abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195416063
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195416067
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee of Pelosi en Grassley daar bericht van ontvangen. Hoe kom je aan deze kennis?
In de grondwet kijken:
quote:
Section 3

Whenever the President transmits to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives his written declaration that he is unable to discharge the powers and duties of his office, and until he transmits to them a written declaration to the contrary, such powers and duties shall be discharged by the Vice President as Acting President.

Section 4

Whenever the Vice President and a majority of either the principal officers of the executive departments or of such other body as Congress may by law provide, transmit to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives their written declaration that the President is unable to discharge the powers and duties of his office, the Vice President shall immediately assume the powers and duties of the office as Acting President.
https://constitution.congress.gov/constitution/amendment-25/
zie email 27 oktober
pi_195416070
twitter
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195416083
quote:
Ah, da's helder. Thanks.
pi_195416145
quote:
Zou die ook al aan de zuurstof zijn? :')
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:01:37 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_195416164
quote:
Goede reacties wel. Wat een vreselijke mensen zijn het toch. Alle adviezen in de wind slaan, maar wel vooraan staan als het om zorg aankomt. Iets wat ze voor minder bedeelden ook nog eens zo moeilijk mogelijk maken.
Vreselijke vent.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_195416239
twitter

Mogelijk al eerder besmet....
zie email 27 oktober
pi_195416255
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:01 schreef livelink het volgende:

[..]

Goede reacties wel. Wat een vreselijke mensen zijn het toch. Alle adviezen in de wind slaan, maar wel vooraan staan als het om zorg aankomt. Iets wat ze voor minder bedeelden ook nog eens zo moeilijk mogelijk maken.
Vreselijke vent.
Chistie zal het zelf moeten betalen, die is tegenwoordig Lobbyist.
pi_195416274
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mogelijk al eerder besmet....
Trump liegt. Over alles. Dus dit zou geen verassing zijn, lijkt mij.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:12:31 #10
37150 livelink
pi_195416329
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Chistie zal het zelf moeten betalen, die is tegenwoordig Lobbyist.
Hij heeft het geld. Ik neem aan dat senatoren het ook zelf moeten betalen.
pi_195416369
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Hij heeft het geld. Ik neem aan dat senatoren het ook zelf moeten betalen.
Oh nee, hoor, die hebben een hele mooie zorgverzekering betaald door de belastingbetaler.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:16:58 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_195416402
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
What the fuck.

Communiceer dan niks. Ik heb ooit eens een cursusje crisismanagement gevolgd, maar een van de basisprincipes is toch wel “ga niet liegen”... :')
Communicatiemanager die het Witte Huis moet overhalen niet te liegen.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:20:37 #13
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416462
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump liegt. Over alles. Dus dit zou geen verassing zijn, lijkt mij.
Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:21:00 #14
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_195416466
quote:
The West Wing had ook een verhaallijn waarin Sectie 3 van het 25ste amendement ingeroepen werd, waardoor (in dit fictieve geval) de Speaker of the House tijdelijk de taken van de President overnam.
Interessante en onzekere situatie. :)

quote:
Astma is volgens mij niet het enige wat Christie tot een risico categorie maakt...

[ Bericht 3% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-10-2020 00:42:36 ]
pi_195416511
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.
Nou nee, dat Trump liegt over alles is gewoon een feit. :P

Ja, covid heeft een incubatietijd maar de toevalligheden stapelen zich wel op inmiddels gegeven ook het feit dat Trump zelf heeft beweert dat hij elke 2-3 dagen een test doet. En dinsdag de test bij het debat misliep.
Alles kan, natuurlijk, maar het word wel steeds aannemelijker dat hij wist dat hij positief was en toch doorging met publieke optredens tot hij te ziek werd.

Het is mij om het even als hij donors ziek gemaakt heeft of aanhangers bij een campagne dingetje maar het zou toch wel dieptriest zijn als het zo was.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:25:17 #16
37150 livelink
pi_195416525
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja, dat is de reden dat mensen uit voorzorg thuis moeten blijven als ze in nauw contact zijn geweest met een positief getest iemand.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:25:57 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416533
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou nee, dat Trump liegt over alles is gewoon een feit. :P

Ja, covid heeft een incubatietijd maar de toevalligheden stapelen zich wel op inmiddels gegeven ook het feit dat Trump zelf heeft beweert dat hij elke 2-3 dagen een test doet. En dinsdag de test bij het debat misliep.
Alles kan, natuurlijk, maar het word wel steeds aannemelijker dat hij wist dat hij positief was en toch doorging met publieke optredens tot hij te ziek werd.

Het is mij om het even als hij donors ziek gemaakt heeft of aanhangers bij een campagne dingetje maar het zou toch wel dieptriest zijn als het zo was.
Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_195416564
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.
Ik zei dat het mij geen verassing zou lijken als er over gelogen is en nee, dat komt niet uit tot hij uit het Witte Huis vertrokken is, medisch personeel heeft zwijgplicht, natuurlijk.
pi_195416565
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen daar bij betrokken zijn. Ik denk 1, de witte huis dokter. De rest ziet alleen een monster met een code schat ik zo in.
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:29:47 #20
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416590
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zei dat het mij geen verassing zou lijken als er over gelogen is en nee, dat komt niet uit tot hij uit het Witte Huis vertrokken is, medisch personeel heeft zwijgplicht, natuurlijk.
Denk dat ze ook ná zijn vertrek een zwijgplicht hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen daar bij betrokken zijn. Ik denk 1, de witte huis dokter. De rest ziet alleen een monster met een code schat ik zo in.
Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_195416605
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?
Weet ik niet, maar zelfs als dat zo is denk ik niet dat Joe the Laborant weet van wie welk monster is.
zie email 27 oktober
pi_195416609
quote:

[..]

[..]

Er zijn medische faciliteiten in het Witte Huis maar of dat ook een lab omvat...geen idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 00:31:10 ]
pi_195416617
quote:

Dat is waar ze gesprekken op achtergrondbasis voor uitgevonden hebben ;)
zie email 27 oktober
pi_195416632
twitter

Nogal juicy.
Tape in tweet!

Comment:
“ To people saying this is boring, you're missing the point: LP is sharing this to not to show US anything, but to show the TRUMP CAMPAIGN something. To show them they can't trust each other. To show them LP has inside info.”
pi_195416658
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Voor medische gegevens is dat wel heel tricky, hoor, daar kun je als arts je licentie voor kwijt raken. Buiten dat is de Witte Huis lijfarts een militair dus die kan zich dan ook nog eens voor de krijgsraad gaan verantwoorden en die gaan daar niet mee lachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 00:34:17 ]
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:35:41 #26
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416674
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar als medische gegevens zo dedicated zijn, dan is het ook herleidbaar naar enkel(e) persoon/personen als het uit de school klapt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_195416709
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Snap ik. Maar als medische gegevens zo dedicated zijn, dan is het ook herleidbaar naar enkel(e) persoon/personen als het uit de school klapt.
Daarom moet je ook een paar jaar wachten ;) zulke informatie raakt vanzelf wat breder bekend,
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:47:29 #28
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195416798
Correctie Trump krijgt toch Remdesvir boven op de experimentele antilichamen (die overigens nog niet door de FDA zijn goedgekeurd).
quote:
bron: cnn 03okt20
Once Trump was at Walter Reed, Conley said doctors initiated the antiviral drug remdesivir and that he will receive a five-day course of the drug, which has been shown to shorten recovery time for some coronavirus patients.
Ik herhaal opnieuw dat het dus niet goed lijkt te gaan met de orange man. Gezien timeline, ook goed kans dat hij als besmet was tijdens het debat.

quote:
bronL cbg
remdesivir is geen wondermiddel. Het kan worden gebruikt bij de behandeling van patiënten die door corona een longontsteking hebben opgelopen en extra zuurstof nodig hebben. Dat zijn dus mensen die in het ziekenhuis liggen en erg ziek zijn.
NB: Remdesvir wordt niet preventief maar curatief gebruikt.
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Vallon op 04-10-2020 01:12:42 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:51:11 #29
37150 livelink
pi_195416832
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nogal juicy.
Tape in tweet!

Comment:
“ To people saying this is boring, you're missing the point: LP is sharing this to not to show US anything, but to show the TRUMP CAMPAIGN something. To show them they can't trust each other. To show them LP has inside info.”
Ik ben aan het luisteren, maar hoor nog niks bijzonders?
pi_195416880
twitter

Communicatie gaat nu blijkbaar via Giuliani.

Wie doet de nachtdienst.😉
pi_195416883
Ik begrijp dat we nu op het punt zijn beland dat Trump geen covid heeft maar doet alsof, of hij is ondertussen al overleden maar men wilt het nieuws niet naar buiten brengen. Alles er tussen in is ook speculatie.

Wat is dit een shit show zeg.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195416898
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:51 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik ben aan het luisteren, maar hoor nog niks bijzonders?
Eerlijk gezegd kan ik niet luisteren, want naast mij slaapt al iemand.
Uit de comments begrijp ik, dat Pence zalvend de strategie bespreekt met de campaignstaff en trump quote.
Met wel/niet de bedoeling dat dit wordt gelekt.

Echt, iedereen en alles wordt gek gemaakt. Welterusten.
  zondag 4 oktober 2020 @ 00:59:46 #33
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195416903
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik begrijp dat we nu op het punt zijn beland dat Trump geen covid heeft maar doet alsof, of hij is ondertussen al overleden maar men wilt het nieuws niet naar buiten brengen. Alles er tussen in is ook speculatie.

Wat win je hier in godsnaam mee? Dit fascineert me nog het meest.
Doet me denken aan de laatste momenten van Stalin.
Niemand die ook maar enige verantwoordelijkheid durft te nemen in het openbaar.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:00:50 #34
37150 livelink
pi_195416915
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd kan ik niet luisteren, want naast mij slaapt al iemand.
Uit de comments begrijp ik, dat Pence zalvend de strategie bespreekt met de campaignstaff en trump quote.
Met wel/niet de bedoeling dat dit wordt gelekt.

Echt, iedereen en alles wordt gek gemaakt. Welterusten.
Het is een toespraak van Pence inderdaad. Dat het allemaal heel goed gaat met Trump, dat het beleid heel goed is en dat alles alleen nog maar beter wordt als Trump wordt herkozen. Operation MAGA.
pi_195416920
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Beroerd slecht gemanaged is het iig.
De rol van die stafchef is overigens interessant, waar is de beste man mee bezig? Is dit een opzettelijke desinformatiecampange of is er sprake van muiterij?
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 01:02:15 #36
236264 crew  capricia
pi_195416928
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195416950
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:57 schreef Barbusse het volgende:

Dat is wel een beetje de consequentie van 4 jaar lang continu liegen..
pi_195416957
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:02 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Hij ziet er vermoeid uit. Maar wel redelijk goed verder.
zie email 27 oktober
pi_195416977
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 00:59 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Precies dat dus. De man is president, dus enige transparatie mbt zijn welzijn is gewoon belangrijk. Nu hoor je alleen maar conflicterende info.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195416979
Zijn haar zit goed en gelukkig had Melania de make up ook in zijn koffertje gedaan, met zijn pyama.
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:06:57 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195416984
quote:
[ twitter ]
Prima.

Klinkt goed, ziet er wel vermoeid uit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 01:07:56 #42
236264 crew  capricia
pi_195416997
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hij ziet er vermoeid uit. Maar wel redelijk goed verder.
Idd.
Bleek en moe.
Maar niet heel slecht of zo.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:08:37 #43
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_195417004
quote:
[ twitter ]
Maar wanneer is dit opgenomen? :D
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_195417018
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje de consequentie van 4 jaar lang continu liegen..
Mwoah, dat Trump zelf een leugenachtig person is betekent niet dat zijn dokter met zo'n vage persco hoeft te komen, of dat Meadow allerlei conflicterende info naar buiten hoeft te brengen. Dit is gewoon voer voor conspiracy nut jobs.
pi_195417091
De eerste keer dat die een beetje sympathiek overkomt in een speech eigenlijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_195417108
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mwoah, dat Trump zelf een leugenachtig person is betekent niet dat zijn dokter met zo'n vage persco hoeft te komen, of dat Meadow allerlei conflicterende info naar buiten hoeft te brengen. Dit is gewoon voer voor conspiracy nut jobs.
Ik bedoel meer dat het feit dat er veel gespeculeerd wordt een gevolg is van het jarenlang liegen waardoor niemand meer weet wat wel en wat niet waar is.
pi_195417109
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:08 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Maar wanneer is dit opgenomen? :D
Dat is vraag 1. Vraag 2 is hoe hij is opgelapt voor dit momentje.
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 01:24:14 #48
236264 crew  capricia
pi_195417145
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is vraag 1. Vraag 2 is hoe hij is opgelapt voor dit momentje.
Die suite daar in het ziekenhuis is jaren 70. Vloerbedekking etc.
Lijkt niet op de interieur van de video.
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195417155
twitter

Over leugens gesproken
zie email 27 oktober
  zondag 4 oktober 2020 @ 01:25:58 #50
40566 Ericr
Livewrong
pi_195417159
Een enigszins sympathieke Trump. Moet een Deep fake zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo