Bassie en Adriaan liedje in mijn hoofd nu.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe zeg je goedemorgen in het Grieks?
Die moderator heeft het volgens mij ook gewoon opgegevenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste kwartiertje van het debat zitten kijken
Ja, dat hebben we hier niet zulke goedkope winkelsquote:
ik las op Wiki dat Action wel bezig is met Zwitserlandquote:Op woensdag 30 september 2020 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we hier niet zulke goedkope winkelsMaar is prima, ik mag geloof ik tot ongeveer 260 euro aan spullen mee de grens over nemen per keer. Daar kan ik de hele Action voor kopen
Oh dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 30 september 2020 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las op Wiki dat Action wel bezig is met Zwitserland
Tering wat is die Trump psychisch ver heen zeg, die kan niet bozer, giftiger, verbolgener, agressiever, kwader worden dan dit, die gaat echt zijn macht niet zomaar opgeven...quote:
schoolvoorbeeld narcistquote:Op woensdag 30 september 2020 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat is die Trump psychisch ver heen zeg, die kan niet bozer, giftiger, verbolgener, agressiever, kwader worden dan dit, die gaat echt zijn macht niet zomaar opgeven...
Ja echt wel en een zwaar gekrenkte dat hij niet door de wereld aanbeden wordt en daar heeft hij zijn eigen waarheid voor, gaat nog een heel karwei worden om die uit het Witte Huis te krijgen.quote:
Middagdutje doenquote:Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MorgenGebroken nacht, dus ben een uurtje later vandaag
Deel op de radio gehoord. Wat een klucht.quote:Op woensdag 30 september 2020 06:22 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand het debat vannacht gezien?
@:Uitstraling?
het is ook gewoon tenenkrommend om te zienquote:Op woensdag 30 september 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel en een zwaar gekrenkte dat hij niet door de wereld aanbeden wordt en daar heeft hij zijn eigen waarheid voor, gaat nog een heel karwei worden om die uit het Witte Huis te krijgen.
https://www.telegraaf.nl/(...)na-debat-biden-trumpquote:Op woensdag 30 september 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook gewoon tenenkrommend om te zien
Zie dat nog wel eens een inside job worden..quote:Op woensdag 30 september 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel en een zwaar gekrenkte dat hij niet door de wereld aanbeden wordt en daar heeft hij zijn eigen waarheid voor, gaat nog een heel karwei worden om die uit het Witte Huis te krijgen.
ja terechtquote:Op woensdag 30 september 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)na-debat-biden-trump
Ja ze hebben geen andere keuze vrees ik maar van wat ik zo zag kan Biden totaal niet op tegen Trump dus laatstgenoemde zal makkelijk de zege naar zich toetrekken en raar maar waar dat is ergens maar goed ook, het alternatief is niets meer of minder dan een burgeroorlog, wat staat dat land er slecht voor zeg na 4 jaar Trump en Covid-19.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie dat nog wel eens een inside job worden..
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ze hebben geen andere keuze vrees ik maar van wat ik zo zag kan Biden totaal niet op tegen Trump dus laatstgenoemde zal makkelijk de zege naar zich toetrekken en raar maar waar dat is ergens maar goed ook, het alternatief is niets meer of minder dan een burgeroorlog, wat staat dat land er slecht voor zeg na 4 jaar Trump en Covid-19.
van burgeroorlogen?quote:Op woensdag 30 september 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor maar goed daar heb jij te weinig kaas voor gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |