quote:Op woensdag 30 september 2020 04:16 schreef FranticDJ het volgende:
Hallo copains en copines daar zijn we weer!
@:haags_kwartiertje
@:engine
@:kwiwiMorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebroken nacht, dus ben een uurtje later vandaag
![]()
Heeeeyyyyquote:Op woensdag 30 september 2020 05:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MorgenGebroken nacht, dus ben een uurtje later vandaag
???quote:Op woensdag 30 september 2020 06:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit de 'highlights' even te kijken. Gvd wat een klucht
Biden en Trump. Chaos schijnbaarquote:
Oh ja dat was vannacht hequote:Op woensdag 30 september 2020 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
Biden en Trump. Chaos schijnbaar
quote:Op woensdag 30 september 2020 06:46 schreef engine het volgende:
[..]
Biden en Trump. Chaos schijnbaar
Hoe zeg je goedemorgen in het Grieks?quote:
ze zeggen hier altijd kalimera. Geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2020 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe zeg je goedemorgen in het Grieks?
Nouja Kaliméra dan maarquote:Op woensdag 30 september 2020 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen hier altijd kalimera. Geloof ik
ah ja
????????
Kaliméra
over de grens dan dusquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Action 'in de buurt' gevonden (uurtje rijden)Kan ik mooi van die grote opbergbakken voor in de kelder kopen voor een paar euro
Dwuster volladenquote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een Action 'in de buurt' gevonden (uurtje rijden)Kan ik mooi van die grote opbergbakken voor in de kelder kopen voor een paar euro
En toen opgegeven? :pquote:Op woensdag 30 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Eerste kwartiertje van het debat zitten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |