abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195416063
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195416067
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee of Pelosi en Grassley daar bericht van ontvangen. Hoe kom je aan deze kennis?
In de grondwet kijken:
quote:
Section 3

Whenever the President transmits to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives his written declaration that he is unable to discharge the powers and duties of his office, and until he transmits to them a written declaration to the contrary, such powers and duties shall be discharged by the Vice President as Acting President.

Section 4

Whenever the Vice President and a majority of either the principal officers of the executive departments or of such other body as Congress may by law provide, transmit to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives their written declaration that the President is unable to discharge the powers and duties of his office, the Vice President shall immediately assume the powers and duties of the office as Acting President.
https://constitution.congress.gov/constitution/amendment-25/
zie email 27 oktober
pi_195416070
twitter
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195416083
quote:
Ah, da's helder. Thanks.
pi_195416145
quote:
Zou die ook al aan de zuurstof zijn? :')
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:01:37 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_195416164
quote:
Goede reacties wel. Wat een vreselijke mensen zijn het toch. Alle adviezen in de wind slaan, maar wel vooraan staan als het om zorg aankomt. Iets wat ze voor minder bedeelden ook nog eens zo moeilijk mogelijk maken.
Vreselijke vent.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_195416239
twitter

Mogelijk al eerder besmet....
zie email 27 oktober
pi_195416255
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:01 schreef livelink het volgende:

[..]

Goede reacties wel. Wat een vreselijke mensen zijn het toch. Alle adviezen in de wind slaan, maar wel vooraan staan als het om zorg aankomt. Iets wat ze voor minder bedeelden ook nog eens zo moeilijk mogelijk maken.
Vreselijke vent.
Chistie zal het zelf moeten betalen, die is tegenwoordig Lobbyist.
pi_195416274
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mogelijk al eerder besmet....
Trump liegt. Over alles. Dus dit zou geen verassing zijn, lijkt mij.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:12:31 #10
37150 livelink
pi_195416329
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Chistie zal het zelf moeten betalen, die is tegenwoordig Lobbyist.
Hij heeft het geld. Ik neem aan dat senatoren het ook zelf moeten betalen.
pi_195416369
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Hij heeft het geld. Ik neem aan dat senatoren het ook zelf moeten betalen.
Oh nee, hoor, die hebben een hele mooie zorgverzekering betaald door de belastingbetaler.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:16:58 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_195416402
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
What the fuck.

Communiceer dan niks. Ik heb ooit eens een cursusje crisismanagement gevolgd, maar een van de basisprincipes is toch wel “ga niet liegen”... :')
Communicatiemanager die het Witte Huis moet overhalen niet te liegen.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:20:37 #13
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416462
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump liegt. Over alles. Dus dit zou geen verassing zijn, lijkt mij.
Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:21:00 #14
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_195416466
quote:
The West Wing had ook een verhaallijn waarin Sectie 3 van het 25ste amendement ingeroepen werd, waardoor (in dit fictieve geval) de Speaker of the House tijdelijk de taken van de President overnam.
Interessante en onzekere situatie. :)

quote:
Astma is volgens mij niet het enige wat Christie tot een risico categorie maakt...

[ Bericht 3% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-10-2020 00:42:36 ]
pi_195416511
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.
Nou nee, dat Trump liegt over alles is gewoon een feit. :P

Ja, covid heeft een incubatietijd maar de toevalligheden stapelen zich wel op inmiddels gegeven ook het feit dat Trump zelf heeft beweert dat hij elke 2-3 dagen een test doet. En dinsdag de test bij het debat misliep.
Alles kan, natuurlijk, maar het word wel steeds aannemelijker dat hij wist dat hij positief was en toch doorging met publieke optredens tot hij te ziek werd.

Het is mij om het even als hij donors ziek gemaakt heeft of aanhangers bij een campagne dingetje maar het zou toch wel dieptriest zijn als het zo was.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:25:17 #16
37150 livelink
pi_195416525
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja, dat is de reden dat mensen uit voorzorg thuis moeten blijven als ze in nauw contact zijn geweest met een positief getest iemand.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:25:57 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416533
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou nee, dat Trump liegt over alles is gewoon een feit. :P

Ja, covid heeft een incubatietijd maar de toevalligheden stapelen zich wel op inmiddels gegeven ook het feit dat Trump zelf heeft beweert dat hij elke 2-3 dagen een test doet. En dinsdag de test bij het debat misliep.
Alles kan, natuurlijk, maar het word wel steeds aannemelijker dat hij wist dat hij positief was en toch doorging met publieke optredens tot hij te ziek werd.

Het is mij om het even als hij donors ziek gemaakt heeft of aanhangers bij een campagne dingetje maar het zou toch wel dieptriest zijn als het zo was.
Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_195416564
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.
Ik zei dat het mij geen verassing zou lijken als er over gelogen is en nee, dat komt niet uit tot hij uit het Witte Huis vertrokken is, medisch personeel heeft zwijgplicht, natuurlijk.
pi_195416565
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen daar bij betrokken zijn. Ik denk 1, de witte huis dokter. De rest ziet alleen een monster met een code schat ik zo in.
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:29:47 #20
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416590
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zei dat het mij geen verassing zou lijken als er over gelogen is en nee, dat komt niet uit tot hij uit het Witte Huis vertrokken is, medisch personeel heeft zwijgplicht, natuurlijk.
Denk dat ze ook ná zijn vertrek een zwijgplicht hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen daar bij betrokken zijn. Ik denk 1, de witte huis dokter. De rest ziet alleen een monster met een code schat ik zo in.
Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?
Vladimir Putin
pi_195416605
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?
Weet ik niet, maar zelfs als dat zo is denk ik niet dat Joe the Laborant weet van wie welk monster is.
zie email 27 oktober
pi_195416609
quote:

[..]

[..]

Er zijn medische faciliteiten in het Witte Huis maar of dat ook een lab omvat...geen idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 00:31:10 ]
pi_195416617
quote:

Dat is waar ze gesprekken op achtergrondbasis voor uitgevonden hebben ;)
zie email 27 oktober
pi_195416632
twitter

Nogal juicy.
Tape in tweet!

Comment:
“ To people saying this is boring, you're missing the point: LP is sharing this to not to show US anything, but to show the TRUMP CAMPAIGN something. To show them they can't trust each other. To show them LP has inside info.”
pi_195416658
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Voor medische gegevens is dat wel heel tricky, hoor, daar kun je als arts je licentie voor kwijt raken. Buiten dat is de Witte Huis lijfarts een militair dus die kan zich dan ook nog eens voor de krijgsraad gaan verantwoorden en die gaan daar niet mee lachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 00:34:17 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:35:41 #26
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416674
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar als medische gegevens zo dedicated zijn, dan is het ook herleidbaar naar enkel(e) persoon/personen als het uit de school klapt.
Vladimir Putin
pi_195416709
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Snap ik. Maar als medische gegevens zo dedicated zijn, dan is het ook herleidbaar naar enkel(e) persoon/personen als het uit de school klapt.
Daarom moet je ook een paar jaar wachten ;) zulke informatie raakt vanzelf wat breder bekend,
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:47:29 #28
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195416798
Correctie Trump krijgt toch Remdesvir boven op de experimentele antilichamen (die overigens nog niet door de FDA zijn goedgekeurd).
quote:
bron: cnn 03okt20
Once Trump was at Walter Reed, Conley said doctors initiated the antiviral drug remdesivir and that he will receive a five-day course of the drug, which has been shown to shorten recovery time for some coronavirus patients.
Ik herhaal opnieuw dat het dus niet goed lijkt te gaan met de orange man. Gezien timeline, ook goed kans dat hij als besmet was tijdens het debat.

quote:
bronL cbg
remdesivir is geen wondermiddel. Het kan worden gebruikt bij de behandeling van patiënten die door corona een longontsteking hebben opgelopen en extra zuurstof nodig hebben. Dat zijn dus mensen die in het ziekenhuis liggen en erg ziek zijn.
NB: Remdesvir wordt niet preventief maar curatief gebruikt.
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Vallon op 04-10-2020 01:12:42 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:51:11 #29
37150 livelink
pi_195416832
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nogal juicy.
Tape in tweet!

Comment:
“ To people saying this is boring, you're missing the point: LP is sharing this to not to show US anything, but to show the TRUMP CAMPAIGN something. To show them they can't trust each other. To show them LP has inside info.”
Ik ben aan het luisteren, maar hoor nog niks bijzonders?
pi_195416880
twitter

Communicatie gaat nu blijkbaar via Giuliani.

Wie doet de nachtdienst.😉
pi_195416883
Ik begrijp dat we nu op het punt zijn beland dat Trump geen covid heeft maar doet alsof, of hij is ondertussen al overleden maar men wilt het nieuws niet naar buiten brengen. Alles er tussen in is ook speculatie.

Wat is dit een shit show zeg.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195416898
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:51 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik ben aan het luisteren, maar hoor nog niks bijzonders?
Eerlijk gezegd kan ik niet luisteren, want naast mij slaapt al iemand.
Uit de comments begrijp ik, dat Pence zalvend de strategie bespreekt met de campaignstaff en trump quote.
Met wel/niet de bedoeling dat dit wordt gelekt.

Echt, iedereen en alles wordt gek gemaakt. Welterusten.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:59:46 #33
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195416903
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp dat we nu op het punt zijn beland dat Trump geen covid heeft maar doet alsof, of hij is ondertussen al overleden maar men wilt het nieuws niet naar buiten brengen. Alles er tussen in is ook speculatie.

Wat win je hier in godsnaam mee? Dit fascineert me nog het meest.
Doet me denken aan de laatste momenten van Stalin.
Niemand die ook maar enige verantwoordelijkheid durft te nemen in het openbaar.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:00:50 #34
37150 livelink
pi_195416915
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd kan ik niet luisteren, want naast mij slaapt al iemand.
Uit de comments begrijp ik, dat Pence zalvend de strategie bespreekt met de campaignstaff en trump quote.
Met wel/niet de bedoeling dat dit wordt gelekt.

Echt, iedereen en alles wordt gek gemaakt. Welterusten.
Het is een toespraak van Pence inderdaad. Dat het allemaal heel goed gaat met Trump, dat het beleid heel goed is en dat alles alleen nog maar beter wordt als Trump wordt herkozen. Operation MAGA.
pi_195416920
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Beroerd slecht gemanaged is het iig.
De rol van die stafchef is overigens interessant, waar is de beste man mee bezig? Is dit een opzettelijke desinformatiecampange of is er sprake van muiterij?
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 01:02:15 #36
236264 crew  capricia
pi_195416928
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195416950
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:57 schreef Barbusse het volgende:

Dat is wel een beetje de consequentie van 4 jaar lang continu liegen..
pi_195416957
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:02 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Hij ziet er vermoeid uit. Maar wel redelijk goed verder.
zie email 27 oktober
pi_195416977
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Precies dat dus. De man is president, dus enige transparatie mbt zijn welzijn is gewoon belangrijk. Nu hoor je alleen maar conflicterende info.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195416979
Zijn haar zit goed en gelukkig had Melania de make up ook in zijn koffertje gedaan, met zijn pyama.
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:06:57 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416984
quote:
[ twitter ]
Prima.

Klinkt goed, ziet er wel vermoeid uit.
Vladimir Putin
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 01:07:56 #42
236264 crew  capricia
pi_195416997
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hij ziet er vermoeid uit. Maar wel redelijk goed verder.
Idd.
Bleek en moe.
Maar niet heel slecht of zo.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:08:37 #43
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195417004
quote:
[ twitter ]
Maar wanneer is dit opgenomen? :D
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_195417018
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje de consequentie van 4 jaar lang continu liegen..
Mwoah, dat Trump zelf een leugenachtig person is betekent niet dat zijn dokter met zo'n vage persco hoeft te komen, of dat Meadow allerlei conflicterende info naar buiten hoeft te brengen. Dit is gewoon voer voor conspiracy nut jobs.
pi_195417091
De eerste keer dat die een beetje sympathiek overkomt in een speech eigenlijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_195417108
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mwoah, dat Trump zelf een leugenachtig person is betekent niet dat zijn dokter met zo'n vage persco hoeft te komen, of dat Meadow allerlei conflicterende info naar buiten hoeft te brengen. Dit is gewoon voer voor conspiracy nut jobs.
Ik bedoel meer dat het feit dat er veel gespeculeerd wordt een gevolg is van het jarenlang liegen waardoor niemand meer weet wat wel en wat niet waar is.
pi_195417109
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:08 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Maar wanneer is dit opgenomen? :D
Dat is vraag 1. Vraag 2 is hoe hij is opgelapt voor dit momentje.
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 01:24:14 #48
236264 crew  capricia
pi_195417145
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is vraag 1. Vraag 2 is hoe hij is opgelapt voor dit momentje.
Die suite daar in het ziekenhuis is jaren 70. Vloerbedekking etc.
Lijkt niet op de interieur van de video.
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195417155
twitter

Over leugens gesproken
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:25:58 #50
40566 Ericr
Livewrong
pi_195417159
Een enigszins sympathieke Trump. Moet een Deep fake zijn
pi_195417203
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:24 schreef capricia het volgende:

[..]

[ twitter ]
Kan opgeknapt zijn in de tussentijd, Trump houd wel van wat bladgoud ;)
pi_195417236
Vanavond het eerste debat tussen Lindsey Graham (R) en Jaime Harrison (D) om 8 lokale tijd en ik denk dus 2 onze tijd: https://www.wistv.com/202(...)sed-debate-saturday/ (ik kreeg hier geen stream te pakken, voor wie dat idee krijgt)
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:50:37 #53
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195417287
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vanavond het eerste debat tussen Lindsey Graham (R) en Jaime Harrison (D) om 8 lokale tijd en ik denk dus 2 onze tijd: https://www.wistv.com/202(...)sed-debate-saturday/ (ik kreeg hier geen stream te pakken, voor wie dat idee krijgt)
Als het goed is wordt het hier ook uitgezonden.
https://www.wmbfnews.com/live/
pi_195418032
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er zijn medische faciliteiten in het Witte Huis maar of dat ook een lab omvat...geen idee.
https://en.wikipedia.org/wiki/White_House_Medical_Unit#Facilities

Alle onderzoek zullen wel naar een lab in Walter Reed gaan
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 4 oktober 2020 @ 07:13:58 #55
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_195418526
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:17 schreef RipCity het volgende:
De eerste keer dat die een beetje sympathiek overkomt in een speech eigenlijk.
Dat is het ziekeoudemannen-syndroom.
Trap er niet in.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_195418569
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:25 schreef Ericr het volgende:
Een enigszins sympathieke Trump. Moet een Deep fake zijn
Dit punt werd 'm wel verweten in het debat, misschien een prettige bijkomstigheid en een scoormomentje na een korte rotperiode. Meer niet.

Overigens zou ik als ik zelf met Covidsymptomen zou zitten mezelf nog niet beter laten verklaren na een paar dagen. Bij Covid zijn genoeg terugval gevallen bekend. Pas over een maand oid weten we de balans en hopelijk was het echt een korte episode voor hem.
  zondag 4 oktober 2020 @ 07:34:47 #57
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195418621
Trump ging uit voorzorg naar het ziekenhuis. Er was eigenlijk niets aan de hand. 1 dag later: het gaat nu een stuk beter dan gisteren en doktoren zijn voorzichtig optimistisch.

Net als bij de standaard medische onderzoeken van Trump is het onbetrouwbaar wat er officieel naar buiten komt.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195418704
Het past toch prima in het beeld van Trump. Hij kreeg een paniekaanval. Ik gok erop dat de symptomen niet zo ernstig zijn. Nog even dit uitmelken en hup meneer kan weer verder met zijn afbraakbeleid. Hij heeft the bestest genes en iedereen die is overleden aan de gevolgen van een corona besmetting was toch maar een zwakke loser.
  zondag 4 oktober 2020 @ 08:17:17 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195418809
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Over leugens gesproken
Waarom? Hij had het toch kunnen weigeren?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 4 oktober 2020 @ 08:18:33 #60
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195418816
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:24 schreef capricia het volgende:

[..]

[ twitter ]
Nee, klopt. Maar waar zou hij dan kunnen zitten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 04-10-2020 08:42:07 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_195418859
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 07:54 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
Het past toch prima in het beeld van Trump. Hij kreeg een paniekaanval. Ik gok erop dat de symptomen niet zo ernstig zijn. Nog even dit uitmelken en hup meneer kan weer verder met zijn afbraakbeleid. Hij heeft the bestest genes en iedereen die is overleden aan de gevolgen van een corona besmetting was toch maar een zwakke loser.
Ik zou de geestelijke gesteldheid van de VS in twijfel trekken als Trump zich hier uit kan spinnen.

-Covid-19 met langzaam of snel herstel : Mooi. Van mij hoeft Trump niet dood.

Covid is nooit 100% te voorkomen, ook niet met preventie. Maar de meest belangrijke persoon van de VS gedroeg zich als een kleuter met de regels. In als 'dat doe ik niet' en 'ik ga juist tegen de stroom in'.

- Op een paniekaanval gooien en uitmelken- Zou volledig tegen z'n presentatie als sterke leider ingaan.

Deze serie van gebeurtenissen en het vervolg gaat gehaaid invloed hebben op de verkiezingen, maar hoe dat zal uitwerken is nog maar de vraag.
pi_195419184
Het was knap onrustig op twitter vannacht dus en in het witte huis en in het walter reed.

Vanmorgen vroeg ik mij af hoe de volgende presser van Barbie eruit gaat zien, en wáar dat gaat gebeuren. Wanneer?
Mét/zónder mondkapje? In het benauwde zaaltje? In de tuin?
Worden 3 zieke journalisten beterschap gewenst ?
Of business as usual in Noordkoreaanse stijl?

* AnneX telt: nog 31 dagen tot 4 november en de eerste tellingen zijn gedaan.

Trouwens van Lindsey bleef geen spaan heel, heb ik begrepen.
Straks wat clips terugkijken.
pi_195419230
P.S. Het is ook maar behelpen met het lullige televisieschermpje daar.
Thuis heeft hij veel meer toestellen en veeeeel grotere schermen.
Geen wonder dat donald naar huis wil.
  zondag 4 oktober 2020 @ 09:20:28 #64
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195419231
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef AnneX het volgende:
Het was knap onrustig op twitter vannacht dus en in het witte huis en in het walter reed.

Vanmorgen vroeg ik mij af hoe de volgende presser van Barbie eruit gaat zien, en wáar dat gaat gebeuren. Wanneer?
[...]
Barbie? Wel een slimme vrouw toch?
pi_195419382
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Barbie? Wel een slimme vrouw toch?
Barbie is de beste! Nog beter dan Kelly Anne en goed georganiseerd! _O_
Kan de vorige pop nog een lesje van nemen: die deed maandenlang géen pressers.
pi_195419426
twitter

Alles aanwezig om door te regeren: een handtekening op lege papieren, lege multomap.
En gelukkig mocht de fotograaf binnen bij de covid patiënt om het allemaal vast te leggen.
Zij heeft vast een mondkapje op...
pi_195419539
twitter

Vannacht nog iemand van de staf positief bevonden.

Behalve dan al die andere Amerikanen die ziek zijn, níet worden opgenomen uit voorzorg en/of zijn overleden dankzij het beleid.
  zondag 4 oktober 2020 @ 09:54:22 #68
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195419560
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:40 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Alles aanwezig om door te regeren: een handtekening op lege papieren, lege multomap.
En gelukkig mocht de fotograaf binnen bij de covid patiënt om het allemaal vast te leggen.
Zij heeft vast een mondkapje op...
Dit stinkt aan alle kanten.

Hij wordt een paar keer opgelapt voor een foto om te laten zien dat er echt niet zoveel aan de hand is.

Ik betwijfel het.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195419565
SNL is ook weer terug: Amerikaanse humor of tragedie, wat u wilt.
pi_195419594
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:54 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Hij wordt een paar keer opgelapt voor een foto om te laten zien dat er echt niet zoveel aan de hand is.

Ik betwijfel het.
Ach, same old. In trump tower lag een (gesloten) apple laptop op het bureau bij interviews.
Alleen keek hij pas mee als de medewerkers hun laptop meenamen voor overleg.
# props.
pi_195419665
twitter

Transparantie for the max.
De firma List & Bedrog.
  zondag 4 oktober 2020 @ 10:12:45 #72
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195419775
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 10:03 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
De firma List & Bedrog.
Wat zou dit betekenen? (ben nog niet helemaal wakker)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 4 oktober 2020 @ 10:18:21 #73
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_195419854
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2020 10:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat hij ergens zat te werken en zich om één of andere reden heeft verplaatst om elders verder te werken.

Mogelijk 1 van de lichtere vergrijpen die Trump heeft begaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 4 oktober 2020 @ 10:19:03 #74
445514 DonDruiper
pi_195419868
quote:

[..]

Dat ze verschillende foto ops kunnen laten zien dat ie zo hard aan het werk is.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195420007
quote:
99s.gif Op zondag 4 oktober 2020 10:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat hij ergens zat te werken en zich om één of andere reden heeft verplaatst om elders verder te werken.

Mogelijk 1 van de lichtere vergrijpen die Trump heeft begaan.
Werken dat is een zwaar vergrijp dan kan hij niet golven. Hij heeft na herstel van dit niet gewenste ziekenhuisbezoek toch zeker wel recht op 4 weken herstelverlof met verplicht 4 weken golven. :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 oktober 2020 @ 10:34:41 #76
426493 crew  PippenScottie
pi_195420106
quote:

[..]

Ik betwijfel het.
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat hij al vier jaar af en toe acteert dat doet wat hij denkt dat een president doet en het gros van de tijd tv kijkt en golft?

Natuurlijk is dit geënsceneerd.
My friends all drive horses
pi_195420205
quote:

[..]

Lees de volgende opmerking in de betreffende tweet.
Waar of niet waar...het volk hier en daar wordt belazerd of getroll’d.
Als meneer iets tekent, staan er altijd lakeien om hem heen gegroepeerd.
Als Meadows volgens zijn zeggen al meerdere malen op bezoek is geweest!? had hij ook op de foto gekund.
Maarja, die heeft het volkomen verbruid. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Gelukkig brandt Cal. ook niet meer. Oh wacht.

Blijkbaar belt hij, bijv. met Rudy, met een nog steeds niet beveiligde iphone.
Ws. weten de russen meer dan de rest van de wereld, en kunnen walter reed hacken
pi_195420718
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 10:03 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
De firma List & Bedrog.
Wat is er met de reflectie van zijn hand in de rechterfoto? Alsof er een map overheen is geshopped? En de folder links met de reflectie van de vlaggen ziet er ook gek uit.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 11:39:32 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195421123
Hij ligt in bed in een kamer met een TV en ineens gaat Trump documenten lezen in plaats van Fox kijken?

Ik
Geloof
Er
Geen
Moer
Van.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195421245
Als Jeltsin weer eens in het ziekenhuis lag vanwege zijn comazuipen zeiden de Russen ook altijd dat hij druk bezig was met "papieren". :')
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 oktober 2020 @ 12:04:29 #81
862 Arcee
Look closer
pi_195421488
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:54 schreef AnneX het volgende:
SNL is ook weer terug: Amerikaanse humor of tragedie, wat u wilt.
Jim Carrey _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:07:25 #82
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_195421542
Er wordt vrijwel altijd gelogen en geprietpraat over de werkelijke staat van een zieke leider. Patiënt-zijn verenigt zich slecht met macht-hebben. Deze maskerade rondom Trump is daarop geen uitzondering.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:10:19 #83
37150 livelink
pi_195421588
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat is er met de reflectie van zijn hand in de rechterfoto? Alsof er een map overheen is geshopped? En de folder links met de reflectie van de vlaggen ziet er ook gek uit.
Ik denk wel dat dit de standaard propaganda is die wordt toegepast bij ziekte van een president of koning. Men heeft zich echter niet gerealiseerd dat dit bij Trump echt compleet ongeloofwaardig is en daarom het omgekeerde effect heeft. Als ze hem twitterend, bellend en tv-kijkend hadden gefotografeerd was iedereen gerustgesteld geweest.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 12:13:56 #84
3928 Ulx
pi_195421660
Wel raar dat hij met zo'n virus in zijn donder niet in een afgesloten ruimte zit. Eentje met wat onderdruk zodat het virus moeilijk kan ontsnappen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:20:34 #85
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195421780
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:35 schreef AnneX het volgende:

[..]

Barbie is de beste! Nog beter dan Kelly Anne en goed georganiseerd! _O_
Kan de vorige pop nog een lesje van nemen: die deed maandenlang géen pressers.
Wat praat je er denigrerend over.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:22:44 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195421819
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 10:34 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat hij al vier jaar af en toe acteert dat doet wat hij denkt dat een president doet en het gros van de tijd tv kijkt en golft?

Natuurlijk is dit geënsceneerd.
Dat vind ik goed nieuws, want dan zijn de dingen die misgaan niet zozeer zijn schuld maar van de mensen die echt de beslissingen nemen. Hopelijk is er dan nog hoop voor de volgende vier jaar.
pi_195422066
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat vind ik goed nieuws, want dan zijn de dingen die misgaan niet zozeer zijn schuld maar van de mensen die echt de beslissingen nemen. Hopelijk is er dan nog hoop voor de volgende vier jaar.
Sorry, maar hoe gebrekkig is jouw mensenkennis in vredesnaam?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195422126
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef AnneX het volgende:

Trouwens van Lindsey bleef geen spaan heel, heb ik begrepen.
Straks wat clips terugkijken.
Harrison en Graham staan al een tijdje gelijk in de polls. Eerlijk gezegd denk ik dat het een makkelijke overwinning wordt voor Graham, want uiteindelijk gaat het er niet om hoe ze het in de polls doen, maar wie er gaan stemmen en dat schat ik in als nadelig voor Harrison.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:45:53 #89
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195422145
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

En wie is ook alweer degene die “de mensen die beslissingen nemen” aanneemt?
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:45:59 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422148
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar hoe gebrekkig is jouw mensenkennis in vredesnaam?
Was sarcastisch bedoeld. Probeer het trouwens inhoudelijk te houden en mensen niet persoonlijk aan te vallen. Dat is zo'n zwaktebod.
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:46:22 #91
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422153
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:45 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En wie is ook alweer degene die “de mensen die beslissingen nemen” aanneemt?
Trump niet toch? die staat te golfen.
pi_195422231
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:44 schreef budha het volgende:

[..]

Harrison en Graham staan al een tijdje gelijk in de polls. Eerlijk gezegd denk ik dat het een makkelijke overwinning wordt voor Graham, want uiteindelijk gaat het er niet om hoe ze het in de polls doen, maar wie er gaan stemmen en dat schat ik in als nadelig voor Harrison.
Jaime Harrison is de Beto van 2020. Getalenteerde politicus die het opneemt tegen een impopulaire incumbent in een Republikeinse staat. Beto kwam uiteindelijk net tekort en ik vrees dat hetzelfde voor Jaime Harrison zal gaan gelden..
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 12:51:32 #93
3928 Ulx
pi_195422240
twitter

Als Trump geveld is door een hoax moet je dat vieren.
pi_195422278
quote:

[..]

Ik betwijfel het.
Lijkt me logisch dat je geen echte documenten op tafel legt voor een fotoshoot.

Edit: Ik had misschien beter op die post met tweet kunnen reageren. Wel mee eens dat dit niks zegt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:55:43 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422307
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat je geen echte documenten op tafel legt voor een fotoshoot.
En bovendien, wát hij ook doet of zegt, het wordt hier toch wel afgekeurd. Maar inderdaad, beter een leeg vel papier dan staatsvertrouwelijke informatie op tafel.
pi_195422342
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat praat je er denigrerend over.
Ja, nogal. Helaasch als het jou niet bevalt.

Van ontzag voór... en nogal naïef , ben ik gedraaid naar sceptisch, sarcastisch en ironisch.
De enige reden dat ik het nog volg is, omdat ik het als een ongelooflijke verslavende real life tragical soap bekijk, langzamerhand.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:00:09 #97
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422405
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:57 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, nogal. Helaasch als het jou niet bevalt.
Ik vind het gewoon jammer als het over mensen hun uiterlijk moet gaan.
quote:
Van ontzag voór... ben ik gedraaid naar sceptisch, sarcastisch en ironisch.
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
quote:
De enige reden dat ik het nog volg is, omdat ik het als een ongelooflijke verslavende real life tragical soap bekijk, langzamerhand.
Ja, dat is het ook wel.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:02:27 #98
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195422458
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:51 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Vannacht nog iemand van de staf positief bevonden.

Behalve dan al die andere Amerikanen die ziek zijn, níet worden opgenomen uit voorzorg en/of zijn overleden dankzij het beleid.
Naar het schijnt is de piloot van air force one na zijn vlucht in een commerciëel vliegtuig gestapt. Dat mogen ze ook wel even onderzoeken
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:03:52 #99
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422483
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Naar het schijnt is de piloot van air force one na zijn vlucht in een commerciëel vliegtuig gestapt. Dat mogen ze ook wel even onderzoeken
Klinkt wel erg onverantwoord allemaal. :{ Zo ongeveer misdadig.

Bizar ook die 'fout' van die arts gister. Nogal essentieel wanneer bekend werd dat Trump besmet was.
pi_195422493
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon jammer als het over mensen hun uiterlijk moet gaan.
[..]

Dat kan ik me wel voorstellen ja.
[..]

Ja, dat is het ook wel.
Afgezien van uiterlijk is Barbie gewoon “een talking head”.

Overigens in de video vanuit walter reed is “a cough” weggeknipt.
Er zit een hikje in de video.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 13:04:27 #101
3928 Ulx
pi_195422499
twitter

Ik ben benieuwd.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:05:13 #102
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422517
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik vind haar best ad rem overkomen toen ik haar laatst zag. Kon zich behoorlijk weren die die journalisten.
quote:
Bedoel je dat Trump op dat moment hoestte?
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 13:07:58 #103
236264 crew  capricia
pi_195422585
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

Inderdaad.
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195422608
Het is even afwachten of Biden dit weekend of begin volgende week positief wordt getest. De kans is natuurlijk groot dat Trump tijdens het debat al besmettelijk was. Biden stond op afstand, maar ik weet niet of dat voldoende is als iemand 1,5 uur in jouw richting zit te schreeuwen. Het debat heb ik niet gekeken, maar ik heb er wel artikels over gelezen en ik kan mij dit herinneren.

quote:
Early reactions from pundits and polls suggested that the sometimes gaffe-prone Biden won the debate by merely standing up to the president and sounding coherent while a heavily sweating Trump seemed to unravel several times.
https://foreignpolicy.com(...)-trump-get-personal/

Misschien begon hij toen al koorts te krijgen.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:10:28 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422639
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Inderdaad.
[ twitter ]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zouden manipuleren om Trump gezonder te laten overkomen dan hij in werkelijkheid is.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 13:11:02 #106
3928 Ulx
pi_195422648
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Federer-fan het volgende:

Kon zich behoorlijk weren
Haar taak is de pers van informatie te voorzien en vragen te beantwoorden.

Wat valt er te weren? De enige reden voor haar om zich te weren is als ze gierende nonsens staat te spuien en daarop betrapt wordt.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:12:01 #107
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422659
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Haar taak is de pers van informatie te voorzien en vragen te beantwoorden.

Wat valt er te weren? De enige reden voor haar om zich te weren is als ze gierende nonsens staat te spuien en daarop betrapt wordt.
Dat de media in de VS de neiging heeft om nogal links te zijn en dat je ze daarop wilt wijzen.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 13:12:45 #108
236264 crew  capricia
pi_195422677
quote:
12s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoiets zouden manipuleren om Trump gezonder te laten overkomen dan hij in werkelijkheid is.
Ik zag het gisteren ook niet. Maar nu wel. En heel duidelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195422685
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Als Trump geveld is door een hoax moet je dat vieren.
De hebben we gisteren ook al langs zien komen
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 22:09 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]

Well, you can't fix stupid...
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:13:42 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195422690
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zag het gisteren ook niet. Maar nu wel. En heel duidelijk.
Zag je wel mijn PI?

Ik was mij ook niet opgevallen toen ik het zag maar nu wel. Zou hij dan de energie niet hebben gehad om het opnieuw te doen? Dit is ook niet echt handig.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 13:14:25 #111
3928 Ulx
pi_195422704
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat de media in de VS de neiging heeft om nogal links te zijn en dat je ze daarop wilt wijzen.
Dat is haar taak niet. Haar werk is journalisten van informatie voorzien.
pi_195422758
Kayleigh McEnany is natuurlijk niet dom.

quote:
Born and raised in Tampa, Florida, McEnany is the daughter of commercial roofing company owner Michael McEnany and Leanne McEnany. McEnany attended the Academy of the Holy Names, a private Catholic preparatory school in Tampa. After graduating, she majored in international politics at Georgetown University's School of Foreign Service in Washington, D.C. and she studied abroad at St Edmund Hall, Oxford. While at Oxford, she was taught politics by future British Shadow Home Secretary Nick Thomas-Symonds. After graduating from Georgetown, McEnany spent three years as a producer on the Mike Huckabee Show.

From there, McEnany enrolled at the University of Miami School of Law, before transferring to Harvard Law School. Huckabee said that "one of the reasons [McEnany] went on to law school was because she didn't see she was going to have an on-air opportunity at Fox anytime soon." At the Miami School of Law, McEnany was a recipient of the Bruce J. Winick Award for Excellence, a scholarship awarded to students in the top 1% of their class. She graduated from Harvard in 2016.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kayleigh_McEnany

En nu dus de woordvoerder voor de president. Best een aardige loopbaan voor iemand die 32 jaar oud is.
pi_195422779
Politico magazine heeft een stuk over Mark Meadows en de rare gelekte uitspraken:
https://www.politico.com/(...)s-trump-covid-425912
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195422877
quote:

[..]

Ik ben ook sceptisch bij dat soort berichten, maar dit is toch wel overduidelijk?
pi_195422921
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind haar best ad rem overkomen toen ik haar laatst zag. Kon zich behoorlijk weren die die journalisten.
[..]

Bedoel je dat Trump op dat moment hoestte?
Mevrouw Barbie (dan) sprak op haar eerste dag en beloofde de pers altijd de waarheid te spreken. En zij geleufden dat.
Sindsdien heeft zij iedere dag leugens verkondigd.

Al eens eerder hier gezegd: volgens mij had de pers al veel en veel eerder ter plekke moeten ‘staken’ in een verenigd optreden of met elkaar de follow up vragen regisseren.
Dat vergaten zij - in hun verontwaardiging - de eerste drie jaar.
En dat geyell ook iedere keer in de Oval Office of buiten maakt op mij een domme indruk.
N.B. bij Cuomo gebeurde dat geschreeuw en elkaar overschreeuwen ook in de eerste week. Daarna was het afgelopen. Iedereen mocht en kreeg gelegenheid tot vragen in alle rust.
Maar ach, donald geniet er ook wel van.
pi_195423041
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik ben ook sceptisch bij dat soort berichten, maar dit is toch wel overduidelijk?
Sterker, als het een edit was, waar het wel alle schijn van heeft, dan was hij niet sterk genoeg voor 2 takes?

Edit: Oh, dit had federer-fan daarna ook al gepost. Oh well.
pi_195423088
quote:

[..]

Natuurlijk doen ze dat wel, het is verkiezingstijd. En in Amerikaanse verkiezingen is hoe je overkomt uitermate belangrijk.
pi_195423103
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Natuurlijk doen ze dat wel, het is verkiezingstijd. En in Amerikaanse verkiezingen is hoe je overkomt uitermate belangrijk.
Buiten verkiezingstijd ook vast wel, denk je niet?
pi_195423149
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Zonder verkiezingstijd ook vast wel, denk je niet?
Mischien, dat is wat moeilijker te zeggen, Trump is natuurlijk ongemeen bezig met zijn imago maar ik denk dat het, zeg 2 jaar voor de verkiezingen, wat minder belangrijk is.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 13:34:56 #120
3928 Ulx
pi_195423198
Ik heb niet de indruk dat Trump's slechte gezondheid gezien wordt als iets positiefs.
pi_195423228
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:18 schreef Monolith het volgende:
Politico magazine heeft een stuk over Mark Meadows en de rare gelekte uitspraken:
https://www.politico.com/(...)s-trump-covid-425912
Wow. Het past wel bij elkaar.
Overigens denk ik dat hij nu wel zijn hand heeft overspeeld.
Gelukkig was Rudy nog beschikbaar om de zaak recht te zetten.

Met mijn gebrekkige kennis is het wel een Grieks drama of een stuk van Shakespeare.
pi_195423231
quote:

[..]

Het is eerder verrassend dat het zo slecht geëdited is.
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:37:55 #123
384435 klappernootopreis
pi_195423269
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:34 schreef Ulx het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Trump's slechte gezondheid gezien wordt als iets positiefs.
Allicht niet. De echte never trumper wil dat hij in leven blijft en aan het schandvlek wordt genageld. Niet de genade van de dood.
pi_195423278
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Haastklusje, mischien?
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:38:42 #125
384435 klappernootopreis
pi_195423283
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wow. Het past wel bij elkaar.
Overigens denk ik dat hij nu wel zijn hand heeft overspeeld.
Gelukkig was Rudy nog beschikbaar om de zaak recht te zetten.

Met mijn gebrekkige kennis is het wel een Grieks drama of een stuk van Shakespeare.
Verpakt in een Bassie en Adriaan format.
pi_195423295
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan de foto's.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 13:44:31 #127
3928 Ulx
pi_195423407
- Beetje minder mag wel -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 13:55:56 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:45:35 #128
384435 klappernootopreis
pi_195423430
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Voor mijn sterft hij, voor mijn part pakken ze alles van hem af en donderstralen ze hem daarna in de cel. Mij om het even.

Maar ik had het over het effect op de twijfelende kiezers.
Wie nu nog twijfelt is het kiesbiljet niet waard.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 13:48:11 #129
3928 Ulx
pi_195423485
Ach, kijk.

twitter

Let op je bloeddruk ouwe.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 14:07:17 #130
3928 Ulx
pi_195423942
Heeft iemand het Harrison/Graham debat gezien? Ik lees dat Graham niet echt overtuigend was.
pi_195424318
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:07 schreef Ulx het volgende:
Heeft iemand het Harrison/Graham debat gezien? Ik lees dat Graham niet echt overtuigend was.
Vanmorgen wat clips. Harrison was goed bezig.
Graham stond wat te dansen van linkerbeen op rechterbeen.
De reacties zijn weer erg Amerikaans: hup Biden moet hem in de regering kiezen.
De mod scoorde ook hoog: overladen met complimenten.
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:26:01 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195424367
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zie mijn PI.
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:26:51 #133
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195424378
quote:

[..]

Zie mijn PI, maar mijn PI-game is kennelijk niet erg sterk als het niemand opvalt. ;(
pi_195424398
twitter

Na mijn tirade - sort of - over de press, kom ik dit tegen.

Oa.:” And with a presidential campaign unfolding that promises to be unlike any we've ever seen in American history, Press Run will help make sense of the media's crucial role, and arm you with the information you need to fight this ongoing battle.”
pi_195424419
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zie mijn PI, maar mijn PI-game is kennelijk niet erg sterk als het niemand opvalt. ;(
Eerlijk antwoord...ik let nooit op PI's :@
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:30:39 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195424467
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eerlijk antwoord...ik let nooit op PI's :@
Ik verander de standaard-PI eigenlijk nooit, maar nu vond ik hem wel passen.
pi_195424552
twitter

Ohoh, ironie. 🇺🇸
Dr.Atlas, radioloog, heb ik nog niet gezien in het team.
pi_195424608
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:35 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]

Ohoh, ironie. 🇺🇸
Dr.Atlas, radioloog, heb ik nog niet gezien in het team.
Ja, die had al aanvaringen met Redfield, hoofd CDC, voor Trump onderuit ging.

Aangesteld door Trump omdat Atlas op FOX & Friends dingen zei waar hij blij van werd ipv dat hij wist waar hij over sprak.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 14:38:16 ]
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 14:47:44 #139
3928 Ulx
pi_195424833
Geen UV lamp in zijn aars.

Gemiste kans.
pi_195424922
Achteraf is het wel bijzonder dat ze op maandag aparte podiums gingen gebruiken. Blijkbaar voor het eerst sinds mei.

Het zou echt schandalig zijn als ze wisten dat hij positief getest had, maar dat hij toch bleef doorlopen en hij misschien zelfs opzettelijk richting Biden heeft zitten schreeuwen in de hoop hem te besmetten.

twitter
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 14:54:21 #141
3928 Ulx
pi_195424979
twitter
pi_195425036
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:51 schreef Jojoke het volgende:
Achteraf is het wel bijzonder dat ze op maandag aparte podiums gingen gebruiken. Blijkbaar voor het eerst sinds mei.

Het zou echt schandalig zijn als ze wisten dat hij positief getest had, maar dat hij toch bleef doorlopen en hij misschien zelfs opzettelijk richting Biden heeft zitten schreeuwen in de hoop hem te besmetten.

[ twitter ]
Ik weet het niet. Het is mogelijk, uiteraard, Trump is nu eenmaal erg eigenwijs en heeft zichzelf wel redelijk overtuigd dat covid maar een beetje onzin is dus hij kan medisch advies bewust genegeerd hebben en er is niemand die hem tegen kan en wil houden in het Witte Huis.
Daarbij komt dat zijn "Covid adviseur" een idioot is die experts op hun gebied zonder enige kennis tegenspreekt dus mischien heeft die wel tegen hem gezegd dat het allemaal prima was wat Trump van plan was.

Het kan ook zo zijn dat het toeval was en dat hij pas woensdag/donderdag wist dat hij besmet was.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 14:58:27 ]
pi_195425125
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Het is mogelijk, uiteraard, Trump is nu eenmaal erg eigenwijs en heeft zichzelf wel redelijk overtuigd dat covid maar een beetje onzin is dus hij kan medisch advies bewust genegeerd hebben en er is niemand die hem tegen kan en wil houden in het Witte Huis.
Daarbij komt dat zijn "Covid adviseur" een idioot is die experts op hun gebied zonder enige kennis tegenspreekt dus mischien heeft die wel tegen hem gezegd dat het allemaal prima was wat Trump van plan was.

Het kan ook zo zijn dat het toeval was en dat hij pas woensdag/donderdag wist dat hij besmet was.
Precies, het kan allemaal toeval zijn. Als hij het wel wist, dan zie ik Trump er wel voor aan dat hij het winnen van de verkiezingen belangrijker vond dan de gezondheid van anderen.
pi_195425196
Nu op ccn doet Jake Tapper een poging om de time line te ontrafelen en de medische (?) bulletins.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 15:07:00 #145
3928 Ulx
pi_195425203
Senator Wicker vertikte het om een mondkap om te doen in een vliegtuig. Delta onderzoekt het. (Al valt er weinig te onderzoeken)

twitter

Benieuwd of hij ook een levenslange ban krijgt zoals Delta die aan maskerloze proleten in de cattleclass geeft. Het zou van lef getuigen.
pi_195425324
Er zijn nog geen goede polls van nadat bekend werd dat Trump covid heeft, maar de polls van na het debat tonen allemaal aan dat het Trump meer kwaad dan goed heeft gedaan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:19:21 #147
384435 klappernootopreis
pi_195425414
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef westwoodblvd het volgende:
Er zijn nog geen goede polls van nadat bekend werd dat Trump covid heeft, maar de polls van na het debat tonen allemaal aan dat het Trump meer kwaad dan goed heeft gedaan.
Ik dacht dat ik net een statewhide poll langsflitsen op het nieuws waar Trump 15 punten achter Biden staat
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 15:22:47 #148
3928 Ulx
pi_195425472
Waarom zou je op een zieke oude man stemmen die niet eens zijn eigen feestjes veilig kan houden?
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:25:57 #149
384435 klappernootopreis
pi_195425540
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:22 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou je op een zieke oude man stemmen die niet eens zijn eigen feestjes veilig kan houden?
en het ironische is de reden van het feestje was een komende nominatie voor een Supreme judge. Waar ze in de senaat nog voor moeten stemmen. :')
pi_195425564
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:25 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

en het ironische is de reden van het feestje was een komende nominatie voor een Supreme judge. Waar ze in de senaat nog voor moeten stemmen. :')
Wat nu een probleem is door dat feestje, dat is wel echt karma in actie.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 15:27:01 #151
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195425569
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef westwoodblvd het volgende:
De Reuters/Ipsos poll is van 2/3 oktober: https://www.reuters.com/article/usa-election-poll-idUSKBN26P0DT

Geen bump voor Trump vanwege z'n ziekte.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_195425624
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:27 schreef Mike het volgende:

[..]

De Reuters/Ipsos poll is van 2/3 oktober: https://www.reuters.com/article/usa-election-poll-idUSKBN26P0DT

Geen bump voor Trump vanwege z'n ziekte.
Tja...echt verassend is dat niet. Behalve de Trumpsters die hem toch wel steunen denkt de rest dat hij onverantwoordelijk is geweest mbt covid sinds begin dit jaar. Dat hij het nu heeft benadrukt dat alleen maar omdat Biden, die het wel serieus nam, het niet heeft
pi_195425668
twitter
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:33:09 #154
384435 klappernootopreis
pi_195425686
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat nu een probleem is door dat feestje, dat is wel echt karma in actie.
Ik denk dat de geest van Ruth B. Ginsberg nog even is blijven hangen..
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:34:14 #155
384435 klappernootopreis
pi_195425709
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:31 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Great job Don!
pi_195425711
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat de geest van Ruth B. Ginsberg nog even is blijven hangen..
Ik vond die post van, ik geloof Arcee, wel heel erg leuk, dat plaatje van RBG die als een engel gekleed is met daaronder "RBG succesfully argued her first case before God" :)
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:35:05 #157
384435 klappernootopreis
pi_195425730
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vond die post van, ik geloof Arcee, wel heel erg leuk, dat plaatje van RBG die als een engel gekleed is met daaronder "RBG succesfully argued her first case before God" :)
Ik denk dat ze het pleit heeft gewonnen :)
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:44:16 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195425900
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja...echt verassend is dat niet. Behalve de Trumpsters die hem toch wel steunen denkt de rest dat hij onverantwoordelijk is geweest mbt covid sinds begin dit jaar. Dat hij het nu heeft benadrukt dat alleen maar omdat Biden, die het wel serieus nam, het niet heeft
Voor Biden is het eigenlijk vrij simpel

"Doe je zoals Trump. Dan wordt je ziek. Doe je zoals mij, dan blijf je gezond."
pi_195425924
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja en dat is een krachtige boodschap, denk ik.
pi_195425947
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:31 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
39% voor een zittende president is veel te laag. Trump had flink kunnen winnen als hij corona had gehad en de ziekte daarvoor op dezelfde manier als Biden had bestreden. Het vehicle tegemoet lopen ipv er voor te waarschuwen en het proberen te ontwijken levert je meer krediet op, zeker als het je dan alsnog treft. Dan had hij ook wel wat goodwill gekweekt bij zwevers en iets kunnen inlopen.

Verder lijkt het me dat als Trump hier zoals gehoopt goed uitkomt qua gezondheid dat hij nu wel van de een na laatste plaats naar de laatste gaat in de historie van alle presidenten van de VS.
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:48:16 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_195425972
Schijnbaar heeft Harrison gisteren Graham compleet gebodied in het debat. De laatste kon niet veel anders dan een marxistisch vijandsbeeld opwerpen. Of het genoeg is, is een tweede, maar het zal wederom voor heel veel extra donaties voor Harrison zorgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:52:27 #162
384435 klappernootopreis
pi_195426054
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat laatste is niet gegarandeerd
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:54:03 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195426091
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat eerste ook niet. Maar het idee van de oneliner is duidelijk.
pi_195426098
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:48 schreef speknek het volgende:
Schijnbaar heeft Harrison gisteren Graham compleet gebodied in het debat. De laatste kon niet veel anders dan een marxistisch vijandsbeeld opwerpen. Of het genoeg is, is een tweede, maar het zal wederom voor heel veel extra donaties voor Harrison zorgen.
Mischien moet Lindsey gewoon uit de kast komen, trekt vast veel librul stemmen ;)
pi_195426109
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:52 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar het is een verdomd sterke staaltje imagery.
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:55:30 #166
384435 klappernootopreis
pi_195426119
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat eerste ook niet. Maar het idee van de oneliner is duidelijk.
Dat klopt. Maar je verkoopt de huid niet voor de beer is geschoten
pi_195426138
quote:
Hier is het hele debat te zien (heb dit zelf niet bekeken):

zondag 4 oktober 2020 @ 15:57:16 #168
384435 klappernootopreis
pi_195426144
Kijk, een sterke oneliner plaatsen is tot daar aan toe, maar last Biden eerst maar de komende 7 dagen ongeschonden doorkomen.
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:02:40 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_195426248
Harrison staat trouwens achter een scherm om te benadrukken dat Lindsay eigenlijk in quarantaine had moeten zitten ;).
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:04:40 #170
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195426297
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:55 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar je verkoopt de huid niet voor de beer is geschoten
Oh, een beetje gokken mag.

Hij kan nog altijd roepen "Het is de schuld van Trump met zn stomme geschreeuw"
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:15:53 #171
384435 klappernootopreis
pi_195426497
Wat mij en blijkbaar ook de kiezers in de VS opvalt, is dat Trump opgenomen is in een vleugel van een gestresst ziekenhuis die overspoeld is met corona patiënten. En dan staat er een forse groep doktoren die Trump behandelen in witte jassen voor de deur een persco te geven. Dus mag je er van uit gaan dat er minstens zo veel artsen zich nog in dat ziekenhuis bevinden.
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:17:48 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195426554
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:15 schreef klappernootopreis het volgende:
Wat mij en blijkbaar ook de kiezers in de VS opvalt, is dat Trump opgenomen is in een vleugel van een gestresst ziekenhuis die overspoeld is met corona patiënten. En dan staat er een forse groep doktoren die Trump behandelen in witte jassen voor de deur een persco te geven. Dus mag je er van uit gaan dat er minstens zo veel artsen zich nog in dat ziekenhuis bevinden.
Hoe bedoel je dat? Dat er zo veel artsen in dat ziekenhuis werken?
pi_195426682
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:15 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom de Amerikanen dat altijd doen. Je zou denken dat die persoonlijke dokter prima zelf even de journalisten kan inlichten. Waarom moet het halve ziekenhuis achter hem gaan staan. Beetje overdreven.
  Redactie Games zondag 4 oktober 2020 @ 16:29:34 #174
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195426827
twitter

Nieuwe toespraak? Trump die vanaf het balkon iedereen toezwaait?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:30:55 #175
445514 DonDruiper
pi_195426850
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]

Goed nieuws show.

Lijkt noord Korea wel.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:30:58 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195426852
Ook wel pijnlijk voor Trump dat nu in ieder nieuwsbericht herhaald wordt dat hij een dikzak is
pi_195426862
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hier is het hele debat te zien (heb dit zelf niet bekeken):

Ohohohohoh wat een verkeerd en zielig verhaal van Lindsey!
“Where is all that money coming from for ...(pointing) him.
Its not about him. Its about me...they (? ) hate my guts...” _O- :D
Ergens rond 30 min.
  Redactie Games zondag 4 oktober 2020 @ 16:33:17 #178
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195426896
Ook wat polls, na het debat, voor de bekendmaking van corona:

twitter

Das wel flink, en kan een uitschieter zijn. Zeker omdat veel mensen niet geswitcht zijn van kandidaat tijdens het debat. Maar mensen vinden dat Biden het ook veel beter heeft gedaan.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195426934
Intussen wordt er helemaal niets aan contact tracing gedaan :')

twitter

Ook daarover wordt gespeculeerd:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:49:27 #180
384435 klappernootopreis
pi_195427167
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Dat er zo veel artsen in dat ziekenhuis werken?
Als ik er van uit ga dat er op het moment een enorme stress in de gezondheidszorg in de VS is vanwege dit virus, vraag ik me af waarom dit soort klasse behandeling nog van deze tijd is. Over een maand heeft de USA een andere president. En nu twee dozijn artsen inzetten om een president te redden die toch gaat verliezen terwijl ze elders veel nuttiger werk kunnen doen elders lijkt me een beetje overbodig
pi_195427206
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als ik er van uit ga dat er op het moment een enorme stress in de gezondheidszorg in de VS is vanwege dit virus, vraag ik me af waarom dit soort klasse behandeling nog van deze tijd is. Over een maand heeft de USA een andere president. En nu twee dozijn artsen inzetten om een president te redden die toch gaat verliezen terwijl ze elders veel nuttiger werk kunnen doen elders lijkt me een beetje overbodig
Mocht Rutte ziek worden, dan gaat hij vermoedelijk op z'n fietsje naar het ziekenhuis.

Maar dat vind ik persoonlijk ook wel weer mooi aan ons land.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195427259
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat je de beste (militaire) arts in zet bij de president is gewoon logisch, dat moet elk land doen. Een president die sterft of ernstig ziek is tijdens een pandemie moet je gewoon voorkomen. Dat je een persconferentie gaat houden met een tiental mensen is inderdaad wel lachwekkend, typisch Amerika waar iedereen zijn moment of fame wil.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195427312
Nog even over de benoeming van Barrett, ik vrees het ergste ;(

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195427480
Er staan ongeveer 23 R’ voor herverkiezing.
En volgens mij zijn er 2 staten dat de gekozen senator per direct aantreden.
Kan het niet meer terugvinden.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 17:04:47 #185
3928 Ulx
pi_195427547
twitter

Oh gelukkig. Weer een probleem opgelost.
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:07:51 #186
384435 klappernootopreis
pi_195427596
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:29 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]

Weekend at Bernie's 2
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:08:55 #187
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195427614
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zo eenvoudig kan het zijn.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_195427799
quote:
[ twitter ]

_O-
pi_195427821
quote:
[ twitter ]

Wat een samenwerking. Het Congres van Wenen is er niks bij.
What Would Goku Do
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:20:42 #190
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_195427825
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:30 schreef Hexagon het volgende:
Ook wel pijnlijk voor Trump dat nu in ieder nieuwsbericht herhaald wordt dat hij een dikzak is
Dat is een bijvangst die voldoening geeft idd :D
pi_195427883
quote:
11s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:20 schreef viagraap het volgende:

[..]

Wat een samenwerking. Het Congres van Wenen is er niks bij.
Waar een groot land klein in kan zijn :D
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:27:22 #192
384435 klappernootopreis
pi_195427946
Ik wacht op de persconferentie
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 17:28:03 #193
236264 crew  capricia
pi_195427958
We krijgen zo weer een update over zijn gezondheid. Rond half zes.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195427981
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:28 schreef capricia het volgende:
We krijgen zo weer een update over zijn gezondheid. Rond half zes.
"Update", want je hebt geen idee wat er echt is of gelogen.
pi_195428009
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Het is een soort bezigheids therapie voor de pool reporters, raden wat er wel en niet klopt en proberen de puzzel stukjes aan elkaar te lijmen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 17:31:07 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:31:01 #196
384435 klappernootopreis
pi_195428014
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:33 schreef Puddington het volgende:
Ook wat polls, na het debat, voor de bekendmaking van corona:

[ twitter ]

Das wel flink, en kan een uitschieter zijn. Zeker omdat veel mensen niet geswitcht zijn van kandidaat tijdens het debat. Maar mensen vinden dat Biden het ook veel beter heeft gedaan.
Als je onbeschoft door de reactie van je tegenstander gaat staan te schreeuwen maak je weinig indruk. Als ik dit bij mijn ouders flikte kreeg ik een tik.
pi_195428238
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat er gelogen is, is wel duidelijk iig gezien de tegenstrijdige verklaringen van Meadows. Vandaag moeten we weer geloven wat ze zeggen ;(

twitter
pi_195428256
quote:
[ twitter ]

Vast. (8>

Even geteld: 32 senatoren herkiesbaar excl. 3 zijn niet herkiesbaar.
Bron: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Senaat_(Verenigde_Staten)
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:48:53 #199
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_195428357
Als ik die beelden in NWS zie met die not fucking around militie en de oproep tot een zwarte staat, is het dan overdreven te denken aan een burgeroorlog?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:53:33 #200
384435 klappernootopreis
pi_195428425
quote:
16s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ik die beelden in NWS zie met die not fucking around militie en de oproep tot een zwarte staat, is het dan overdreven te denken aan een burgeroorlog?
Lijkt me sterk. Ik denk eerder dat ze bedoelen dat om zichzelf tegen racisten te beschermen ze een separatie willen. Kijk naar Israël. In 1948 gebeurde dit ook.
pi_195428471
Nou, de brenger van het medisch bulletin worden ( weer) afgebrand, op cnn.
En de zusters stonden er niet bij. Alleen de mannen.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 17:57:12 #202
236264 crew  capricia
pi_195428487
Nou. Toch iets meer details:
Er waren 'findings' in de longscan.
Zijn saturatie is gisteren naar 93 gedaald. ( :{ )
Hij heeft steroids nu.

Maar het gaat heel goed, mss morgen al naar huis.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:58:42 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195428518
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:57 schreef capricia het volgende:
Hij heeft steroids nu.

93 is niet best maar nog verre van kritisch.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 4 oktober 2020 @ 17:58:55 #204
384435 klappernootopreis
pi_195428523
De doctoren willen liever geen extra zuurstof toedienen. En ik kan me dit voorstellen, hoe meer zuurstof je toegediend krijgt, hoe meer je hersenen aangetast worden. Nu heeft Trump weinig hersenen, maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Als zijn longen nog meer achteruit gaan dan gaat Trump dezelfde kant op als mijn schoonmoeder. Hersendood.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 18:00:21 #205
236264 crew  capricia
pi_195428548
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

93 is niet best maar nog verre van kritisch.
Met anti inflammatory steroids, en iets gevonden in de longscan.. klinkt niet goed.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195428580
quote:
De vraag is voor wie dat relevant is. Ik heb alleen fragmenten gezien en hoewel Harrison het daarin goed deed was dat toch vooral voor eigen bühne. Ik betwijfel dat hij kiezers heeft overtuigd om van kant te wisselen.

Lindsey was een drol, maar dat was hij voor zijn vorige termijnen ook. Voor eigen publiek deed hij het denk ik niet slecht.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:02:40 #207
62913 Blik
The one and Only!
pi_195428609
93 is echt peanuts, mijn schoonnoeder is de laatste 6 maanden van haar leven niet boven de 85 uitgekomen. 93 was een droom voor haar (COPD)
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:13:09 #208
384435 klappernootopreis
pi_195428814
Het kan maar zo, als ik het hoor dat Trump daadwerkelijk een milde vorm van het virus heeft. Maar dat ze zijn ziekte erger adverteren dan die is. Hij heeft zogenaamd een tweede dosis resendir of hoe dat ook heet gekregen. En dat hij dan volgende week triomfantelijk te voorschijn komt met de woorden: kijk, ik heb het wondermiddel gekregen, en je kunt dit nu bestellen! Voor een heftige som.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:14:56 #209
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_195428850
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:53 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Ik denk eerder dat ze bedoelen dat om zichzelf tegen racisten te beschermen ze een separatie willen. Kijk naar Israël. In 1948 gebeurde dit ook.
Maar denk je dat ze daarmee in gaan stemmen? Ik vond het wel erg heftige beelden zo'n enorme groep gemaskerde gewapende mannen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_195428881
Vaak zijn de symptomen bij de ernstige gevallen in de eerste week nog niet zo heftig en nemen deze eerst af voordat na een week de echte klap komt. Het is nog maar afwachten hoe dit bij Trump zal gaan.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_195428905
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:02 schreef Blik het volgende:
93 is echt peanuts, mijn schoonnoeder is de laatste 6 maanden van haar leven niet boven de 85 uitgekomen. 93 was een droom voor haar (COPD)
Er zit ook nog wel een verschil in ziektebeeld tussen Covid en COPD.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:20:07 #212
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_195428932
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:16 schreef SamCooke het volgende:
Vaak zijn de symptomen bij de ernstige gevallen in de eerste week nog niet zo heftig en nemen deze eerst af voordat na een week de echte klap komt. Het is nog maar afwachten hoe dit bij Trump zal gaan.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:22:36 #213
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195428952
Krijgen de Democraten toch nog hun zin :) Trump Wordt ontslagen.

SPOILER
Vladimir Putin
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 18:24:43 #214
236264 crew  capricia
pi_195428992
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

In dit geval ging het om een drop. Opeens naar 93%. Dus zuurstof. Gisteren. Voor de 2e keer.

Die medicijnen, remdesivir, kuur voor 5 dagen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:29:36 #215
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195429050
quote:
Heb er weinig vertrouwen in dat het nog goedkomt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:30:09 #216
384435 klappernootopreis
pi_195429057
quote:

[..]

Het probleem met covid is dat je op het moment absoluut niet kunt zeggen of de patiënt na drie dagen hetzelfde ziektebeeld heeft. En die artsen lijken me eerder acteurs dan echte artsen, want na 6 maanden onafgebroken covid patiënten proberen te redden, dan zie je er een stuk minder fris uit.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:31:28 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195429079
Dat remdesivir vind ik nog steeds een naam voor een of ander Turkse minister
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:32:45 #218
62913 Blik
The one and Only!
pi_195429102
quote:

[..]

Uiteraard, maar het ging om saturatie. 93 is wellicht een drop in zuurstofgehalte. Maar zelfs op de lange termijn zelfs geen enkel probleem
pi_195429119
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:57 schreef capricia het volgende:
Hij heeft steroids nu.

Als het echt dramatisch slecht met hem zou gaan zou zeggen dat hij misschien morgen naar huis kan erg dom zijn. Zo dom zijn ze ook weer niet.
pi_195429138
Dexamethasone heeft echt wel een aantal vervelende mogelijke bijwerkingen. Lijkt me niet het soort middel dat je puur als voorzorg geeft.
pi_195429141
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het ging om saturatie. 93 is wellicht een drop in zuurstofgehalte. Maar zelfs op de lange termijn zelfs geen enkel probleem
Nee, maar het idee is dan ook dat de daling door kan zetten bij Covid, niet dat het een lange tijd stabiel blijft op 93.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:35:32 #222
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195429161
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Dacht dat iedereen standaard op 99,90 + zit?
Vladimir Putin
pi_195429164
Ik gok dat afgelopen vrijdag dag 7 was. Hij zit in dat geval vandaag op dag 9. Als hij morgen doorkomt, dan heeft hij het ergste achter de rug en kan hij naar huis. Dit betekent wel dat hij willens en wetens heel veel mensen in gevaar heeft gebracht en mogelijk Biden opzettelijk extra in gevaar heeft gebracht.
pi_195429172
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:35 schreef Jojoke het volgende:
Ik gok dat afgelopen vrijdag dag 7 was. Hij zit in dat geval vandaag op dag 9. Als hij morgen doorkomt, dan heeft hij het ergste achter de rug en kan hij naar huis. Dit betekent wel dat hij willens en wetens heel veel mensen in gevaar heeft gebracht en mogelijk Biden opzettelijk extra in gevaar heeft gebracht.
Hoe kom je er bij dat afgelopen vrijdag dag 7 zou zijn geweest?
pi_195429192
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:34 schreef westwoodblvd het volgende:
Dexamethasone heeft echt wel een aantal vervelende mogelijke bijwerkingen. Lijkt me niet het soort middel dat je puur als voorzorg geeft.
Sterker nog, in de RECOVERY trial werd alleen een effect gevonden bij patiënten die zuurstof toegediend hadden gekregen:

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2021436
pi_195429196
Voor de helderheid; de "kritieke" periode tussen dag 7 en dag 10 geldt vanaf het moment dat je voor het eerst symptomen krijgt, niet vanaf het moment dat je geïnfecteerd wordt.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:37:47 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195429200
Ben ook benieuwd hoe het die vetklep Chris Christie vergaat. Als die Herman Cain achterna gaat wordt bagatelliseren ook na herstel moeilijk.
pi_195429292
Natuurlijk wel wat ironisch dat wondermiddel hydroxychloroquine in tegenstelling tot middelen als Remdesivir en Dexamethason waarvoor wel gedegen RCTs zijn uitgevoerd met positieve resultaten.
pi_195429310
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:36 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat afgelopen vrijdag dag 7 zou zijn geweest?
Het gebruikelijke ziektebeeld is dat je tussen dag 7 en dag 10 last kan krijgen van ademhalingsproblemen. Afgelopen maandag gebruikt Pence voor het eerst sinds mei een eigen podium, waardoor hij meer afstand hield t.o.v. Trump dan in de maanden en weken daarvoor. Op dinsdag kwam Trump te laat voor een onafhankelijke coronatest die had moeten plaatsvinden vóór het debat en stond hij opvallend te zweten. Over woensdag berichtten verslaggevers dat hij zich niet lekker voelde. Donderdag ging hij naar een fundraiser terwijl hij ziek was. Het is een theorie die zou passen bij het gebruikelijke ziektebeeld.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:47:40 #230
8369 speknek
Another day another slay
pi_195429392
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dacht dat iedereen standaard op 99,90 + zit?
Nee 97+, en als je je inspant kan het wat zakken.
pi_195429447
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:29 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Heb er weinig vertrouwen in dat het nog goedkomt.
Morgen naar huis, om te herstellen.🇺🇸

Lastig hoor, ben je arts en militair, moet je naar de commandr- in -chief luisteren.
pi_195429456
Wat een zure lui zijn het toch ook op CNN. :r
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:52:44 #233
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195429493
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:50 schreef Za het volgende:
Ja, er zit weinig humor bij.
pi_195429494
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:50 schreef Za het volgende:
Ja, kritisch hè (8>
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:53:49 #235
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195429519
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, kritisch hè (8>
Ze vinden eigenlijk allemaal hetzelfde. "Where all men think alike, no one thinks very much."
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:55:03 #236
8369 speknek
Another day another slay
pi_195429545
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:01 schreef budha het volgende:

[..]

De vraag is voor wie dat relevant is. Ik heb alleen fragmenten gezien en hoewel Harrison het daarin goed deed was dat toch vooral voor eigen bühne. Ik betwijfel dat hij kiezers heeft overtuigd om van kant te wisselen.

Lindsey was een drol, maar dat was hij voor zijn vorige termijnen ook. Voor eigen publiek deed hij het denk ik niet slecht.
Ja in het algemeen wint Graham South Carolina natuurlijk ook puur en alleen omdat er een R achter zijn naam staat. Maar dat is dan ook de enige reden. In 25 jaar slechts 3 bills gecosponsord, laat ook wel een uitvreter eerste klas zien. Maar goed, geld geven aan een uitvreter of een marxist, is de reden dat het nog steeds too close to call is.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:03:48 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_195429699
Ik geloof niet dat Trump aandelen Gilead Sciences heeft (Remdesivir). Die heb ik een tijdje gehad maar ook toen bleek dat het het enige werkende medicijn was deed het niet zoveel (+6% verkocht ofzo).

Er gaan wel geruchten dat hij aandelen Regeneron heeft, wat ook zou verklaren waarom hij zich met een onbeproefd medicijn zou laten behandelen wat via een officiële press release werd afgekondigd, maar ook dat deed niet zo heel veel (maar misschien morgen?).
pi_195429773
twitter

Ook een interessante optie.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:11:05 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195429870
Blijf het ook wel vreemd vinden dat Pence niet de zaken overneemt. Toen George Bush een paar uur onder narcose ging werd ook Cheney al ingezet. Maar wanneer de president zeer beroerd is dan niet?
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:11:49 #240
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195429884
Al dat gespeculeer is een beetje onzinnig imo :P We zien het wel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:13:08 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195429906
quote:
2s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Al dat gespeculeer is een beetje onzinnig imo :P We zien het wel.
Speculeren is leuk dus niet onzinnig.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:18:07 #242
384435 klappernootopreis
pi_195430031
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, er zit weinig humor bij.
Er is dan ook weinig reden voor
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:22:21 #243
384435 klappernootopreis
pi_195430114
Ik vraag me af of er nog meer stafleden zich met klachten hebben gemeld.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:24:45 #244
384435 klappernootopreis
pi_195430158
Bill Barr weigert ondertussen om in quarantaine te gaan.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 19:24:50 #245
236264 crew  capricia
pi_195430159
quote:
Dag 7 en 8 waren het meest belangrijk. Zeiden de artsen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195430246
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:22 schreef phpmystyle het volgende:

SPOILER
Ik moest lachen :D
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:30:14 #247
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195430279
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:22 schreef phpmystyle het volgende:

SPOILER
_O-

Geef die grap door aan CNN. Kunnen ze hem daar ook maken.
pi_195430303
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Blijf het ook wel vreemd vinden dat Pence niet de zaken overneemt. Toen George Bush een paar uur onder narcose ging werd ook Cheney al ingezet. Maar wanneer de president zeer beroerd is dan niet?
Trump. Trump draagt pas iets over als hij dood is. Dat spreekt uit alles van de laatste 4 jaar, hij is doodsbang dat als hij de macht overdraagt hij het niet meer terugkrijgt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 19:32:11 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:39:57 #249
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195430512
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump. Trump draagt pas iets over als hij dood is. Dat spreekt uit alles van de laatste 4 jaar, hij is doodsbang dat als hij de macht overdraagt hij het niet meer terugkrijgt.
Of dat zijn bullshit stuwmeer over de dam loopt, als ie zelf even niet in control is.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_195430522
twitter

Heerlijk trumpiaans .... onveilig gedrag.... de volksgezondheid afbreken , mensen besmetten... en vooral roepen USA.
Trieste patriotten..
pi_195430537
Kan de senaat ook een tijdelijke machtsoverdracht regelen? Mocht Trump op de IC belanden, dan is het toch wel handig als Pence de macht in handen krijgt.
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:41:23 #252
445514 DonDruiper
pi_195430554
Hij zag er echt slecht uit.

Was hees en had geen stropdas om vast vanwege benauwdheid
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195430582
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:40 schreef Jojoke het volgende:
Kan de senaat ook een tijdelijk machtsoverdracht regelen? Mocht Trump op de IC belanden, dan is het toch wel handig als Pence de macht in handen krijgt.
Volgens mij niet, Pence moet naar de Senaat verklaren dat Trump incapabel is (haha!) en de medewerking hebben van het kabinet. Trump kan dat aanvechten overigens. En Pence kan dat weer aanvechten ;)
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:47:18 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195430717
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens mij niet, Pence moet naar de Senaat verklaren dat Trump incapabel is (haha!) en de medewerking hebben van het kabinet. Trump kan dat aanvechten overigens. En Pence kan dat weer aanvechten ;)
Denk niet dat de verstandshouding tussen de heren zo slecht is. Pence weet ook dat hij zijn positie te danken heeft aan Trump.
Vladimir Putin
pi_195430750
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Denk niet dat de verstandshouding tussen de heren zo slecht is. Pence weet ook dat hij zijn positie te danken heeft aan Trump.
Dat is het punt niet. Al zou het zijn dochter zijn, Trump geeft gewoon niets uit handen zonder dat hij zeker weet het weer terug te kunnen pakken.

Pence heeft zijn positie te danken aan de RNC, Trump wilde Pence niet maar de RNC wilde een partijman om Trump te balanceren.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 19:49:33 ]
pi_195430885
Joe Biden wordt vandaag weer getest. Vooral de testen dit weekend en begin volgende week zijn spannend.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 oktober 2020 @ 20:00:11 #257
862 Arcee
Look closer
pi_195430992
quote:
De lijfarts van Trump gaf toe dat de president vrijdagochtend hoge koorts had
Dan heeft-ie wel echt mazzel gehad dat-ie nu al weer is opgeknapt. Of, beter gezegd, dat-ie überhaupt is opgeknapt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195431092
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dan heeft-ie wel echt mazzel gehad dat-ie nu al weer is opgeknapt. Of, beter gezegd, dat-ie überhaupt is opgeknapt.
We shall see ;)

Zou een mooi BNW topic kunnen zijn "Is Trump vervangen door een robot?!?" ;)
pi_195431182
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We shall see ;)

Zou een mooi BNW topic kunnen zijn "Is Trump vervangen door een robot?!?" ;)
Een robot maakt minder spreekfouten, die doet wat je programmeert. De wartaal van Trump valt niet te programmeren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195431194
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

Een robot maakt minder spreekfouten, die doet wat je programmeert. De wartaal van Trump valt niet te programmeren.
Ok, Reptilian dan :P
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:12:16 #261
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195431258
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

En toch president van Amerika.
Vladimir Putin
pi_195431382
quote:
De toestand van president Trump is de laatste 24 uur verder vooruitgegaan, heeft zijn lijfarts Sean Conley gezegd op een persconferentie voor het Walter Reed Hospitaal. Hij is koortsvrij en zijn vitale organen werken goed. Wel erkende Conley dat er, zoals bij elke ziekte, "ups en downs" zijn.

Mogelijk kan hij morgen al terug naar het Witte Huis, waar hij dan verder behandeld kan worden, zei een van de andere artsen, Brian Garibaldi.

Conley gaf toe dat Trump vrijdag aan het eind van de ochtend hoge koorts had. Hij kreeg toen extra zuurstof toegediend, hoewel hij zelf zei dat dat niet nodig was. Hoe hoog de koorts was, zei Conley niet.
Dit heeft geen ene fuck met Corona te maken.

Ik heb weles hoge koorts gekregen van iets verkeerds te eten....

Hij heeft niet eens koorts, dat is toch 1 van de belangrijkste symptomen van Corona.
  Overall beste user 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 20:26:07 #263
3928 Ulx
pi_195431593
Wekenlang lopen de republikeinen te roepen dat Biden een drugtest moet doen dan blijkt Trump zelf aan de steroïden te zitten.
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:28:41 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_195431647
De White House Gift Shop verkoopt alvast commemorative coins dat Trump Covid-19 heeft verslagen (niet The Onion)

https://www.whitehousegif(...)mp-defeats-covid.htm
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:32:15 #265
445514 DonDruiper
pi_195431713
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:17 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Hij heeft niet eens koorts, dat is toch 1 van de belangrijkste symptomen van Corona.
wat :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195431720
Long read over de gebeurtenissen in Kenosha die eindigden met de dood van 2 mensen en de verwonding van een derde.

quote:
The real story of the Kenosha shootings offers a different view of the sometimes-chaotic protests and counterprotests that have shaken American cities this summer. The confrontation between Rittenhouse and Rosenbaum, and the bloodshed that followed, was more accidental than political — the product of anger, alienation and a tragic, chance encounter between a mentally ill man and a heavily armed teenager.

This story is based on court documents, videos from the demonstrations and interviews with more than three dozen of the victims’ friends and relatives. Some of them, such as Rosenbaum’s fiancee and Huber’s girlfriend, spoke at length for the first time, providing the most comprehensive account to date of Rosenbaum’s and Huber’s often painful childhoods, past encounters with police and paths to the protests that night.

https://www.washingtonpos(...)ha-shooting-victims/
Het zal vast niemand verbazen dat het werkelijke verhaal zowel veel triester als nauwelijks politiek is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 20:33:15 ]
pi_195431766
quote:

[..]

Hoe naast de wereld kun je leven, zeg. Onwerkelijk.
pi_195431781
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:40 schreef Jojoke het volgende:
Kan de senaat ook een tijdelijke machtsoverdracht regelen? Mocht Trump op de IC belanden, dan is het toch wel handig als Pence de macht in handen krijgt.
Kan Pence zelf met instemming van de meerderheid van het kabinet
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:36:28 #269
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_195431815
twitter

Kan die Ambramson zich niet beter gewoon bij politieke beschouwingen houden?
Zit ook maar wat te raden.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_195431824
quote:

[..]

Hij is positief getest :')
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:40:31 #271
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195431895
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Mja, kan dat niet gelogen zijn?
pi_195431924
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Test me reet....Ik geloof helemaal niets van dit verhaal.

Dit is allemaal gewoon een campagnestunt.

Let maar op wat Trumpie straks gaat roepen.

IK HEB CORONA OVERLEEFD....IK BEN DE JUISTE voor AMERIKA......stem OP MIJ!
pi_195431988
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:41 schreef Barlexus het volgende:

[..]

En Amerika zal zeggen "Als je niet zo fucking dom was geweest had je het niet eens opgelopen"
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:44:45 #274
445514 DonDruiper
pi_195431996
Dus al die andere besmettingen zijn allemaal verzonnen ja? :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195432029
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:44 schreef DonDruiper het volgende:
Dus al die andere besmettingen zijn allemaal verzonnen ja? :')
ik vraag me af hoe het met al die andere mensen gaat...

Hoe kan deze man na anderhalve dag al hersteld zijn en andere waarschijnlijk niet?
  zondag 4 oktober 2020 @ 20:47:15 #276
445514 DonDruiper
pi_195432065
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:45 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Hoe kan deze man na anderhalve dag al hersteld zijn en andere waarschijnlijk niet?
En dat geloof jij?

Alles is list en bedrog rondom die man.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195432069
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:45 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Dat is hij niet.
pi_195432139
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is hij niet.
Hij gaat morgen al weer terug naar het Witte Huis. Dan vraag ik me al sowieso af waarom hij zonodig naar dat militair ziekenhuis moest. Hebben ze daar wondermiddeltjes ofzo?

Als hij alweer zo snel terug gaat dan had hij ook in het witte huis behandeld kunnen worden? Ik vind het maar een grote show....
pi_195432165
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:50 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Hij gaat morgen al weer terug naar het Witte Huis. Dan vraag ik me al sowieso af waarom hij zonodig naar dat militair ziekenhuis moest. Hebben ze daar wondermiddeltjes ofzo?

Als hij alweer zo snel terug gaat dan had hij ook in het witte huis behandeld kunnen worden? Ik vind het maar een grote show....
Nee, men zegt dat hij mischien morgen naar het Witte Huis gaat. En daar is ook een medische staf aanwezig.
pi_195432288
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, men zegt dat hij mischien morgen naar het Witte Huis gaat. En daar is ook een medische staf aanwezig.
Er zijn 2 kampen in de wereld over dit verhaal.

Een kamp die het geloofd en een kamp die het allemaal buitengewoon vreemd in de oren klinkt.
pi_195432339
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:57 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Er zijn 2 kampen in de wereld over dit verhaal.

Een kamp die het geloofd en een kamp die het allemaal buitengewoon vreemd in de oren klinkt.
Tja...daar kan ik niet zo veel mee.
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:02:41 #282
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195432424
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja...daar kan ik niet zo veel mee.
Mja, ik snap Barlexcus denk ik wel. Want wie zegt dat het niet allemaal een leugen is? Ik bedoel, het zijn allemaal Republikeinen. Misschien is het allemaal in scene gezet. "Hoe groter de leugen, hoe eerder mensen hem geloven" - AH.
pi_195432482
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Mja, ik snap Barlexcus denk ik wel. Want wie zegt dat het niet allemaal een leugen is? Ik bedoel, het zijn allemaal Republikeinen. Misschien is het allemaal in scene gezet. "Hoe groter de leugen, hoe eerder mensen hem geloven" - AH.
Alweer, hier kan ik niet veel mee. Het kan ook een Deep State complot zijn van de Democraten die de Republikeinen met vloeibare corona bespoten hebben. Ik bedoel, waar houd het dan op?

Laten we ons gewoon aan de trieste feiten en de nog triestere communicatie houden. :P
pi_195432516
Hoe gaat het eigenlijk met Melanie Trump? is daar al nieuws over?
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:08:14 #285
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195432525
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alweer, hier kan ik niet veel mee. Het kan ook een Deep State complot zijn van de Democraten die de Republikeinen met vloeibare corona bespoten hebben. Ik bedoel, waar houd het dan op?
Dat weet ik ook niet.
quote:
Laten we ons gewoon aan de trieste feiten en de nog triestere communicatie houden. :P
Maar doen we dat dan? Er wordt toch genoeg gespeculeerd over het waarheidsgehalte van alles wat Trump zegt en wat er namens hem wordt gezegd?
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:08:48 #286
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195432540
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:07 schreef Barlexus het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Melanie Trump? is daar al nieuws over?
Gaat kennelijk goed. Zij is gewoon thuis. Maar ze is dan ook 24 jaar jonger dan Trump (50 jaar).
pi_195432566
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat wint Trump er dan mee? Het is gewoon een mythe dat als hij snel zou herstellen de mensen hem ineens als 'sterk' zien en massaal naar kamp Trump zouden overlopen.

En nu bepaalt Corona volledig het nieuws, niet bepaald gunstig voor Trump.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:11:23 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195432616
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:09 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Wat wint Trump er dan mee? Het is gewoon een mythe dat als hij snel zou herstellen de mensen hem ineens als 'sterk' zien en massaal naar kamp Trump zouden overlopen.

Ik heb geen idee. Er zijn toch genoeg mensen die denken dat hij doet alsof? Er wordt nogal wat gemanipuleerd, inclusief de persconferenties van die artsen/militairen.
pi_195432641
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:11 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Er zijn toch genoeg mensen die denken dat hij doet alsof? Er wordt nogal wat gemanipuleerd, inclusief de persconferenties van die artsen/militairen.
Ik heb nog geen enkel serieus persoon zien beweren dat hij doet alsof maar mischien heb ik wat gemist.
pi_195432692
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:11 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat er veel mensen zijn die het niet geloven komt doordat Trump vaker liegt dan dat hij de waarheid vertelt. Maar als dit door hem was verzonnen dan hadden ze als die besmette mensen er niet bij gedaan, en zeker dat superspreader event weggelaten. Dat is namelijk politiek zeer schadelijk voor Trump.
pi_195432813
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:09 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Niks meer over belastingen en het debat.

Hoewel ik er ook niet in geloof komt dit qua timing van slecht nieuws over hem wel goed uit.
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:20:13 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195432839
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkel serieus persoon zien beweren dat hij doet alsof maar mischien heb ik wat gemist.
Ik weet niet of dit serieuze mensen zijn:
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 07:43 schreef koemleit het volgende:

[..]

Dit vraag je jezelf natuurlijk af, maar welk voordeel kan hij hierbij hebben?
- snel weer aan het werk zonder klachten, laten zien dat je een sterke leider bent.
- alle aandacht op jou ipv op je opponent, maar dat had hij eigenlijk altijd al :').
- mensen die hem meer humaan gaan zien en compassie voor hem krijgen?

allemaal lijkt het me niet heel erg sterk, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
En misschien heeft ie gewoon echt Covid natuurlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:17 schreef Nielsch het volgende:
Ik geloof er niks van dat ie 't heeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:31 schreef Barlexus het volgende:
Trump wil dat de verkiezingen uitgesteld worden en dit is de truc.

Hij had diverse keren geroepen dat de verkiezingen uitgesteld moesten worden en dat lukte blijkbaar niet op de normale manier dan maar op de Trump manier.

Met leugens en toneelspel.

Blijft een vreselijke walgelijke man.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:05 schreef DestroyerPiet het volgende:
betekent deze ziekte nu ook dat de volgende debatten niet doorgaan?
[..]

waarschijnlijk omdat Trump nog nooit ergens de waarheid over heeft verteld dus waarom nu wel?
pi_195432896
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ja, laten we uitgaan van speculaties van Henk op internet, het bekende "Het heb op Facebook gestaan"-argument...
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:23:23 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195432916
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ja, laten we uitgaan van speculaties van Henk op internet, het bekende "Het heb op Facebook gestaan"-argument...
Vrijwel iedereen speculeert hier toch? :?
pi_195432941
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:20 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Posters op FOK! zijn per definitie geen serieuze mensen, myself included :P

Laat ik het zo zeggen, als het een fake is dan is het wel de domste en slechtste fake ooit omdat Trump er alleen maar schade door oploopt. Als je zoiets doet maak er dan een half mislukte aanslag van door Antifa

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 21:27:32 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:31:32 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195433093
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Posters op FOK! zijn per definitie geen serieuze mensen, myself included :P
Ik was al bang dat het zou backfiren. ;(
quote:
Laat ik het zo zeggen, als het een fake is dan is het wel de domste en slechtste fake ooit omdat Trump er alleen maar schade door oploopt. Als je zoiets doet maak er dan een half mislukte aanslag van door Antifa
Mja, als hij alleen zelf ziek was geworden en het virus snel had verslagen, had het misschien nog gunstig geweest, niet nu ook zijn halve entourage besmet is en hij mogelijk bewust het risico heeft genomen mensen te besmetten.
pi_195433109
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik was al bang dat het zou backfiren. ;(
[..]

Mja, als hij alleen zelf ziek was geworden en het virus snel had verslagen, had het misschien nog gunstig geweest, niet nu ook zijn halve entourage besmet is en hij mogelijk bewust het risico heeft genomen mensen te besmetten.
Maar dan is het dus geen fake :P
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:34:53 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195433183
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar dan is het dus geen fake :P
Nee, ik bedoel dus als hij het zo in scène had gezet dat hij alleen zelf ziek was geworden.
  zondag 4 oktober 2020 @ 21:35:06 #300
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195433187
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:41 schreef Barlexus het volgende:

[..]

En al die mensen op zijn feestje zitten ook allemaal te liegen dat ze ziek zijn?
pi_195433206
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dus als hij het zo in scène had gezet dat hij alleen zelf ziek was geworden.
Hah, ja, alleen Trump zou zo dom zijn met een virus als covid. Ok, die geef ik je als mogelijk. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')