Waarom 3 c'en?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef IJsdraakje het volgende: Ik ben liever aan de chubby kant van het spectrum geloof ik. Oh nee, thiccc noemt de jeugd dat.
![]()
Als jij hem slecht vind betekend dat hij legendarisch goed isquote:
En dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
er loopt hier in het hotel een stel
die gast is 2 meter en zijn vriendin denk 155
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben liever aan de chubby kant van het spectrum geloof ik.
Oh nee, thiccc noemt de jeugd dat.
Omdat extra dikke reet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Waarom 3 c'en?
Tevens goede TT, dank!
vindt, dat, betekentquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij hem slecht vind betekend dat hij legendarisch goed is
Kreeg net een werk mailtje nav de prescoquote:Met inachtneming van de basisregels, richtlijnen en maatregelen van het RIVM en de overheid zoals hygiëne, afstand houden, bij klachten thuisblijven & je laten testen, het vermijden van drukke plekken, willen we hierbij aangeven dat [bedrijf] haar heldere en solide beleid dat vanaf dag 1 gevoerd is, ongewijzigd aanhoudt. Dat betekent dat we op kantoor blijven doorwerken.
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar is een animated film van.
Jij hebt er een?
maakt notities voor kerstquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.
En keeshonden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.
Fake newsquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beste reizigers,
In tegenstelling tot de berichtgeving op het bord, hetgeen een fout betreft, is kaas alhier niet toegestaan.
Check voor actuele informatie de planwijzer op ns.nl
Volgens de actuele dienstregeling.quote:
ga weg belg.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beste reizigers,
In tegenstelling tot de berichtgeving op het bord, hetgeen een fout betreft, is kaas alhier niet toegestaan.
Check voor actuele informatie de planwijzer op ns.nl
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens de actuele dienstregeling.
Maar ik ben geen Belg...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Belgen zijn wel een beetje gek ja.
Belgen worden weer zeldzaam in NLquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Belgen zijn wel een beetje gek ja.
oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grote bek met je 61Kg tegen dit heavyweight monster.
zeggeh...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou mensen uit Brabant ook.
En hoezo dan die C?quote:
Dat is gewoon het teken dat je een senior aan het worden bent.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoezo dan die C?
Ik snap de jeugd niet meer
Omdat nieuwe spellingquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoezo dan die C?
Ben ik allangquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon het teken dat je een senior aan het worden bent.
Ja denk breng het netjes en noem je niet gelijk bejaarde heks.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ik allang
Jonkies op werk zeggen inmiddels ook U tegen me
Ben ik welquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk breng het netjes en noem je niet gelijk bejaarde heks.
Slaapquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen ook trouwens, voordat het weer heel laat wordt en shit
Ik zit al in mijn huidige baan sinds 2001. Niet-houdbare overjarige.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon een collega uit 2001![]()
![]()
Snotjong is het
Geen idee, ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoezo dan die C?
dat komt natuurlijk weer van zo'n Influenza-erquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het ook niet verzonnen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat komt natuurlijk weer van zo'n Influenza-er
nee, ik zwaaide naar de vertrekkersquote:
Ik zit m'n lijst met klusjes te maken.quote:
Is het zo'n lange lijst dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit m'n lijst met klusjes te maken.
Mwah, vooral een "dit moet er in en om het huis" gebeuren. Vooral heel veel stapjes dus, zoals hedera trimmen en kleding naar kledingbakken/leger des heils-bak brengen. Maakt het hopelijk wat minder een uitdaging om op te pakken.quote:
8 kilometer schud ik nu even niet uit mijn mouw denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een (coronaproof) hardloopwedstrijd. Hopelijk gaat het gewoon door. SLechts 8km, dat wel. Maar het is iig iets..
Leuk afstandje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een (coronaproof) hardloopwedstrijd. Hopelijk gaat het gewoon door. SLechts 8km, dat wel. Maar het is iig iets..
.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
8 kilometer schud ik nu even niet uit mijn mouw denk ik.
Moet je dan rondjes in je eigen woonkamer rennen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
We zijn nog niet opgehokt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je dan rondjes in je eigen woonkamer rennen?
Ik zou het vermoedelijk ook wel overleven met een beetje training. Alleen hardlopen is niet meer mijn ding.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Ik ben gewoon aan het sporten. Weliswaar niet hardlopen, maar ik heb nog 2 maanden. 5km moet nu wel lukken, dus die 3km train ik er in die tijd wel bij...
Ook niet als er aan de finish een groot stuk chocolade ligt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog geen 8 meter hardlopen geloof ik.
Neuh die ligt er een paar seconden later ook nog wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet als er aan de finish een groot stuk chocolade ligt?
Nee, gewoon in de open lucht op een afgezet parcours. Je start ieder apart met een bepaalde tijd tussen iedere loper. je moet een verwachte eindtijd opgeven en aan de hand daarvan wordt de start volgorde bepaald. Om zo het inhalen zo ver het kan te voorkomen/beperkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je dan rondjes in je eigen woonkamer rennen?
Beetje broekvingeren met plastic handschoentjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat te denken hč, iedereen heeft commentaar op jongeren.
Maar als we straks 2 jaar in Corona maatregelen leven en het begon op je 16e tot je 18e.
Bedenk eens in jouw geval hoe anders jouw jeugd zou zijn geweest in die periode.
Nee, geen zin in, want niet aan de ordequote:Op dinsdag 29 september 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar als we straks 2 jaar in Corona maatregelen leven en het begon op je 16e tot je 18e.
Bedenk eens in jouw geval hoe anders jouw jeugd zou zijn geweest in die periode.
Ik zat toen meer binnen dan nu.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Beantwoordt hem zelf dan eens??quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Stel deze vraag aan de verkeerde doelgroep ben ik bang.
Yepquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Stel deze vraag aan de verkeerde doelgroep ben ik bang.
Nee niet meer op gespeeld sinds Valkenburgquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 heb je je Kalimba mee?
Ik zou echt schijt hebben gehad,quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon niet testen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Vaag me ook af of hier echt zo weinig last van Corona is of dat ze het een beetje verbergen om het toerisme in stand te houden, Als ik zie hoe de toeristen hier met de mensen hier om gaan kan ik niet voorstellen dat het goed blijft gaan in ieder geval
Boete van paar honderd euro had me wel aan het denken gezet denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou echt schijt hebben gehad,Kom op je bent 16,
En iedereen die zegt dat hij of zij zich er dan wel aan had gehouden heeft niet genoeg gepuberd, Dus laten we hopen op ouders die hun gespuis in bedwang weten te houden.
Het is dan ook een land met een regering die compleet schijt heeft aan zijn eigen bevolking zoals 95 procent van de landen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Vaag me ook af of hier echt zo weinig last van Corona is of dat ze het een beetje verbergen om het toerisme in stand te houden, Als ik zie hoe de toeristen hier met de mensen hier om gaan kan ik niet voorstellen dat het goed blijft gaan in ieder geval
Ja maar die boetes worden helemaal niet uitgedeeld toch? Ws eerst een keer een stiekem feestje en als dat goed ging was ik los. Maar ik was sowieso nogal erg puber en opstandigquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boete van paar honderd euro had me wel aan het denken gezet denk ik.
Hele zomer werken om op vakantie te kunnen in die jaren.
Wellicht nu wel, maar denk dar de handhaving nog steeds zeer beperkt gaat zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar die boetes worden helemaal niet uitgedeeld toch? Ws eerst een keer een stiekem feestje en als dat goed ging was ik los. Maar ik was sowieso nogal erg puber en opstandig
Klopt. En een bevolking diequote:Op dinsdag 29 september 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een land met een regering die compleet schijt heeft aan zijn eigen bevolking zoals 95 procent van de landen.
Ik was een stomme emo, ik heb niet gepuberdquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou echt schijt hebben gehad,Kom op je bent 16,
En iedereen die zegt dat hij of zij zich er dan wel aan had gehouden heeft niet genoeg gepuberd, Dus laten we hopen op ouders die hun gespuis in bedwang weten te houden.
Ik ken meer mensen die dat niet hebben gedaan. Vind ik zonde. Merk ook dat die mensen moeite hebben met keuzes maken en voor zichzelf opkomen. Geen idee of dat voor jou geldt maar vechten voor je rechten is op zich niet zo verkeerd en op die leeftijd heeft het ook nog weinig consequenties.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een stomme emo, ik heb niet gepuberd
Ik was qua feesten erg laat met puberen, kwam pas rond de 20 een beetje los. Voor die tijd was voornamelijk m'n computertje interessant als een eckte nerdquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was een stomme emo, ik heb niet gepuberd
Het is van vitaal belang om te puberen in een mensenleven, als je dat niet doet komt het simpelweg nooit meer goed en heb je een verloren leventje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die dat niet hebben gedaan. Vind ik zonde. Merk ook dat die mensen moeite hebben met keuzes maken en voor zichzelf opkomen. Geen idee of dat voor jou geldt maar vechten voor je rechten is op zich niet zo verkeerd en op die leeftijd heeft het ook nog weinig consequenties.
Denk dat je op Fok een fors aantal verloren levens kan turvenquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is van vitaal belang om te puberen in een mensenleven, als je dat niet doet komt het simpelweg nooit meer goed en heb je een verloren leventje.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat je op Fok een fors aantal verloren levens kan turven
Ja geldt ook wel voor mijquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die dat niet hebben gedaan. Vind ik zonde. Merk ook dat die mensen moeite hebben met keuzes maken en voor zichzelf opkomen. Geen idee of dat voor jou geldt maar vechten voor je rechten is op zich niet zo verkeerd en op die leeftijd heeft het ook nog weinig consequenties.
Gaan studeren was wel de beste zet die ik ooit kon maken. Niet dat ik een enorm vet studentenleven had, maar qua contacten en sociaal gedrag was het wel heel goed voor me.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was qua feesten erg laat met puberen, kwam pas rond de 20 een beetje los. Voor die tijd was voornamelijk m'n computertje interessant als een eckte nerd
Als je ouders je moeten sturen dan ben je niet zo'n heel erg geslaagde puberquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Van je 16e tot je 18e zijn wel 10 belevingsjaren, eerste vakanties, werk, verkeringen, drinken, vrijheid, boosheid, geilheid en al die shit die je vormt gebeurd daar.
Een beetje ouder stuurt zijn kind naar een illegaal feest juist.
Tnx.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is van vitaal belang om te puberen in een mensenleven, als je dat niet doet komt het simpelweg nooit meer goed en heb je een verloren leventje.
Nou ja doet net alsof die niet doorheeft dat dat gebeurt dan zeg maar.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ouders je moeten sturen dan ben je niet zo'n heel erg geslaagde puber
M'n moeder wilde dat m'n zus en ik eens gingen drinken en uitgingen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ouders je moeten sturen dan ben je niet zo'n heel erg geslaagde puber
Nou dat weet ik niet, je hebt in ieder geval een achterstand. Loskomen van je ouders en een eigen mening leren vormen is echt belangrijk. En ik doe nog steeds wel dingen die mijn ouders liever niet van me zouden zien.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wil je niet weten wie jij bent dan, je eigen plan trekken? Kan me er zo weinig bij voorstellen, zonder erover te oordelen he?quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geldt ook wel voor mijMaar nooit behoefte aan gehad eigenlijk.
De mate van moeten puberen heeft trouwens ook te maken of je ouders saaie ingeslapen vroegbejaarden zijn, mijn ouders waren feestbeesten dus het was niet helemaal hard nodig om me af te zetten tegen ze, ze hebben me wel een paar keer als vermist opgegeven maar dat was meer uit bezorgdheidquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja doet net alsof die niet doorheeft dat dat gebeurt dan zeg maar.
Of je nu 16 bent of 61, ouders willen sommige dingen van hun kinderen liever nooit zien of wetenquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, je hebt in ieder geval een achterstand. Loskomen van je ouders en een eigen mening leren vormen is echt belangrijk. En ik doe nog steeds wel dingen die mijn ouders liever niet van me zouden zien.
De wijze woorden van mijn vader gedurende mijn leven zijn 'zou je dat nou wel doen'.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wil je niet weten wie jij bent dan, je eigen plan trekken? Kan me er zo weinig bij voorstellen, zonder erover te oordelen he?
Mijn ouders was ik eens 3 dagen kwijt, waren ze op vakantiequote:Op dinsdag 29 september 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mate van moeten puberen heeft trouwens ook te maken of je ouders saaie ingeslapen vroegbejaarden zijn, mijn ouders waren feestbeesten dus het was niet helemaal hard nodig om me af te zetten tegen ze, ze hebben me wel een paar keer als vermist opgegeven maar dat was meer uit bezorgdheid
Toffe mama. Het hoeft niet per se te zitten in uitgaan en drinken he? Maar gewoon in ontdekken wat je wil. En niet te dansen naar de pijpen van een ander.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder wilde dat m'n zus en ik eens gingen drinken en uitgingen.
Ze hadden het niet gemeldt of jij was zo ver heen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn ouders was ik eens 3 dagen kwijt, waren ze op vakantie
En jouw wijze woorden hadden kunnen zijn Ja want dat wil ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wijze woorden van mijn vader gedurende mijn leven zijn 'zou je dat nou wel doen'.
Mijn eigen record verdwijnen is toen ik 16 was, was ik drie dagen naar Roskilde zonder thuis iets te zeggen, was ik vergeten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is goedquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voel me soms wel verbonden met Los en US, al is die eerste wat lomp en die tweede wat geil.
Kwamen er toen ook twee boeven naar je huis voor wie je allemaal vallen hebt moeten zetten om jezelf en je eigendommen te beschermen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder het lullig te bedoelen klopt dat wel ja. Al is dat natuurlijk ook een keuze en voelen ze zich daar prettig bij.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik merk dat mensen die niet echt puberen altijd ongezond aan hun ouders blijven hangen, ik haal ze er binnen no time uit.
Proestquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Kwamen er toen ook twee boeven naar je huis voor je allemaal vallen hebt moeten zetten om jezelf en je eigendommen te beschermen?
Vaak is het ook zo dat ouders hun kind de keuze ontnemen door zich veel te beschermend op te stellen en ja als je dan al weinig pit in je hebt dan leg je je maar neer bij je falende ouders.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zonder het lullig te bedoelen klopt dat wel ja. Al is dat natuurlijk ook een keuze en voelen ze zich daar prettig bij.
Dit klopt ook welquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik merk dat mensen die niet echt puberen altijd ongezond aan hun ouders blijven hangen, ik haal ze er binnen no time uit.
Klopt toch ook een beetje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en later gaan ze de schuld ervan bij hun ouders neerleggen.
Lol ja dit ook heel erg.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en later gaan ze de schuld ervan bij hun ouders neerleggen.
Klopt precies wat je zegt hoor en het is ook lastig om je kinderen het diepe in te laten springen zodat ze zich kunnen bezeren maar het is ooh zo nodig, zeker met de wat schuchtere types.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Je leert gewoon het meest van domme fouten maken en je ouders willen je van die domme fouten behoeden want ze hebben zelf ook die fouten gemaakt Maar ze vergeten dat je van die fouten kan leren. Door ze te maken.
God ik bazel, ik moet slapen.
Nou in sommige gevallen wel. Maar je losmaken van je ouders en hun mening is een natuurlijk proces, je kan het je ouders moeilijk kwalijk nemen als jij dat niet doet. En tegen hun mening ingaat.quote:
M'n zus was een mak schaap, dat was mijn voorbeeldquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:45 schreef kwiwi het volgende:
Als ik terugdenk aan hoe ik was als puber, en hoe moeilijk ik het m'n moeder toen heb gemaakt, schaam ik me wel een beetjeHet hoort er allemaal wel bij enzo, maar god wat was ik irritant. En deed vrijwel alles waarvan ze niet wilde dat ik het deed.
Was de oudste van de kinderen en de anderen waren wel een stuk rustiger, die zagen hoe het mij verging waarschijnlijk en hebben ervan geleerd
Wil Gargamel kinderen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat puberen inderdaad ook iets positiefs is. Denk dat ik me dit gesprek hier nog wel ga herinneren als ik ooit kinderen heb.
Dat stimuleren werkt ook voor geen reet, als het er niet in zit zit het er niet in, je kunt hoogstens raad geven zonder dat het als bemoeizucht over komt, ze moeten het toch zelf doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Enige dat ik mijn moeder verwijt is dat ze me onvoldoende stimuleerde qua studeren.
Ze vond en vind nog steeds dat dat uit een kind moet komen.
Yeah right
Dit dusquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, mijn "puberperiode" was flink later dan mijn puberteit. Komt ook wel gewoon goed dan.
Tegen de tijd dat je gaat studeren ben ik het daar wel mee eens. Je hebt dan zelf voor een studie gekozen, gaat vaak uit huis wonen, en dan ben je verantwoordelijk voor jezelf (inclusief afmaken van je studiequote:Op dinsdag 29 september 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Enige dat ik mijn moeder verwijt is dat ze me onvoldoende stimuleerde qua studeren.
Ze vond en vind nog steeds dat dat uit een kind moet komen.
Yeah right
Ja, die wil wel graag kinderwn. Ik ben er nog niet helemaal uit. Maar dat is vooral omdat m'n leven tot voor kort een rotzooi was denk ik, daar wilde ik dan niet ook nog eens een kind bij.quote:
Hij moet gewoon zn huiswerk maken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me heeft iedere dag ruzie met zijn bijna 20 jarige zoon over huiswerk nog, denk dat hij binnenkort een ijsbijl in zijn gezicht krijgt en dat snap ik dan ook nog van die zoon
Oh ja kan ook toch, zelfde effect lijkt mequote:Op dinsdag 29 september 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, mijn "puberperiode" was flink later dan mijn puberteit. Komt ook wel gewoon goed dan.
In veel gevallen wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat stimuleren werkt ook voor geen reet, als het er niet in zit zit het er niet in, je kunt hoogstens raad geven zonder dat het als bemoeizucht over komt, ze moeten het toch zelf doen.
Dan moet je het alleen doen als je zeker weet dat een slechte week je niet weer terug kan brengen naar dezelfde rotzooi.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, die wil wel graag kinderwn. Ik ben er nog niet helemaal uit. Maar dat is vooral omdat m'n leven tot voor kort een rotzooi was denk ik, daar wilde ik dan niet ook nog eens een kind bij.
Een kind van 17 denkt nog niet aan de toekomst maar aan het nu. En nu wilde ik gamen en studeren boeide me nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je gaat studeren ben ik het daar wel mee eens. Je hebt dan zelf voor een studie gekozen, gaat vaak uit huis wonen, en dan ben je verantwoordelijk voor jezelf (inclusief afmaken van je studie).
Je had het ook gewoon zelf kunnen doen, je bent te lang aan de borst blijven hangen juist.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In veel gevallen wel.
In mijn geval had een schop onder m'n reet wel geholpen.
Ik heb Havo slapend gehaald, had VWO ook makkelijk kunnen halen maar ik faalde in 1e klas net in laatste periode en stond net iets te laag. Een beetje ouder was verhaal gaan halen op school maar zij niet hoor.
Ik faalde vervolgens op HBO omdat ik nooit had geleerd te vechten en te studeren. Enige motivatie en doorzettingsvermogen was me nooit bijgebracht. Later allemaal wel goed gekomen maar had allemaal veel makkelijker kunnen zijn
Eerder is wel goedkoper denk ik. Grootste reden van de hoogte van mijn studieschuld.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja kan ook toch, zelfde effect lijkt me
quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon zelf kunnen doen, je bent te lang aan de borst blijven hangen juist.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een kind van 17 denkt nog niet aan de toekomst maar aan het nu. En nu wilde ik gamen en studeren boeide me niet
Mijn ouders waren op de middelbare school ook wel zo. Ik heb net de 1e gehaald omdat ik lui was en nooit had leren leren omdat de basisschool te makkelijk was.. maar dat net halen heeft me toen gelukkig genoeg wakker geschud om in ieder geval genoeg te doen om op het vwo te blijven, want ik wilde niet 'falen'.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In veel gevallen wel.
Ik heb Havo slapend gehaald, had VWO ook makkelijk kunnen halen maar ik faalde in 1e klas net in laatste periode en stond net iets te laag. Een beetje ouder was verhaal gaan halen op school maar zij niet hoor.
Ik faalde vervolgens op HBO omdat ik nooit had geleerd te vechten en te studeren. Enige motivatie en doorzettingsvermogen was me nooit bijgebracht. Later allemaal wel goed gekomen maar had allemaal veel makkelijker kunnen zijn
Dat hoop ik echt want is serieus zo belangrijk en mensen vergeten dat zo vaak. Had ook veel vrienden met hippie ouders, die dus alles mochten. Was ik zo jaloers op toen. Maar ook die hebben nooit geleerd ergens voor te vechten. Dus streng zijn als ouders is goed, maar accepteren dat je kind anders kiest zo belangrijk. Moeilijk als ouders denk ik maar het beste,quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat puberen inderdaad ook iets positiefs is. Denk dat ik me dit gesprek hier nog wel ga herinneren als ik ooit kinderen heb.
Dan had je het nodig om te gamen hé, als het erin zit haal je het later wel in, dat is iets moeilijker maar totaal niet onmogelijk, het leven hoeft geen ideaal een-tweetje te zijn.quote:
Eensquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je het alleen doen als je zeker weet dat een slechte week je niet weer terug kan brengen naar dezelfde rotzooi.
I know.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je het nodig om te gamen hé, als het erin zit haal je het later wel in, dat is iets moeilijker maar totaal niet onmogelijk, het leven hoeft geen ideaal een-tweetje te zijn.
Ja ben in een serieuze bui, dat scheeltquote:Op woensdag 30 september 2020 00:00 schreef kwiwi het volgende:
Ben het nog nooit zo vaak met US eens geweest op één dag
quote:Op woensdag 30 september 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nu echt de laptop dichtklappen Vind dit een fijne SC bedankt voor de mooie gesprekken vanavond.
Achteraf wel ja waarschijnlijk maar dat is altijd makkelijk praten toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 00:01 schreef Koen66 het volgende:
Maar het niet afmaken van m'n studie destijds heeft een hoop zaken toch nodeloos lastiger gemaakt.
Als je een beetje door zijn geile act heen kan prikken zegt hij best vaak goede dingen, Ik mag hem wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 00:00 schreef kwiwi het volgende:
Ben het nog nooit zo vaak met US eens geweest op één dag
Ja maar dat is toch geen puberen, anders heb ik flink gepuberdquote:Op dinsdag 29 september 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Maatje van me heeft iedere dag ruzie met zijn bijna 20 jarige zoon over huiswerk nog, denk dat hij binnenkort een ijsbijl in zijn gezicht krijgt en dat snap ik dan ook nog van die zoon
I know.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je het nodig om te gamen hé, als het erin zit haal je het later wel in, dat is iets moeilijker maar totaal niet onmogelijk, het leven hoeft geen ideaal een-tweetje te zijn.
quote:Op woensdag 30 september 2020 00:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook weer proberen te slapen.
Truste damesquote:Op woensdag 30 september 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nu echt de laptop dichtklappen Vind dit een fijne SC bedankt voor de mooie gesprekken vanavond.
Eh, nee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In veel gevallen wel.
Ik ookquote:Op woensdag 30 september 2020 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je een beetje door zijn geile act heen kan prikken zegt hij best vaak goede dingen, Ik mag hem wel.
Haha klopt wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achteraf wel ja waarschijnlijk maar dat is altijd makkelijk praten toch?
Nee dat bedoel ik ook, hij had hem los moeten laten of hij had zich als puber los moeten rukken.quote:Op woensdag 30 september 2020 00:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch geen puberen, anders heb ik flink gepuberd
Truste en geniet ervan morgenquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Tering laat alweer, en morgen fort bezoeken en frituren,,,
Doeg schatjes,
Slaap zacht en dankjewelquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Doeg schatjes,
Fort friturenquote:Op woensdag 30 september 2020 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Doeg schatjes,
Rustig aan zegquote:Op woensdag 30 september 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
Ga er ook maar eens een einde aan maken
Wat jammer dat haags er niet is dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2020 04:16 schreef FranticDJ het volgende:
Hallo copains en copines daar zijn we weer!
@:haags_kwartiertje
@:engine
@:kwiwiGoedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog aan wal?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hoef je niet te slapen?quote:
Blessure?quote:
Nog lange nietquote:
Noem het maar zo. Jij nog dienst?quote:
Transportschip?quote:Op woensdag 30 september 2020 04:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope dwars van Texel..
Op naar Putin. Hopelijk voor de bloody last time
Kaliningrad toevallig? Niet je favo bestemming?quote:Op woensdag 30 september 2020 04:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope dwars van Texel..
Op naar Putin. Hopelijk voor de bloody last time
Net op m'n kamer maar ik moet nog een rapport afmaken dat ik beloofd had gisteren te sturenquote:
Jajaa, waar de mooie vrouwen zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 04:24 schreef engine het volgende:
[..]
Kaliningrad toevallig? Niet je favo bestemming?Ik kom eigenlijk best graag in Rusland. Sommige plekken dan.
Was je weer laks? 🤪quote:Op woensdag 30 september 2020 04:25 schreef engine het volgende:
[..]
Net op m'n kamer maar ik moet nog een rapport afmaken dat ik beloofd had gisteren te sturen
Die zijn in wel meer landen hoorquote:Op woensdag 30 september 2020 04:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Jajaa, waar de mooie vrouwen zijn.
Jupquote:
Goedemorgen makkerquote:
Maar dus laatste week Zeeland?quote:Op woensdag 30 september 2020 04:30 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn in wel meer landen hoor
[..]
Jup![]()
Ik vind het ook zo'n onzin maar goed, daar heeft m'n manager niks aan
Can't sleep anymore. Jij dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 04:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wat doe jij zo vroeg op
Succes!quote:Op woensdag 30 september 2020 04:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ga zo weer eens aan het werk
Zo ongeveer. Weet het niet precies. Op z'n vroegst zondag naar huis en op z'n laatst volgende week donderdagquote:
Nee man.quote:Op woensdag 30 september 2020 04:24 schreef engine het volgende:
[..]
Kaliningrad toevallig? Niet je favo bestemming?Ik kom eigenlijk best graag in Rusland. Sommige plekken dan.
Mattiequote:Op woensdag 30 september 2020 04:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee man.
Mogen de noordkaap weer rond
quote:Op woensdag 30 september 2020 04:25 schreef engine het volgende:
[..]
Net op m'n kamer maar ik moet nog een rapport afmaken dat ik beloofd had gisteren te sturen
quote:Op woensdag 30 september 2020 04:16 schreef FranticDJ het volgende:
Hallo copains en copines daar zijn we weer!
@:haags_kwartiertje
@:engine
@:kwiwiMorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebroken nacht, dus ben een uurtje later vandaag
![]()
Heeeeyyyyquote:Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MorgenGebroken nacht, dus ben een uurtje later vandaag
???quote:Op woensdag 30 september 2020 06:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit de 'highlights' even te kijken. Gvd wat een klucht
Biden en Trump. Chaos schijnbaarquote:
Oh ja dat was vannacht hequote:Op woensdag 30 september 2020 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
Biden en Trump. Chaos schijnbaar
quote:Op woensdag 30 september 2020 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
Biden en Trump. Chaos schijnbaar
Hoe zeg je goedemorgen in het Grieks?quote:
ze zeggen hier altijd kalimera. Geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2020 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe zeg je goedemorgen in het Grieks?
Nouja Kaliméra dan maarquote:Op woensdag 30 september 2020 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen hier altijd kalimera. Geloof ik
ah ja
????????
Kaliméra
over de grens dan dusquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Action 'in de buurt' gevonden (uurtje rijden)Kan ik mooi van die grote opbergbakken voor in de kelder kopen voor een paar euro
Dwuster volladenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Action 'in de buurt' gevonden (uurtje rijden)Kan ik mooi van die grote opbergbakken voor in de kelder kopen voor een paar euro
En toen opgegeven? :pquote:Op woensdag 30 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste kwartiertje van het debat zitten kijken
Bassie en Adriaan liedje in mijn hoofd nu.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe zeg je goedemorgen in het Grieks?
Die moderator heeft het volgens mij ook gewoon opgegevenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste kwartiertje van het debat zitten kijken
Ja, dat hebben we hier niet zulke goedkope winkelsquote:
ik las op Wiki dat Action wel bezig is met Zwitserlandquote:Op woensdag 30 september 2020 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we hier niet zulke goedkope winkelsMaar is prima, ik mag geloof ik tot ongeveer 260 euro aan spullen mee de grens over nemen per keer. Daar kan ik de hele Action voor kopen
Oh dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 30 september 2020 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las op Wiki dat Action wel bezig is met Zwitserland
Tering wat is die Trump psychisch ver heen zeg, die kan niet bozer, giftiger, verbolgener, agressiever, kwader worden dan dit, die gaat echt zijn macht niet zomaar opgeven...quote:
schoolvoorbeeld narcistquote:Op woensdag 30 september 2020 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat is die Trump psychisch ver heen zeg, die kan niet bozer, giftiger, verbolgener, agressiever, kwader worden dan dit, die gaat echt zijn macht niet zomaar opgeven...
Ja echt wel en een zwaar gekrenkte dat hij niet door de wereld aanbeden wordt en daar heeft hij zijn eigen waarheid voor, gaat nog een heel karwei worden om die uit het Witte Huis te krijgen.quote:
Middagdutje doenquote:Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MorgenGebroken nacht, dus ben een uurtje later vandaag
Deel op de radio gehoord. Wat een klucht.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:22 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand het debat vannacht gezien?
@:Uitstraling?
het is ook gewoon tenenkrommend om te zienquote:Op woensdag 30 september 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel en een zwaar gekrenkte dat hij niet door de wereld aanbeden wordt en daar heeft hij zijn eigen waarheid voor, gaat nog een heel karwei worden om die uit het Witte Huis te krijgen.
https://www.telegraaf.nl/(...)na-debat-biden-trumpquote:Op woensdag 30 september 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook gewoon tenenkrommend om te zien
Zie dat nog wel eens een inside job worden..quote:Op woensdag 30 september 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel en een zwaar gekrenkte dat hij niet door de wereld aanbeden wordt en daar heeft hij zijn eigen waarheid voor, gaat nog een heel karwei worden om die uit het Witte Huis te krijgen.
ja terechtquote:Op woensdag 30 september 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)na-debat-biden-trump
Ja ze hebben geen andere keuze vrees ik maar van wat ik zo zag kan Biden totaal niet op tegen Trump dus laatstgenoemde zal makkelijk de zege naar zich toetrekken en raar maar waar dat is ergens maar goed ook, het alternatief is niets meer of minder dan een burgeroorlog, wat staat dat land er slecht voor zeg na 4 jaar Trump en Covid-19.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie dat nog wel eens een inside job worden..
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze hebben geen andere keuze vrees ik maar van wat ik zo zag kan Biden totaal niet op tegen Trump dus laatstgenoemde zal makkelijk de zege naar zich toetrekken en raar maar waar dat is ergens maar goed ook, het alternatief is niets meer of minder dan een burgeroorlog, wat staat dat land er slecht voor zeg na 4 jaar Trump en Covid-19.
van burgeroorlogen?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor maar goed daar heb jij te weinig kaas voor gegeten.
er is al een begin van een burgeroorlog aan het ontbranden (die rellen icm oproepen van nationale garde) en nog eens 4 jaar trump stort dat land gewoon de afgrond in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |