SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ik dacht dat dat een feit van algemene bekendheid was. Zie bijvoorbeeld dit artikel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand bij naam, jij wel, dan is het aan jou om dat aan te tonen, toch?Je bedoelt dat het geweld is om het geweld en niet met een politiek motief?quote:Ik denk dat het opportunisme is, misdadig opportunisme, en geen ideologische achtergrond heeft als het om plundering en diefstal gaat. En dat het weinig tot niets met BLM of "Antifa" te maken heeft.Oké, verbaast me niets. Ik heb het idee dat beide kanten elkaar in een kwaad daglicht proberen te stellen. Denk bijvoorbeeld een Jussie Smollett.quote:PS: Het is wel gedocumenteerd dat rechtse activisten vernielingen aanrichten, met name in Minneapolis in een poging om BLM te framen[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Maar het feit dat Trump nu geen campagne meer kan voeren door in zaaltjes te schreeuwen naar klapvee zal niet goed uitkomen denk ik. Net als dat hij geen kans meer krijgt zo om Biden in een debat nog te vloeren.
Hij moet dan hopen dat veel mensen hem nu zo zielig vinden dat hij sympathy votes krijgt ofzo![]()
OK, en waar haal jij het feit vandaan dat Antifa betrokken is uit dat artikel? Dat iemand beweert dat het Antifa was maakt het waar? Zo werken feiten niet, he? Dat is een mening.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een feit van algemene bekendheid was. Zie bijvoorbeeld dit artikel.
[..]
Je bedoelt dat het geweld is om het geweld en niet met een politiek motief?
[..]
Oké, verbaast me niets. Ik heb het idee dat beide kanten elkaar in een kwaad daglicht proberen te stellen. Denk bijvoorbeeld een Jussie Smollett.
Ja, geweld om geweld te plegen, is dat vergezocht dan? Alsof dat hier in Europa niet geregeld voorkomt. Zie ook de rellen en plunderingen in London niet zo lang geleden, de meeste daders van plundering bleken achteraf uit de middenklasse te komen die wat gratis wilden hebben.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 13:50:35 ]![]()
Het is een redelijk bekend groepje geworden sinds de Floyd-protesten. Ook hier zijn ze vrij bekend binnen de extreemrechtse apocalypsedenkers, milities vormen is hun natte droom. Op de FP post iemand al jaren met een avatar van Proud Boys.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:22 schreef Hexagon het volgende:
Voor de Proud Boys overigens geweldige reclame. Ik had nog nooit van ze gehoord.Incelfrikandel![]()
Wie dacht ook dat de kans heel klein is dat ze elkaar aangestoken hebben, op basis van de afstandelijke verstandhouding tussen de twee.![]()
Ik heb het daar niet over Antifa maar over links in het algemeen. Dus ik bedoel ermee te zeggen dat zowel links probeert om rechts in een kwaad daglicht te stellen als andersom. Maar wat Antifa en BLM betreft, zie mijn link in de post waarop je reageert.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
OK, en waar haal jij het feit vandaan dat Antifa betrokken is uit dat artikel? Dat iemand beweert dat het Antifa was maakt het waar? Zo werken feiten niet, he? Dat is een mening.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar je zegt dat het "links" is gebaseert op....iemands mening die claimt dat het de "extreme left" is. En daarmee ook gelijk iedereen aanwezig zo categoriseert.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over Antifa maar over links in het algemeen. Dus ik bedoel ermee te zeggen dat zowel links probeert om rechts in een kwaad daglicht te stellen als andersom. Maar wat Antifa en BLM betreft, zie mijn link in de post waarop je reageert.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 13:53:01 ]![]()
Ik las elders weer:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:55 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Scroll even door bovenstaande tweet!ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Doel je op mijn link? In dat artikel staat onder meer dit: "According to a recent survey by Princeton University, 637 riots broke out in the United States between May 26 and Sept. 12, with 91 percent attributed to the Black Lives Matter movement." Het enige wat ik beweer, is dat rechts geen monopolie heeft op geweld. Links doet daar net zo goed aan mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar je zegt dat het "links" is gebaseert op....iemands mening die claimt dat het de "extreme left" is. En daarmee ook gelijk iedereen aanwezig zo categoriseert.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Abbott doet zijn best om te zorgen dat zo min mogelijk mensen stemmen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Er is er altijd minstens een in de lucht van die toestellen want anders is het nogal nutteloos om ze te hebben.quote:![]()
Thx voor de aanvulling!quote:
Tis niet bij te houden al het nieuws ...en de speculaties.
Nog 33 dagen tot 4 november en mogelijke duidelijkheid.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is er altijd minstens een in de lucht van die toestellen want anders is het nogal nutteloos om ze te hebben.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Ik wilde je deze niet nog onthouden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef Selqae het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf geen western supremacists maar western chauvinists, daarnaast zijn er complete afdelingen door het hele land waar geen blanke te bekennen is en bijvoorbeeld bestaan voor 100%uit latino's zoals in Miami.
Huidskleur speelt totaal geen rol bij die groep.
In the 2010 United States Census, 50.5 million Americans (16.3% of the total population) listed themselves as ethnically Hispanic or Latino. Of those, 53.0% (26.7 million) self-identified as racially white. The remaining respondents listed their races as: some other race 36.7%, two or more races (multiracial) 6.0%, Black or African American 2.5%, American Indian and Alaska Native 1.4%, Asian 0.4%, and Native Hawaiian or other Pacific Islander 0.1%.
Bron
Als meer dan de helft van een bevolkingsgroep zich als blank identificeert, is het dan ok voor ons om ze toch als niet-blank te classificeren?![]()
Lijkt me wel. Als meer dan de helft van zwarten of aziaten zich als blank identificeert zijn het toch nog steeds zwarten en aziaten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:10 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Ik wilde je deze niet nog onthouden.
In the 2010 United States Census, 50.5 million Americans (16.3% of the total population) listed themselves as ethnically Hispanic or Latino. Of those, 53.0% (26.7 million) self-identified as racially white. The remaining respondents listed their races as: some other race 36.7%, two or more races (multiracial) 6.0%, Black or African American 2.5%, American Indian and Alaska Native 1.4%, Asian 0.4%, and Native Hawaiian or other Pacific Islander 0.1%.
Bron
Als meer dan de helft van een bevolkingsgroep zich als blank identificeert, is het dan ok voor ons om ze toch als niet-blank te classificeren?
Straks krijg je ook nog mensen van 2 meter die zich identificeren als lilliputters en zwakbegaafden die zich identificeren als hoogbegaafden.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ah, Trump.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
zwakbegaafden die zich identificeren als hoogbegaafden.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Maar we hebben het hier dus over mensen van vooral Europese afkomst. Niet zwarten of Aziaten die vinden dat ze blank zijn. Wie zijn wij dan om ze te vertellen dat die afkomst niet telt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als meer dan de helft van zwarten of aziaten zich als blank identificeert zijn het toch nog steeds zwarten en aziaten?
Straks krijg je ook nog mensen van 2 meter die zich identificeren als lilliputters en zwakbegaafden die zich identificeren als hoogbegaafden.![]()
Maar het zijn mensen met in belangrijke mate Spaanse roots. Zijn Spanjaarden niet blank? Het zal me eerlijk gezegd niet echt uit maken, maar ook hier is het niet zwart-wit, maar vele tinten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Als meer dan de helft van zwarten of aziaten zich als blank identificeert zijn het toch nog steeds zwarten en aziaten?
Straks krijg je ook nog mensen van 2 meter die zich identificeren als lilliputters en zwakbegaafden die zich identificeren als hoogbegaafden.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wist niet dat die zwakbegaafd was. Knap dat hij dan toch president is geworden.quote:Oké, alleen je vroeg: "Als meer dan de helft van een bevolkingsgroep zich als blank identificeert, is het dan ok voor ons om ze toch als niet-blank te classificeren?"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:19 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Maar we hebben het hier dus over mensen van vooral Europese afkomst. Niet zwarten of Aziaten die vinden dat ze blank zijn. Wie zijn wij dan om ze te vertellen dat het die afkomst niet telt?
Als je had gevraagd: "Als meer dan de helft van een niet-zwarte en niet-aziatische bevolkingsgroep zich als blank identificeert, is het dan ok voor ons om ze toch als niet-blank te classificeren?" dan had ik waarschijnlijk nee gezegd.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Klopt, maar de vraag was: "Als meer dan de helft van een bevolkingsgroep zich als blank identificeert, is het dan ok voor ons om ze toch als niet-blank te classificeren?"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar het zijn mensen met in belangrijke mate Spaanse roots. Zijn Spanjaarden niet blank? Het zal me eerlijk gezegd niet echt uit maken, maar ook hier is het niet zwart-wit, maar vele tinten.
Zie mijn vorige post.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Semantiek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wist niet dat die zwakbegaafd was. Knap dat hij dan toch president is geworden.
[..]
Oké, alleen je vroeg: "Als meer dan de helft van een bevolkingsgroep zich als blank identificeert, is het dan ok voor ons om ze toch als niet-blank te classificeren?"
Als je had gevraagd: "Als meer dan de helft van een niet-zwarte en niet-aziatische bevolkingsgroep zich als blank identificeert, is het dan ok voor ons om ze toch als niet-blank te classificeren?" dan had ik waarschijnlijk nee gezegd.
Feit is gewoon dat meer dan de helft van de Amerikaanse latino's zichzelf als etnisch blank zien en het dus prima mogelijk is dat de Proud Boys vol zit met white supremacist latino's. Dat ze een dogwhistle als 'chauvinist supremacists' hanteren doet daar niks aan af.
Next.![]()
Mja, fair enough, maar dat grijpt in op etniciteit. Zoals kun je spreekwoordelijk blanke negers kunt hebben al weet ik niet hoe houdbaar dat is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag was: "Als meer dan de helft van een bevolkingsgroep zich als blank identificeert, is het dan ok voor ons om ze toch als niet-blank te classificeren?"
Zie mijn vorige post.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Tegenwoordig kan er veel. Man mannen die zichzelf als vrouw identificeren of andersom kijken ook nog maar weinigen op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, fair enough, maar dat grijpt in op etniciteit. Zoals kun je spreekwoordelijk blanke negers kunt hebben al weet ik niet hoe houdbaar dat is.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
President worden lukte het hem wel. Maar het zijn is toch echt te moeilijk voor hem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Iemand die op een tankstation werkt is ook niet automatisch geschikt om CEO van Shell te spelen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Of ze het daadwerkelijk wel of niet zijn maakt natuurlijk niet uit voor of ze vervolgens identificeren met white supremacy. Daar past ook het construct whiteness bij.
Anyway.
Voorspelbaar maar jammer, Harris had gehakt gemaakt van Pence.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat vind jij en velen met jou. Maar er zijn veel Amerikanen die heel blij met hem zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
President worden lukte het hem wel. Maar het zijn is toch echt te moeilijk voor hem.Die vergelijking gaat niet op. Trump is president geworden. Dan moet je zeggen dat niet iedereen die CEO wordt daarvoor geschikt blijkt te zijn.quote:Iemand die op een tankstation werkt is ook niet automatisch geschikt om CEO van Shell te spelen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Je schrijft "voorspelbaar" maar dat is toch gewoon wat hij behoort te doen, los van of het politiek goed uitkomt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef speknek het volgende:
Of ze het daadwerkelijk wel of niet zijn maakt natuurlijk niet uit voor of ze vervolgens identificeren met white supremacy. Daar past ook het construct whiteness bij.
Anyway.
[ twitter ]
Voorspelbaar maar jammer, Harris had gehakt gemaakt van Pence.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Niet om het een of ander, wie is nu het informele opperhoofd van de Trump regering nu er zoveel kopstukken in quarantaine zitten ?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Trump is het toch nog gewoon totdat hij het niet meer is? Dan is het Pence totdat die het niet meer is. Daarna is het Pelosi tot die het niet meer is en daarna de minister van Justitie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:38 schreef klappernootopreis het volgende:
Niet om het een of ander, wie is nu het informele opperhoofd van de Trump regering nu er zoveel kopstukken in quarantaine zitten ?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja. Dat zegt mij dan weer niet zo veel, een minderheid vind hem ok of goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind jij en velen met jou. Maar er zijn veel Amerikanen die heel blij met hem zijn.Dat is dan ook correct. Maar CEO's kun je vrij makkelijk ontslaan als ze falen, natuurlijk.quote:Die vergelijking gaat niet op. Trump is president geworden. Dan moet je zeggen dat niet iedereen die CEO wordt daarvoor geschikt blijkt te zijn.
En Trump is ook niet de eerste faalhaas als President, natuurlijk, er zijn er wel meer geweest alleen was toendertijd (Harding, bijvoorbeeld) het probleem toch van een andere orde.![]()
Er moet geregeerd worden en op het moment is de regering vleugellamquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Trump is het toch nog gewoon totdat hij het niet meer is? Dan is het Pence totdat die het niet meer is. Daarna is het Pelosi tot die het niet meer is en daarna de minister van Justitie?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ze kunnen toch gewoon Madame Tussauds bellen? Niemand die het verschil merkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef speknek het volgende:
Voorspelbaar maar jammer, Harris had gehakt gemaakt van Pence.![]()
Dat is niet correct, zover bekend is Trump niet incapabel (buiten zijn normale nivo daarvan) om leiding te geven. Hij kan alleen geen externe bezoekers ontvangen maar dat is niet essentieel om te functioneren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:41 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Er moet geregeerd worden en op het moment is de regering vleugellam![]()
Dat zijn ze al bijna 4 jaar. Zoveel veranderd er nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:41 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Er moet geregeerd worden en op het moment is de regering vleugellamZuiger van het FOK!-OMT![]()
Het zegt ook niet veel over zijn objectieve kwaliteiten of prestaties, maar je wordt uiteindelijk gekoezen op basis van een combinatie van beeldvorming en vertrouwen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Dat zegt mij dan weer niet zo veel, een minderheid vind hem ok of goed.
[..]Mja, in mijn herinnering werden alle Republikeinen sinds Reagan (met uitzondering van de oude Bush) als falende idioten gezien.quote:Dat is dan ook correct. Maar CEO's kun je vrij makkelijk ontslaan als ze falen, natuurlijk.
En Trump is ook niet de eerste faalhaas als President, natuurlijk, er zijn er wel meer geweest alleen was toendertijd (Harding, bijvoorbeeld) het probleem toch van een andere orde.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Maar Trump kan toch nog gewoon doen wat hij altijd doet zolang hij niet met koorts of erger op bed ligt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:41 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Er moet geregeerd worden en op het moment is de regering vleugellam[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
En je punt is? Of wil jij serieus beweren dat Bush Jr een groot licht was? Verschil is wel dat Bush Jr zich niet omringende met kritiekloze incompetente figuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zegt ook niet veel over zijn objectieve kwaliteiten of prestaties, maar je wordt uiteindelijk gekoezen op basis van een combinatie van beeldvorming en vertrouwen.
[..]
Mja, in mijn herinnering werden alle Republikeinen sinds Reagan (met uitzondering van de oude Bush) als falende idioten gezien.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 14:49:52 ]![]()
Mijn punt is dat jij schrijft: "En Trump is ook niet de eerste faalhaas als President, natuurlijk, er zijn er wel meer geweest alleen was toendertijd (Harding, bijvoorbeeld) het probleem toch van een andere orde." Ik begreep niet waarom je Reagan en Bush Jr. daar niet noemde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En je punt is? Of wil jij serieus beweren dat Bush Jr een groot licht was? Verschil is wel dat Bush Jr zich niet omringende met kritiekloze incompetente figuren.
Ik vond Bush Jr. wel intelligent trouwens. Hij verzamelde zoals jij al schreef best capabele mensen om zich heen en kon beslissingen nemen. Ook vond ik hem goed overkomen bij bijvoorbeeld zijn State of the Union - niet met al zijn versprekingen inderdaad.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Alle? Dat zijn alleen Bush Jr. en Trump. Waarvan de eerste nog wel een beetje fatsoen heeft en inderdaad nog wel kon delegeren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
Mja, in mijn herinnering werden alle Republikeinen sinds Reagan (met uitzondering van de oude Bush) als falende idioten gezien.![]()
Ik bedoel inclusief Reagan, maar dat staat er inderdaad niet. En vóór Reagan was dat waarschijnlijk al zo, maar daar hoor ik niet zo veel over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat zijn alleen Bush Jr. en Trump. Waarvan de eerste nog wel een beetje fatsoen heeft.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Voorspelbaar dat het lot ons tart.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Je schrijft "voorspelbaar" maar dat is toch gewoon wat hij behoort te doen, los van of het politiek goed uitkomt?
Gelukkig hebben we deze nog.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Trump klonk gisteren tijdens zijn rally in Minnesota al verkouden. Twee dagen daarvoor heeft hij in een afgesloten zaal anderhalf uur lang tegen Biden staan schreeuwen. Een goede journalist komt nu met een tijdlijn. Wanneer zat hij met Hicks in dat vliegtuig, wie heeft hij in de tussentijd gezien, etc.![]()
Pence is negatief getest.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Waarom zou ik Reagan en Bush wel noemen? Harding staat te boek als de slechtste President ooit, vermoedelijk zal Trump zijn plaats overnemen, Bush en Reagan vallen niet in die categorie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mijn punt is dat jij schrijft: "En Trump is ook niet de eerste faalhaas als President, natuurlijk, er zijn er wel meer geweest alleen was toendertijd (Harding, bijvoorbeeld) het probleem toch van een andere orde." Ik begreep niet waarom je Reagan en Bush Jr. daar niet noemde.
Ik vond Bush Jr. wel intelligent trouwens. Hij verzamelde zoals jij al schreef best capabele mensen om zich heen en kon beslissingen nemen. Ook vond ik hem goed overkomen bij bijvoorbeeld zijn State of the Union - niet met al zijn versprekingen inderdaad.
Ik geloof dat je een beetje te polariserend bezig bent hier, dat ik tegen Trump ben maakt nog niet dat ik automatisch iedere Republikein als een wappie zie.![]()
En Biden heeft zich inmiddels ook laten testen.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Da's positief.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Als hij in contact is geweest met Trump de afgelopen dagen moet hij volgens de CDC guidelines alsnog 2 weken in quarantaine.quote:![]()
De Chinezen lachen zich natuurlijk helemaal dood hierover.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:54 schreef crystal_meth het volgende:
Editor-in-chief van de Global Times
[ twitter ]![]()
Die kunnen door een Trump benoeming wel even aangepast worden, dat is usance bij de Trump regeringquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:58 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Als hij in contact is geweest met Trump de afgelopen dagen moet hij volgens de CDC guidelines alsnog 2 weken in quarantaine.![]()
![]()
Omdat vrijwel nooit een Nederlander positief heb gehoord over Reagan en Bush. Maar het was ook een vraag, geen aanname. Ik wilde checken of je ook hen als falers zietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou ik Reagan en Bush wel noemen? Harding staat te boek als de slechtste President ooit, vermoedelijk zal Trump zijn plaats overnemen, Bush en Reagan vallen niet in die categorie.
Ik geloof dat je een beetje te polariserend bezig bent hier, dat ik tegen Trump ben maakt nog niet dat ik automatisch iedere Republikein als een wappie zie.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Even terzijde: ik dacht dat dit Buchanan was, niet Harding.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou ik Reagan en Bush wel noemen? Harding staat te boek als de slechtste President ooit, vermoedelijk zal Trump zijn plaats overnemen, Bush en Reagan vallen niet in die categorie.
Ik geloof dat je een beetje te polariserend bezig bent hier, dat ik tegen Trump ben maakt nog niet dat ik automatisch iedere Republikein als een wappie zie."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Heb ik weer.quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
![]()
Minor symptoms. Lijkt mee te vallen. Hoop voor hem dat het daarbij blijft."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Volgens mij ook Harding. Dat kwam ik laatst tegen in een boek over Amerika.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Even terzijde: ik dacht dat dit Buchanan was, niet Harding.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, inderdaad. Maar als hij milde symptomen heeft, zou hij toch met een mondkapje een debat moeten mogen voeren? Wanneer je een mondkapje draagt,kun je anderen niet besmetten, wordt mij steeds verteld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:03 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Minor symptoms. Lijkt mee te vallen. Hoop voor hem dat het daarbij blijft.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 02-10-2020 15:12:39 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik zie ze niet vanuit mijn perspectief als goede Presidenten, nee, maar zijn geen Hardings.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat vrijwel nooit een Nederlander positief heb gehoord over Reagan en Bush. Maar het was ook een vraag, geen aanname. Ik wilde checken of je ook hen als falers ziet
Als ik het heb over faalhazen dan doel ik op degenen die bovenaan de lijst van iedere historicus staan. Buchanan, Johnson, Piece en Harding zijn de consensus slechtse Presidenten. (Andrew Johnson, niet Lyndon B.)
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 15:07:42 ]![]()
Oké, ik begrijp je. Wat mij opvalt, is dat hoe meer tijd verstrijkt, hoe milder mensen zijn in hun oordeel. Bush Jr. was ooit het vleesgeworden kwaad voor veel mensen, tegenwoordig zijn ze veel vriendelijker over hem. Hetzelfde met Reagan. Of ze hebben gewoon geluk met Trump, omdat ze daar allemaal positief tegen afsteken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zie ze niet vanuit mijn perspectief als goede Presidenten, nee, maar zijn geen Hardings. Of Coolidge, Grant etc.
Als ik het heb over faalhazen dan doel ik op degenen die bovenaan de lijst van iedere historicus staan. Buchanan, Johnson, Piece en Harding zijn de consensus slechtse Presidenten. (Andrew Johnson, niet Lyndon B.)[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, kan, de lijstjes varieren per historicus maar de top 5 is altijd wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:02 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Even terzijde: ik dacht dat dit Buchanan was, niet Harding.![]()
Dat is niet helemaal waar. Wat gezegd wordt is dat de besmettingskans aanzienlijk kleiner is met een mondkapje, maar niet 0.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar als hij milde symptomen heeft, zou hij toch met een mondkapje een debat moeten mogen voeren? Wanneer je een mondkapje draagt,kun je anderen niet bestemmen, wordt mij steeds verteld.
Ik zaf het laatst mooi simpel uitgelegd. Als iemand zonder broek aan over je blote benen pist, worden je benen nat. Draag jij wel een broek dan zit er wel wat tussen maar je benen worden nog steeds nat. Echter, heeft die beenpisser ook een broek aan, dan pist hij slechts in zijn eigen broek en is de kans dat jij ondergepist wordt aanzienlijk kleiner.
Zo werkte het ook met mondkapjes.![]()
Overigens, net buiten de top 10, George W Bush, Nixon 15, Carter 18, Ford 19. Maar goed, over die lijstjes valt altijd wel te twisten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, kan, de lijstjes varieren per historicus maar de top 5 is altijd wel hetzelfde.![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat zijn ze al bijna 4 jaar. Zoveel veranderd er nietMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:09 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Wat gezegd wordt is dat de besmettingskans aanzienlijk kleiner is met een mondkapje, maar niet 0.
Ik zaf het laatst mooi simpel uitgelegd. Als iemand zonder broek aan over je blote benen pist, worden je benen nat. Draag jij wel een broek dan zit er wel wat tussen maar je benen worden nog steeds nat. Echter, heeft die beenpisser ook een broek aan, dan pist hij slechts in zijn eigen broek en is de kans dat jij ondergepist wordt aanzienlijk kleiner.
Zo werkte het ook met mondkapjes.![]()
Die moet ik in COR posten![]()
![]()
Bush groeide nog in zijn rol, Trump nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En je punt is? Of wil jij serieus beweren dat Bush Jr een groot licht was? Verschil is wel dat Bush Jr zich niet omringende met kritiekloze incompetente figuren.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Is dit empirisch getest?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:09 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Wat gezegd wordt is dat de besmettingskans aanzienlijk kleiner is met een mondkapje, maar niet 0.
[...][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Als jij nog nooit een Nederlander positief hebt gehoord over Reagan en/of Bush, dan ken je niet veel mensen in Nederland.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat vrijwel nooit een Nederlander positief heb gehoord over Reagan en Bush. Maar het was ook een vraag, geen aanname. Ik wilde checken of je ook hen als falers zietIk doe het ff rustig aan.![]()
Mooi, dan kan Harris haar messen aanscherpen. Voor volgende week.quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Best wel hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als jij nog nooit een Nederlander positief hebt gehoord over Reagan en/of Bush, dan ken je niet veel mensen in Nederland.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, da's waar. En misschien kan Trump ook zijn twee andere debatten nog doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:16 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Harris haar messen aanscherpen. Voor volgende week.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:17 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Jep.
Computational Fluid Dynamics Modeling of Fabric Systems for Intelligent Garment Design
Hij heeft het eerste debat nog niet gedaan. Heb je enig standpunt gehoord van Trump? Anders dan jammeren en klagen over een ander? Wat is het programma van de regering trump voor de komende jaren? Heb jij dit vernomen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. En misschien kan Trump ook zijn twee andere debatten nog doen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Waarom laten ze hem gewoon niet aan een touw buiten het vliegtuig bengelen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:21 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Die mocht niet van zijn vrouw met Hope Hicks in het vliegtuig.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ja, dat hij het heel goed heft gedaan en dat de economie goed gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:22 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hij heeft het eerste debat nog niet gedaan. Heb je enig standpunt gehoord van Trump?Volgens mij de economie beter maken. Maar het was absoluut een zooitje, excusez le mot.quote:Anders dan jammeren en klagen over een ander? Wat is het programma van de regering trump voor de komende jaren? Heb jij dit vernomen?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
In mijn kennissenkring is ook niemand positief over die mannen.quote:
Maar op FOK! waren/zijn er toch de nodige aanbidders. Met weemoed denk ik terug aan kwaliteitsuser StefanP.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Met andere woorden, jij hebt het ook niet gehoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat hij het heel goed heft gedaan en dat de economie goed gaat.
[..]
Volgens mij de economie beter maken. Maar het was absoluut een zooitje, excusez le mot.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Stel nou dat je van mening bent dat Trump een aantal goede resultaten heeft behaald als president (ik zie dat persoonlijk anders), dan kun je toch alsnog niet blind zijn voor het feit dat de man een enorme lul is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat hij het heel goed heft gedaan en dat de economie goed gaat.
[..]
Volgens mij de economie beter maken. Maar het was absoluut een zooitje, excusez le mot.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Zegt nog niets. Zo is het ook bij BoJo begonnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:03 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Minor symptoms. Lijkt mee te vallen. Hoop voor hem dat het daarbij blijft.![]()
https://www.cnbc.com/2020(...)new-coronavirus.htmlYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
De President en de VP mogen nooit in hetzelfde vliegtuig vliegen als ik het goed heb. Maar jouw verklaring is ook goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:21 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Die mocht niet van zijn vrouw met Hope Hicks in het vliegtuig.![]()
![]()
Ik geef toch als reactie dat hij zegt dat hij de economie beter wil maken? Dat is een belangrijke taak. Maar het was een zooitje dankzij Trump dus het was sowieso moeilijk te volgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:24 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij hebt het ook niet gehoord.Nee, hij heeft zijn momenten maar dinsdag vond ik hem vreselijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel nou dat je van mening bent dat Trump een aantal goede resultaten heeft behaald als president (ik zie dat persoonlijk anders), dan kun je toch alsnog niet blind zijn voor het feit dat de man een enorme lul is?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Klopt, voor het geval er een ongeluk is (en tegenwoordig ook voor als er een aanslag is, neem ik aan).quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De President en de VP mogen nooit in hetzelfde vliegtuig vliegen als ik het goed heb. [...][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Het is, dacht ik, al sinds lange tijd beiden, er zijn best wel een aantal Presidenten voortijdig naar de andere wereld geholpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, voor het geval er een ongeluk is (en tegenwoordig ook voor als er een aanslag is, neem ik aan).![]()
En nog eentje:Woensdag positief getest, vrijdag nog bij Trump.quote:BREAKING - Ronna McDaniel, the RNC chairwoman, tested positive for the coronavirus on Wednesday, multiple sources say. She has mild symptoms. She was last with POTUS last Friday and has been in Michigan since then.
Quarantaine?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De economie beter maken? Een onzinnige handelsoorlog beginnen, schone kolen en het land ligt op zijn gat omdat hij verkeerde besluiten heeft genomen ivm het coronavirus, dan ben je lekker bezig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geef toch als reactie dat hij zegt dat hij de economie beter wil maken? Dat is een belangrijke taak. Maar het was een zooitje dankzij Trump dus het was sowieso moeilijk te volgen.
[..]
Nee, hij heeft zijn momenten maar dinsdag vond ik hem vreselijk.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ja, klopt. Vind dat van Lincoln nog altijd dramatisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is, dacht ik, al sinds lange tijd beiden, er zijn best wel een aantal Presidenten voortijdig naar de andere wereld geholpen.Vond ik wel een held. Wat moet die man indrukwekkend zijn geweest destijds: 1.96 m en dan nog een hoge hoed ook.
Dat was hij zeer zeker in zijn tijd, ja. Had ook een extreem droog gevoel voor humor naar verluidt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vind dat van Lincoln nog altijd dramatisch.Vond ik wel een held. Wat moet die man indrukwekkend zijn geweest destijds: 1.96 m en dan nog een hoge hoed ook.
![]()
Vrijwel nooit een Nederlander iets positiefs horen melden over Reagen en/of Bush... dat vind ik toch wel iets anders dan dat je een kennissenkring hebt die niet positief over ze is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In mijn kennissenkring is ook niemand positief over die mannen.
Maar op FOK! waren/zijn er toch de nodige aanbidders. Met weemoed denk ik terug aan kwaliteitsuser StefanP.
Ik ben zelf totaal geen aanhanger van beide heren en/of hun politieke en ethisch-morele gedachtegoed, maar het waren tenminste mensen die in staat waren tot oprechte en gemeende sympathie en empathie. En ze toonden af en toe een gevoel voor humor dat ik wel kon waarderen, en waarbij ze zichzelf vaak ook niet spaarden.
En ze konden bondgenoten tenminste waarderen, en namen hun suggesties en kritiek tenminste serieus.
De beste herinnering die ik aan Bush jr. heb, was toen hij op 'visite' was in Margraten. Zelfs al was ik het totaal niet met hem eens, ik vond zijn optreden, waarbij hij vragen van Nederlandse jongeren beantwoordde, ronduit OK. Hij legde in ieder geval vrij eenvoudig en begrijpelijk uit waarom de USA voor oorlogen in Afghanistan en Irak had gekozen.
Volgens mij is heer Trump tot zulk soort dingen totaal niet in staat. Genetisch belast, verpest door zijn vader, empathie en sympathie verafschuwen als zwakheden, en het continu uitschelden, kwetsen en bedreigen van andersdenkenden. Daarbij vergeleken waren Reagan en Bush gewoonweg helden van de democratie en het vrije woord. En zeker de eerste heeft, of we het nou graag erkennen of niet, mede een grotendeels positieve invloed gehad op het einde van de Koude Oorlog. (Wel jammer dat we niet in staat zijn geweest de verhoudingen goed te houden, maar da's een ander verhaal.)
Daar, ik heb het gezegd. Nu kennen jullie allebei een Nederlander die iets positiefs over Reagan en Bush heeft gezegd.
Ik doe het ff rustig aan.![]()
Interessant om te zien hoe extreem Republikeinen tégen democratie zijn. Democraten willen juist alle legale inwoners van de USA de gelegenheid geven om te stemmen. En zelfs als het niet in hun voordeel is zullen ze het niet proberen tegen te werken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:58 schreef Ulx het volgende:
Abbott doet zijn best om te zorgen dat zo min mogelijk mensen stemmen.
[ twitter ]
Nu krijgt Abbott het voor elkaar om 1 drop off point voor 4 miljoen (blauwe) stemmers te krijgen. Te gek voor woorden.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Zo'n 18% van de Amerikaanse presidenten haalde het einde van zijn termijn niet. Denk dat Trump nog altijd een betere kans dan gemiddeld heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is, dacht ik, al sinds lange tijd beiden, er zijn best wel een aantal Presidenten voortijdig naar de andere wereld geholpen.![]()
Maar ook illegale volgens mij, of is dat een verzinsel van rechts?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Interessant om te zien hoe extreem Republikeinen tégen democratie zijn. Democraten willen juist alle legale inwoners van de USA de gelegenheid geven om te stemmen. En zelfs als het niet in hun voordeel is zullen ze het niet proberen tegen te werken.
[...][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Volgens mij niet. Ik heb nog nooit ook maar een greintje bewijs gezien dat Democraten illegalen laten stemmen of laten stemmen.quote:![]()
Interessant om te zien hoe extreem Republikeinen tégen democratie zijn. Democraten willen juist alle legale inwoners van de USA de gelegenheid geven om te stemmen. En zelfs als het niet in hun voordeel is zullen ze het niet proberen tegen te werken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:58 schreef Ulx het volgende:
Abbott doet zijn best om te zorgen dat zo min mogelijk mensen stemmen.
[ twitter ]
Nu krijgt Abbott het voor elkaar om 1 drop off point voor 4 miljoen (blauwe) stemmers te krijgen. Te gek voor woorden.Stel dat Harris in quarantaine had gemoeten, dan had Trump ongetwijfeld getweet dat ze het fakete om niet te hoeven debatteren tegen Pence. Hopelijk blijven democraten de high road nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:33 schreef speknek het volgende:
Anyway.
[ twitter ]
Voorspelbaar maar jammer, Harris had gehakt gemaakt van Pence.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Ik ben aan het googelen maar kan het ook nog niet vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb nog nooit ook maar een greintje bewijs gezien dat Democraten illegalen laten stemmen of laten stemmen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
There is a place.... where a kid without sense... can grow up... to be president.....quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Zong Frankie goes to Hollywood al in de jaren tachtig.
Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Dat is alsof heel Zuid-Holland maar 1 stembus heeft. Bizar dat dit kan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Interessant om te zien hoe extreem Republikeinen tégen democratie zijn. Democraten willen juist alle legale inwoners van de USA de gelegenheid geven om te stemmen. En zelfs als het niet in hun voordeel is zullen ze het niet proberen tegen te werken.
Nu krijgt Abbott het voor elkaar om 1 drop off point voor 4 miljoen (blauwe) stemmers te krijgen. Te gek voor woorden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Is ook lastig te vinden, in Amerika moet je je nog speciaal aanmelden als voter, en dan moet je natuurlijk ook weer een papierwinkel overleggen. Denk dat het als illegaal niet echt eenvoudig is om te stemmen. (als het je al zou lukken natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben aan het googelen maar kan het ook nog niet vinden.Honey ! Take me drunk, i am home !![]()
Het is al moeilijk genoeg om te stemmen als je legaal bent. En "anders-gepigmenteerd".quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Is ook lastig te vinden, in Amerika moet je je nog speciaal aanmelden als voter, en dan moet je natuurlijk ook weer een papierwinkel overleggen. Denk dat het als illegaal niet echt eenvoudig is om te stemmen. (als het je al zou lukken natuurlijk)The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Alsof Karma nog niet genoeg een bitch was.
Exact 4 jaar geleden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ja, die is wel weer HEEL toepasselijk. There is always a videoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:56 schreef speknek het volgende:
Alsof Karma nog niet genoeg een bitch was.
Exact 4 jaar geleden.
[ twitter ]![]()
![]()
Is gewoon een raar/naar mens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een beetje ridicuul van een dokter om dat te zeggen, trouwens.
Ook in "links" uitvoering verkrijgbaar.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Dat zonder twijfel. Sowieso is de Green Party in de VS een hele rare toko.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is gewoon een raar/naar mens.
Ook in "links" uitvoering verkrijgbaar.![]()
Stap 1 is genomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:04 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Handig schema, voor mild symptoms.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Tweet waarin Trump zegt dat hij corona heeft is inmiddels al 1.3 miljoen keer geliket, ongeveer 10 keer zijn normale ratio. Iets zegt me dat dat niet van mensen is die hem beterschap wensen.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
En laatste keer dat ze bij de Trump campagne was, is afgelopen vrijdag, dus vermoedelijk was de Trump familie ook al besmettelijk toen ze pontificaal geen mondkapjes droegen tijdens het debat.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
5D chess om Biden uit te schakelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:11 schreef speknek het volgende:
[..]
En laatste keer dat ze bij de Trump campagne was, is afgelopen vrijdag, dus vermoedelijk was de Trump familie ook al besmettelijk toen ze pontificaal geen mondkapjes droegen tijdens het debat.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het valt mij tot nu toe mee dat er weinig vrolijke reacties zijn op social-media over Trumps besmetting op uitzondering van extreem links. Ik ben zelf van mening dat mensen die blij zijn omdat Donald Corona heeft en eventueel sterft, zelf een slecht en haatdragend mens zijn, deze mensen zijn zelf alles waarvan ze Trump hebben beschuldigd.
Overigens komen ze dan bedrogen uit, Pence wordt dan president en is veel conservatiever dan Trump. Trump is vergeleken met Pence progressief.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Voor mensen die bedenkingen hebben over het waarheidsgehalte:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Misschien niet, maar heel veel mensen zal het ook aan hun reet roesten dat hij het heeft gekregen nadat hij zo'n wanbeleid heeft gevoerd en het heeft gebagatelliseerd terwijl mensen bij bosjes neervielen. Wie zaait, zalt oogsten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:14 schreef martijnde3de het volgende:
Het valt mij tot nu toe mee dat er weinig vrolijke reacties zijn op social-media over Trumps besmetting op uitzondering van extreem links. Ik ben zelf van mening dat mensen die blij zijn omdat Donald Corona heeft en eventueel sterft, zelf een slecht en haatdragend mens zijn, deze mensen zijn zelf alles waarvan ze Trump hebben beschuldigd.
Overigens komen ze dan bedrogen uit, Pence wordt dan president en is veel conservatiever dan Trump. Trump is vergeleken met Pence progressief.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Hij heeft het simpelweg verprutst.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geef toch als reactie dat hij zegt dat hij de economie beter wil maken? Dat is een belangrijke taak. Maar het was een zooitje dankzij Trump dus het was sowieso moeilijk te volgen.
[..]
Nee, hij heeft zijn momenten maar dinsdag vond ik hem vreselijk.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Donald's nicht heeft in ieder geval geen goed woord over voor haar oom:Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
So much for the tolerant left!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:14 schreef martijnde3de het volgende:
Het valt mij tot nu toe mee dat er weinig vrolijke reacties zijn op social-media over Trumps besmetting op uitzondering van extreem links. Ik ben zelf van mening dat mensen die blij zijn omdat Donald Corona heeft en eventueel sterft, zelf een slecht en haatdragend mens zijn, deze mensen zijn zelf alles waarvan ze Trump hebben beschuldigd.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Nou, je kan niet zeggen dat ze niet duidelijk isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:20 schreef Puddington het volgende:
Donald's nicht heeft in ieder geval geen goed woord over voor haar oom:
[ twitter ]![]()
![]()
Ik zie het ook somber in voor Trump momenteel. Hij moet hopen dat Pence in het debat nog wat twijfelende conservatieven zal halen en dat, mocht hij fit genoeg zijn, de overige 2 debatten redelijk zal doen. Dan heeft hij een nog kleine kans.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:17 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hij heeft het simpelweg verprutst.
Mocht dat niet gebeuren, dan is de enige kans nog dat hij via Scotus alle poststemmen die na electionday binnenkomen, ongeldig laat verklaren. Zo kan hij ook nog winnen.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Ze heeft ieder geval hetzelfde karakter als the Donald.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:20 schreef Puddington het volgende:
Donald's nicht heeft in ieder geval geen goed woord over voor haar oom:
[ twitter ]Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Kijk, veel mensen vinden trump incompetent, en zeggen dat hij die besmetting aan zichzelf te danken heeft. Ze zijn er ook niet echt blij mee, veel mensen vinden dat trump keihard op zijn plaats moet worden gezet. Die zien hem liever in de cel dan in een kist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:14 schreef martijnde3de het volgende:
Overigens komen ze dan bedrogen uit, Pence wordt dan president en is veel conservatiever dan Trump. Trump is vergeleken met Pence progressief.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Pence bepaalt helemaal niets in het Witte Huis en dat besef is wel goed doorgedrongen in de VS dus hoe Pence dat moet doen, weet ik niet, conservatieven die twijfelen doen dat vanwege Trump en Pence is alleen een aanhangwagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:22 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in voor Trump momenteel. Hij moet hopen dat Pence in het debat nog wat twijfelende conservatieven zal halen en dat, mocht hij fit genoeg zijn, de overige 2 debatten redelijk zal doen. Dan heeft hij een nog kleine kans.
Mocht dat niet gebeuren, dan is de enige kans nog dat hij via Scotus alle poststemmen die na electionday binnenkomen, ongeldig laat verklaren. Zo kan hij ook nog winnen.![]()
![]()
En gewoon ook nog naar een fundraiser gaan
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Pence acht ik niet in staat om nog wat conservatieven bijeen te harken, daarvan zitten er genoeg bij de democraten, als je een beetje conservatief bent ga je op zeker. Trump is zelfs wanneer hij kerngezond is, geen reële keuze meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:22 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in voor Trump momenteel. Hij moet hopen dat Pence in het debat nog wat twijfelende conservatieven zal halen en dat, mocht hij fit genoeg zijn, de overige 2 debatten redelijk zal doen. Dan heeft hij een nog kleine kans.
Mocht dat niet gebeuren, dan is de enige kans nog dat hij via Scotus alle poststemmen die na electionday binnenkomen, ongeldig laat verklaren. Zo kan hij ook nog winnen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ik heb overigens liever president Pence dan Trump. Lijkt me een kerel die zich wat beter kan beheersen en beter met zijn verantwoordelijkheden om kan gaan.
Dat christelijke conservatieve van hem daar hebben we buiten de VS geen last van.![]()
Pence is ook in quarantaine op het moment, dus het is twijfelachtig of dat doorgaat. Er zijn trouwens niet veel mensen die op basis van de VP stemmen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:22 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik zie het ook somber in voor Trump momenteel. Hij moet hopen dat Pence in het debat nog wat twijfelende conservatieven zal halen en dat, mocht hij fit genoeg zijn, de overige 2 debatten redelijk zal doen. Dan heeft hij een nog kleine kans.Je doet alsof dit een normaal scenario zou zijn in plaats van een stille coup.quote:Mocht dat niet gebeuren, dan is de enige kans nog dat hij via Scotus alle poststemmen die na electionday binnenkomen, ongeldig laat verklaren. Zo kan hij ook nog winnen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
En die rally's van hem waren dus echt een heel slecht idee
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Dat was al geruime tijd een probleem voor de Secret Service, Tulsa resulteerde in iets van 8 agenten in quarantaine al dan niet met symptomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:30 schreef Kijkertje het volgende:
En die rally's van hem waren dus echt een heel slecht idee![]()
[ twitter ]![]()
En Biden is ook niet gewaarschuwd
Een president die maar 15% van de kiezers vertegenwoordigd lijkt me geen slim plan. Hij kan beter voor paus gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:26 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb overigens liever president Pence dan Trump. Lijkt me een kerel die zich wat beter kan beheersen en beter met zijn verantwoordelijkheden om kan gaan.
Dat christelijke conservatieve van hem daar hebben we buiten de VS geen last van.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ach, tijdsgenoten omschreven hem als wankelmoedig, besluiteloos, het Einde van de Republiek, of de langarmige chimpansee. 'T was pas nadat US Grant zijn successen begon te boeken dat het Noorden echt als één man achter hem begon te staan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vind dat van Lincoln nog altijd dramatisch.Vond ik wel een held. Wat moet die man indrukwekkend zijn geweest destijds: 1.96 m en dan nog een hoge hoed ook.
Op het scherp van de snede.![]()
Had je anders verwacht? Zelden zo'n incapabel staatshoofd gezien, maar hem doodwensen gaat voor mij wel heel ver.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:14 schreef martijnde3de het volgende:
Overigens komen ze dan bedrogen uit, Pence wordt dan president en is veel conservatiever dan Trump. Trump is vergeleken met Pence progressief.Incelfrikandel![]()
Dat gaat sneller dan ik had gedacht. Doet me een beetje bedenken wat mijn schoonmoeder had die was de eerste twee dagen wat grieperig en daarna ging ze rap bergafwaartsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Stap 1 is genomen
[ twitter ]Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Tsja, doodwensen. We gaan allemaal dood. Leven is ook maar leven, de GOP gaat zelf ook over lijken.What Would Goku Do![]()
We wensen niemand dood, zelfs al is het een grote fielt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:43 schreef viagraap het volgende:
Tsja, doodwensen. We gaan allemaal dood. Leven is ook maar leven, de GOP gaat zelf ook over lijken.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Goh ze zien ineens het belang in van dragen van maskers etc...
Wie mist Donald als ie dood is? Ik probeer me iemand in te beelden die oprecht verdrietig zou zijn. wat is een fielt
What Would Goku Do![]()
Ach dood hoeft hij niet maar het is hem gegund dat hij er even goed ziek van is.
Mooiste zou zijn als Trump en Pence beide een paar weekjes naar het ziekenhuis mogen en Pelosi eventjes Amy Barrett naar de vuilnisbak deponeert.![]()
Vermoedelijk zijn kinderen of in ieder geval die dichtbij hem staan als Donald Jr., Ivanka, Eric? Plus dat je nog een hoop cultisten hebt, dus misschien krijg je ook een soort van Pim Fortuyn gemis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:46 schreef viagraap het volgende:
Wie mist Donald als ie dood is? Ik probeer me iemand in te beelden die oprecht verdrietig zou zijn. wat is een fielt
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Op dit forum zitten er wel een paar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:46 schreef viagraap het volgende:
Wie mist Donald als ie dood is? Ik probeer me iemand in te beelden die oprecht verdrietig zou zijn. wat is een fielt![]()
![]()
Zelfs dat betwijfel ik. Maar goed dit gaat er meer om of je een morbide (ha) kijk op de dood hebt of niet. Dan komen we in D66 vs SGP vaarwater.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn kinderen of in ieder geval die dichtbij hem staan als Donald Jr., Ivanka, Eric?What Would Goku Do![]()
Och, ik heb een losse moraal in dezen, heur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:44 schreef klappernootopreis het volgende:
We wensen niemand dood, zelfs al is het een grote fielt.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Wat voegen al die tweets wat jou betreft toe? Je vindt in elke tweet een bevestiging van je eigen gelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:45 schreef Kijkertje het volgende:
Goh ze zien ineens het belang in van dragen van maskers etc...![]()
[ twitter ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Zijn kinderen misschien?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:46 schreef viagraap het volgende:
Maar Trump is heeft dus die fund raiser gehouden na de positieve test van Hicks? Terwijl ze nauw contact hadden? Dat gaat wel erg ver in het dubieuze.![]()
Ik denk dat die kinderen de sleutel op de kist leggen. De man is failliet.quote:I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het zou zomaar kunnen dat ze van hem houden, met al zijn beperkingen.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Het is misschien minder dan waar ze op zouden hopen, maar zijn vastgoed is zo'n 2.5 miljard dollar waard en als je daar zo'n 1 miljard aan schuld vanaf trekt heb je het alsnog over een behoorlijk riant leventje. Zie: https://apnews.com/articl(...)162a460374f695786f27quote:
Los van dat ik de indruk heb dat Ivanka, Jr., Eric hem wel geschikt vinden, maar ok.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Als het zoveel waard is.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Voorlopig heeft hij alleen het equivalent van een griepje, mensen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
![]()
Kijk eens naar de datum.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het kan ook het scenario Bolsonaro worden. Zijn waardering was erg laag tijdens de coronacrisis en peilde tot wel -23. Hij kreeg ook Corona, extreem licht, zoals een griepje en daarna steeg hij weer in waardering richting +11.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:20 schreef martijnde3de het volgende:
Het kan ook het scenario Bolsonaro worden. Hij waardering was erg laat tijdens de coronacrisis en peilde tot wel -23. Hij kreeg ook Corona, extreem licht, zoals een griepje en daarna steeg hij weer in waardering richting +11.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Zou helemaal in 2020 passen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:20 schreef martijnde3de het volgende:
Het kan ook het scenario Bolsonaro worden. Hij waardering was erg laat tijdens de coronacrisis en peilde tot wel -23. Hij kreeg ook Corona, extreem licht, zoals een griepje en daarna steeg hij weer in waardering richting +11.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
En de kans is gewoon zeer groot dat dat zo blijft. IFR bij zijn leeftijdscategorie is minder dan 5%, ziekenhuisopname rond de 20% schat ik. Daarbij opgeteld de vroege ontdekking en allerbeste medische zorg. Oké hij is wat vadsig en heeft potentieel wat stress (al vermoed ik dat hij daar goed mee om kan gaan), maar het lijkt me sterk dat hij er qua gezondheid slechter voorstaat dan de gemiddelde 74-jarige, in tegendeel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Voorlopig heeft hij alleen het equivalent van een griepje, mensen.![]()
BoJo steeg ook enorm in populariteit na het oplopen van het virus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:20 schreef martijnde3de het volgende:
Het kan ook het scenario Bolsonaro worden. Hij waardering was erg laat tijdens de coronacrisis en peilde tot wel -23. Hij kreeg ook Corona, extreem licht, zoals een griepje en daarna steeg hij weer in waardering richting +11.![]()
Nee, die kreeg het juist op het hoogtepunt van het rally-around the flag effect, op 27 maart. Zie https://en.wikipedia.org/(...)ection#Boris_Johnsonquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
BoJo steeg ook enorm in populariteit na het oplopen van het virus.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Maar die lag ook op apegapen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
BoJo steeg ook enorm in populariteit na het oplopen van het virus.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Blijkbaar moet de FOX-kijkers nog verteld worden dat virussen niet het vakgebied is van de huidige adviseur van Trump op dat gebied
Toch wel zeer populair tijdens zijn ziekte. 26 april ging hij weer aan het werk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee, die kreeg het juist op het hoogtepunt van het rally-around the flag effect, op 27 maart. Zie https://en.wikipedia.org/(...)ection#Boris_Johnson
Maar of hij echt populairder werd door het oplopen van Corona valt inderdaad te bezien.![]()
Ja, die Fox-kjkers toch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:33 schreef Kijkertje het volgende:
Blijkbaar moet de FOX-kijkers nog verteld worden dat virussen niet het vakgebied is van de huidige adviseur van Trump op dat gebied![]()
[ twitter ]Wat een dom volk zeg, allemaal.
Niks mis met de kijkers wat dat betreft, wel met FOX Newsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die Fox-kjkers toch.Wat een dom volk zeg, allemaal.
Ja, mee eens, net als CNN. Het is allemaal zo bevooroordeeld. Zou zo graag een zender zien die objectief is of althans probeert te zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niks mis met de kijkers wat dat betreft, wel met FOX News[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Er is niks mis met bevooroordeling zolang ze de feiten maar duidelijk brengen en daar is bij CNN weinig mis mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, mee eens, net als CNN. Het is allemaal zo bevooroordeeld. Zou zo graag een zender zien die objectief is of althans probeert te zijn.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Nee, maakt niks uit bij een nieuwszender.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er is niks mis met bevooroordeling zolang ze de feiten maar duidelijk brengen en daar is bij CNN weinig mis mee.Als mensen bevooroordeeld zijn, heeft dat soms enigszins invloed op de keuze en presentatie van de feiten.
![]()
Nog zo'n aansteller. Zou Mitch hem de senaat in laten lopen?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Interessant als het zo blijk:
corona nieuw geeft trump menselijk karakter
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitterGovernment exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
.quote:POSITIVE FOR CORONAVIRUS
- Donald Trump
- Melania Trump
- Trump adviser Hope Hicks
- GOP Chair Ronna McDaniel
- U.S. Senator Mike Lee (R-UT)
Het zijn wel allemaal Republikeinen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Helaas zitten Telegraaf-artikelen vaak achter een betaalmuur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:56 schreef martijnde3de het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Niet alleen dat, maar hij was nog bij de kandidaat op dinsdag:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oei, straks komen ze stemmen tekort voor de SC-vote“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Zou het toeval zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
.
Het zijn wel allemaal Republikeinen.![]()
Barrett schijnt al negatief getest te zijn."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
Aardig van je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:08 schreef Hexagon het volgende:
Mitch McConnell mag het overigens ook wel krijgen van mij[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Je hebt een incubatieperiode en is het niet de richtlijn dat iedereen die in contact was met een besmet persoon in quarantaine moet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:07 schreef Jabberwocky het volgende:
Barrett schijnt al negatief getest te zijn.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Een licht griepje dan maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heeft die galbak helemaal aan zichzelf te danken
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je hebt een incubatieperiode en is het niet de richtlijn dat iedereen die in contact was met een besmet persoon in quarantaine moet?![]()
Ja, dus dat betreft dan de kandidate, de hele judiciary committee, waar Mike Lee eergister nog zonder masker was met zijn 80+jarige collega's, Joe Biden? Wat een clusterfuck.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik vraag me af of ze nu nog bereid zijn om in de gop te investeren..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar Trump is heeft dus die fund raiser gehouden na de positieve test van Hicks? Terwijl ze nauw contact hadden? Dat gaat wel erg ver in het dubieuze.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ik dacht het niet, bedenk wel dat veel mensen in de VS ook een familielid hebben verloren en die zijn niet bepaald vergeetachtig. Waaronder mijn familie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:20 schreef martijnde3de het volgende:
Het kan ook het scenario Bolsonaro worden. Zijn waardering was erg laag tijdens de coronacrisis en peilde tot wel -23. Hij kreeg ook Corona, extreem licht, zoals een griepje en daarna steeg hij weer in waardering richting +11.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Feiten zijn feiten en ze hebben niet voor niets Daniel Dale in dienst genomen om die allemaal te checken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maakt niks uit bij een nieuwszender.Als mensen bevooroordeeld zijn, heeft dat soms enigszins invloed op de keuze en presentatie van de feiten.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:08 schreef Hexagon het volgende:
Mitch McConnell mag het overigens ook wel krijgen van mijMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
There are lies, damned lies and statistics. Je kunt aardig manipuleren met feiten. Laat je niet door ze in de luren leggen hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Feiten zijn feiten en ze hebben niet voor niets Daniel Dale in dienst genomen om die allemaal te checken.
Daniel Dale zit volgens mij heel neutraal in de wedstrijd.
Dit filmpje vind je misschien leuk:
Zo kan het ook. Ben het ermee eens dat het beter moet kunnen dan Trump, maar van het alternatief word ik ook niet heel vrolijk.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Verder zit er bij CNN altijd nog wel een Republikein aan tafel (zoals Santorum op dinsdag na het debat), maar ik zie Fox niet zo vaak een Democraat uitnodigen. Met uitzondering van Wallace dan. Hoewel ik me kan vergissen want zo vaak kijk ik geen Fox.
Chris Cuomo bij CNN is trouwens goede vrienden met Kellyanne Conway om een of andere reden dus zwart-wit is het daar ook niet helemaal."Beware the Jabberwock, my son!
Ja, klopt, er zat er een tussen al die linkse mensen. Vond Santorum wel erg zwak trouwens, al kon hij ook niet zo veel met Trumps manier van debatteren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:26 schreef Jabberwocky het volgende:
Verder zit er bij CNN altijd nog wel een Republikein aan tafel (zoals Santorum op dinsdag na het debat), maar ik zie Fox niet zo vaak een Democraat uitnodigen. Met uitzondering van Wallace dan. Hoewel ik me kan vergissen want zo vaak kijk ik geen Fox.Er is in elk geval geen liefde verloren tussen Cuomo en Cruz:quote:Chris Cuomo bij CNN is trouwens goede vrienden met Kellyanne Conway om een of andere reden dus zwart-wit is het daar ook niet helemaal.
Wallace is formeel inderdaad een Democraat, maar is dat, omdat je in DC eigenlijk alleen via de primaries zinvolle inspraak hebt. Hij heeft naar eigen zeggen op kandidaten van beide partijen gestemd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:26 schreef Jabberwocky het volgende:
Verder zit er bij CNN altijd nog wel een Republikein aan tafel (zoals Santorum op dinsdag na het debat), maar ik zie Fox niet zo vaak een Democraat uitnodigen. Met uitzondering van Wallace dan. Hoewel ik me kan vergissen want zo vaak kijk ik geen Fox.
Chris Cuomo bij CNN is trouwens goede vrienden met Kellyanne Conway om een of andere reden dus zwart-wit is het daar ook niet helemaal.
Fox News is wel in belangrijke mate een echt verlengstuk van de Republikeinse partij - zie bv. het samenspannen tussen Hannity & Trump of meetings tussen McConnell en Rupert Murdoch, het 180 graden gedraai tussen wat gebeurde onder Obama of Trump en de geschiedenis van de oprichting. Waar CNN geen verlengstuk is van de Democratische partij, bias ten spijt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 02-10-2020 18:38:16 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Berouw komt na de zonde? Na één dag? Trump moet de drie geesten van het verleden het heden en het hiernamaals nog ontmoeten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:56 schreef martijnde3de het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitterMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Maar als hij het bij het debat zou hebben opgelopen zit hij nu toch nog in de incubatieperiode waardoor er nu toch nog te weinig virusdeeltjes in z'n lichaam aanwezig zijn om positief te kunnen testen?quote:![]()
Dan heeft hij het niet bij het debat opgelopen. Was toch sowieso wel duidelijk dat het eerder gebeurd is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Maar als hij het bij het debat zou hebben opgelopen zit hij nu toch nog in de incubatieperiode waardoor er nu toch nog te weinig virusdeeltjes in z'n lichaam aanwezig zijn om positief te kunnen testen?![]()
quote:Nee iemand die miljoenen Amerikanen uit hun zorgverzekering wil trappen mag er even goed ziek van wordenquote:![]()
Bedoel meer dat nu testen niet per se zinvol is. Kan best zijn dat hij het wel heeft maar dat hijpas over een paar dagen ziek genoeg is om positief te testenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:33 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Dan heeft hij het niet bij het debat opgelopen. Was toch sowieso wel duidelijk dat het eerder gebeurd is?![]()
Zo begrijp ik het ook. Incubatieperiode is wat, vijf dagen gemiddeld?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Bedoel meer dat nu testen niet per se zinvol is. Kan best zijn dat hij het wel heeft maar dat hijpas over een paar dagen ziek genoeg is om positief te testenOp het scherp van de snede.![]()
Timing is alles veel leuker voor de 2020 show als hij over 10 dagen positief test.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Een incubatietijd van 1 dag is wel heel kort. Is er een mogelijkheid dat iemand in de afgelopen 10 dagen zowel Hope Hicks als de Trumps heeft besmet. En dat zij er gewoon eerder last van kreeg?![]()
![]()
Ik had aandelen in bodybagfabriek moeten kopen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Als ze de regels volgen, uiteraard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dus dat betreft dan de kandidate, de hele judiciary committee, waar Mike Lee eergister nog zonder masker was met zijn 80+jarige collega's, Joe Biden? Wat een clusterfuck.![]()
Dat is vooralsnog meer dan de Fox crew doorgaans uitnodigt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, er zat er een tussen al die linkse mensen. Vond Santorum wel erg zwak trouwens, al kon hij ook niet zo veel met Trumps manier van debatteren.
[..]
Er is in elk geval geen liefde verloren tussen Cuomo en Cruz:"Beware the Jabberwock, my son!
Volgens het RIVM duurt het tussen de 2 en 14 dagen, maar gemiddeld 5 tot 6 dagen tussen besmetting en klachten. Dus grote kans dat ze rond vrijdag besmet zijn geraakt.![]()
De vraag is, wisten ze voor het debat dat Hope Hicks besmet was?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:33 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Dan heeft hij het niet bij het debat opgelopen. Was toch sowieso wel duidelijk dat het eerder gebeurd is?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Allicht, maar je kunt je ook verheffen boven dit niveauquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Nee iemand die miljoenen Amerikanen uit hun zorgverzekering wil trappen mag er even goed ziek van wordenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Tja, de kreet 'What did the president know and when did he know it' is zo'n beetje het thema van deze regering dus wat dat betreft is er niks nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
De vraag is, wisten ze voor het debat dat Hope Hicks besmet was?
Tricky Dick zou trots zijn.![]()
![]()
Ach kijk, de Republikeinen zijn blijkbaar niet meer happig op het "Damn the Covid, Go to the office!" verhaal dat eerst zo populair was in die kringen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
En weer komt de hypocrisie bovendrijven..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:20 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ach kijk, de Republikeinen zijn blijkbaar niet meer happig op het "Damn the Covid, Go to the office!" verhaal dat eerst zo populair was in die kringen.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Ongetwijfeld, maar het gaat me erom dat Cuomo niet van alle Republikeinen gecharmeerd is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:04 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog meer dan de Fox crew doorgaans uitnodigt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
![]()
Waar is Trump? Is die oude man een beetje buiten adem en zit hij te bibberen in de bunker?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hij is ziek (corona). Dat is algemeen bekend inmiddels.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:26 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Waar is Trump? Is die oude man een beetje buiten adem en zit hij te bibberen in de bunker?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, Trump kan hier electoraal profijt van hebben. Maar hetzelfde kon je zeggen aan het begin van de corona pandemie. Je ziet veel landen waar de regeringsleiders stegen in de peilingen vanwege daadkrachtig handelen. Zie ook Cuomo van New York. Maar ja, Trump... Die pakt geen verantwoordelijkheid van een situatie, alleen verantwoordelijkheid wanneer het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:56 schreef martijnde3de het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Dus het kan beide kanten op gaan. De komende 2 weken is het coronavirus nog meer in the picture dan anders, en dat is een onderdeel waar Trump slecht op scoort bij kiezers. Hij wil het hebben over Law en Order of de aandelenmarkt. Maar stel dat hij eindelijk die pivot maakt van ophitser naar betrouwbare leider? Ja, dan kan hij nog flink scoren.Géén kloon van tvlxd!![]()
Mja, als hij echt serieus ziek wordt, dan komen de verkiezingen te vroeg in mijn ogen. De Amerikanen zoeken doorgaans geen leider om medelijden te hebben. Zeker de Republikeinen kwijlen over een daadkrachtige leider en dan is iemand aan een beademingsapparaat niet direct de eerste keus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, Trump kan hier electoraal profijt van hebben. Maar hetzelfde kon je zeggen aan het begin van de corona pandemie. Je ziet veel landen waar de regeringsleiders stegen in de peilingen vanwege daadkrachtig handelen. Zie ook Cuomo van New York. Maar ja, Trump... Die pakt geen verantwoordelijkheid van een situatie, alleen verantwoordelijkheid wanneer het hem uitkomt.
Dus het kan beide kanten op gaan. De komende 2 weken is het coronavirus nog meer in the picture dan anders, en dat is een onderdeel waar Trump slecht op scoort bij kiezers. Hij wil het hebben over Law en Order of de aandelenmarkt. Maar stel dat hij eindelijk die pivot maakt van ophitser naar betrouwbare leider? Ja, dan kan hij nog flink scoren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Politico had er een artikeltje over met een paar strategen aan het woord die ongeveer hetzelfde aan geven voor wat betreft het feit dat het nu noodgedwongen gaat over Corona en niet over de opperrechter of andere onderwerpen waar de Trump-campagne het liever over zou hebben: ‘This is the worst nightmare for the Trump campaign’quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, Trump kan hier electoraal profijt van hebben. Maar hetzelfde kon je zeggen aan het begin van de corona pandemie. Je ziet veel landen waar de regeringsleiders stegen in de peilingen vanwege daadkrachtig handelen. Zie ook Cuomo van New York. Maar ja, Trump... Die pakt geen verantwoordelijkheid van een situatie, alleen verantwoordelijkheid wanneer het hem uitkomt.
Dus het kan beide kanten op gaan. De komende 2 weken is het coronavirus nog meer in the picture dan anders, en dat is een onderdeel waar Trump slecht op scoort bij kiezers. Hij wil het hebben over Law en Order of de aandelenmarkt. Maar stel dat hij eindelijk die pivot maakt van ophitser naar betrouwbare leider? Ja, dan kan hij nog flink scoren.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, het Strong Strict Daddy principe valt dan aardig weg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, als hij echt serieus ziek wordt, dan komen de verkiezingen te vroeg in mijn ogen. De Amerikanen zoeken doorgaans geen leider om medelijden te hebben. Zeker de Republikeinen kwijlen over een daadkrachtige leider en dan is iemand aan een beademingsapparaat niet direct de eerste keus.![]()
Een grotere nietsnut dan Ted Cruz vind je dan ook niet zo snel in de politiek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar het gaat me erom dat Cuomo niet van alle Republikeinen gecharmeerd is.![]()
Draai gewoon het hele album.quote:
"Tick Tick Boom"
"A Get Together to Tear It Apart"
"Main Offender"
"Outsmarted"
"Statecontrol"
En misschien een beetje te luguber:
"Die, All Right!"
De perfecte ironische soundtrack!![]()
Lekker nummertje is dat hčquote:![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:26 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Waar is Trump? Is die oude man een beetje buiten adem en zit hij te bibberen in de bunker?![]()
Hexagon en zijn dubieuze muziekquote:![]()
![]()
Iedereen die opgroeide in de jaren '90 moet toch gewoon hier aan denken?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
https://vimeo.com/459771544quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En aan het feit dat de meeste situaties in het liedje helemaal niet ironisch zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:25 schreef Monolith het volgende:
Iedereen die opgroeide in de jaren '90 moet toch gewoon hier aan denken?![]()
![]()
En nog niks aan kracht ingeboetquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:01 schreef Belabor het volgende:
[..]
Draai gewoon het hele album.
"Tick Tick Boom"
"A Get Together to Tear It Apart"
"Main Offender"
"Outsmarted"
"Statecontrol"
En misschien een beetje te luguber:
"Die, All Right!"
De perfecte ironische soundtrack!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
quote:
Dat weet zequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En aan het feit dat de meeste situaties in het liedje helemaal niet ironisch zijn![]()
![]()
Idd. Net als dat het niet ironisch is dat een man die corona niet serieus neemt besmet wordt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En aan het feit dat de meeste situaties in het liedje helemaal niet ironisch zijnЦой жив![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
![]()
De tweet die je wist dat zou komen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
waarom zou het me niet verbazen als hij bij het volgende debat op komt draven om te zeggen dat hij het virus persoonlijk gezien overwonnen heeft, komt voor de GOP ook wel heel goed uit dat het zo ingeplanned word dat je net na de quarantaine periode het volgende debat kunt gaan voeren.![]()
Maar hij mag 2 weken niet op rallies gaan schreeuwen. Dat is wel een hoge prijs.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom zou het me niet verbazen als hij bij het volgende debat op komt draven om te zeggen dat hij het virus persoonlijk gezien overwonnen heeft, komt voor de GOP ook wel heel goed uit dat het zo ingeplanned word dat je net na de quarantaine periode het volgende debat kunt gaan voeren.![]()
Als hij de komende twee weken door zou schreeuwen asl in de laatste twee maanden kunnen de haviken binnen de GOP hem niet eens meer verdedigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar hij mag 2 weken niet op rallies gaan schreeuwen. Dat is wel een hoge prijs.![]()
Het is lastig te plannen. Hij kan best ziek blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom zou het me niet verbazen als hij bij het volgende debat op komt draven om te zeggen dat hij het virus persoonlijk gezien overwonnen heeft, komt voor de GOP ook wel heel goed uit dat het zo ingeplanned word dat je net na de quarantaine periode het volgende debat kunt gaan voeren.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Nee, dat is in het geheel niet "odd", de video die Arcee postte toont de verklaring, het zijn stupide motherfuckers namelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De tweet die je wist dat zou komen.![]()
Bitch is nucking futs.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De tweet die je wist dat zou komen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Als Trump verslagen wordt heeft hij een pre-existing condition als hij zijn eigen verzekering moet regelen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Moet hij wel eers de aars van rikishi kussen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:09 schreef Ulx het volgende:
Als Trump verslagen wordt heeft hij een pre-existing condition als hij zijn eigen verzekering moet regelen.![]()
quote:
OMG zoveel karma. 2020 lijkt toch humor te hebben.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
![]()
Wat wil ze nou bewijzen met deze tweet? Behalve dat ze uitzonderlijk dom is dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
De tweet die je wist dat zou komen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dus, het feestje in het Witte Huis over en met hun nieuwe SC rechter was een superspreader event, karma, such a bitch![]()
![]()
Pelosi gaat echt heel hard lachen als ze dat proberen en zonder Pelosi no dice.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze gaan het zeker spelen op we kunnen het niet door laten gaan want het is oneeerlijk omdat we allemaal ziek zijn.![]()
Vier jaar terug was ook iemand ziek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ze gaan het zeker spelen op we kunnen het niet door laten gaan want het is oneeerlijk omdat we allemaal ziek zijn.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
![]()
Kelly Ann Conway hoorde ook bij het prep team.
Dus op de presentatie van Barrett was het. Hugging and kissing the public.
En er volgen nog meer reps!?![]()
![]()
Het is een dominospel.
Stukkie verderop:” Which means @LindseyGrahamSC will have to be tested and quarantined. He cannot possibly get on that debate stage tonight and place @harrisonjaime in danger.”
En men merkt op:
“ Barrett and Her husband had COVID this summer.”![]()
Het duurt wel lang voor het WH komt met statusupdate. Hoe ziek is Trump? Milde klachten zeggen weinig. Hij hoest en heeft koorts, dat weten we. Maar hoe hoog? Hoe zwaar is zijn hoest? Waarom zo geheimzinnig?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Geheel in traditie van Trump, dit nieuws leidt wel weer af van zijn belastingperikelen...Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Omdat Trump, niet omdat feiten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef Ulx het volgende:
Het duurt wel lang voor het WH komt met statusupdate. Hoe ziek is Trump? Milde klachten zeggen weinig. Hij hoest en heeft koorts, dat weten we. Maar hoe hoog? Hoe zwaar is zijn hoest? Waarom zo geheimzinnig?![]()
Er komt meer aan heeft de NYT geschreven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Geheel in traditie van Trump, dit nieuws leidt wel weer af van zijn belastingperikelen...I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hoeveel uur heeft ie nu niet getweet?
Cough and Fever lees ik. Voor wat het waard is.
Maar ook als het enkel een gerucht is, gaan die toenemen.
Hij moet toch iets van zichzelf laten zien. Een filmpje of zo. Zoals BoJo."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En dat zijn vrouw meedoet aan de oorlog tegen kerstmis. Aan de andere kant brengt het corona naar boven waar hij het ook al niet over wil hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Geheel in traditie van Trump, dit nieuws leidt wel weer af van zijn belastingperikelen...“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Als hij niet tweet dan is hij dus goed ziek. Maar mischien kan FOX & Friends hem nog wat opvrolijken met wat verzonnen polls?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:46 schreef capricia het volgende:
Hoeveel uur heeft ie nu niet getweet?
Cough and Fever lees ik. Voor wat het waard is.
Maar ook als het enkel een gerucht is, gaan die toenemen.
Hij moet toch iets van zichzelf laten zien. Een filmpje of zo. Zoals BoJo.![]()
![]()
Zijn spuitbus spraytan zal misschien voor verdere longproblemen kunnen zorgen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Ja, of niet. Wie het weet mag het zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:48 schreef Ulx het volgende:
Zijn spuitbus spraytan zal misschien voor verdere longproblemen kunnen zorgen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ja, maar komt dat ook terwijl hij ziek is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er komt meer aan heeft de NYT geschreven.
Kans dat mensen dan gaan denken 'moet dat nu?'Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Wat gaan die hun kijkers uitleggen? Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar. Hoe kunnen ze dit spinnen? Dat gaat lastig worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij niet tweet dan is hij dus goed ziek. Maar mischien kan FOX & Friends hem nog wat opvrolijken met wat verzonnen polls?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Doodzwijgen is meestal hun eerste keuze maar dat is nu mischien wat lastigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat gaan die hun kijkers uitleggen? Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar. Hoe kunnen ze dit spinnen? Dat gaat lastig worden.![]()
![]()
Er was vandaag wel een gunstige voor hem, van IBD/TIPP waar Biden landelijk op +3 staat ipv de gebruikelijke +7-ish.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij niet tweet dan is hij dus goed ziek. Maar mischien kan FOX & Friends hem nog wat opvrolijken met wat verzonnen polls?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
![]()
De vorige doktor van het Witte Huis die er tot 2018 zat deed ook zomaar een duit in het zakje. Waarom? Joost mag het weten, maar kennelijk is dit dus achterhaald, als dat artikel van Vanity Fair klopt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Aangezien het Witte Huis bevestigd dat ze milde klachten hebben kunnen we er van uitgaan dat Jackson uit zijn nek lult, ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
De vorige doktor van het Witte Huis die er tot 2018 zat deed ook zomaar een duit in het zakje. Waarom? Joost mag het weten, maar kennelijk is dit dus achterhaald, als dat artikel van Vanity Fair klopt.![]()
Ah dan is dat gewoon klaar. Wat bezielt zo'n man die nota bene een dokter is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aangezien het Witte Huis bevestigd dat ze milde klachten hebben kunnen we er van uitgaan dat Jackson uit zijn nek lult, ja.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Hij is kandidaat voor het Congress voor de RNC. En probeert zich te profileren als vriend van Trump. Integriteit doet er verder niet toe, uiteraard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah dan is dat gewoon klaar. Wat bezielt zo'n man die nota bene een dokter is.![]()
Biden gaat door met zijn campagne.
https://thehill.com/homen(...)ps://t.co/r1u1Ix7V6kquote:Joe Biden has no plans to scale back his campaign events so long as the former vice president and those around him test negative for COVID-19, and on Friday carried on with his plans to travel to Michigan for a previously scheduled campaign stop.
[..]
Biden allies told The Hill Friday morning that he intends to continue on with his campaign schedule. Biden will deliver remarks on the economy in Grand Rapids on Friday afternoon.
In another sign that the campaign has no intention of slowing down, they announced that Jill Biden would travel to Minnesota on Saturday. And in an effort to help bring progressives aboard, Sen. Bernie Sanders (I-Vt.) will also hit the road Saturday, holding a "socially distanced rally" in New Hampshire."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
NEW: 2 more coronavirus cases found at the White House; one in a staffer and the other one in a journalist. No word on their identities - CNN![]()
Natuurlijk gaat hij door, Trump stopte ook niet toen Clinton longontsteking had.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:58 schreef capricia het volgende:
Biden gaat door met zijn campagne.
https://thehill.com/homen(...)ps://t.co/r1u1Ix7V6k
En Biden herinnert iedereen er aan om een masker te dragen want hij heeft geen covid
https://eu.usatoday.com/s(...)ive-test/5894403002/![]()
![]()
Goede reden voor de dems om heel hard te winnen. Tering.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Jedoch ist, Neid zu empfinden, menschlich, Schadenfreude zu genießen, teuflisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik lach mij echt rot hier, een superspreader event dus in het Witte Huis
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Ín de (2 x gerenoveerde) Rose garden, buiten. 🇺🇸quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik lach mij echt rot hier, een superspreader event dus in het Witte Huis![]()
Nou ja, nog een economisch adviseur van Trump die ook een duit in het zakje doet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij is kandidaat voor het Congress voor de RNC. En probeert zich te profileren als vriend van Trump. Integriteit doet er verder niet toe, uiteraard.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik draag mijn duivelshoorns met trotsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jedoch ist, Neid zu empfinden, menschlich, Schadenfreude zu genießen, teuflisch.![]()
![]()
![]()
Nee, Kudlow is een expert in everything, hij heeft regelmatig laten weten hoe goed de VS met Covid omging en hoe weinig het voorsteltquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, nog een economisch adviseur van Trump die ook een duit in het zakje doet.
[ twitter ]
Larry Kudlow says a second wave of coronavirus cases 'isn't coming'
https://www.cnbc.com/2020(...)ses-isnt-coming.html
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 22:12:14 ]![]()
Cough and fever. De NYT meldt het nu ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
De vorige doktor van het Witte Huis die er tot 2018 zat deed ook zomaar een duit in het zakje. Waarom? Joost mag het weten, maar kennelijk is dit dus achterhaald, als dat artikel van Vanity Fair klopt.
https://www.nytimes.com/l(...)ple-close-to-him-say"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Knap om aan het beginstadium al te verklaren dat het mild is. We zullen het over een paar weken zien. Hoop dat 't meevalt voor 'm.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, nog een economisch adviseur van Trump die ook een duit in het zakje doet.
[ twitter ]![]()
![]()
Er lijkt een wondermiddel te missen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Melanie heeft toch altijd hoofdpijn?How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
Ik lees nu dat die cocktail niet beschikbaar is voor het gepeupel. Waarom krijgt Trump nu al zoiets? Is hij veel zieker?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Het schijnt een experimentele behandeling te zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:22 schreef Ulx het volgende:
Ik lees nu dat die cocktail niet beschikbaar is voor het gepeupel. Waarom krijgt Trump nu al zoiets? Is hij veel zieker?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
En waarom niet, hij is dol op dat soort adviezen geven, tenslotte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Het schijnt een experimentele behandeling te zijn?
[ twitter ]
Kan natuurlijk best zijn dat het al getest is maar dat de resultaten niet vrij gegeven zijn, natuurlijk. Dat soort zaken is heel veel geld waard.![]()
Op reddit halen al de hele dag foto's van Proud Boys de frontpage vanuit /r/pics.SPOILER: Proud BoysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat vind ik vreemd op zijn eerste ziektedag. Met milde klachten. Meteen een experimentele behandeling.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waarom niet, hij is dol op dat soort adviezen geven, tenslotte.
Kan natuurlijk best zijn dat het al getest is maar dat de resultaten niet vrij gegeven zijn, natuurlijk. Dat soort zaken is heel veel geld waard.
Zoveel vragen..."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hij heeft het blijkbaar wel meer te pakken dan Melania. Dat is vrij snel als hij gisteren nog vrolijk rondhuppelde.![]()
Tja...laten we zeggen dat het Witte Huis onder Trump niet uitblinkt in betrouwbare informatie verstrekken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd op zijn eerste ziektedag. Met milde klachten. Meteen een experimentele behandeling.
Zoveel vragen...![]()
Het is natuurlijk ook nog de vraag of hij uberhaupt ziek is. Voorlopig is het gewoon gekke campagnestunt nummer zoveel van Trump. Trump was volgens zijn arts toch ook de meest fitte president ooit. Nam hij ook niet in overleg zogenaamd dat Hydroxicholrine of whatever.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd op zijn eerste ziektedag. Met milde klachten. Meteen een experimentele behandeling.
Zoveel vragen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: