Waarom 3 c'en?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef IJsdraakje het volgende: Ik ben liever aan de chubby kant van het spectrum geloof ik. Oh nee, thiccc noemt de jeugd dat.
![]()
Als jij hem slecht vind betekend dat hij legendarisch goed isquote:
En dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
er loopt hier in het hotel een stel
die gast is 2 meter en zijn vriendin denk 155
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben liever aan de chubby kant van het spectrum geloof ik.
Oh nee, thiccc noemt de jeugd dat.
Omdat extra dikke reet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Waarom 3 c'en?
Tevens goede TT, dank!
vindt, dat, betekentquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij hem slecht vind betekend dat hij legendarisch goed is
Kreeg net een werk mailtje nav de prescoquote:Met inachtneming van de basisregels, richtlijnen en maatregelen van het RIVM en de overheid zoals hygiëne, afstand houden, bij klachten thuisblijven & je laten testen, het vermijden van drukke plekken, willen we hierbij aangeven dat [bedrijf] haar heldere en solide beleid dat vanaf dag 1 gevoerd is, ongewijzigd aanhoudt. Dat betekent dat we op kantoor blijven doorwerken.
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar is een animated film van.
Jij hebt er een?
maakt notities voor kerstquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.
En keeshonden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een Corgi obsessie.
Fake newsquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beste reizigers,
In tegenstelling tot de berichtgeving op het bord, hetgeen een fout betreft, is kaas alhier niet toegestaan.
Check voor actuele informatie de planwijzer op ns.nl
Volgens de actuele dienstregeling.quote:
ga weg belg.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beste reizigers,
In tegenstelling tot de berichtgeving op het bord, hetgeen een fout betreft, is kaas alhier niet toegestaan.
Check voor actuele informatie de planwijzer op ns.nl
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens de actuele dienstregeling.
Maar ik ben geen Belg...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Belgen zijn wel een beetje gek ja.
Belgen worden weer zeldzaam in NLquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Belgen zijn wel een beetje gek ja.
oh ja, da's waarquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grote bek met je 61Kg tegen dit heavyweight monster.
zeggeh...quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou mensen uit Brabant ook.
En hoezo dan die C?quote:
Dat is gewoon het teken dat je een senior aan het worden bent.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoezo dan die C?
Ik snap de jeugd niet meer
Omdat nieuwe spellingquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoezo dan die C?
Ben ik allangquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon het teken dat je een senior aan het worden bent.
Ja denk breng het netjes en noem je niet gelijk bejaarde heks.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ik allang
Jonkies op werk zeggen inmiddels ook U tegen me
Ben ik welquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk breng het netjes en noem je niet gelijk bejaarde heks.
Slaapquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen ook trouwens, voordat het weer heel laat wordt en shit
Ik zit al in mijn huidige baan sinds 2001. Niet-houdbare overjarige.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gewoon een collega uit 2001![]()
![]()
Snotjong is het
Geen idee, ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En hoezo dan die C?
dat komt natuurlijk weer van zo'n Influenza-erquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het ook niet verzonnen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat komt natuurlijk weer van zo'n Influenza-er
nee, ik zwaaide naar de vertrekkersquote:
Ik zit m'n lijst met klusjes te maken.quote:
Is het zo'n lange lijst dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit m'n lijst met klusjes te maken.
Mwah, vooral een "dit moet er in en om het huis" gebeuren. Vooral heel veel stapjes dus, zoals hedera trimmen en kleding naar kledingbakken/leger des heils-bak brengen. Maakt het hopelijk wat minder een uitdaging om op te pakken.quote:
8 kilometer schud ik nu even niet uit mijn mouw denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een (coronaproof) hardloopwedstrijd. Hopelijk gaat het gewoon door. SLechts 8km, dat wel. Maar het is iig iets..
Leuk afstandje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een (coronaproof) hardloopwedstrijd. Hopelijk gaat het gewoon door. SLechts 8km, dat wel. Maar het is iig iets..
.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
8 kilometer schud ik nu even niet uit mijn mouw denk ik.
Moet je dan rondjes in je eigen woonkamer rennen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
We zijn nog niet opgehokt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je dan rondjes in je eigen woonkamer rennen?
Ik zou het vermoedelijk ook wel overleven met een beetje training. Alleen hardlopen is niet meer mijn ding.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Ik ben gewoon aan het sporten. Weliswaar niet hardlopen, maar ik heb nog 2 maanden. 5km moet nu wel lukken, dus die 3km train ik er in die tijd wel bij...
Ook niet als er aan de finish een groot stuk chocolade ligt?quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan nog geen 8 meter hardlopen geloof ik.
Neuh die ligt er een paar seconden later ook nog wel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet als er aan de finish een groot stuk chocolade ligt?
Nee, gewoon in de open lucht op een afgezet parcours. Je start ieder apart met een bepaalde tijd tussen iedere loper. je moet een verwachte eindtijd opgeven en aan de hand daarvan wordt de start volgorde bepaald. Om zo het inhalen zo ver het kan te voorkomen/beperkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je dan rondjes in je eigen woonkamer rennen?
Beetje broekvingeren met plastic handschoentjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat te denken hč, iedereen heeft commentaar op jongeren.
Maar als we straks 2 jaar in Corona maatregelen leven en het begon op je 16e tot je 18e.
Bedenk eens in jouw geval hoe anders jouw jeugd zou zijn geweest in die periode.
Nee, geen zin in, want niet aan de ordequote:Op dinsdag 29 september 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar als we straks 2 jaar in Corona maatregelen leven en het begon op je 16e tot je 18e.
Bedenk eens in jouw geval hoe anders jouw jeugd zou zijn geweest in die periode.
Ik zat toen meer binnen dan nu.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Beantwoordt hem zelf dan eens??quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Stel deze vraag aan de verkeerde doelgroep ben ik bang.
Yepquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Stel deze vraag aan de verkeerde doelgroep ben ik bang.
Nee niet meer op gespeeld sinds Valkenburgquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Liesje1979 heb je je Kalimba mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |