SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
In de grondwet kijken:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of Pelosi en Grassley daar bericht van ontvangen. Hoe kom je aan deze kennis?https://constitution.congress.gov/constitution/amendment-25/quote:Section 3
Whenever the President transmits to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives his written declaration that he is unable to discharge the powers and duties of his office, and until he transmits to them a written declaration to the contrary, such powers and duties shall be discharged by the Vice President as Acting President.
Section 4
Whenever the Vice President and a majority of either the principal officers of the executive departments or of such other body as Congress may by law provide, transmit to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives their written declaration that the President is unable to discharge the powers and duties of his office, the Vice President shall immediately assume the powers and duties of the office as Acting President.zie email 27 oktober![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ah, da's helder. Thanks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In de grondwet kijken:
[..]
https://constitution.congress.gov/constitution/amendment-25/“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Goede reacties wel. Wat een vreselijke mensen zijn het toch. Alle adviezen in de wind slaan, maar wel vooraan staan als het om zorg aankomt. Iets wat ze voor minder bedeelden ook nog eens zo moeilijk mogelijk maken.quote:
Vreselijke vent.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Chistie zal het zelf moeten betalen, die is tegenwoordig Lobbyist.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede reacties wel. Wat een vreselijke mensen zijn het toch. Alle adviezen in de wind slaan, maar wel vooraan staan als het om zorg aankomt. Iets wat ze voor minder bedeelden ook nog eens zo moeilijk mogelijk maken.
Vreselijke vent.![]()
Trump liegt. Over alles. Dus dit zou geen verassing zijn, lijkt mij.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mogelijk al eerder besmet....![]()
Hij heeft het geld. Ik neem aan dat senatoren het ook zelf moeten betalen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Chistie zal het zelf moeten betalen, die is tegenwoordig Lobbyist.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Oh nee, hoor, die hebben een hele mooie zorgverzekering betaald door de belastingbetaler.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft het geld. Ik neem aan dat senatoren het ook zelf moeten betalen.![]()
Communicatiemanager die het Witte Huis moet overhalen niet te liegen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
What the fuck.
Communiceer dan niks. Ik heb ooit eens een cursusje crisismanagement gevolgd, maar een van de basisprincipes is toch wel “ga niet liegen”...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump liegt. Over alles. Dus dit zou geen verassing zijn, lijkt mij."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
The West Wing had ook een verhaallijn waarin Sectie 3 van het 25ste amendement ingeroepen werd, waardoor (in dit fictieve geval) de Speaker of the House tijdelijk de taken van de President overnam.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In de grondwet kijken:
[..]
https://constitution.congress.gov/constitution/amendment-25/
Interessante en onzekere situatie.Astma is volgens mij niet het enige wat Christie tot een risico categorie maakt...quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-10-2020 00:42:36 ]![]()
Nou nee, dat Trump liegt over alles is gewoon een feit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.
Ja, covid heeft een incubatietijd maar de toevalligheden stapelen zich wel op inmiddels gegeven ook het feit dat Trump zelf heeft beweert dat hij elke 2-3 dagen een test doet. En dinsdag de test bij het debat misliep.
Alles kan, natuurlijk, maar het word wel steeds aannemelijker dat hij wist dat hij positief was en toch doorging met publieke optredens tot hij te ziek werd.
Het is mij om het even als hij donors ziek gemaakt heeft of aanhangers bij een campagne dingetje maar het zou toch wel dieptriest zijn als het zo was.![]()
Ja, dat is de reden dat mensen uit voorzorg thuis moeten blijven als ze in nauw contact zijn geweest met een positief getest iemand.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is wel erg speculeren. Covid heeft gewoon enkele dagen incubatietijd nodig om ziek te worden.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou nee, dat Trump liegt over alles is gewoon een feit.
Ja, covid heeft een incubatietijd maar de toevalligheden stapelen zich wel op inmiddels gegeven ook het feit dat Trump zelf heeft beweert dat hij elke 2-3 dagen een test doet. En dinsdag de test bij het debat misliep.
Alles kan, natuurlijk, maar het word wel steeds aannemelijker dat hij wist dat hij positief was en toch doorging met publieke optredens tot hij te ziek werd.
Het is mij om het even als hij donors ziek gemaakt heeft of aanhangers bij een campagne dingetje maar het zou toch wel dieptriest zijn als het zo was."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Ik zei dat het mij geen verassing zou lijken als er over gelogen is en nee, dat komt niet uit tot hij uit het Witte Huis vertrokken is, medisch personeel heeft zwijgplicht, natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.![]()
Ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen daar bij betrokken zijn. Ik denk 1, de witte huis dokter. De rest ziet alleen een monster met een code schat ik zo in.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dus wel speculeren wat je doet. Liegen hierover lijkt mij ook gewoon gevaarlijk, je doet een test waarna uitslag volgt. Bij zo'n testprocedure zijn zoveel mensen betrokken, en als potus sta je in de picture, een leugen moet dan haast wel uitkomen.zie email 27 oktober![]()
Denk dat ze ook ná zijn vertrek een zwijgplicht hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zei dat het mij geen verassing zou lijken als er over gelogen is en nee, dat komt niet uit tot hij uit het Witte Huis vertrokken is, medisch personeel heeft zwijgplicht, natuurlijk.Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik betwijfel eerlijk gezegd hoeveel mensen daar bij betrokken zijn. Ik denk 1, de witte huis dokter. De rest ziet alleen een monster met een code schat ik zo in."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Weet ik niet, maar zelfs als dat zo is denk ik niet dat Joe the Laborant weet van wie welk monster is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?zie email 27 oktober![]()
Er zijn medische faciliteiten in het Witte Huis maar of dat ook een lab omvat...geen idee.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat ze ook ná zijn vertrek een zwijgplicht hebben.
[..]
Ja das een goeie. Maar zouden de whitehouse people niet een eigen lab hebben etc?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 00:31:10 ]![]()
Dat is waar ze gesprekken op achtergrondbasis voor uitgevonden hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:29 schreef phpmystyle het volgende:
Denk dat ze ook ná zijn vertrek een zwijgplicht hebben.
zie email 27 oktober![]()
![]()
Nogal juicy.
Tape in tweet!
Comment:
“ To people saying this is boring, you're missing the point: LP is sharing this to not to show US anything, but to show the TRUMP CAMPAIGN something. To show them they can't trust each other. To show them LP has inside info.”![]()
Voor medische gegevens is dat wel heel tricky, hoor, daar kun je als arts je licentie voor kwijt raken. Buiten dat is de Witte Huis lijfarts een militair dus die kan zich dan ook nog eens voor de krijgsraad gaan verantwoorden en die gaan daar niet mee lachen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is waar ze gesprekken op achtergrondbasis voor uitgevonden hebben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 00:34:17 ]![]()
Snap ik. Maar als medische gegevens zo dedicated zijn, dan is het ook herleidbaar naar enkel(e) persoon/personen als het uit de school klapt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is waar ze gesprekken op achtergrondbasis voor uitgevonden hebben"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Daarom moet je ook een paar jaar wachtenquote:Op zondag 4 oktober 2020 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als medische gegevens zo dedicated zijn, dan is het ook herleidbaar naar enkel(e) persoon/personen als het uit de school klapt.zulke informatie raakt vanzelf wat breder bekend,
zie email 27 oktober![]()
Correctie Trump krijgt toch Remdesvir boven op de experimentele antilichamen (die overigens nog niet door de FDA zijn goedgekeurd).Ik herhaal opnieuw dat het dus niet goed lijkt te gaan met de orange man. Gezien timeline, ook goed kans dat hij als besmet was tijdens het debat.quote:bron: cnn 03okt20
Once Trump was at Walter Reed, Conley said doctors initiated the antiviral drug remdesivir and that he will receive a five-day course of the drug, which has been shown to shorten recovery time for some coronavirus patients.NB: Remdesvir wordt niet preventief maar curatief gebruikt.quote:bronL cbg
remdesivir is geen wondermiddel. Het kan worden gebruikt bij de behandeling van patiënten die door corona een longontsteking hebben opgelopen en extra zuurstof nodig hebben. Dat zijn dus mensen die in het ziekenhuis liggen en erg ziek zijn.
Ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
[ Bericht 40% gewijzigd door Vallon op 04-10-2020 01:12:42 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ik ben aan het luisteren, maar hoor nog niks bijzonders?quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:32 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nogal juicy.
Tape in tweet!
Comment:
“ To people saying this is boring, you're missing the point: LP is sharing this to not to show US anything, but to show the TRUMP CAMPAIGN something. To show them they can't trust each other. To show them LP has inside info.”Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |