed-debate-saturday/ (ik kreeg hier geen stream te pakken, voor wie dat idee krijgt)“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Als het goed is wordt het hier ook uitgezonden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vanavond het eerste debat tussen Lindsey Graham (R) en Jaime Harrison (D) om 8 lokale tijd en ik denk dus 2 onze tijd: https://www.wistv.com/202(...)sed-debate-saturday/ (ik kreeg hier geen stream te pakken, voor wie dat idee krijgt)
https://www.wmbfnews.com/live/Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/White_House_Medical_Unit#Facilitiesquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn medische faciliteiten in het Witte Huis maar of dat ook een lab omvat...geen idee.
Alle onderzoek zullen wel naar een lab in Walter Reed gaanOp woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Dat is het ziekeoudemannen-syndroom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:17 schreef RipCity het volgende:
De eerste keer dat die een beetje sympathiek overkomt in een speech eigenlijk.
Trap er niet in.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Dit punt werd 'm wel verweten in het debat, misschien een prettige bijkomstigheid en een scoormomentje na een korte rotperiode. Meer niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:25 schreef Ericr het volgende:
Een enigszins sympathieke Trump. Moet een Deep fake zijn
Overigens zou ik als ik zelf met Covidsymptomen zou zitten mezelf nog niet beter laten verklaren na een paar dagen. Bij Covid zijn genoeg terugval gevallen bekend. Pas over een maand oid weten we de balans en hopelijk was het echt een korte episode voor hem.![]()
Trump ging uit voorzorg naar het ziekenhuis. Er was eigenlijk niets aan de hand. 1 dag later: het gaat nu een stuk beter dan gisteren en doktoren zijn voorzichtig optimistisch.
Net als bij de standaard medische onderzoeken van Trump is het onbetrouwbaar wat er officieel naar buiten komt.Géén kloon van tvlxd!![]()
Het past toch prima in het beeld van Trump. Hij kreeg een paniekaanval. Ik gok erop dat de symptomen niet zo ernstig zijn. Nog even dit uitmelken en hup meneer kan weer verder met zijn afbraakbeleid. Hij heeft the bestest genes en iedereen die is overleden aan de gevolgen van een corona besmetting was toch maar een zwakke loser.![]()
Waarom? Hij had het toch kunnen weigeren?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Nee, klopt. Maar waar zou hij dan kunnen zitten?quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Die suite daar in het ziekenhuis is jaren 70. Vloerbedekking etc.
Lijkt niet op de interieur van de video.
[ twitter ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 04-10-2020 08:42:07 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ik zou de geestelijke gesteldheid van de VS in twijfel trekken als Trump zich hier uit kan spinnen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 07:54 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
Het past toch prima in het beeld van Trump. Hij kreeg een paniekaanval. Ik gok erop dat de symptomen niet zo ernstig zijn. Nog even dit uitmelken en hup meneer kan weer verder met zijn afbraakbeleid. Hij heeft the bestest genes en iedereen die is overleden aan de gevolgen van een corona besmetting was toch maar een zwakke loser.
-Covid-19 met langzaam of snel herstel : Mooi. Van mij hoeft Trump niet dood.
Covid is nooit 100% te voorkomen, ook niet met preventie. Maar de meest belangrijke persoon van de VS gedroeg zich als een kleuter met de regels. In als 'dat doe ik niet' en 'ik ga juist tegen de stroom in'.
- Op een paniekaanval gooien en uitmelken- Zou volledig tegen z'n presentatie als sterke leider ingaan.
Deze serie van gebeurtenissen en het vervolg gaat gehaaid invloed hebben op de verkiezingen, maar hoe dat zal uitwerken is nog maar de vraag.![]()
Het was knap onrustig op twitter vannacht dus en in het witte huis en in het walter reed.
Vanmorgen vroeg ik mij af hoe de volgende presser van Barbie eruit gaat zien, en wáar dat gaat gebeuren. Wanneer?
Mét/zónder mondkapje? In het benauwde zaaltje? In de tuin?
Worden 3 zieke journalisten beterschap gewenst ?
Of business as usual in Noordkoreaanse stijl?
* AnneX telt: nog 31 dagen tot 4 november en de eerste tellingen zijn gedaan.
Trouwens van Lindsey bleef geen spaan heel, heb ik begrepen.
Straks wat clips terugkijken.![]()
P.S. Het is ook maar behelpen met het lullige televisieschermpje daar.
Thuis heeft hij veel meer toestellen en veeeeel grotere schermen.
Geen wonder dat donald naar huis wil.![]()
Barbie? Wel een slimme vrouw toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef AnneX het volgende:
Het was knap onrustig op twitter vannacht dus en in het witte huis en in het walter reed.
Vanmorgen vroeg ik mij af hoe de volgende presser van Barbie eruit gaat zien, en wáar dat gaat gebeuren. Wanneer?
[...][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Barbie is de beste! Nog beter dan Kelly Anne en goed georganiseerd!quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Barbie? Wel een slimme vrouw toch?![]()
Kan de vorige pop nog een lesje van nemen: die deed maandenlang géen pressers.![]()
![]()
Alles aanwezig om door te regeren: een handtekening op lege papieren, lege multomap.
En gelukkig mocht de fotograaf binnen bij de covid patiënt om het allemaal vast te leggen.
Zij heeft vast een mondkapje op...![]()
![]()
Vannacht nog iemand van de staf positief bevonden.
Behalve dan al die andere Amerikanen die ziek zijn, níet worden opgenomen uit voorzorg en/of zijn overleden dankzij het beleid.![]()
Dit stinkt aan alle kanten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:40 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Alles aanwezig om door te regeren: een handtekening op lege papieren, lege multomap.
En gelukkig mocht de fotograaf binnen bij de covid patiënt om het allemaal vast te leggen.
Zij heeft vast een mondkapje op...
Hij wordt een paar keer opgelapt voor een foto om te laten zien dat er echt niet zoveel aan de hand is.
Ik betwijfel het.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ach, same old. In trump tower lag een (gesloten) apple laptop op het bureau bij interviews.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dit stinkt aan alle kanten.
Hij wordt een paar keer opgelapt voor een foto om te laten zien dat er echt niet zoveel aan de hand is.
Ik betwijfel het.
Alleen keek hij pas mee als de medewerkers hun laptop meenamen voor overleg.
# props.![]()
Wat zou dit betekenen? (ben nog niet helemaal wakker)quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:03 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Transparantie for the max.
De firma List & Bedrog.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dat hij ergens zat te werken en zich om één of andere reden heeft verplaatst om elders verder te werken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat zou dit betekenen? (ben nog niet helemaal wakker)
Mogelijk 1 van de lichtere vergrijpen die Trump heeft begaan.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Dat ze verschillende foto ops kunnen laten zien dat ie zo hard aan het werk is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat zou dit betekenen? (ben nog niet helemaal wakker)Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Werken dat is een zwaar vergrijp dan kan hij niet golven. Hij heeft na herstel van dit niet gewenste ziekenhuisbezoek toch zeker wel recht op 4 weken herstelverlof met verplicht 4 weken golven.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat hij ergens zat te werken en zich om één of andere reden heeft verplaatst om elders verder te werken.
Mogelijk 1 van de lichtere vergrijpen die Trump heeft begaan.![]()
![]()
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat hij al vier jaar af en toe acteert dat doet wat hij denkt dat een president doet en het gros van de tijd tv kijkt en golft?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Natuurlijk is dit geënsceneerd.My friends all drive horses![]()
Lees de volgende opmerking in de betreffende tweet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat zou dit betekenen? (ben nog niet helemaal wakker)
Waar of niet waar...het volk hier en daar wordt belazerd of getroll’d.
Als meneer iets tekent, staan er altijd lakeien om hem heen gegroepeerd.
Als Meadows volgens zijn zeggen al meerdere malen op bezoek is geweest!? had hij ook op de foto gekund.
Maarja, die heeft het volkomen verbruid. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Gelukkig brandt Cal. ook niet meer. Oh wacht.
Blijkbaar belt hij, bijv. met Rudy, met een nog steeds niet beveiligde iphone.
Ws. weten de russen meer dan de rest van de wereld, en kunnen walter reed hacken![]()
Wat is er met de reflectie van zijn hand in de rechterfoto? Alsof er een map overheen is geshopped? En de folder links met de reflectie van de vlaggen ziet er ook gek uit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:03 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Transparantie for the max.
De firma List & Bedrog.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hij ligt in bed in een kamer met een TV en ineens gaat Trump documenten lezen in plaats van Fox kijken?
Ik
Geloof
Er
Geen
Moer
Van.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als Jeltsin weer eens in het ziekenhuis lag vanwege zijn comazuipen zeiden de Russen ook altijd dat hij druk bezig was met "papieren".![]()
![]()
Jim Carreyquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:54 schreef AnneX het volgende:
SNL is ook weer terug: Amerikaanse humor of tragedie, wat u wilt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Er wordt vrijwel altijd gelogen en geprietpraat over de werkelijke staat van een zieke leider. Patiënt-zijn verenigt zich slecht met macht-hebben. Deze maskerade rondom Trump is daarop geen uitzondering.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Ik denk wel dat dit de standaard propaganda is die wordt toegepast bij ziekte van een president of koning. Men heeft zich echter niet gerealiseerd dat dit bij Trump echt compleet ongeloofwaardig is en daarom het omgekeerde effect heeft. Als ze hem twitterend, bellend en tv-kijkend hadden gefotografeerd was iedereen gerustgesteld geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat is er met de reflectie van zijn hand in de rechterfoto? Alsof er een map overheen is geshopped? En de folder links met de reflectie van de vlaggen ziet er ook gek uit.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Wel raar dat hij met zo'n virus in zijn donder niet in een afgesloten ruimte zit. Eentje met wat onderdruk zodat het virus moeilijk kan ontsnappen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wat praat je er denigrerend over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Barbie is de beste! Nog beter dan Kelly Anne en goed georganiseerd!![]()
Kan de vorige pop nog een lesje van nemen: die deed maandenlang géen pressers.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dat vind ik goed nieuws, want dan zijn de dingen die misgaan niet zozeer zijn schuld maar van de mensen die echt de beslissingen nemen. Hopelijk is er dan nog hoop voor de volgende vier jaar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat hij al vier jaar af en toe acteert dat doet wat hij denkt dat een president doet en het gros van de tijd tv kijkt en golft?
Natuurlijk is dit geënsceneerd.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Sorry, maar hoe gebrekkig is jouw mensenkennis in vredesnaam?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik goed nieuws, want dan zijn de dingen die misgaan niet zozeer zijn schuld maar van de mensen die echt de beslissingen nemen. Hopelijk is er dan nog hoop voor de volgende vier jaar.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Harrison en Graham staan al een tijdje gelijk in de polls. Eerlijk gezegd denk ik dat het een makkelijke overwinning wordt voor Graham, want uiteindelijk gaat het er niet om hoe ze het in de polls doen, maar wie er gaan stemmen en dat schat ik in als nadelig voor Harrison.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef AnneX het volgende:
Trouwens van Lindsey bleef geen spaan heel, heb ik begrepen.
Straks wat clips terugkijken.![]()
En wie is ook alweer degene die “de mensen die beslissingen nemen” aanneemt?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik goed nieuws, want dan zijn de dingen die misgaan niet zozeer zijn schuld maar van de mensen die echt de beslissingen nemen. Hopelijk is er dan nog hoop voor de volgende vier jaar.![]()
Was sarcastisch bedoeld. Probeer het trouwens inhoudelijk te houden en mensen niet persoonlijk aan te vallen. Dat is zo'n zwaktebod.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe gebrekkig is jouw mensenkennis in vredesnaam?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Trump niet toch? die staat te golfen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:45 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En wie is ook alweer degene die “de mensen die beslissingen nemen” aanneemt?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Jaime Harrison is de Beto van 2020. Getalenteerde politicus die het opneemt tegen een impopulaire incumbent in een Republikeinse staat. Beto kwam uiteindelijk net tekort en ik vrees dat hetzelfde voor Jaime Harrison zal gaan gelden..quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:44 schreef budha het volgende:
[..]
Harrison en Graham staan al een tijdje gelijk in de polls. Eerlijk gezegd denk ik dat het een makkelijke overwinning wordt voor Graham, want uiteindelijk gaat het er niet om hoe ze het in de polls doen, maar wie er gaan stemmen en dat schat ik in als nadelig voor Harrison.![]()
![]()
Als Trump geveld is door een hoax moet je dat vieren.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Lijkt me logisch dat je geen echte documenten op tafel legt voor een fotoshoot.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Edit: Ik had misschien beter op die post met tweet kunnen reageren. Wel mee eens dat dit niks zegt.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
En bovendien, wát hij ook doet of zegt, het wordt hier toch wel afgekeurd. Maar inderdaad, beter een leeg vel papier dan staatsvertrouwelijke informatie op tafel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je geen echte documenten op tafel legt voor een fotoshoot.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, nogal. Helaasch als het jou niet bevalt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat praat je er denigrerend over.
Van ontzag voór... en nogal naïef , ben ik gedraaid naar sceptisch, sarcastisch en ironisch.
De enige reden dat ik het nog volg is, omdat ik het als een ongelooflijke verslavende real life tragical soap bekijk, langzamerhand.![]()
Ik vind het gewoon jammer als het over mensen hun uiterlijk moet gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, nogal. Helaasch als het jou niet bevalt.Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Van ontzag voór... ben ik gedraaid naar sceptisch, sarcastisch en ironisch.Ja, dat is het ook wel.quote:De enige reden dat ik het nog volg is, omdat ik het als een ongelooflijke verslavende real life tragical soap bekijk, langzamerhand.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Naar het schijnt is de piloot van air force one na zijn vlucht in een commerciëel vliegtuig gestapt. Dat mogen ze ook wel even onderzoekenquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Vannacht nog iemand van de staf positief bevonden.
Behalve dan al die andere Amerikanen die ziek zijn, níet worden opgenomen uit voorzorg en/of zijn overleden dankzij het beleid.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Klinkt wel erg onverantwoord allemaal.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:02 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Naar het schijnt is de piloot van air force one na zijn vlucht in een commerciëel vliegtuig gestapt. Dat mogen ze ook wel even onderzoekenZo ongeveer misdadig.
Bizar ook die 'fout' van die arts gister. Nogal essentieel wanneer bekend werd dat Trump besmet was.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Afgezien van uiterlijk is Barbie gewoon “een talking head”.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer als het over mensen hun uiterlijk moet gaan.
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
[..]
Ja, dat is het ook wel.
Overigens in de video vanuit walter reed is “a cough” weggeknipt.
Er zit een hikje in de video.![]()
![]()
Ik ben benieuwd.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik vind haar best ad rem overkomen toen ik haar laatst zag. Kon zich behoorlijk weren die die journalisten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Afgezien van uiterlijk is Barbie gewoon “een talking head”.Bedoel je dat Trump op dat moment hoestte?quote:Overigens in de video vanuit walter reed is “a cough” weggeknipt.
Er zit een hikje in de video.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Afgezien van uiterlijk is Barbie gewoon “een talking head”.
Overigens in de video vanuit walter reed is “a cough” weggeknipt.
Er zit een hikje in de video."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het is even afwachten of Biden dit weekend of begin volgende week positief wordt getest. De kans is natuurlijk groot dat Trump tijdens het debat al besmettelijk was. Biden stond op afstand, maar ik weet niet of dat voldoende is als iemand 1,5 uur in jouw richting zit te schreeuwen. Het debat heb ik niet gekeken, maar ik heb er wel artikels over gelezen en ik kan mij dit herinneren.https://foreignpolicy.com(...)-trump-get-personal/quote:Early reactions from pundits and polls suggested that the sometimes gaffe-prone Biden won the debate by merely standing up to the president and sounding coherent while a heavily sweating Trump seemed to unravel several times.
Misschien begon hij toen al koorts te krijgen.![]()
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zouden manipuleren om Trump gezonder te laten overkomen dan hij in werkelijkheid is.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Haar taak is de pers van informatie te voorzien en vragen te beantwoorden.quote:
Wat valt er te weren? De enige reden voor haar om zich te weren is als ze gierende nonsens staat te spuien en daarop betrapt wordt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Dat de media in de VS de neiging heeft om nogal links te zijn en dat je ze daarop wilt wijzen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Haar taak is de pers van informatie te voorzien en vragen te beantwoorden.
Wat valt er te weren? De enige reden voor haar om zich te weren is als ze gierende nonsens staat te spuien en daarop betrapt wordt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik zag het gisteren ook niet. Maar nu wel. En heel duidelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zouden manipuleren om Trump gezonder te laten overkomen dan hij in werkelijkheid is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De hebben we gisteren ook al langs zien komenquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Als Trump geveld is door een hoax moet je dat vieren.#274quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:09 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Well, you can't fix stupid...![]()
Zag je wel mijn PI?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren ook niet. Maar nu wel. En heel duidelijk.
Ik was mij ook niet opgevallen toen ik het zag maar nu wel. Zou hij dan de energie niet hebben gehad om het opnieuw te doen? Dit is ook niet echt handig.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Dat is haar taak niet. Haar werk is journalisten van informatie voorzien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat de media in de VS de neiging heeft om nogal links te zijn en dat je ze daarop wilt wijzen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Kayleigh McEnany is natuurlijk niet dom.https://en.wikipedia.org/wiki/Kayleigh_McEnanyquote:Born and raised in Tampa, Florida, McEnany is the daughter of commercial roofing company owner Michael McEnany and Leanne McEnany. McEnany attended the Academy of the Holy Names, a private Catholic preparatory school in Tampa. After graduating, she majored in international politics at Georgetown University's School of Foreign Service in Washington, D.C. and she studied abroad at St Edmund Hall, Oxford. While at Oxford, she was taught politics by future British Shadow Home Secretary Nick Thomas-Symonds. After graduating from Georgetown, McEnany spent three years as a producer on the Mike Huckabee Show.
From there, McEnany enrolled at the University of Miami School of Law, before transferring to Harvard Law School. Huckabee said that "one of the reasons [McEnany] went on to law school was because she didn't see she was going to have an on-air opportunity at Fox anytime soon." At the Miami School of Law, McEnany was a recipient of the Bruce J. Winick Award for Excellence, a scholarship awarded to students in the top 1% of their class. She graduated from Harvard in 2016.
En nu dus de woordvoerder voor de president. Best een aardige loopbaan voor iemand die 32 jaar oud is.![]()
Politico magazine heeft een stuk over Mark Meadows en de rare gelekte uitspraken:
https://www.politico.com/(...)s-trump-covid-425912Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ben ook sceptisch bij dat soort berichten, maar dit is toch wel overduidelijk?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zouden manipuleren om Trump gezonder te laten overkomen dan hij in werkelijkheid is.![]()
Mevrouw Barbie (dan) sprak op haar eerste dag en beloofde de pers altijd de waarheid te spreken. En zij geleufden dat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar best ad rem overkomen toen ik haar laatst zag. Kon zich behoorlijk weren die die journalisten.
[..]
Bedoel je dat Trump op dat moment hoestte?
Sindsdien heeft zij iedere dag leugens verkondigd.
Al eens eerder hier gezegd: volgens mij had de pers al veel en veel eerder ter plekke moeten ‘staken’ in een verenigd optreden of met elkaar de follow up vragen regisseren.
Dat vergaten zij - in hun verontwaardiging - de eerste drie jaar.
En dat geyell ook iedere keer in de Oval Office of buiten maakt op mij een domme indruk.
N.B. bij Cuomo gebeurde dat geschreeuw en elkaar overschreeuwen ook in de eerste week. Daarna was het afgelopen. Iedereen mocht en kreeg gelegenheid tot vragen in alle rust.
Maar ach, donald geniet er ook wel van.![]()
Sterker, als het een edit was, waar het wel alle schijn van heeft, dan was hij niet sterk genoeg voor 2 takes?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben ook sceptisch bij dat soort berichten, maar dit is toch wel overduidelijk?
Edit: Oh, dit had federer-fan daarna ook al gepost. Oh well.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Natuurlijk doen ze dat wel, het is verkiezingstijd. En in Amerikaanse verkiezingen is hoe je overkomt uitermate belangrijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zouden manipuleren om Trump gezonder te laten overkomen dan hij in werkelijkheid is.![]()
Buiten verkiezingstijd ook vast wel, denk je niet?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat wel, het is verkiezingstijd. En in Amerikaanse verkiezingen is hoe je overkomt uitermate belangrijk.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Mischien, dat is wat moeilijker te zeggen, Trump is natuurlijk ongemeen bezig met zijn imago maar ik denk dat het, zeg 2 jaar voor de verkiezingen, wat minder belangrijk is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zonder verkiezingstijd ook vast wel, denk je niet?![]()
Ik heb niet de indruk dat Trump's slechte gezondheid gezien wordt als iets positiefs.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wow. Het past wel bij elkaar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:18 schreef Monolith het volgende:
Politico magazine heeft een stuk over Mark Meadows en de rare gelekte uitspraken:
https://www.politico.com/(...)s-trump-covid-425912
Overigens denk ik dat hij nu wel zijn hand heeft overspeeld.
Gelukkig was Rudy nog beschikbaar om de zaak recht te zetten.
Met mijn gebrekkige kennis is het wel een Grieks drama of een stuk van Shakespeare.![]()
Het is eerder verrassend dat het zo slecht geëdited is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat wel, het is verkiezingstijd. En in Amerikaanse verkiezingen is hoe je overkomt uitermate belangrijk.![]()
Allicht niet. De echte never trumper wil dat hij in leven blijft en aan het schandvlek wordt genageld. Niet de genade van de dood.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:34 schreef Ulx het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Trump's slechte gezondheid gezien wordt als iets positiefs.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Haastklusje, mischien?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is eerder verrassend dat het zo slecht geëdited is.![]()
Verpakt in een Bassie en Adriaan format.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow. Het past wel bij elkaar.
Overigens denk ik dat hij nu wel zijn hand heeft overspeeld.
Gelukkig was Rudy nog beschikbaar om de zaak recht te zetten.
Met mijn gebrekkige kennis is het wel een Grieks drama of een stuk van Shakespeare.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nog altijd beter dan de foto's.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is eerder verrassend dat het zo slecht geëdited is.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
- Beetje minder mag wel -
[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 13:55:56 ]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wie nu nog twijfelt is het kiesbiljet niet waard.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Voor mijn sterft hij, voor mijn part pakken ze alles van hem af en donderstralen ze hem daarna in de cel. Mij om het even.
Maar ik had het over het effect op de twijfelende kiezers.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ach, kijk.
Let op je bloeddruk ouwe.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Heeft iemand het Harrison/Graham debat gezien? Ik lees dat Graham niet echt overtuigend was.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Vanmorgen wat clips. Harrison was goed bezig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:07 schreef Ulx het volgende:
Heeft iemand het Harrison/Graham debat gezien? Ik lees dat Graham niet echt overtuigend was.
Graham stond wat te dansen van linkerbeen op rechterbeen.
De reacties zijn weer erg Amerikaans: hup Biden moet hem in de regering kiezen.
De mod scoorde ook hoog: overladen met complimenten.![]()
Zie mijn PI.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik ben ook sceptisch bij dat soort berichten, maar dit is toch wel overduidelijk?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Zie mijn PI, maar mijn PI-game is kennelijk niet erg sterk als het niemand opvalt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk doen ze dat wel, het is verkiezingstijd. En in Amerikaanse verkiezingen is hoe je overkomt uitermate belangrijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
![]()
Na mijn tirade - sort of - over de press, kom ik dit tegen.
Oa.:” And with a presidential campaign unfolding that promises to be unlike any we've ever seen in American history, Press Run will help make sense of the media's crucial role, and arm you with the information you need to fight this ongoing battle.”![]()
Eerlijk antwoord...ik let nooit op PI'squote:Op zondag 4 oktober 2020 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie mijn PI, maar mijn PI-game is kennelijk niet erg sterk als het niemand opvalt.![]()
![]()
Ik verander de standaard-PI eigenlijk nooit, maar nu vond ik hem wel passen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord...ik let nooit op PI's[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, die had al aanvaringen met Redfield, hoofd CDC, voor Trump onderuit ging.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:35 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Ohoh, ironie. 🇺🇸
Dr.Atlas, radioloog, heb ik nog niet gezien in het team.
Aangesteld door Trump omdat Atlas op FOX & Friends dingen zei waar hij blij van werd ipv dat hij wist waar hij over sprak.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 14:38:16 ]![]()
Geen UV lamp in zijn aars.
Gemiste kans.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Achteraf is het wel bijzonder dat ze op maandag aparte podiums gingen gebruiken. Blijkbaar voor het eerst sinds mei.
Het zou echt schandalig zijn als ze wisten dat hij positief getest had, maar dat hij toch bleef doorlopen en hij misschien zelfs opzettelijk richting Biden heeft zitten schreeuwen in de hoop hem te besmetten.![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik weet het niet. Het is mogelijk, uiteraard, Trump is nu eenmaal erg eigenwijs en heeft zichzelf wel redelijk overtuigd dat covid maar een beetje onzin is dus hij kan medisch advies bewust genegeerd hebben en er is niemand die hem tegen kan en wil houden in het Witte Huis.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:51 schreef Jojoke het volgende:
Achteraf is het wel bijzonder dat ze op maandag aparte podiums gingen gebruiken. Blijkbaar voor het eerst sinds mei.
Het zou echt schandalig zijn als ze wisten dat hij positief getest had, maar dat hij toch bleef doorlopen en hij misschien zelfs opzettelijk richting Biden heeft zitten schreeuwen in de hoop hem te besmetten.
[ twitter ]
Daarbij komt dat zijn "Covid adviseur" een idioot is die experts op hun gebied zonder enige kennis tegenspreekt dus mischien heeft die wel tegen hem gezegd dat het allemaal prima was wat Trump van plan was.
Het kan ook zo zijn dat het toeval was en dat hij pas woensdag/donderdag wist dat hij besmet was.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 14:58:27 ]![]()
Precies, het kan allemaal toeval zijn. Als hij het wel wist, dan zie ik Trump er wel voor aan dat hij het winnen van de verkiezingen belangrijker vond dan de gezondheid van anderen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het is mogelijk, uiteraard, Trump is nu eenmaal erg eigenwijs en heeft zichzelf wel redelijk overtuigd dat covid maar een beetje onzin is dus hij kan medisch advies bewust genegeerd hebben en er is niemand die hem tegen kan en wil houden in het Witte Huis.
Daarbij komt dat zijn "Covid adviseur" een idioot is die experts op hun gebied zonder enige kennis tegenspreekt dus mischien heeft die wel tegen hem gezegd dat het allemaal prima was wat Trump van plan was.
Het kan ook zo zijn dat het toeval was en dat hij pas woensdag/donderdag wist dat hij besmet was.![]()
Senator Wicker vertikte het om een mondkap om te doen in een vliegtuig. Delta onderzoekt het. (Al valt er weinig te onderzoeken)
Benieuwd of hij ook een levenslange ban krijgt zoals Delta die aan maskerloze proleten in de cattleclass geeft. Het zou van lef getuigen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Er zijn nog geen goede polls van nadat bekend werd dat Trump covid heeft, maar de polls van na het debat tonen allemaal aan dat het Trump meer kwaad dan goed heeft gedaan.![]()
Ik dacht dat ik net een statewhide poll langsflitsen op het nieuws waar Trump 15 punten achter Biden staatquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef westwoodblvd het volgende:
Er zijn nog geen goede polls van nadat bekend werd dat Trump covid heeft, maar de polls van na het debat tonen allemaal aan dat het Trump meer kwaad dan goed heeft gedaan.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Waarom zou je op een zieke oude man stemmen die niet eens zijn eigen feestjes veilig kan houden?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
en het ironische is de reden van het feestje was een komende nominatie voor een Supreme judge. Waar ze in de senaat nog voor moeten stemmen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:22 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou je op een zieke oude man stemmen die niet eens zijn eigen feestjes veilig kan houden?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Wat nu een probleem is door dat feestje, dat is wel echt karma in actie.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:25 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
en het ironische is de reden van het feestje was een komende nominatie voor een Supreme judge. Waar ze in de senaat nog voor moeten stemmen.![]()
De Reuters/Ipsos poll is van 2/3 oktober: https://www.reuters.com/article/usa-election-poll-idUSKBN26P0DTquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef westwoodblvd het volgende:
Er zijn nog geen goede polls van nadat bekend werd dat Trump covid heeft, maar de polls van na het debat tonen allemaal aan dat het Trump meer kwaad dan goed heeft gedaan.
Geen bump voor Trump vanwege z'n ziekte.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Tja...echt verassend is dat niet. Behalve de Trumpsters die hem toch wel steunen denkt de rest dat hij onverantwoordelijk is geweest mbt covid sinds begin dit jaar. Dat hij het nu heeft benadrukt dat alleen maar omdat Biden, die het wel serieus nam, het niet heeftquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:27 schreef Mike het volgende:
[..]
De Reuters/Ipsos poll is van 2/3 oktober: https://www.reuters.com/article/usa-election-poll-idUSKBN26P0DT
Geen bump voor Trump vanwege z'n ziekte.![]()
Ik denk dat de geest van Ruth B. Ginsberg nog even is blijven hangen..quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat nu een probleem is door dat feestje, dat is wel echt karma in actie.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik vond die post van, ik geloof Arcee, wel heel erg leuk, dat plaatje van RBG die als een engel gekleed is met daaronder "RBG succesfully argued her first case before God"quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:33 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat de geest van Ruth B. Ginsberg nog even is blijven hangen..![]()
![]()
Ik denk dat ze het pleit heeft gewonnenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond die post van, ik geloof Arcee, wel heel erg leuk, dat plaatje van RBG die als een engel gekleed is met daaronder "RBG succesfully argued her first case before God"
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Voor Biden is het eigenlijk vrij simpelquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...echt verassend is dat niet. Behalve de Trumpsters die hem toch wel steunen denkt de rest dat hij onverantwoordelijk is geweest mbt covid sinds begin dit jaar. Dat hij het nu heeft benadrukt dat alleen maar omdat Biden, die het wel serieus nam, het niet heeft
"Doe je zoals Trump. Dan wordt je ziek. Doe je zoals mij, dan blijf je gezond."![]()
Ja en dat is een krachtige boodschap, denk ik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor Biden is het eigenlijk vrij simpel
"Doe je zoals Trump. Dan wordt je ziek. Doe je zoals mij, dan blijf je gezond."![]()
39% voor een zittende president is veel te laag. Trump had flink kunnen winnen als hij corona had gehad en de ziekte daarvoor op dezelfde manier als Biden had bestreden. Het vehicle tegemoet lopen ipv er voor te waarschuwen en het proberen te ontwijken levert je meer krediet op, zeker als het je dan alsnog treft. Dan had hij ook wel wat goodwill gekweekt bij zwevers en iets kunnen inlopen.quote:
Verder lijkt het me dat als Trump hier zoals gehoopt goed uitkomt qua gezondheid dat hij nu wel van de een na laatste plaats naar de laatste gaat in de historie van alle presidenten van de VS.![]()
Schijnbaar heeft Harrison gisteren Graham compleet gebodied in het debat. De laatste kon niet veel anders dan een marxistisch vijandsbeeld opwerpen. Of het genoeg is, is een tweede, maar het zal wederom voor heel veel extra donaties voor Harrison zorgen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat laatste is niet gegarandeerdquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor Biden is het eigenlijk vrij simpel
"Doe je zoals Trump. Dan wordt je ziek. Doe je zoals mij, dan blijf je gezond."Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat eerste ook niet. Maar het idee van de oneliner is duidelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat laatste is niet gegarandeerd![]()
Mischien moet Lindsey gewoon uit de kast komen, trekt vast veel librul stemmenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:48 schreef speknek het volgende:
Schijnbaar heeft Harrison gisteren Graham compleet gebodied in het debat. De laatste kon niet veel anders dan een marxistisch vijandsbeeld opwerpen. Of het genoeg is, is een tweede, maar het zal wederom voor heel veel extra donaties voor Harrison zorgen.![]()
![]()
Natuurlijk niet maar het is een verdomd sterke staaltje imagery.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat laatste is niet gegarandeerd![]()
Dat klopt. Maar je verkoopt de huid niet voor de beer is geschotenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat eerste ook niet. Maar het idee van de oneliner is duidelijk.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hier is het hele debat te zien (heb dit zelf niet bekeken):quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:48 schreef speknek het volgende:
Schijnbaar heeft Harrison gisteren Graham compleet gebodied in het debat. De laatste kon niet veel anders dan een marxistisch vijandsbeeld opwerpen. Of het genoeg is, is een tweede, maar het zal wederom voor heel veel extra donaties voor Harrison zorgen.
Kijk, een sterke oneliner plaatsen is tot daar aan toe, maar last Biden eerst maar de komende 7 dagen ongeschonden doorkomen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Harrison staat trouwens achter een scherm om te benadrukken dat Lindsay eigenlijk in quarantaine had moeten zitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Oh, een beetje gokken mag.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:55 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je verkoopt de huid niet voor de beer is geschoten
Hij kan nog altijd roepen "Het is de schuld van Trump met zn stomme geschreeuw"![]()
Wat mij en blijkbaar ook de kiezers in de VS opvalt, is dat Trump opgenomen is in een vleugel van een gestresst ziekenhuis die overspoeld is met corona patiënten. En dan staat er een forse groep doktoren die Trump behandelen in witte jassen voor de deur een persco te geven. Dus mag je er van uit gaan dat er minstens zo veel artsen zich nog in dat ziekenhuis bevinden.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Hoe bedoel je dat? Dat er zo veel artsen in dat ziekenhuis werken?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:15 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat mij en blijkbaar ook de kiezers in de VS opvalt, is dat Trump opgenomen is in een vleugel van een gestresst ziekenhuis die overspoeld is met corona patiënten. En dan staat er een forse groep doktoren die Trump behandelen in witte jassen voor de deur een persco te geven. Dus mag je er van uit gaan dat er minstens zo veel artsen zich nog in dat ziekenhuis bevinden.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik begrijp ook niet waarom de Amerikanen dat altijd doen. Je zou denken dat die persoonlijke dokter prima zelf even de journalisten kan inlichten. Waarom moet het halve ziekenhuis achter hem gaan staan. Beetje overdreven.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:15 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat mij en blijkbaar ook de kiezers in de VS opvalt, is dat Trump opgenomen is in een vleugel van een gestresst ziekenhuis die overspoeld is met corona patiënten. En dan staat er een forse groep doktoren die Trump behandelen in witte jassen voor de deur een persco te geven. Dus mag je er van uit gaan dat er minstens zo veel artsen zich nog in dat ziekenhuis bevinden.![]()
![]()
Nieuwe toespraak? Trump die vanaf het balkon iedereen toezwaait?Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Goed nieuws show.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe toespraak? Trump die vanaf het balkon iedereen toezwaait?
Lijkt noord Korea wel.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ohohohohoh wat een verkeerd en zielig verhaal van Lindsey!quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hier is het hele debat te zien (heb dit zelf niet bekeken):
“Where is all that money coming from for ...(pointing) him.
Its not about him. Its about me...they (? ) hate my guts...”![]()
Ergens rond 30 min.![]()
Ook wat polls, na het debat, voor de bekendmaking van corona:
Das wel flink, en kan een uitschieter zijn. Zeker omdat veel mensen niet geswitcht zijn van kandidaat tijdens het debat. Maar mensen vinden dat Biden het ook veel beter heeft gedaan.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Intussen wordt er helemaal niets aan contact tracing gedaan![]()
Ook daarover wordt gespeculeerd:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Als ik er van uit ga dat er op het moment een enorme stress in de gezondheidszorg in de VS is vanwege dit virus, vraag ik me af waarom dit soort klasse behandeling nog van deze tijd is. Over een maand heeft de USA een andere president. En nu twee dozijn artsen inzetten om een president te redden die toch gaat verliezen terwijl ze elders veel nuttiger werk kunnen doen elders lijkt me een beetje overbodigquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Dat er zo veel artsen in dat ziekenhuis werken?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Mocht Rutte ziek worden, dan gaat hij vermoedelijk op z'n fietsje naar het ziekenhuis.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als ik er van uit ga dat er op het moment een enorme stress in de gezondheidszorg in de VS is vanwege dit virus, vraag ik me af waarom dit soort klasse behandeling nog van deze tijd is. Over een maand heeft de USA een andere president. En nu twee dozijn artsen inzetten om een president te redden die toch gaat verliezen terwijl ze elders veel nuttiger werk kunnen doen elders lijkt me een beetje overbodig
Maar dat vind ik persoonlijk ook wel weer mooi aan ons land.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Dat je de beste (militaire) arts in zet bij de president is gewoon logisch, dat moet elk land doen. Een president die sterft of ernstig ziek is tijdens een pandemie moet je gewoon voorkomen. Dat je een persconferentie gaat houden met een tiental mensen is inderdaad wel lachwekkend, typisch Amerika waar iedereen zijn moment of fame wil.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:49 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als ik er van uit ga dat er op het moment een enorme stress in de gezondheidszorg in de VS is vanwege dit virus, vraag ik me af waarom dit soort klasse behandeling nog van deze tijd is. Over een maand heeft de USA een andere president. En nu twee dozijn artsen inzetten om een president te redden die toch gaat verliezen terwijl ze elders veel nuttiger werk kunnen doen elders lijkt me een beetje overbodigMisschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Nog even over de benoeming van Barrett, ik vrees het ergste
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Er staan ongeveer 23 R’ voor herverkiezing.
En volgens mij zijn er 2 staten dat de gekozen senator per direct aantreden.
Kan het niet meer terugvinden.![]()
![]()
Oh gelukkig. Weer een probleem opgelost.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Weekend at Bernie's 2quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe toespraak? Trump die vanaf het balkon iedereen toezwaait?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Zo eenvoudig kan het zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Oh gelukkig. Weer een probleem opgelost.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Oh gelukkig. Weer een probleem opgelost.![]()
![]()
Wat een samenwerking. Het Congres van Wenen is er niks bij.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Oh gelukkig. Weer een probleem opgelost.What Would Goku Do![]()
Dat is een bijvangst die voldoening geeft iddquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel pijnlijk voor Trump dat nu in ieder nieuwsbericht herhaald wordt dat hij een dikzak is![]()
![]()
Waar een groot land klein in kan zijnquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:20 schreef viagraap het volgende:
[..]
Wat een samenwerking. Het Congres van Wenen is er niks bij.![]()
![]()
We krijgen zo weer een update over zijn gezondheid. Rond half zes."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
"Update", want je hebt geen idee wat er echt is of gelogen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:28 schreef capricia het volgende:
We krijgen zo weer een update over zijn gezondheid. Rond half zes.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het is een soort bezigheids therapie voor de pool reporters, raden wat er wel en niet klopt en proberen de puzzel stukjes aan elkaar te lijmenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
"Update", want je hebt geen idee wat er echt is of gelogen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 17:31:07 ]![]()
Als je onbeschoft door de reactie van je tegenstander gaat staan te schreeuwen maak je weinig indruk. Als ik dit bij mijn ouders flikte kreeg ik een tik.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:33 schreef Puddington het volgende:
Ook wat polls, na het debat, voor de bekendmaking van corona:
[ twitter ]
Das wel flink, en kan een uitschieter zijn. Zeker omdat veel mensen niet geswitcht zijn van kandidaat tijdens het debat. Maar mensen vinden dat Biden het ook veel beter heeft gedaan.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat er gelogen is, is wel duidelijk iig gezien de tegenstrijdige verklaringen van Meadows. Vandaag moeten we weer geloven wat ze zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
"Update", want je hebt geen idee wat er echt is of gelogen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Vast.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Oh gelukkig. Weer een probleem opgelost.![]()
Even geteld: 32 senatoren herkiesbaar excl. 3 zijn niet herkiesbaar.
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Senaat_(Verenigde_Staten)![]()
Als ik die beelden in NWS zie met die not fucking around militie en de oproep tot een zwarte staat, is het dan overdreven te denken aan een burgeroorlog?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Lijkt me sterk. Ik denk eerder dat ze bedoelen dat om zichzelf tegen racisten te beschermen ze een separatie willen. Kijk naar Israël. In 1948 gebeurde dit ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ik die beelden in NWS zie met die not fucking around militie en de oproep tot een zwarte staat, is het dan overdreven te denken aan een burgeroorlog?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Nou, de brenger van het medisch bulletin worden ( weer) afgebrand, op cnn.
En de zusters stonden er niet bij. Alleen de mannen.![]()
Nou. Toch iets meer details:
Er waren 'findings' in de longscan.
Zijn saturatie is gisteren naar 93 gedaald. ()
Hij heeft steroids nu.
Maar het gaat heel goed, mss morgen al naar huis."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
93 is niet best maar nog verre van kritisch.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:57 schreef capricia het volgende:
Hij heeft steroids nu.
Maar het gaat heel goed, mss morgen al naar huis.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
De doctoren willen liever geen extra zuurstof toedienen. En ik kan me dit voorstellen, hoe meer zuurstof je toegediend krijgt, hoe meer je hersenen aangetast worden. Nu heeft Trump weinig hersenen, maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Als zijn longen nog meer achteruit gaan dan gaat Trump dezelfde kant op als mijn schoonmoeder. Hersendood.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Met anti inflammatory steroids, en iets gevonden in de longscan.. klinkt niet goed.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
93 is niet best maar nog verre van kritisch."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De vraag is voor wie dat relevant is. Ik heb alleen fragmenten gezien en hoewel Harrison het daarin goed deed was dat toch vooral voor eigen bühne. Ik betwijfel dat hij kiezers heeft overtuigd om van kant te wisselen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:48 schreef speknek het volgende:
Schijnbaar heeft Harrison gisteren Graham compleet gebodied in het debat. De laatste kon niet veel anders dan een marxistisch vijandsbeeld opwerpen. Of het genoeg is, is een tweede, maar het zal wederom voor heel veel extra donaties voor Harrison zorgen.
Lindsey was een drol, maar dat was hij voor zijn vorige termijnen ook. Voor eigen publiek deed hij het denk ik niet slecht.![]()
93 is echt peanuts, mijn schoonnoeder is de laatste 6 maanden van haar leven niet boven de 85 uitgekomen. 93 was een droom voor haar (COPD)![]()
Het kan maar zo, als ik het hoor dat Trump daadwerkelijk een milde vorm van het virus heeft. Maar dat ze zijn ziekte erger adverteren dan die is. Hij heeft zogenaamd een tweede dosis resendir of hoe dat ook heet gekregen. En dat hij dan volgende week triomfantelijk te voorschijn komt met de woorden: kijk, ik heb het wondermiddel gekregen, en je kunt dit nu bestellen! Voor een heftige som.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Maar denk je dat ze daarmee in gaan stemmen? Ik vond het wel erg heftige beelden zo'n enorme groep gemaskerde gewapende mannen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:53 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik denk eerder dat ze bedoelen dat om zichzelf tegen racisten te beschermen ze een separatie willen. Kijk naar Israël. In 1948 gebeurde dit ook.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Vaak zijn de symptomen bij de ernstige gevallen in de eerste week nog niet zo heftig en nemen deze eerst af voordat na een week de echte klap komt. Het is nog maar afwachten hoe dit bij Trump zal gaan."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Er zit ook nog wel een verschil in ziektebeeld tussen Covid en COPD.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:02 schreef Blik het volgende:
93 is echt peanuts, mijn schoonnoeder is de laatste 6 maanden van haar leven niet boven de 85 uitgekomen. 93 was een droom voor haar (COPD)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:16 schreef SamCooke het volgende:
Vaak zijn de symptomen bij de ernstige gevallen in de eerste week nog niet zo heftig en nemen deze eerst af voordat na een week de echte klap komt. Het is nog maar afwachten hoe dit bij Trump zal gaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Krijgen de Democraten toch nog hun zinTrump Wordt ontslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
In dit geval ging het om een drop. Opeens naar 93%. Dus zuurstof. Gisteren. Voor de 2e keer.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel een verschil in ziektebeeld tussen Covid en COPD.
Die medicijnen, remdesivir, kuur voor 5 dagen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Heb er weinig vertrouwen in dat het nog goedkomt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:16 schreef SamCooke het volgende:
Vaak zijn de symptomen bij de ernstige gevallen in de eerste week nog niet zo heftig en nemen deze eerst af voordat na een week de echte klap komt. Het is nog maar afwachten hoe dit bij Trump zal gaan.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Het probleem met covid is dat je op het moment absoluut niet kunt zeggen of de patiënt na drie dagen hetzelfde ziektebeeld heeft. En die artsen lijken me eerder acteurs dan echte artsen, want na 6 maanden onafgebroken covid patiënten proberen te redden, dan zie je er een stuk minder fris uit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel een verschil in ziektebeeld tussen Covid en COPD.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Uiteraard, maar het ging om saturatie. 93 is wellicht een drop in zuurstofgehalte. Maar zelfs op de lange termijn zelfs geen enkel probleemquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel een verschil in ziektebeeld tussen Covid en COPD.![]()
Als het echt dramatisch slecht met hem zou gaan zou zeggen dat hij misschien morgen naar huis kan erg dom zijn. Zo dom zijn ze ook weer niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:57 schreef capricia het volgende:
Hij heeft steroids nu.
Maar het gaat heel goed, mss morgen al naar huis.![]()
Dexamethasone heeft echt wel een aantal vervelende mogelijke bijwerkingen. Lijkt me niet het soort middel dat je puur als voorzorg geeft.![]()
Nee, maar het idee is dan ook dat de daling door kan zetten bij Covid, niet dat het een lange tijd stabiel blijft op 93.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het ging om saturatie. 93 is wellicht een drop in zuurstofgehalte. Maar zelfs op de lange termijn zelfs geen enkel probleemVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dacht dat iedereen standaard op 99,90 + zit?quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het ging om saturatie. 93 is wellicht een drop in zuurstofgehalte. Maar zelfs op de lange termijn zelfs geen enkel probleem"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Ik gok dat afgelopen vrijdag dag 7 was. Hij zit in dat geval vandaag op dag 9. Als hij morgen doorkomt, dan heeft hij het ergste achter de rug en kan hij naar huis. Dit betekent wel dat hij willens en wetens heel veel mensen in gevaar heeft gebracht en mogelijk Biden opzettelijk extra in gevaar heeft gebracht.![]()
Hoe kom je er bij dat afgelopen vrijdag dag 7 zou zijn geweest?quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:35 schreef Jojoke het volgende:
Ik gok dat afgelopen vrijdag dag 7 was. Hij zit in dat geval vandaag op dag 9. Als hij morgen doorkomt, dan heeft hij het ergste achter de rug en kan hij naar huis. Dit betekent wel dat hij willens en wetens heel veel mensen in gevaar heeft gebracht en mogelijk Biden opzettelijk extra in gevaar heeft gebracht.![]()
Sterker nog, in de RECOVERY trial werd alleen een effect gevonden bij patiënten die zuurstof toegediend hadden gekregen:quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:34 schreef westwoodblvd het volgende:
Dexamethasone heeft echt wel een aantal vervelende mogelijke bijwerkingen. Lijkt me niet het soort middel dat je puur als voorzorg geeft.
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2021436Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voor de helderheid; de "kritieke" periode tussen dag 7 en dag 10 geldt vanaf het moment dat je voor het eerst symptomen krijgt, niet vanaf het moment dat je geïnfecteerd wordt.![]()
Ben ook benieuwd hoe het die vetklep Chris Christie vergaat. Als die Herman Cain achterna gaat wordt bagatelliseren ook na herstel moeilijk.![]()
Natuurlijk wel wat ironisch dat wondermiddel hydroxychloroquine in tegenstelling tot middelen als Remdesivir en Dexamethason waarvoor wel gedegen RCTs zijn uitgevoerd met positieve resultaten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het gebruikelijke ziektebeeld is dat je tussen dag 7 en dag 10 last kan krijgen van ademhalingsproblemen. Afgelopen maandag gebruikt Pence voor het eerst sinds mei een eigen podium, waardoor hij meer afstand hield t.o.v. Trump dan in de maanden en weken daarvoor. Op dinsdag kwam Trump te laat voor een onafhankelijke coronatest die had moeten plaatsvinden vóór het debat en stond hij opvallend te zweten. Over woensdag berichtten verslaggevers dat hij zich niet lekker voelde. Donderdag ging hij naar een fundraiser terwijl hij ziek was. Het is een theorie die zou passen bij het gebruikelijke ziektebeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:36 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat afgelopen vrijdag dag 7 zou zijn geweest?![]()
Nee 97+, en als je je inspant kan het wat zakken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen standaard op 99,90 + zit?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Morgen naar huis, om te herstellen.🇺🇸quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb er weinig vertrouwen in dat het nog goedkomt.
Lastig hoor, ben je arts en militair, moet je naar de commandr- in -chief luisteren.![]()
Ja, er zit weinig humor bij.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ze vinden eigenlijk allemaal hetzelfde. "Where all men think alike, no one thinks very much."quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja in het algemeen wint Graham South Carolina natuurlijk ook puur en alleen omdat er een R achter zijn naam staat. Maar dat is dan ook de enige reden. In 25 jaar slechts 3 bills gecosponsord, laat ook wel een uitvreter eerste klas zien. Maar goed, geld geven aan een uitvreter of een marxist, is de reden dat het nog steeds too close to call is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:01 schreef budha het volgende:
[..]
De vraag is voor wie dat relevant is. Ik heb alleen fragmenten gezien en hoewel Harrison het daarin goed deed was dat toch vooral voor eigen bühne. Ik betwijfel dat hij kiezers heeft overtuigd om van kant te wisselen.
Lindsey was een drol, maar dat was hij voor zijn vorige termijnen ook. Voor eigen publiek deed hij het denk ik niet slecht.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik geloof niet dat Trump aandelen Gilead Sciences heeft (Remdesivir). Die heb ik een tijdje gehad maar ook toen bleek dat het het enige werkende medicijn was deed het niet zoveel (+6% verkocht ofzo).
Er gaan wel geruchten dat hij aandelen Regeneron heeft, wat ook zou verklaren waarom hij zich met een onbeproefd medicijn zou laten behandelen wat via een officiële press release werd afgekondigd, maar ook dat deed niet zo heel veel (maar misschien morgen?).They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Blijf het ook wel vreemd vinden dat Pence niet de zaken overneemt. Toen George Bush een paar uur onder narcose ging werd ook Cheney al ingezet. Maar wanneer de president zeer beroerd is dan niet?![]()
Al dat gespeculeer is een beetje onzinnig imoWe zien het wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Speculeren is leuk dus niet onzinnig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Al dat gespeculeer is een beetje onzinnig imoWe zien het wel.
![]()
Ik vraag me af of er nog meer stafleden zich met klachten hebben gemeld.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dag 7 en 8 waren het meest belangrijk. Zeiden de artsen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:16 schreef SamCooke het volgende:
Vaak zijn de symptomen bij de ernstige gevallen in de eerste week nog niet zo heftig en nemen deze eerst af voordat na een week de echte klap komt. Het is nog maar afwachten hoe dit bij Trump zal gaan."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef die grap door aan CNN. Kunnen ze hem daar ook maken.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Trump. Trump draagt pas iets over als hij dood is. Dat spreekt uit alles van de laatste 4 jaar, hij is doodsbang dat als hij de macht overdraagt hij het niet meer terugkrijgt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Blijf het ook wel vreemd vinden dat Pence niet de zaken overneemt. Toen George Bush een paar uur onder narcose ging werd ook Cheney al ingezet. Maar wanneer de president zeer beroerd is dan niet?
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 19:32:11 ]![]()
Of dat zijn bullshit stuwmeer over de dam loopt, als ie zelf even niet in control is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump. Trump draagt pas iets over als hij dood is. Dat spreekt uit alles van de laatste 4 jaar, hij is doodsbang dat als hij de macht overdraagt hij het niet meer terugkrijgt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
![]()
Heerlijk trumpiaans .... onveilig gedrag.... de volksgezondheid afbreken , mensen besmetten... en vooral roepen USA.
Trieste patriotten..![]()
Kan de senaat ook een tijdelijke machtsoverdracht regelen? Mocht Trump op de IC belanden, dan is het toch wel handig als Pence de macht in handen krijgt.![]()
Hij zag er echt slecht uit.
Was hees en had geen stropdas om vast vanwege benauwdheidZuiger van het FOK!-OMT![]()
Volgens mij niet, Pence moet naar de Senaat verklaren dat Trump incapabel is (haha!) en de medewerking hebben van het kabinet. Trump kan dat aanvechten overigens. En Pence kan dat weer aanvechtenquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:40 schreef Jojoke het volgende:
Kan de senaat ook een tijdelijk machtsoverdracht regelen? Mocht Trump op de IC belanden, dan is het toch wel handig als Pence de macht in handen krijgt.![]()
![]()
Denk niet dat de verstandshouding tussen de heren zo slecht is. Pence weet ook dat hij zijn positie te danken heeft aan Trump.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Pence moet naar de Senaat verklaren dat Trump incapabel is (haha!) en de medewerking hebben van het kabinet. Trump kan dat aanvechten overigens. En Pence kan dat weer aanvechten"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Dat is het punt niet. Al zou het zijn dochter zijn, Trump geeft gewoon niets uit handen zonder dat hij zeker weet het weer terug te kunnen pakken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk niet dat de verstandshouding tussen de heren zo slecht is. Pence weet ook dat hij zijn positie te danken heeft aan Trump.
Pence heeft zijn positie te danken aan de RNC, Trump wilde Pence niet maar de RNC wilde een partijman om Trump te balanceren.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 19:49:33 ]![]()
Joe Biden wordt vandaag weer getest. Vooral de testen dit weekend en begin volgende week zijn spannend.![]()
Dan heeft-ie wel echt mazzel gehad dat-ie nu al weer is opgeknapt. Of, beter gezegd, dat-ie überhaupt is opgeknapt.quote:De lijfarts van Trump gaf toe dat de president vrijdagochtend hoge koorts hadNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
We shall seequote:Op zondag 4 oktober 2020 20:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heeft-ie wel echt mazzel gehad dat-ie nu al weer is opgeknapt. Of, beter gezegd, dat-ie überhaupt is opgeknapt.
Zou een mooi BNW topic kunnen zijn "Is Trump vervangen door een robot?!?"![]()
![]()
Een robot maakt minder spreekfouten, die doet wat je programmeert. De wartaal van Trump valt niet te programmeren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We shall see
Zou een mooi BNW topic kunnen zijn "Is Trump vervangen door een robot?!?"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ok, Reptilian danquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een robot maakt minder spreekfouten, die doet wat je programmeert. De wartaal van Trump valt niet te programmeren.![]()
![]()
En toch president van Amerika.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Een robot maakt minder spreekfouten, die doet wat je programmeert. De wartaal van Trump valt niet te programmeren."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Dit heeft geen ene fuck met Corona te maken.quote:De toestand van president Trump is de laatste 24 uur verder vooruitgegaan, heeft zijn lijfarts Sean Conley gezegd op een persconferentie voor het Walter Reed Hospitaal. Hij is koortsvrij en zijn vitale organen werken goed. Wel erkende Conley dat er, zoals bij elke ziekte, "ups en downs" zijn.
Mogelijk kan hij morgen al terug naar het Witte Huis, waar hij dan verder behandeld kan worden, zei een van de andere artsen, Brian Garibaldi.
Conley gaf toe dat Trump vrijdag aan het eind van de ochtend hoge koorts had. Hij kreeg toen extra zuurstof toegediend, hoewel hij zelf zei dat dat niet nodig was. Hoe hoog de koorts was, zei Conley niet.
Ik heb weles hoge koorts gekregen van iets verkeerds te eten....
Hij heeft niet eens koorts, dat is toch 1 van de belangrijkste symptomen van Corona.![]()
Wekenlang lopen de republikeinen te roepen dat Biden een drugtest moet doen dan blijkt Trump zelf aan de steroïden te zitten.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De White House Gift Shop verkoopt alvast commemorative coins dat Trump Covid-19 heeft verslagen (niet The Onion)
https://www.whitehousegif(...)mp-defeats-covid.htmThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
watquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:17 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Dit heeft geen ene fuck met Corona te maken.
Hij heeft niet eens koorts, dat is toch 1 van de belangrijkste symptomen van Corona.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Long read over de gebeurtenissen in Kenosha die eindigden met de dood van 2 mensen en de verwonding van een derde.Het zal vast niemand verbazen dat het werkelijke verhaal zowel veel triester als nauwelijks politiek is.quote:The real story of the Kenosha shootings offers a different view of the sometimes-chaotic protests and counterprotests that have shaken American cities this summer. The confrontation between Rittenhouse and Rosenbaum, and the bloodshed that followed, was more accidental than political — the product of anger, alienation and a tragic, chance encounter between a mentally ill man and a heavily armed teenager.
This story is based on court documents, videos from the demonstrations and interviews with more than three dozen of the victims’ friends and relatives. Some of them, such as Rosenbaum’s fiancee and Huber’s girlfriend, spoke at length for the first time, providing the most comprehensive account to date of Rosenbaum’s and Huber’s often painful childhoods, past encounters with police and paths to the protests that night.
https://www.washingtonpos(...)ha-shooting-victims/
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 20:33:15 ]![]()
Hoe naast de wereld kun je leven, zeg. Onwerkelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:17 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens koorts, dat is toch 1 van de belangrijkste symptomen van Corona.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Kan Pence zelf met instemming van de meerderheid van het kabinetquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:40 schreef Jojoke het volgende:
Kan de senaat ook een tijdelijke machtsoverdracht regelen? Mocht Trump op de IC belanden, dan is het toch wel handig als Pence de macht in handen krijgt.zie email 27 oktober![]()
![]()
Kan die Ambramson zich niet beter gewoon bij politieke beschouwingen houden?
Zit ook maar wat te raden.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Hij is positief getestquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:17 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens koorts, dat is toch 1 van de belangrijkste symptomen van Corona.
Mja, kan dat niet gelogen zijn?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Test me reet....Ik geloof helemaal niets van dit verhaal.quote:
Dit is allemaal gewoon een campagnestunt.
Let maar op wat Trumpie straks gaat roepen.
IK HEB CORONA OVERLEEFD....IK BEN DE JUISTE voor AMERIKA......stem OP MIJ!![]()
En Amerika zal zeggen "Als je niet zo fucking dom was geweest had je het niet eens opgelopen"quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:41 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Test me reet....Ik geloof helemaal niets van dit verhaal.
ik vraag me af hoe het met al die andere mensen gaat...quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:44 schreef DonDruiper het volgende:
Dus al die andere besmettingen zijn allemaal verzonnen ja?
Hoe kan deze man na anderhalve dag al hersteld zijn en andere waarschijnlijk niet?![]()
En dat geloof jij?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:45 schreef Barlexus het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe het met al die andere mensen gaat...
Hoe kan deze man na anderhalve dag al hersteld zijn en andere waarschijnlijk niet?
Alles is list en bedrog rondom die man.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat is hij niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:45 schreef Barlexus het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe het met al die andere mensen gaat...
Hoe kan deze man na anderhalve dag al hersteld zijn en andere waarschijnlijk niet?![]()
Hij gaat morgen al weer terug naar het Witte Huis. Dan vraag ik me al sowieso af waarom hij zonodig naar dat militair ziekenhuis moest. Hebben ze daar wondermiddeltjes ofzo?quote:
Als hij alweer zo snel terug gaat dan had hij ook in het witte huis behandeld kunnen worden? Ik vind het maar een grote show....![]()
Nee, men zegt dat hij mischien morgen naar het Witte Huis gaat. En daar is ook een medische staf aanwezig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:50 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Hij gaat morgen al weer terug naar het Witte Huis. Dan vraag ik me al sowieso af waarom hij zonodig naar dat militair ziekenhuis moest. Hebben ze daar wondermiddeltjes ofzo?
Als hij alweer zo snel terug gaat dan had hij ook in het witte huis behandeld kunnen worden? Ik vind het maar een grote show....![]()
Er zijn 2 kampen in de wereld over dit verhaal.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, men zegt dat hij mischien morgen naar het Witte Huis gaat. En daar is ook een medische staf aanwezig.
Een kamp die het geloofd en een kamp die het allemaal buitengewoon vreemd in de oren klinkt.![]()
Tja...daar kan ik niet zo veel mee.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:57 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Er zijn 2 kampen in de wereld over dit verhaal.
Een kamp die het geloofd en een kamp die het allemaal buitengewoon vreemd in de oren klinkt.![]()
Mja, ik snap Barlexcus denk ik wel. Want wie zegt dat het niet allemaal een leugen is? Ik bedoel, het zijn allemaal Republikeinen. Misschien is het allemaal in scene gezet. "Hoe groter de leugen, hoe eerder mensen hem geloven" - AH.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...daar kan ik niet zo veel mee.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Alweer, hier kan ik niet veel mee. Het kan ook een Deep State complot zijn van de Democraten die de Republikeinen met vloeibare corona bespoten hebben. Ik bedoel, waar houd het dan op?quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, ik snap Barlexcus denk ik wel. Want wie zegt dat het niet allemaal een leugen is? Ik bedoel, het zijn allemaal Republikeinen. Misschien is het allemaal in scene gezet. "Hoe groter de leugen, hoe eerder mensen hem geloven" - AH.
Laten we ons gewoon aan de trieste feiten en de nog triestere communicatie houden.![]()
![]()
Dat weet ik ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alweer, hier kan ik niet veel mee. Het kan ook een Deep State complot zijn van de Democraten die de Republikeinen met vloeibare corona bespoten hebben. Ik bedoel, waar houd het dan op?Maar doen we dat dan? Er wordt toch genoeg gespeculeerd over het waarheidsgehalte van alles wat Trump zegt en wat er namens hem wordt gezegd?quote:Laten we ons gewoon aan de trieste feiten en de nog triestere communicatie houden.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Gaat kennelijk goed. Zij is gewoon thuis. Maar ze is dan ook 24 jaar jonger dan Trump (50 jaar).quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:07 schreef Barlexus het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Melanie Trump? is daar al nieuws over?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Wat wint Trump er dan mee? Het is gewoon een mythe dat als hij snel zou herstellen de mensen hem ineens als 'sterk' zien en massaal naar kamp Trump zouden overlopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, ik snap Barlexcus denk ik wel. Want wie zegt dat het niet allemaal een leugen is? Ik bedoel, het zijn allemaal Republikeinen. Misschien is het allemaal in scene gezet. "Hoe groter de leugen, hoe eerder mensen hem geloven" - AH.
En nu bepaalt Corona volledig het nieuws, niet bepaald gunstig voor Trump."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik heb geen idee. Er zijn toch genoeg mensen die denken dat hij doet alsof? Er wordt nogal wat gemanipuleerd, inclusief de persconferenties van die artsen/militairen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:09 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wat wint Trump er dan mee? Het is gewoon een mythe dat als hij snel zou herstellen de mensen hem ineens als 'sterk' zien en massaal naar kamp Trump zouden overlopen.
En nu bepaalt Corona volledig het nieuws, niet bepaald gunstig voor Trump.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik heb nog geen enkel serieus persoon zien beweren dat hij doet alsof maar mischien heb ik wat gemist.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Er zijn toch genoeg mensen die denken dat hij doet alsof? Er wordt nogal wat gemanipuleerd, inclusief de persconferenties van die artsen/militairen.![]()
Dat er veel mensen zijn die het niet geloven komt doordat Trump vaker liegt dan dat hij de waarheid vertelt. Maar als dit door hem was verzonnen dan hadden ze als die besmette mensen er niet bij gedaan, en zeker dat superspreader event weggelaten. Dat is namelijk politiek zeer schadelijk voor Trump.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Er zijn toch genoeg mensen die denken dat hij doet alsof? Er wordt nogal wat gemanipuleerd, inclusief de persconferenties van die artsen/militairen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Niks meer over belastingen en het debat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:09 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Wat wint Trump er dan mee? Het is gewoon een mythe dat als hij snel zou herstellen de mensen hem ineens als 'sterk' zien en massaal naar kamp Trump zouden overlopen.
En nu bepaalt Corona volledig het nieuws, niet bepaald gunstig voor Trump.
Hoewel ik er ook niet in geloof komt dit qua timing van slecht nieuws over hem wel goed uit.![]()
Ik weet niet of dit serieuze mensen zijn:quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel serieus persoon zien beweren dat hij doet alsof maar mischien heb ik wat gemist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit vraag je jezelf natuurlijk af, maar welk voordeel kan hij hierbij hebben?
- snel weer aan het werk zonder klachten, laten zien dat je een sterke leider bent.
- alle aandacht op jou ipv op je opponent, maar dat had hij eigenlijk altijd al.
- mensen die hem meer humaan gaan zien en compassie voor hem krijgen?
allemaal lijkt het me niet heel erg sterk, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
En misschien heeft ie gewoon echt Covid natuurlijk.quote:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 08:31 schreef Barlexus het volgende:
Trump wil dat de verkiezingen uitgesteld worden en dit is de truc.
Hij had diverse keren geroepen dat de verkiezingen uitgesteld moesten worden en dat lukte blijkbaar niet op de normale manier dan maar op de Trump manier.
Met leugens en toneelspel.
Blijft een vreselijke walgelijke man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:05 schreef DestroyerPiet het volgende:
betekent deze ziekte nu ook dat de volgende debatten niet doorgaan?
[..]
waarschijnlijk omdat Trump nog nooit ergens de waarheid over heeft verteld dus waarom nu wel?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, laten we uitgaan van speculaties van Henk op internet, het bekende "Het heb op Facebook gestaan"-argument...quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieuze mensen zijn:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Vrijwel iedereen speculeert hier toch?quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ja, laten we uitgaan van speculaties van Henk op internet, het bekende "Het heb op Facebook gestaan"-argument...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Posters op FOK! zijn per definitie geen serieuze mensen, myself includedquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit serieuze mensen zijn:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat ik het zo zeggen, als het een fake is dan is het wel de domste en slechtste fake ooit omdat Trump er alleen maar schade door oploopt. Als je zoiets doet maak er dan een half mislukte aanslag van door Antifa
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 21:27:32 ]![]()
Ik was al bang dat het zou backfiren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Posters op FOK! zijn per definitie geen serieuze mensen, myself included
Mja, als hij alleen zelf ziek was geworden en het virus snel had verslagen, had het misschien nog gunstig geweest, niet nu ook zijn halve entourage besmet is en hij mogelijk bewust het risico heeft genomen mensen te besmetten.quote:Laat ik het zo zeggen, als het een fake is dan is het wel de domste en slechtste fake ooit omdat Trump er alleen maar schade door oploopt. Als je zoiets doet maak er dan een half mislukte aanslag van door Antifa[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar dan is het dus geen fakequote:Op zondag 4 oktober 2020 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het zou backfiren.
[..]
Mja, als hij alleen zelf ziek was geworden en het virus snel had verslagen, had het misschien nog gunstig geweest, niet nu ook zijn halve entourage besmet is en hij mogelijk bewust het risico heeft genomen mensen te besmetten.![]()
![]()
Nee, ik bedoel dus als hij het zo in scène had gezet dat hij alleen zelf ziek was geworden.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
En al die mensen op zijn feestje zitten ook allemaal te liegen dat ze ziek zijn?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:41 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Test me reet....Ik geloof helemaal niets van dit verhaal.
Hah, ja, alleen Trump zou zo dom zijn met een virus als covid. Ok, die geef ik je als mogelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dus als hij het zo in scène had gezet dat hij alleen zelf ziek was geworden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: